alan väsyä tähän...

mummo46

Joka viikkoseen juopotteluun ei mitään järkeä enää joka vkl menee pari litraa kirkkaita ja muutama olut...millä hitolla tän Sais loppumaan ei vielä viittis mullan alle mennä..

21

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori lääkäri

      Suositeltava määrä alkoholia on 17 annosta vuorokaudessa. Voit reippaasti lisätä alkoholinkulutustasi !

      • --------

        Nuori lääkäri
        Olet vain samaa typeryyttä veivaava juoppoidiootti.


    • 45633

      Laittamalla korkin kiinni, ja kärsimällä asiaankuuluvat huom. väliaikaiset vieroitusoireet.

    • Kokenut lääkäri

      Suosittelen löylykauhaa anukseen.

    • ei hätää

      Laita kiljut käymään niin kyllä se siitä iloksi muuttuu!

    • Pankin asiaks

      En tiedä, millä sinä saisit juopottelusi loppumaan, mutta itse lopetin menemällä AA:han.
      Palavereissa käy monen ikäisiä mummoja ja niitäkin, jotka ei vielä ole ehtineet niin pitkälle.

    • suosittelen!

      AA kerhossa nuuhkitaan nivushikeä ja työnnellään kauhaa anukseen. Palaverin jälkeen maistuu kalja hyvässä aa toveriporukassa.

      • aa hanurista

        Siskoni kävi aa kerhossa ja pahemmaks vaan meni ryyppää kahta kauheemmin jos ite ei pysty korkkia pistää kinni niin mennä sit pitemmälle jaksolle hoitoon


    • Kylmät kädet

      Uskomattoman askeettinen elämäntapani takaa mulle vielä ryyppäämistä pitkäänkin, ellei toi saatanan haima sitten laukea. Antanut merkkejä jo kuukausia. Yön pikkutunnit selvinpäin ovat kauhua; sille ei deliriumi edes vedä vertoja.

      Kaikki koettu.

      A-klinikalla sanoivat, että kun vain tulet tänne, niin mut pistetään ensin katkaisuun ja sitten 1 kk kuntoutukseen. Eli on oljenkorsia olemassa yksinäisyydessä, pimeässäkin.

      •  Kk

        Deliriumi ei ole MITÄÄN unihalvauksen tai paniikkikohtauksen rinnalla.


      •  K 
         Kk kirjoitti:

        Deliriumi ei ole MITÄÄN unihalvauksen tai paniikkikohtauksen rinnalla.

        Unihalvauksen aikana demoni riivaa sinua, muttet pysty liikkumaan, mutta paniikkikohtauksessa et edes tiedä, mikä aiheuttaa sen kauhuntunteesi. Sitä on mahdoton juosta pakoon.


      • Kylmät kädet
         K  kirjoitti:

        Unihalvauksen aikana demoni riivaa sinua, muttet pysty liikkumaan, mutta paniikkikohtauksessa et edes tiedä, mikä aiheuttaa sen kauhuntunteesi. Sitä on mahdoton juosta pakoon.

        Tottakai kaikki ehdottaa paniikkikohtauksen kokevalle, että juokse äkkiä pihalle. Ne eivät ole kokeneet aitoa paniikkihäiriökohtausta. Se on täydellisen toivoton tilanne ja pahempi, kuin kuoleman kohtaaminen.


      • Nuori lääkäri
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tottakai kaikki ehdottaa paniikkikohtauksen kokevalle, että juokse äkkiä pihalle. Ne eivät ole kokeneet aitoa paniikkihäiriökohtausta. Se on täydellisen toivoton tilanne ja pahempi, kuin kuoleman kohtaaminen.

        Oletko jo kertaalleen kuollutkin, kun kykenet vertailemaan viinan lahottaman pääsi tuntemuksia kuoleman tuloon?


      • Kylmät kädet
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Oletko jo kertaalleen kuollutkin, kun kykenet vertailemaan viinan lahottaman pääsi tuntemuksia kuoleman tuloon?

        Olen kuollut lukemattomia kertoja, välillä herännyt teho-osastoltakin, kun yrittänyt itsariakin monta kertaa. Kuule, Nuori lääkäri, te olette velliperseitä minuun verrattuna.

        Mielisairaalan suljetuilta osastoiltakin rutkasti kokemusta.


      • Nuori lääkäri
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Olen kuollut lukemattomia kertoja, välillä herännyt teho-osastoltakin, kun yrittänyt itsariakin monta kertaa. Kuule, Nuori lääkäri, te olette velliperseitä minuun verrattuna.

        Mielisairaalan suljetuilta osastoiltakin rutkasti kokemusta.

        Älä juoppoluuseri aina valita ja pullistele, vai luuletko olvasi kovis?
        Itse olet osasi valinnut juomalla, joten tyydy valintaasi.


      • Kylmät kädet
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Älä juoppoluuseri aina valita ja pullistele, vai luuletko olvasi kovis?
        Itse olet osasi valinnut juomalla, joten tyydy valintaasi.

        5 päivää painin jonkun salitreenaajan kanssa, joka oli 22 vuotias. Sekin aina sanoi mäiskinnän yhteydessä, kun sää aina kehut itseäsi ja pullistelet. Mun oikeesti täytyy virittää verbaalinen ulosantini oikealle taajuudelle, sillä en TODELLAKAAN vouhota.

        Kerron vain kokemuksistani ja tarvittaessa haen vertaistukea.


      • ---------
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Älä juoppoluuseri aina valita ja pullistele, vai luuletko olvasi kovis?
        Itse olet osasi valinnut juomalla, joten tyydy valintaasi.

        Ei Kylmis luuseri ole, kun on juomalla saavuttanut sentään valittavan velliperseen aseman.


      •  Kk
        Kylmät kädet kirjoitti:

        5 päivää painin jonkun salitreenaajan kanssa, joka oli 22 vuotias. Sekin aina sanoi mäiskinnän yhteydessä, kun sää aina kehut itseäsi ja pullistelet. Mun oikeesti täytyy virittää verbaalinen ulosantini oikealle taajuudelle, sillä en TODELLAKAAN vouhota.

        Kerron vain kokemuksistani ja tarvittaessa haen vertaistukea.

        Välillä se jäi alakynteen niin tottakai kannustavassa mielessä kerroin, että on mulla kokemusta tappelemisesta, ettei se tuntisi itseään onnettomaksi vastukseksi. Maailma on täynnä väärinkäsityksiä. Siitä ne sodat syttyvät.


    • ukki1234567890

      Viikonvaihde edessä, mites pullo?

      • mistä lie johtuu

        Mulla on ihme vaiheita saatan juoda monta päivää putkeen sitten tulee viikko väliä etten juo kun pe,la ja sunnuntaina...joskus jopa olen juomatta parikin viikkoo...eikä mulle mitään oireita tule nukun jopa yönikin hyvin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe