koskikapakista asiaa

lapin äijjä

Läävin viikonloppuna koskikapakissa ja näyttääpi olevan homomiesten paikka, joo... On se vaan hienoa, kuinka homoja koko ajan paapotaan. Joka televisio-ohjelmassa joku homppeli ja nyt Rovaniemelläkin homobaari.joopajoo

12

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h e t e r o

      Pösilö.

      • hetero 2

        Nimim: hetero!
        Voisitko arkumentoida mielipidettäsi hieman tarkemmin ?


      • maarlo kaaaninka
        hetero 2 kirjoitti:

        Nimim: hetero!
        Voisitko arkumentoida mielipidettäsi hieman tarkemmin ?

        Niinpä. Aina kun homokortti vedetäään esiin, ryhdytäään toisten älykkyyttä epäilemään. Jos "Lapin äijä" on tehnyt empiirisen havainnon ja höystää sitä hieman sarkastisin kommentein (ei selkeästi siis itse homo, muttei kovin tuomitsekaan homobaaria tai homoseksuaalisuutta), niin voidaanko häntä sanoa pösilöksi??... Ei voi!


    • prkkala

      Kiva vaan kun homoille pma baari

      • Eikö voitais..

        Juteltais välillä tisseistä?


      • itunkyrpåå
        Eikö voitais.. kirjoitti:

        Juteltais välillä tisseistä?

        Minunkin mielestäni heikäläisiä pikkusen liikaa paapotaan. Nyt rsim joia hwmmetin ohjelmassa on homo mukana. Varsinkin sisustusohjelmat. Aivan kuin se olisi ammatillinen tutkinto. Ihan ok nämä homokuppilat niimkuin tämä Koskikapakki ja Waldemari, muta ihan tasa-arvon nimeeen niiden oltavabkaikille tarkoitettuja paikkoja.


    • Jo on...

      Pistossa mentiin jo aikoinaan niin kovalle tasolle tuossa homo-hommassa että portsari ei päästänyt naisia sisälle. Valehtelivat heille jo ovella ettei mahdu, paikka on täynnä. Anna olla kun gay-puppeli hyppeli ovelle odottelemaan niin jo oli taas yllättäen tilaa. Ex-työntekijä paljasti tämän epäilemäni asian minulle aikoinaan.

      • thgberfarea

        hahha..jopas on vitsi. tuollainen oli vaan haaveissasi. Menehän nyt sinne Koskikapakkii haaveilemaan.


    • heteromies roista

      tuo juttu pistosta oli muuten totta

      muistan itsekin kuinka pistoon evättiin pääsy naisilta jo aikoinaan

      onneksi syy selvisi nyt, en mene ikinä enää siihen paikkaan!

      ei ihme että pisto on homojen paikka nykyään

      hyi kakkaa!!!!!!!!!!!!!

      • homopunisher

        hhahaa...haaveilet vain..Tervemenoa Koskikapakkiin, homo


    • Kaiken kokenut!

      Pisto, sieltä saa aina homomiestä! Rovaniemen paras gayluola! Eläköön Pisto!

      • SeppoAnneli

        Minusta K-raudassa on kivat miesmyyjät!
        Johan se nimikin velvoittaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe