Käykö lavoilla vain surkeita miehiä?

Löytyykö selitys?

Tunnetustihan miehet haluavat ja naiset valitsevat. Tanssilavoilla naisten olisi tavattoman helppo ottaa tanssimiehistä mieleisensä. Kuitenkin samat naiset käyvät tanssimassa yksin (ehkä kaveriporukassa mutta ilman miestä) ilta toisensa jälkeen. Enkä nyt puhu ryppyisistä mummoista, joilla kysyntä voi jo olla heikompaa, vaan näteistä 20-40-vuotiaista. Ehkä he ovat tanssimassa vain tanssin ilosta eivätkä miestä etsimässä, mutta luulisi silti että ennen pitkää joku kiinnostaisi. Käykö lavoilla vain niin surkeita miehiä, ettei naisille kelpaa kukaan? Vai onko jokaisella tanssinaisella tanssitaidoton salamies kotona? Vai onko kaikkein nirsoimmilla naisilla taipumus hakeutua tanssiharrastuksen pariin?

Kysymystä ei kannata kääntää toisin päin, koska uskallan väittää, että näille naisille olisi kyllä ottajia.

19

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoton kesä

      - panomiestä ei lavalta kesällä löytynyt vaikka kuinka juostiin etsimässä.
      Miehet ovat liian vanhoja ettei nainen uskalla nähdä sitä "surkeutta" alakerrasta.

      • 9+10

        Alle neljäkymppisiä miehiä vaikka kuinka. Et tainnut lavoilla käydäkään kun et tiedä faktoja.


      • Äinään Miäs

        Lavoilla ei ole muuta liukasta kun lattia.


      • toivoton kesä

        Miesten juttuja.


      • heh heh
        9+10 kirjoitti:

        Alle neljäkymppisiä miehiä vaikka kuinka. Et tainnut lavoilla käydäkään kun et tiedä faktoja.

        Kävi varmaan jossain pappalavalla kuten Hirvensuuli tms.


    • Nomen Nescio

      Tää on kyllä hauska palsta lukaista aina välillä. Pitää aina varmistaa, että tuli tosiaan valinneeksi tanssi-osaston eikä sitä tavanomaista seksi-osastoa. Mutta kuumemmat jutut täällä tuntuu olevan. Milloinhan viimeksi on ihan oikeasti keskusteltu tanssimisesta. Ai niin mitäs sitä turhaan aiheen vierestä rupateltaisiin :)

      • päivän totuus

        Naiset käyvät vain tanssimassa, tai ainakin väittävät niin. Miehet eivät yritäkään väittää. Ilman seksikkäitä naisia ei lavoilla kävisi miehiä, ainakaan niin paljon että lavat pysyisivät auki. Ei tämä tarkoita, että lavalta (vain) seksiä haettaisiin, mutta tanssinautintoa kuitenkin.


    • Äinää Miäs

      Ihan turhaan ne puhuu että teillä ei leikkaa.

    • Äinään Miäs

      Miehellä on kaksi mahdollisuutta menestyä lavalla:


      1 Kaikki tanssii kaikkien kanssa ja kaikilla on kivaa


      2 Jos löytyy se oikea vaikka väliaikaisesti, pakene paikalta ajoissa.

    • Äinään Miäs

      3. Etene pienin askelin.

    • Äinään Miäs

      Mä en käy tanssimassa kun oon mahan kohast läski.

    • KemistiN

      Suomalainen nainen on tunnetusti ronkeli. Jos on ite tasokas niin etsitään myös tasoa. Rakkautta kuitenkin ensisijaisesti.

      Oikeasti on näin että lavoilla on tietty miesryhmä joka pääsee valitsemaan parhaat päältä. jotkut jopa hyödyntävät tätä valtaansa vaihtamalla paria useasti. Aina tulee uutta naista mukaan tansseihin jotka eivät edes tiedä miehen naismenneisyydestä hölkäsen pöläystä.

      Mies joka on miehekäs, tanssitaitoinen, fiksu, hauska ja mahdollisesti jonkinverran opiskellut, tai ainakin vakituisessa työssä ... niin hän valkkaa naiset lavoilla.

      Poikkeuksiakin on ... onneksi. Jos kemiat kohtaavat niin se on menoa tanssitaidoista tms. huolimatta.

      Te yksinäiset miehet opiskelkaa edes kemiaa.

      • zzzzz zzzzz

        Tanssitaitoisia miehiä riittää, mutta miehekäs, fiksu ja hauska - ei ihme ettei kukaan kelpaa. Iso osa tanssimiehistä näyttää miehekkäiltä ja hauskoilta; eivät kai sitten ole fiksuja. Itse olen fiksu, mutten miehekäs enkä hauska. Minulle kelpaisi fiksu nainen. Naisellinen, tanssitaitoinen tai hauska ei tarvitse olla.


      • kyssäri
        zzzzz zzzzz kirjoitti:

        Tanssitaitoisia miehiä riittää, mutta miehekäs, fiksu ja hauska - ei ihme ettei kukaan kelpaa. Iso osa tanssimiehistä näyttää miehekkäiltä ja hauskoilta; eivät kai sitten ole fiksuja. Itse olen fiksu, mutten miehekäs enkä hauska. Minulle kelpaisi fiksu nainen. Naisellinen, tanssitaitoinen tai hauska ei tarvitse olla.

        Kuntosalilta saa miehekkyyttä. Netistä ym. pukeutumisvinkkejä. Partureilta hiustyyliä. kaljukin on usein tosi miehekäs ;)). Mikset halua olla miehekäs ??


      • ei miehekäs mies
        kyssäri kirjoitti:

        Kuntosalilta saa miehekkyyttä. Netistä ym. pukeutumisvinkkejä. Partureilta hiustyyliä. kaljukin on usein tosi miehekäs ;)). Mikset halua olla miehekäs ??

        En näe miehekkyydessä mitään positiivista. Lihaksikkuus ei ole sen arvoista, mitä treenaamiseen kuluisi aikaa, vaivaa ja rahaa. Haluan pukeutua käytännöllisesti ja esteettisesti, en sellaisten trendisääntöjen mukaan, jotka eivät näytä hyvältä. En halua mitään erityistä hiustyyliä, koska luonnollinen mutta siisti on paras; huomiohakuisuus on pinnallista ja usein rumaakin. Mielestäni miehekkäät miehet ovat epämiellyttävän näköisiä, enkä halua näyttää sellaiselta. En vastaavasti pidä naisista, joilla on meikkiä, merkkivaatteita, -laukkuja, korkokenkiä yms. vaan tavallinen arkinen (mutta ei nuhjuinen tai epäesteettinen) olemus on kauneinta. Ikävää, että tosi harva nainen haluaa ja uskaltaa olla niin.


      • Pe_Er

        Eikös ne hyvät ole monasti parisuhteessa siksi että viihtyvät siinä ja heitä pidetään hyvänä, tietysti kiertoon tulee aina joskus hyviäkin erisyistä johtuen mutta kauaa heidän ei tarvi yksin kylläkään olla.


    • prinsses

      Täällä on semmoinen nainen. Tosin ohut meikkivoide, niin kuvittelen, että menen vielä nuoresta tytöstä ja ripsari ja tavalliset vaatteet. Ei nykyään korkokenkiä eikä mitään hepeniä.

    • Äinään Miäs

      Mitä mä kattelin viimeks niin lavatypit elää hiton vanhaks ihan vaan piruillakseen.

    • 13+19

      Miehet ovat tajunneet, ettei lavalta saa naista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe