APUA APUA APUA

epätoivoinen

Mitä tehdä olen ollut suhteessa 9kk ja välit naiseni perheeseen katkesi kokonaan ja en enään tiedä että jaksanko naistani ja olen löytänyt erään samanikäisen erittäin mukavan tyrön jonka kanssa voisin ehkä edetä pikkuhiljaa mutta mitä teen suhteelleni seksi on kadonnut 90% ja intohimo AUTTAKAA
Luulen olevani ihastunut tähän toiseen

6

168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Taidat olla vielä teinipoika.

      Ette kai te nyt sentään yhteen ole muuttaneet tuon nyksäsi kanssa?
      Sellaista hölmöyttä ei pidä mennä tekemään, niin kauan kun sinulla on vielä tuo kukasta-kukkaan-lentämisvaihe menossa. Ja EHKÄISYSTÄ on hulehdittava!!!

      Kun tuo suhteesi kerran näyttää olleen vain muutaman kuukauden kokeilu, niin turha kai siinä on roikkua (reilumpaa tyttöäkin kohtaan). Muista sitten niissä tulevissakin kokeiluissa se ehkäisy, eikä mitään kotileikkejä yhteenmuuttamisineen!

      • taas näitä

        Perhe on tässä jutussa ihan toisseikkainen juttu tässä.
        Luulenpa, että sua haittaa ollenkaan, vaan
        Ihastumisesi toiseen naiseen taitaa olla se pääasia. Aina tarvii olla joku syy ja sait hänen perheensä syyks lopettamiselle kuten seksin vähyys.
        Mitä jos etsisit syitä itsestäsikin.
        seksi ja parisuhde on kahden kauppa.
        Miehet aina luulee, että aidan toisella puolella on vihreenpää ja huomataan lopulta
        Sen olevan ihan samaa kuin muuallakin.
        Etitään unelmaa ja ku unelma saadaan ja petytään. Ihmiset ei tajuu, että rakastuu/ ihastuu unelmaan niin se unelma ei todennäköisyydellä tule rakastumaan sinuun tai jaksa sua kattella loppujen lopuksi kauvaa.
        Onko kaikki sen hetken huuman arvoista.
        Mitäs kumppanisi pitäskö sun enemmän huomioida häntä kuin vilkuilla muita naisia.
        Entä hänen tunteensa.
        vituttaa tollaset äijät. Pidetään naista sen aikaa kun saa sen haluamansa. Kasvakaa aikuiseksi ja ajatelkaa muitakin kuin itseänne. Ette oo maailman napa kuitenkaan.
        En usko että se unelmakaan jaksaa keskenkasvusten touhua.


    • Ei juma

      Kasva aikuiseksi ja lopeta toisten tunteilla leikkiminen. Miksi olla parisuhteessa jos on niin hemmetin vaikeaa!!

    • huhhuh1

      Seksin perään olet vain! Ei se sen kummempaa oo muiden kanssa. Huoh.. Taidat olla 15-vuotias penikka.

      • hemmetti nulikka

        Keskenkasvusten hommaa hyvä mies kasva
        Aikuiseksi. Ei varmasti tuo sun uusi ihastus varmasti edes huolisi sua.
        Mieti hyvänen aika sitä nykystä naista miltä hänestä tuntuu. Jos hän antaa kaikkensa ja sä leikit ihmisten tunteilla. Pelkäätkö vain sitoutua tai rakastat rakastumista muttet kuitenkaan henkilöä.
        Miksi antaa henkilölle toiveita ja sun muuta.
        Miksi sit lyöttäydyit yhteen naisen kanssa , jos hänestä et välitä. Miks tarvii olla minä minä ja minä kun haluan ja haluan pakko sitä ja tätä, mutta toisista viis.


      • epätoivoinen
        hemmetti nulikka kirjoitti:

        Keskenkasvusten hommaa hyvä mies kasva
        Aikuiseksi. Ei varmasti tuo sun uusi ihastus varmasti edes huolisi sua.
        Mieti hyvänen aika sitä nykystä naista miltä hänestä tuntuu. Jos hän antaa kaikkensa ja sä leikit ihmisten tunteilla. Pelkäätkö vain sitoutua tai rakastat rakastumista muttet kuitenkaan henkilöä.
        Miksi antaa henkilölle toiveita ja sun muuta.
        Miksi sit lyöttäydyit yhteen naisen kanssa , jos hänestä et välitä. Miks tarvii olla minä minä ja minä kun haluan ja haluan pakko sitä ja tätä, mutta toisista viis.

        Kiitos nimimerkki "hemmetin nulikka" tuo sai minut tosiaan ajattelemaan olet erittäin fiksu ihminen! Vaikka en tarkkaan tiedäkkään miten tästä jatkaa täytyisikö korvata tämä jotenkin romanttisesti niin se jää todennäköisesti minun pähkäiltäväksi.. erittäin iso kiitos sinulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe