Pointel konkurssi vai kavallus

Renni3

Mielenkiintoinen rikos tarina Kokkolassa . 2 miljoona euroa katosi kuin tuhka tuuleen. Konkurssipesä vain 0,5 m€ miinuksella. Mitä luulette joutuuko jannut tilille.

25

4349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewre

      Tytäryhtiö Pointel Investment Oy on vielä pystyssä.

    • noora8

      Kertokaahan lisää...

    • harminpaikkajosloppu

      Hyvä pulju, kävin monesti. Asiakaspalvelu pelasi vaikka olin yksityishenkilönä asialla.

    • ewre
    • huolissaan veroeuroi

      Toivottavasti eivät pääse. Työntekijöiden huonoa kohtelua jatkunut monen vuoden ajan. Kyllä pojat saivat sitä mitä tilasivat. Omituisia asioita tapahtunut työmailla konkurssin jälkeen. mm työkalut/työkalupakit katoilevat työmailta ymym....

    • Pesänhoitaja

      Piippolan Osmo kyllä viimeistään kääntää kassan pankinjohtaja puupää Halkion kanssa

    • renkiaitasta

      Itse en voi kehua pointelin väkeä mitä nähny samoilla työmailla, ainakin osa sellasia vetelyksiä että ei niiden panoksellaan ainakaan voi yritys pärjätä.

      Silti toivon että jokaiselle löytyy jostain työpaikka koska tuleva talvi sekä kevät näyttää aika synkältä rak. Alalla. Varsinki pienet firmat joilla on paljon kilpailijoita nii joutuvat koville.

      Konkursin menestyksen huomaa jälkeenpäin et et menikö niinkuin oikean konkurssin pitäiski että meni tuhkatki pesästä vai tehtikö sikariporras rahaa..

      • Tutkitaan ja hutkitaan

        Taitaa poliisi kohta koputela ovella.


    • kjwbcowhvowihwn

      Jo LVI-Niemosen konkka "haisi" sovitulta jutulta, pesän osti Pointel.
      Pesäluetettelolla oli lähinnä viihdearvo ja hommaa oli pelattu tiettyyn maaliin jo pitkään. Kannuksessa menetti moni rahansa.
      Historia toistaa itseään.

    • kysymys4

      Kenelle jäi saatavia?

    • Neimonen

      Oks tietoo, pitääkö paikkansa?

    • tohlampi

      Onko asia näin? voisitko vastata? haluaisin vähän lisää infoa!

    • Tutkitaan ja hutkita

      Tavara kätketän kannuksessa kuin ase kätkennässä aikanaan.

    • eetu2

      Uppista

    • Kohta kiiree

      Joko verottaja on jäljillä ?

      • Yrittäjä itsekkin

        Onpa yllättävää tekstiä ja kateellisten panettelua, pointeli on työllistänyt n.35 asentajana vuosien varrella. Uskon että firma ei tahallaan hakeutunut konkurssiin,taustalla voi olla esim.kupru LVI -puolen laskentakupru, joka on vaarantanut koko yrityksen toiminnan.. Kuulemman huhu puheiden mukaan, mikä on aina sitä parempaa tietoa...onko kellään tähän mitään kommentoitavaa?


      • Just just
        Yrittäjä itsekkin kirjoitti:

        Onpa yllättävää tekstiä ja kateellisten panettelua, pointeli on työllistänyt n.35 asentajana vuosien varrella. Uskon että firma ei tahallaan hakeutunut konkurssiin,taustalla voi olla esim.kupru LVI -puolen laskentakupru, joka on vaarantanut koko yrityksen toiminnan.. Kuulemman huhu puheiden mukaan, mikä on aina sitä parempaa tietoa...onko kellään tähän mitään kommentoitavaa?

        Vai yllättävää teksti no ei kyllä !

        Ja yrittäjä pitäisi tietää mitä tarkoitaa hintojen polkeminen.

        Sitähän se on kun ei osata laskea.


    • RenkiHenki

      Tuollasta itsekkin kuullut mutta tiedähäntä mikä on totuus tuollasta ne isotpojat puhuu työmailla..

    • Kilowatti

      Meinaako yrittäjä itsekkin että laskenta kupru, puhuttiin käsittääkseni puolesta miljoonasta ja liikevaihto yrityksessä noin 4 milliä. Se on niin jotta tuolla kaavalla siellä ei osata laskea ollenkaan tai sitte vaan ollaan tyhmiä, tiedä sitte. Ei ole ainakaan merittilistalleen töitä hakiessa.

      • kannuksen konkurssit

        kylläpä tämä oli odotettavissa , jo pian lvi niemosen konkan jälkeen vaihtui nimeksi pointel. ja toiminta sellaista vempulointia verrattuna "oikeisiin" talotekniikka yrityksiin verrattuna. Eli kun rahaa pistää mukaan että saa muka halvemmalla tehdä... jne. Toivottavasti käsikirjoittajat eli omistajat jäävät jo joutomiehiksi. jos joku firma näiltä vielä muka syntyy (tai on jo) niin haloo, tehkööt vain itselle omia pihahommia.


    • poliisi paikalle

      mikä tilanne joko tutkinassa?

    • upup

      up

      • Tolloko olet?

        Jos sulla oli jotain asiaa, niin olisit sen myös kertonut!


    • Duunari2

      Olin kahdella työmaalla muutama vuosi sitten kyseisen firman kanssa ja asentajat oli todella töykeitä työmaalla, olisko jo sillon tienneet firman ongelmista ja tiuskineet muille. Ainakin viimeisempi työmaa missä olin niin urakka kusi heti alkuunsa koska koittivat vaihdattaa isoja maalämpöpumppuja toisen merkkisiin jotka olis olleet hinnaltaan todella edullisia, ja ovat siis laskeneet urakan niillä että voivat ne vaihdattaa. Mutta eipäs onnistunut.

    • Jop ja joo

      Niin pä niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe