Miksi loukkaat minua näin?

Vaikka sattuu.

Synnytin lapsesi, pienen tytön. Miksi aloit katsella muita? Sinua kiinnostaa ihan kuka tahansa hemaiseva nainen. Ihan kuin hakisit itsellesi virikettä muualta. Olen sinun vuoksesi rehkinyt itseni entisiin mittoihin ja palannut aktiiviseen saliharrastukseen.
Sinä olet minulle maailman komein. Sinun tuoksusi huumaa minut. Sinä olet täydellinen minulle. Miksi minä en enää riitä sinulle. Se satuttaa syvälle sydämeen.
Mitä minun pitäisi tehdä. Etsinkö uuden kodin minulle ja tytölle, vaikka maailmani siitä romahtaisi. Haluatko takaisin vapauteen? Sanot minua kauniiksi ja upeaksi, mutta miksi en riitä. Kun minulla on sinut en tarvitse ketään muuta miestä.

7

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirror on the wall

      Nainen!!! Hanki itseluottamus!

      • Lapsi on ykkönen

        Vaikka sattuu. Olet omalla päätökselläsi tehnyt lapsen,ihan itse. Lasta ei tehdä kenellekään. Olet halunnut sitoa miehen lapsen kautta. Sinulla on velvollisuus hoitaa lapsi niin hyvin kuin mahdollista. Lapsen isällä on myös,mutta vaikuttaa,että miehesi on itsekin lapsi. Lapsen 3 ensimmäistä vuotta on ratkaiseva,kehityksen kannalta. Jos miehelle ei mikään kelpaa,syy ei ole sinussa. Miehesi on keskenkasvuinen haihattelija. Sinun on vain se hyväksyttävä,tai sitten ei. Lapsi on numero ykkönen. Anna hellyytesi ja hoivasi lapseen. Jos miehesi katselee muita ja lähtee baarikierrokselle,et voi estää. Vaikka olisit miss Universum,ei auta. Miehesi kuuluu siihen miesryhmään,joka koko ajan etsii uutta eikä mikään riitä. Huolehdi itsestäsi,rakasta itseäsi ja lastasi. Rakasta myös miestäsi,jos hän on sen arvoinen.


      • Vaikka sattuu.
        Lapsi on ykkönen kirjoitti:

        Vaikka sattuu. Olet omalla päätökselläsi tehnyt lapsen,ihan itse. Lasta ei tehdä kenellekään. Olet halunnut sitoa miehen lapsen kautta. Sinulla on velvollisuus hoitaa lapsi niin hyvin kuin mahdollista. Lapsen isällä on myös,mutta vaikuttaa,että miehesi on itsekin lapsi. Lapsen 3 ensimmäistä vuotta on ratkaiseva,kehityksen kannalta. Jos miehelle ei mikään kelpaa,syy ei ole sinussa. Miehesi on keskenkasvuinen haihattelija. Sinun on vain se hyväksyttävä,tai sitten ei. Lapsi on numero ykkönen. Anna hellyytesi ja hoivasi lapseen. Jos miehesi katselee muita ja lähtee baarikierrokselle,et voi estää. Vaikka olisit miss Universum,ei auta. Miehesi kuuluu siihen miesryhmään,joka koko ajan etsii uutta eikä mikään riitä. Huolehdi itsestäsi,rakasta itseäsi ja lastasi. Rakasta myös miestäsi,jos hän on sen arvoinen.

        Kiitos vastauksestasi! Lapsi on minulle ykkönen. Mies oli aiemmin hyvänä kakkosena. Nyt vaan näyttää, että ei yllä top listalla edes 10 parhaan joukkoon.
        Olet oikeassa, miehelleni ei riitä mikään. Pitää siis yrittää olla ajattelematta asiaa ja keskittyä täysin tyttöön.


      • Vaikka sattuu.
        Lapsi on ykkönen kirjoitti:

        Vaikka sattuu. Olet omalla päätökselläsi tehnyt lapsen,ihan itse. Lasta ei tehdä kenellekään. Olet halunnut sitoa miehen lapsen kautta. Sinulla on velvollisuus hoitaa lapsi niin hyvin kuin mahdollista. Lapsen isällä on myös,mutta vaikuttaa,että miehesi on itsekin lapsi. Lapsen 3 ensimmäistä vuotta on ratkaiseva,kehityksen kannalta. Jos miehelle ei mikään kelpaa,syy ei ole sinussa. Miehesi on keskenkasvuinen haihattelija. Sinun on vain se hyväksyttävä,tai sitten ei. Lapsi on numero ykkönen. Anna hellyytesi ja hoivasi lapseen. Jos miehesi katselee muita ja lähtee baarikierrokselle,et voi estää. Vaikka olisit miss Universum,ei auta. Miehesi kuuluu siihen miesryhmään,joka koko ajan etsii uutta eikä mikään riitä. Huolehdi itsestäsi,rakasta itseäsi ja lastasi. Rakasta myös miestäsi,jos hän on sen arvoinen.

        Vielä lisään, että lapseni on minulle kaikki kaikessa. Mikä maailmassa ei ole mielestäni suurempaa, kuin äidin rakkaus omaa lastaan kohtaan.
        Olisi tietysti mukavaa, että perhe-elämässä mies rakastaisi minua, niin kuin minä häntä.


      • huom!
        Vaikka sattuu. kirjoitti:

        Vielä lisään, että lapseni on minulle kaikki kaikessa. Mikä maailmassa ei ole mielestäni suurempaa, kuin äidin rakkaus omaa lastaan kohtaan.
        Olisi tietysti mukavaa, että perhe-elämässä mies rakastaisi minua, niin kuin minä häntä.

        Ei perheessä ketään pidä asettaa millekään sijaluvuille. Kaikki ovat yhtä tärkeitä. Lapsi ja mies samalla tasolla. Lapsi tarvitsee tietenkin enemmän huolta ja hoivaa, mutta ei mieskään mikään kakkonen ole.


      • lapset ensin
        huom! kirjoitti:

        Ei perheessä ketään pidä asettaa millekään sijaluvuille. Kaikki ovat yhtä tärkeitä. Lapsi ja mies samalla tasolla. Lapsi tarvitsee tietenkin enemmän huolta ja hoivaa, mutta ei mieskään mikään kakkonen ole.

        Kyllä minulle ainakin lapset ovat aina olleet ykkössijalla sikäli, että olen heidän hyvinvoinnista vastuussa sekä rakastan heitä kaikissa olosuhteissa. Toivon, että miehellenikin lapset ovat ykkösiä ja minä tulisin hyvänä kakkosena ja se riittää.
        Miestäni kohtaan tunnen erilaista rakkautta, välillä enempi ja välillä vähempi, mutta ei se kylläkään mitä tahansa kestäisi. Tahto rakastaa auttaa arkivaikeuksien yli.


    • Kyllä, lapset ensin

      "Lapset ensin" ; TODELLA hyvin sanottu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe