Tekisin itsemurhan, jos en pelkäisi helvettiä!

väsynyt.

Olen tyyten kyllästynyt elämään.
Koko elämäni on ollut yhtä riutumista. Viime aikoina on mennyt erittäinkin huonosti.

Synnyin valtavan suureen perheeseen, keskellepä tietysti. Jäin vaille huomiotta, olin saaterin ujo ja epävarma läpi lapsuuden. Nuorena syrjäydyin, mutta toki potkittiin seuroihin, jotka olivat minulle kärsimystä. Minuun istutettiin syvälle niin voimakas helvetin pelko, että vaikka elämäni ei ole koskaan ollut nautinnollista, en ole uskaltanut tappaa itteäni.

Minusta ei vain ole tähän elämään! Viime aikoina Herra Kiesus on urakalla laskenut päälleni kirouksia. Olen riutunut köyhyyden rajamailla vaikka olen paiskinut niskalimassa töitä. Just ja just selvinnyt, mutta välillä joutunut hakemaan ulkopuolelta apua. Nyt luulin, että kaikki olisi vaihteeksi hyvin.
No sekin luulo otettiin nopeasti pois. Autoni hajosi. Ei ole varaa ostaa uutta. Tämän lisäksi stereoni posahti.. En voi kuunnella enää musiikkia, tai radiota.
Sitten meni tietokone... sen mukana kaikki tärkeät tiedostot. (nyt hitaalla vanhalla xp-koneella täällä).
Uusin kirous: kännykkäni hajosi. Minua ei siis tavoita enää puhelimitse.
Samalla, kun huomasin, että kännykkäni ei enää toimi, myös pyöräni oli varastettu. En omista enää polkupyörääkään. Vuokranantajalta tuli sähköposti (vuokraanne korotetaan jälleen). Tuli myös kirje ulosottovirastosta... mulla ei ole mitään ulosmitattavaa.... Muuta kuin henkeni. Sen ilomielin antaisin. Ainut vain, miksi edelleenkään en ole uskaltanut itteä tappaa, on helevetin peleko! Elämässä ei ole mitää järkeä. Miten päästä tuosta turhasta helevetin pelosta, että uskaltaa oikeasti jättää tän elämän taakseen. Tääkin on yhtä helevettiä...

10

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee mitä neuvon!

      No olipa siinä,mutta sen verran paljon tiedän Kristinopista,ei kenenkään kuulu pelätä,eikä olla masentunut. Lestaatiolaisuus on kaikkea muuta kun armossa elämistä,siinä on vain ahdistus ja tuomitseminen.
      Annan neuvon ja arvokkaan,olen myös käynyt läpi jos jotakin tässä maailmassa aikoinaan,mulla on nyt hyvä olla tai kohtalaisen hyvä,jos ei terveys olisi mun ongelma,mutta senkin kanssa selviää kyllä.
      Lestaatiolaiset ei ole Uskossa vaikka niin itseään pitävät,anteeksi jos loukkasin,mutta niin se vain on.
      Mene omaan rukouskammioon ja pistä kätösesi ristiin ja avaa sydämmesi Jumalalle,kerro omat huolesi hänelle ihan kaikki,mutta ensin sinun pitää mennä Jeesuksen Kristuksen luo ja pyytää syntejäsi anteeksi ja pyydä että hän antasi pyhänhengen tulla sinuun,ei pyhähenki muuten tuu kun lupa pitää sinun antaa,siitä hetkestä kun olet syntisen rukouksen rukoillut omin sanoin ,mutta avatuin sydämmin alkaa tapahtuun sinussa muutos kaikki itsetuhoiset ajatukset poistuu varmasti,mutta sinä teet itsellesi suuren palveluksen ja tulet Jumalan lapseksi,anna Jumalan alkaa tekeen korjauksia elämässäsi,hän on luvannut auttaa,sen hän tekee,uskon että Jumala on sinua riisunut että tulisit kerran pelastuun taivaan iloon,kun ihmisellä on kaikki hyvin Jumala jää sivuun aivan huomaamattaan ja synti on kohta hallitsemassa ja Jumala ei sitä halua,vaan jokaisen ihmisen kuuluu olla jumalaa lähellä ja kuulua hänen omaksi oli ihminen sitten kuka vain, se Ristin työ minkä Jeesus teki se on voimassa vieläkin,mutta ei kauaa,koska elämme lopun aikaa. Ari

    • >>Synnyin valtavan suureen perheeseen, keskellepä tietysti. Jäin vaille huomiotta, olin saaterin ujo ja epävarma läpi lapsuuden. ** Lapsuus vaikuttaa meihin läpi elämän.
      Sen kanssa vain on opittava elämään, sillä jokaisella sieltä löytyy heikkoja kohtia, johon vieläkin törmää.
      Mutta se on tajuttava, että ne on historiaa, ja sitä ei voi enää muuttaa eikä elää.
      Jeesuskaan ei mene historiaan, kylläkin voi pysäyttää ajan, ja elää tätä päivää, lupuksensa mukaan.
      Nämä seurojen kärsimykset ovat mennyttä ”kauraa” fiksulle ihmiselle.
      Tuo helve..tillä pelottelu kertoo siitä, kuka on SRK;n herra. Jeesus ei pelottele, sen työn tekee SRK ja saata..na, sekä Allah.
      Valintahan on Sinun, ei lestadiolaisten. Jeesus pelastaa vain omansa, ei muiden omia.
      > Viime aikoina Herra Kiesus on urakalla laskenut päälleni kirouksia. ** Kuka Kiesus on. Vain lestadiolainen ei edes uskalla sano monestikaan pelastajamme Jeesuksen nimeä, syvälle on sonnan haju jäänyt.
      Hän ei Kaikkivaltiaana ketään kiroa, ihminen ja saa..tana sen tekee.
      >>Olen riutunut köyhyyden rajamailla vaikka olen paiskinut niskalimassa töitä. Just ja just selvinnyt, mutta välillä joutunut hakemaan ulkopuolelta apua. Nyt luulin, että kaikki olisi vaihteeksi hyvin. **Oletko kuullut sen, että; - Hädän hetkellä huuda avuksesi Herraa (Jeesusta)? Minulla se toimii ja kaikki on aika hyvällä mallilla.
      Jeesus ei edes mainitse autostasi, kännykästäsi sekä tietokoneestasi mitään, ne on niitä kirouksia, joka tulee huonosta uskosta Jeesukseen.
      Vaikuttaa että olet todella liemessä. Korjaa ensin ne asiat, jotka on sinusta kiinni, syytä sitten vasta kirouksista muita, vaikka vuokran antajaa.
      Itsemurha ei ratkaise mitään tuolla asenteella, ei edes se Sinua pelasta, tee parannus ja etsi Jeesus.
      Kes.

      • l u c i f e r u s 6 6 6

        Kysikö joku luciferuksen kakaralta jotakin?


    • prumps

      Jos nyt kuitenkin yrittäisit ensin saada apua sossusta. Kirjoituksesta ilmenee, että et ole kuitenkaan lorvailija, koska olet tehnyt myös töitä niska limassa.

    • uskon kaiken

      Kivasti kirijotettu. Lisää!

    • xp kirous

      XP on tosiaan kirouksen huipentuma nykyisellään. Paras käyttis, jota Microsoft ei enää tue eikä päivitä. Elämä on muuten niin lyhyt, ettei sitä kannata itse lopettaa. Se loppuu aikanaan ja vanhempana sitten voi muistella niitä tiukkoja tilanteitakin.

    • puolesta

      Vaikka en ole rikas pärjään, mutta helvetin pelkoa ei minulla oo, ja kun on tänne syntynyt ei ole tullut mieleenkään tapaita itseä, kuolla kerkii ajallaan, näyttää siltä se helvetin pelko on VL-sukulaisilla minunkin

    • Väsynyt.

      Taidan päätyä lopulta itsemurhaan.
      Olen asiaa puinut jo pidemmän aikaa päässäni. Nukkumaan mennessä miettinyt, että se paikka, minne joudun kuoleman jälkeen, on vain mustaa ja josta ei tarvitse olla tietoinen... Eli täydellinen unelmapaikka.
      Ajalliset asiat ovat menneet kovaa vauhtia huonompaan ja ehdoton umpikuja alkaa olla jo aika lähellä.
      Asiani ovat niin huonolla mallilla, ettei näitä enää millään järjestelyillä saa kuntoon. Ja vaikka saisi, siihen palaisi valtavasti yhteiskunnan varoja, sekä aikaa!

      Kuuntelen nyt lohdutukseksi jotain biisejä toivoen samalla, että jos saisin jo ummistaa silmäni ilman, että tarvitsisi itse tehdä mitään toimenpiteitä sen eteen. Taustalla soi nyt "Lilly Wood &The Prick and Robin Schulz - Prayer In C"....

      • Tsemppiä !

        Hei,

        Kai on joku luotettava jolle voit puhua.

        Kirkosta löytyy keskustelua apua ja sieltä autetaan muutenkin.

        Kaikilla on elämässään vaikeat hetkensä, mutta jos niihin jääikäänkuin kiinni niin tuntemukset vain pahenee.

        Monet vl: ovat julmureita jotka syyllistävät ja tuomitsevat (onneksi on muutama empaattinen oikea kristittykin joukossa) joten ellei ole lähellä sellaista jolle puhua niin kirkon diakoniasta löytyy hyvin lämpimiä ja ymmärtäväisiä, kuuntelevia ja auttavia henkilöitä.


    • näreet näin

      Etkä tekis. Jumala on elämän ja MYÖS kuoleman Herra.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe