Syy miksi naiset ei yritä iskeä miehiä..

jessie2

..on koska naisille pakkien saaminen on häpeällistä.

Miehille on sallittua jopa vongata, erittäin suorasanaisestikin, ja jos se johtaa pakkeihin niin so what, ei sitä kukaan muista tai muistele.
Jos nainen syyllistyy ei-toivottuun lähestymiseen niin miehet kertoo siitä toisilleen retostellen kuinka joku kamala ämmä yritti käydä päälle.

Sama pätee kun flaksi on käynyt. Naiset juoruaa toisilleen parisuhteistaan liikaa yksityiskohtia, miehet harvemmin puhuu mitään. Miehet taas jakavat keskenään yksityiskohdat yhden illan jutuista, naiset pysyvät hiljaa. Tämä kulttuuri ajaa siihen että naisten kannattaa pihdata, koska pihtaamattomuus johtaa julkiseen häpeään.

10

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilke silmäkulmassa

      Tuon perusteella oon sitten poikkeus sääntöön. Mä vihjailin epäsuorasti ja melko suoraankin eräälle miehelle, flirttailin lähes aina kun nähtiin. Hän oli jutussa mukana. No menin sitten kerran hänen luokseen ja sanoin suoraan että olen häneen ihastunut mutta sain pakit. Tottakai se hiukan harmitti mutta mitä siitä. Nyt tiedän missä mennään. Jutellaan edelleen kun nähdään ja pientä flirttiä on edelleen ilmassa :) En siis häpeä yhtään sitä että yritin iskeä häntä ja pakit tuli; elämä jatkuu ;)

    • 3 + 7

      Ensimmäinen kappale ei ainakaan pidä paikkaansa, kyllä naiset pilkkaavat keskenään kelpaamattomien miesten yrityksiä ihan yhtälailla, monesti nauretaan paskaisesti heti saman tien kun mies kääntyy pois. Joten ottakaa sitä vastuuta lähestymisistä naiset, teidänkin pitää yrittää joskus.
      Toinen pointti pitää paikkansa muuten, mutta en usko että naiset erottelevat parisuhdetta ja yhden yön juttuja tuossa mielessä, yksityiskohdat käydään tarkasti läpi aina. Itse miehenä monesti kerron lyhyistä jutuista tarkkaankin, mutta huomaan että jos rakastun naiseen niin ei tee mieli jakaa yksityiskohtia, ne eivät kuulu muille.

    • juttu9

      Aloittaja puhuu asiaa, mutta "tyttöjen jutuissa" kyllä puhutaan kaikki miehiin liittyvästä. Ainakin hyvien ystävien kesken.

    • Mies 56v

      Ei aikuinen mies kehua retostele tuommoisella. mitä aloittaja sanoi.Jos joku nainen yrittää iskeä ja ei kiinnosta,voi kieltäytyä kohteliaasti,mitä kehumista siinä on.Itseäni muuten loukkaa se että naiset kuvittelee,että miehet on kaikki niin puutteessa tai kaipaavat muutoin seuraa,että kun he lähestyvät miestä tämä suorastaan kirkuu onnesta.Se on loukkaavaa.Kun menen baariin,menen kahville en iskemään ketään,voi helkkari.37

    • Olen tehnyt

      Itse olen nätti nainen ja olen tehnyt aloitteita miehille, muutaman kerran olen saanut pakitkin mutta eivät ole ole maailmanloppu olleet, tottakai se vähän kirpaisee mutta siitä pääsee aina yli. Se että on viehättävä ei takaa sitä että jokainen mies olisi kiinnostunut. Monet luulevat ihan päinvastoin.

      • JosSullekkinKäviNäin

        Kerran sain pakit ja myöhemmin selvisi, että hän on homo.


      • Olen tehnyt
        JosSullekkinKäviNäin kirjoitti:

        Kerran sain pakit ja myöhemmin selvisi, että hän on homo.

        En usko että mies on homo, hänellä on ollut tyttöystäviä ja mikään ei viittaa siihen suuntaan että hän olisi miehistä kiinnostunut.


    • Turhaa odotusta

      Jaa naiset muka yritää iskeä miestä, johan on hyvä vitsi. Olis se kiva nähdä tai peräti kokea. Kyllä se niin on, että rauhassa saa olla, jos ei nyt satu olemaan rikas. Mutta rikkaat on jo aikoja sitten varattuja eli turha niitä on iskeä.
      Varmaan pikkulikat koulun välitunnilla keskenään höpöttää poikien iskemisestä, mutta tuskin aikuinen nainen. Aikuinen nainen on joko varattu tai sitten ei haluakaan miehen lähelle.
      Olen jo aikoja sitten luopunut turhista päiväunista ja kiusallakaan en yritä iskeä naista (eivätpähän saa pilkattua pakkiensa kanssa).

    • knaappi

      Niin ne naiset selittelee itselleen, mikseivät tee mitää ihastuksensa eteen.

    • 18+19_N

      No lähestyin itse, tein ehdotuksen ja sain myöntävän vastauksen. Saa nähdä toteutuuko, toivossa on hyvä elää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe