Virkarikoksia joka päivä

Eliminointeja

Joka päivä paljastuu virkarikoksia. Poliisi on kuitenkin niin ovela, että eliminoi ne saamatta syytettä.

7

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osaamisalueet

      Poliisirikollisten erikoisosaamisia ovat laiminlyönnit, asiakirjojen väärentäminen, asioiden väärentäminen, omaisuusrikokset, ihmisoikeuksien laiminlyönti, liikennerikokset, salailu, valehtelu, ...

      Rehellinen poliisi on satuolento. He eivät koskaan opi rikoksistaan, koska heillä on sadistinen persoonallisuushäiriö, F99.9, ADHD, dementia ym. F0.01-F99.9.

    • Johnny 88

      Itselle taas poliisi on se viranomainen joka on toiminut aina ammattitaitoisesti ja erittäin asiallisesti. Muista viranomasista en voi sanoa samaa. Mulla on järkyttäviä kokemuksia hoitajista, lääkäreistä, sossuista, työkkäristä ja kelasta. Tuo, että poliisit tekee jokapäivä rikoksia johtuu siitä, että poliisikin on ihminen. Joka ammatissa jokapäivä löytyy niitä ketkä tekee rikoksia. Tunnen jopa aika monta poliisia (normi poliiseja ja muutama korkeaarvoinen) ja heistä jokainen on niin mallikansalainen kun voi olla, he eivät varmasti koskaan tekisi mitään rikoksia.

    • Lojaaliutta

      Kyllä se vaan on niin,että jokainen poliisi tekee rikoksia,ja jotkut enemän ja vähemmän ja heillä on muodostunut yhteisöllisyys joka suojelee ja vaatii lojaaliutta ja kansalaiset ei kunnioita vaan pelkäävät poliisia..näin ne asiat on todellisuudessa.

      • Johnny 88

        Vai että jokainen tekee? Mihin tuo väittämäsi perustuu? Jos noin olisi niin poliisi kaverinikin olisi rikollisia, mitä ei todellakaan ole.


      • 7+20
        Johnny 88 kirjoitti:

        Vai että jokainen tekee? Mihin tuo väittämäsi perustuu? Jos noin olisi niin poliisi kaverinikin olisi rikollisia, mitä ei todellakaan ole.

        Taisit nyt tehdä pahan virheen, kun kirjoitit erilaisen mielipiteen tällä palstalla.


      • Johnny 88
        7+20 kirjoitti:

        Taisit nyt tehdä pahan virheen, kun kirjoitit erilaisen mielipiteen tällä palstalla.

        Mielipiteitä saa ja pitääkin olla. Kysini vain, että mihin väittämä perustuu? Sehän olisi katastrofi jos joka poliisi olisi rikollinen.


      • Poliisirikollisuus
        Johnny 88 kirjoitti:

        Mielipiteitä saa ja pitääkin olla. Kysini vain, että mihin väittämä perustuu? Sehän olisi katastrofi jos joka poliisi olisi rikollinen.

        Kaikki poliisit rikkovat ihmisoikeuksia (Perustuslaki LUKU 2), joten he ovat rikollisia. Samoin pakkokeinot ovat rikollisuutta, sillä muillakin kansalaisilla kuuluu olla oikeus pakkokeinojen käyttöön, mutta muut saavat rangaistuksia niiden käytöstä. Tämä on siis eriarvoisuutta perustuslain vastaisesti ja täten rikollisuutta.

        Rehellinen poliisi on satuolento keijujen tapaan, ja patologinen valehtelu on henkistä väkivaltaa (Rikoslaki LUKU 21 §5), joten valehteleva poliisi on rikollinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe