Yazz e-pillereitä käyttävät naiset hoi!

nainen901

Hei te kaikki naiset, jotka käytette tai ootte käyttäneet yazz-merkkistä e-pilleriä ja ootte siitä saanut tiputteluvuotoa. Olis pari tärkeää kysymystä! Itse olen käyttänyt kyseistä merkkiä noin. 2-3 vuotta sitten 4kk ajan. Silloin en seurustellut. Halusin pillerit ja lopetin ne, koska oli kokoajan tiputteluvuotoa ja muutenkin kalliit, enkä seurustellut.

Nyt kuitenkin seurustelen, olen pitkässä suhteessa. Kun aloin seurustelemaan sain mercilonit. Ei sopineet, aknea, hiustenlähtöä jne. Sitten sain microgynon e-pillerit. Ei sopineet. Ja nyt oon ollut 2kk ilman pillereitä, kondomia käytetty. Koska ei ole oikeen vaihtoehtoja. Kierukkaa en halua, laastaria, minipillereitä tms. Puhuin lääkärin kanssa ja kysäsin voisinko ottaa ne joskus käyttämäni yazz pillerit, koska niistä ei tullut muita ongelmia, kuin tuo tiputtelu..Elän nyt siinä toivossa, ettei sitä tulisi ollenkaan, tai ainakin se loppuisi noin 6-12kk aikana. Ehdin ennen niitä käyttää suht. vähä aikaa, joten..

Haluaisinkin kuulla teiltä, jotka olette nimenomaan saaneet yazz e-pillereistä tiputtelua. Kauan se kesti? Menikö ohi ollenkaan? Lopetitko pillerit? Saitko muita ikäviä oireita, jos niin mitä? Pelkään vaan, että nyt saisin noista yazz-pillereistä esim. hiustenlähtöä. Olen sen kokenut vähä aika sitte, eikä olis kiva jos sitä tulisi taas! En ole tuosta merkistä 2 vuotta sitten saanu hiustenlähtöä, mutta toisesta merkistä joo. Mut pelkään, et se vaikuttais muhun jotenkin eri tavalla nyt.. Kysyin lääkäriltäkin asiaa, mut ei voinut luvata mitään, mutta kuulemma tosi epätodennäköistä. Joten sen takia haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyt.Mirenaan

      Miksi palaat sellaisiin pillereihin jotka eivät aikanaan ole sopineet, ts. olet saanut tiputteluvuotoa??? Merkkejä kun on kymmeniä...
      Miksi et asennuta esim. kierukkaa??

    • joopajoo6

      Koska en halua kokeilla uutta. Mulla on edelleen akne päällä, vaikka lopetin pillerit 2 kk sitten. Mulla siis on ollut aina hyvä iho tähän ikään asti, kunnes pillereitä napsiessa sain aknen.. Yaz e-pillereistä en saanut aikoinaan aknea. Kaverini käyttää myös yaz pillereitä ja hänellä meni 7kk kun tiputtelu loppui, sen takia haluan itsekkin kokeilla, jos multakin se mahdollisesti loppuisi. Uusia pillereitä en enään kokeile! Olen tutkiskellut itse ja myös lääkärin kanssa muiden e-pillereiden vaikuttavat aineet. Niissäkin on paljon hormooneita, enemmän kuin esim. yaz tai yasminellet. Eli turha niitä lähtee kokeilee, koska tuun kuitenkin saamaa niistä aknea, seksihaluttomuutta jne, niikuin noista kahdesta aikaisemmasta.. Ihan hirveetä shaissee.Yaz ja yasminelleissa on samat hormoonit ja sama määrä. Kumpikin auttaa iho oireisiin, eikä niissä ole läheskään niin paljon hormooneita kuin noissa ns. vanhemmissa pillerimerkeissä. Eli ei pitäis mulla halut lähteä, tai tukka irrota, tai saada aknen pahentumaan.Kierukasta jos tulee jotain ongelmia nii ei ole kovin helppo saada sitä sitten pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe