Kahvipakettivalkkaaja ruokakaupassa

Gentle Man

Olen keksinyt loistopaikan herättää naisten huomio. Se on ruokakauppa. Jostain syystä naisten mielestä siististi pukeutunut "ATM" valkkaamassa kahvia S-marketin kassalla on kuuminta hottia just nyt.

Tänään viehättävä nainen katsoi suoraan silmiin ja hymyili. Lisäksi täysin sattumalta päätyi kassalle samaan aikaan. Eli tulkitsen tämän vihreäksi valoksi tulla sanomaan jotain. Naiset, olenko väärässä?

Mutta en osaa tehdä aloitetta. Kuulostaa hölmöltä - osaan keskustella, minulla on lukuisia naisia ystävinä...mutta kun ei niin ei.

Auttakaapa miestä mäessä. En viitsi rampata bareissa jatkuvasti, eikä ajatus menosta baariin naisten takia innosta. Nettitreffailu tuntuu hieman vaivalloiselta, jopa tällaiselle korkean tason presidenttikahvimiehelle.

Miten teen aloitteen - tavalla joka ei ole iskemistä? Monet varatut naiset käyttäytyvät hyvinkin flirttailevasti, enkä voi ottaa riskiä että nainen paljastuukin tutuntutun rakkaaksi vaimoksi :)

Kiitos!

91

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

      "Jostain syystä naisten mielestä siististi pukeutunut "ATM" valkkaamassa kahvia S-marketin kassalla on kuuminta hottia just nyt."

      Millaisessa puodissa muka on kahvipaketit kassan yhteydessä? Ehkä sitä naista hymyilytti se valkkaaminen, ajatteli että "hitto, millainen tumpelo ei tiedä millaista kahvia juo, eihän siinä ole mitään valkkaamista kun ottaa vaan tummaa presidenttiä, mmm"

      • helppo selittää tämä

        Tuskin yhdessäkään puodissa on kahvit kassan yhteydessä mutta mielikuvitusmaailmassa ei ole rajoja.


      • justjust1

        "eihän siinä ole mitään valkkaamista kun ottaa vaan tummaa presidenttiä, mmm"

        Hehhhehhh, tajusin...


    • -.-.-

      Käänny mieluummin teehyllyn puoleen, niin saat terveemmän naisen.

    • 4+19

      Noh voisit vaikka lähestyä ja kohteliaasti kysyä että monenko käyttämä lutka tämä nainen on.

    • Gentle Man

      "Millaisessa puodissa muka on kahvipaketit kassan yhteydessä?"

      Olipas huolimattomasti kirjoitettu. Kahvit ovat lähellä kassaa, mutta eivät toki kassan yhteydessä :p

      "Ehkä sitä naista hymyilytti se valkkaaminen"

      Mahdollista...tosin siinä tapauksessa herrasmiehen ostoksilla käyminen on melkoisen hauskaa touhua, koska tämä nainen ei ollut ensimmäinen huvittunut :)

      • Ikisinkku M

        Mitenköhän minusta tuntuu että ne jotka silmiin katselee ja hymyilee ei ole sinkkunaisiam ne ei uskaltaisi, vaan varattuja jotka mielellään saisi piristystä seksielämäänsä? No ehkä olen vain turhan kyyninen.

        Nuo palstan niasten ehdotukset toki on suloisia mutta mitenkähn toiminee käytännössä? Tosin kerran minulle teki yksi vähän vanhempi nainen aika suoran ehdotuksen kun neuvoin sitä autotarvikeosastolla öljyasioissa, kysyi että lähdetkö vaihtamaan? En lähtenyt kuitenkaan, jos olisi ollut nuorempi ja nätimpi niin olisin lähtenyt.


      • Gentle Man
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Mitenköhän minusta tuntuu että ne jotka silmiin katselee ja hymyilee ei ole sinkkunaisiam ne ei uskaltaisi, vaan varattuja jotka mielellään saisi piristystä seksielämäänsä? No ehkä olen vain turhan kyyninen.

        Nuo palstan niasten ehdotukset toki on suloisia mutta mitenkähn toiminee käytännössä? Tosin kerran minulle teki yksi vähän vanhempi nainen aika suoran ehdotuksen kun neuvoin sitä autotarvikeosastolla öljyasioissa, kysyi että lähdetkö vaihtamaan? En lähtenyt kuitenkaan, jos olisi ollut nuorempi ja nätimpi niin olisin lähtenyt.

        Oho. En usko että varatut kovin usein bongaavat seksikumppaneita ruokakaupasta, mutta se on ihan totta että saattavat heittää sellaista kevyttä flirttiä kun olettavat ettei tilanne kuitenkaan johda mihinkään.

        Vai...?


    • Kauppa on ihan hyvä paikka lähestyä. Itsekin käyn lorvailemassa (=ostoksilla ilman kiirettä) ruokakaupassa ja muutamia kertoja on jonkunlaista jutusteluakin syntynyt.
      Vaikea sitä on tässä antaa sulle valmiita lauseita, kun ne ei kuitenkaan just siihen tilanteeseen sovi.
      Mut vaikka tosta kahvista voi kehitellä juttua jotenkin johdattelemalla se keskustelu lopulta kahvilaan kupposelle-ehdotukseen.

    • No voi kysyä vaikka naisen mielipidettä jostain kahvilajista. Ei kuitenkaan minulta, sillä en juo kahvia.

      • aika jäätävää

        "Moi, mitä tykkäät tästä presidentti kahvista"


      • aika jäätävää kirjoitti:

        "Moi, mitä tykkäät tästä presidentti kahvista"

        No eiiii, ku semmoisista ihmeellisistä erikoiskahveista joita nykyään kaupasta löytyy. Jos haluaisi huijata naiselle olevansa varakas, niin voisi olla ostavinaan semmoista kahvia, mutta sitten kävisikin sen paketin vaivihkaa vaihtamassa euroshopperiin ennen kassalle menoa.


      • SekaSikiö
        stellaria81 kirjoitti:

        No eiiii, ku semmoisista ihmeellisistä erikoiskahveista joita nykyään kaupasta löytyy. Jos haluaisi huijata naiselle olevansa varakas, niin voisi olla ostavinaan semmoista kahvia, mutta sitten kävisikin sen paketin vaivihkaa vaihtamassa euroshopperiin ennen kassalle menoa.

        Tai nainen nolostuu kun ei ole yhtään tietoinen näistä erikoiskahveista vaan juo itsekin euroshopperia :D


      • Gentle Man
        aika jäätävää kirjoitti:

        "Moi, mitä tykkäät tästä presidentti kahvista"

        "Hei mikä sun nimi on?"

        "stellaria 81"

        "Mitä kahvia mun kannattais ostaa?"

        "En mä osaa sanoa kun en juo kahvia"

        "no höh...et lähtis tonne kuppilaan treffeille? Tarjoan sulle kahvit"


      • 11+19
        Gentle Man kirjoitti:

        "Hei mikä sun nimi on?"

        "stellaria 81"

        "Mitä kahvia mun kannattais ostaa?"

        "En mä osaa sanoa kun en juo kahvia"

        "no höh...et lähtis tonne kuppilaan treffeille? Tarjoan sulle kahvit"

        Ton viimesen vaihdat, että "lähtisitkö tohon kuppilaan seuraks, voin tarjoo vaik kaakaon josset juo kahvia"


      • 11+19 kirjoitti:

        Ton viimesen vaihdat, että "lähtisitkö tohon kuppilaan seuraks, voin tarjoo vaik kaakaon josset juo kahvia"

        joo, tällä korjauksella tuo olisi kyllä ihan loistava avaus. :)


      • 17+3
        stellaria81 kirjoitti:

        joo, tällä korjauksella tuo olisi kyllä ihan loistava avaus. :)

        No ei se loistava ole, toi alku tuntuu niin teennäiseltä väkinäiseltä keskustelun avaukselta, ei kai nyt kukaan niin urpo ole että tarviis jotai kahvin osto-ohjeita, mutta vähän viel keksii jotai fiksumpaa avausta niin kyllä se siitä.


      • 13+2
        17+3 kirjoitti:

        No ei se loistava ole, toi alku tuntuu niin teennäiseltä väkinäiseltä keskustelun avaukselta, ei kai nyt kukaan niin urpo ole että tarviis jotai kahvin osto-ohjeita, mutta vähän viel keksii jotai fiksumpaa avausta niin kyllä se siitä.

        Niin ja toisekseen, ei kai nyt ihan heti suoraan kukaan mene kysymään keltään nimeekään, varsinkaan jossain kaupassa!


      • Gentle Man
        13+2 kirjoitti:

        Niin ja toisekseen, ei kai nyt ihan heti suoraan kukaan mene kysymään keltään nimeekään, varsinkaan jossain kaupassa!

        "Niin ja toisekseen, ei kai nyt ihan heti suoraan kukaan mene kysymään keltään nimeekään, varsinkaan jossain kaupassa!"

        No ei. Ja sitäkin voitaisiin pitää outona jos joku kertoisi nimekseen stellaria81.


      • 9+17
        Gentle Man kirjoitti:

        "Niin ja toisekseen, ei kai nyt ihan heti suoraan kukaan mene kysymään keltään nimeekään, varsinkaan jossain kaupassa!"

        No ei. Ja sitäkin voitaisiin pitää outona jos joku kertoisi nimekseen stellaria81.

        En mä ainakaa, kosisin heti jos joku sanois nimekseen stellarian.


      • Gentle Man
        9+17 kirjoitti:

        En mä ainakaa, kosisin heti jos joku sanois nimekseen stellarian.

        Täten minä, 9 17, pyydän sinua vaimokseni...


    • mies..

      onko ketään täältä ikinä yritetty iskeä kaupassa?
      Itse olen aika monen monta kertaa käynyt kaupassa ja ainoastaan kerran yksi tyttö tuijotti todella kiinnostuneen näköisenä mutta siinä kaikki.

      • No kerran kyllä kun olin prismassa valkkaamassa oliiveja, niin siihen viereen tuli semmoinen mies, joka oikeasti tuijotti niin että meinasi silmät päästä pudota. Sillä oli kuitenkin pieni poika mukanaan (ja jopa poika kiinnitti siihen iskän tuijotukseen huomiota ja kysyi jotain tyyliin "kuka toi on?"). Äiskä lienee ollut vielä maitohyllyllä.


      • 2+7

        Minua on pyydetty kahville (etc.) kaupassa useamman kerran. En ole kuitenkaan siltä seisomalta lähtenyt. Olen tyyppi, joka ei erityisemmin varaa aikaa kaupassa käymiseen, joten pyrin selviytymänn sieltä nopeasti. En siis ota sitä iloisen keltaista sinkku-koria ja haahuile ympäriinsä luoden viipyileviä katseita mahdollisiin sinkkumiehiin.

        Aloittajan mainitsema hymyily on kyllä paheeni. Mietin jotain hölmöjä juttujani, enkä välttämättä huomaa hymyileväni. Toki huomioin kanssaihmisiä, ja sekin saattaa tehdä minusta helposti lähestyttävän. Lisäksi en ole kaunis, vaan mieluumminkin ruma, joten lähestymiseeni ei liity mitään paineita tms pelkoa itsetunnon kolautuksesta.


      • Jii007
        2+7 kirjoitti:

        Minua on pyydetty kahville (etc.) kaupassa useamman kerran. En ole kuitenkaan siltä seisomalta lähtenyt. Olen tyyppi, joka ei erityisemmin varaa aikaa kaupassa käymiseen, joten pyrin selviytymänn sieltä nopeasti. En siis ota sitä iloisen keltaista sinkku-koria ja haahuile ympäriinsä luoden viipyileviä katseita mahdollisiin sinkkumiehiin.

        Aloittajan mainitsema hymyily on kyllä paheeni. Mietin jotain hölmöjä juttujani, enkä välttämättä huomaa hymyileväni. Toki huomioin kanssaihmisiä, ja sekin saattaa tehdä minusta helposti lähestyttävän. Lisäksi en ole kaunis, vaan mieluumminkin ruma, joten lähestymiseeni ei liity mitään paineita tms pelkoa itsetunnon kolautuksesta.

        Eikös se ole pahin kolaus itsetunnolle jos ei edes kelpaa rumalle naiselle?


      • Could have been me
        stellaria81 kirjoitti:

        No kerran kyllä kun olin prismassa valkkaamassa oliiveja, niin siihen viereen tuli semmoinen mies, joka oikeasti tuijotti niin että meinasi silmät päästä pudota. Sillä oli kuitenkin pieni poika mukanaan (ja jopa poika kiinnitti siihen iskän tuijotukseen huomiota ja kysyi jotain tyyliin "kuka toi on?"). Äiskä lienee ollut vielä maitohyllyllä.

        Tai etäisä, jolla nyt sattui olemaan lapsi mukana.


    • ujo atm40

      Kahvihyllylle kesällä vastakkaisesta suunnasta tuli nainen, joka katsoi pitkään suoraan silmiin ja pysähdyttiin siihen vierekkäin. Ätminä tietysti pujahdin kassalle..

      Pimppaloora, oletko tavannut myöhemmin niitä joiden kanssa jutustelua olet saanut aikaan?

      • Yhden kanssa kävin pari kertaa ulkona. Juttu kuivui kasaan vähän kuin itsestään, ei ollut kummallakaan ihan jäätävää kiinnostusta toiseen.


    • SekaSikiö

      Pitääpä jatkossa ottaa kuullokkeet pois korvilta kaupassa.
      Hienoahan se olisi jos joku hymyilisi kahvipakettien luona tai tulisi jopa juttelemaa :) Vaikka vain niistä kahvipaketeista. Tai hyvin harvinaisena ja uhkarohkeana vetona voisi itse avata keskustelun "Ohhoh. Onpas tämän hinta taas noussut." :D
      Ei yhtään hullumpi paikka olisi tavata joku jonka kanssa voisi vaihtaa numeroita.
      Baareissa käyminen kun itseäkään ei oikein innosta.

      • aina kannatt yrittää

        Hieno ajatuksena että toisen voisi tavata kaupassa mutta todennäköisyys siihen on todella pieni.


      • Ikisinkku M

        Naiselta tuollainen kommenttti "Ohhoh. Onpas tämän hinta taas noussut." olisikin nerokas, se herättäisi miehessä suojelunhalun köyhää tyttörukkaa kohtaan mutta jos vastaavasti mies ihmettelisi "Ohhoh. Onpas tämän hinta taas noussut." se viestisi nuukuudesta ja kaikki lähistöllä olevat sinkkunaiset pujahtaisivat välittömästi hyllyjen väliin piiloon välttyäkseen enemmiltä lähentelyiltä. Miehen varmaan varmaan kannattaisi kuuluvasti kailottaa "Eipä sillä väliä mitä maksaa, laatu ratkaisee" ja poimia näyttävästi koriin pikkupussukka jotain erikoissekoitusta.


      • SekaSikiö
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Naiselta tuollainen kommenttti "Ohhoh. Onpas tämän hinta taas noussut." olisikin nerokas, se herättäisi miehessä suojelunhalun köyhää tyttörukkaa kohtaan mutta jos vastaavasti mies ihmettelisi "Ohhoh. Onpas tämän hinta taas noussut." se viestisi nuukuudesta ja kaikki lähistöllä olevat sinkkunaiset pujahtaisivat välittömästi hyllyjen väliin piiloon välttyäkseen enemmiltä lähentelyiltä. Miehen varmaan varmaan kannattaisi kuuluvasti kailottaa "Eipä sillä väliä mitä maksaa, laatu ratkaisee" ja poimia näyttävästi koriin pikkupussukka jotain erikoissekoitusta.

        Vaikka heitin ensimmäisen kommentin mikä tuli mieleeni, niin näköjään sekin oli näköjään analysoitavissa :D Eipä tullut mieleen miten paljon ihmisen lähestymiseen vaikuttaisi kyseinen kommentti.
        En kyllä olisi itse ehkä juuri tuota kommenttia heittämässä. En ole edes yhtään tietoinen paljon se JuhlaMokka maksaa vaikka aina sen sieltä hyllystä nappaan :D

        Tuo analysoiminen tekee kyllä asian vaikeaksi. Enhän minä ehdi jokaista repliikkiäni miettiä täysin läpi ja pohtia ihmisten reagointia asiaan :D Karkuunhan ne ehtivät livahtaa ennen kuin saan päätettyä mikä on oikea lausemuoto.


      • SekaSikiö
        aina kannatt yrittää kirjoitti:

        Hieno ajatuksena että toisen voisi tavata kaupassa mutta todennäköisyys siihen on todella pieni.

        Pieni mutta mahdollinen :) Tartutaan jokaiseen mahdollisuuteen kiinni, muuten ei tule ikinä tapahtumaan sitä ihmettä.


      • Ikisinkku M
        SekaSikiö kirjoitti:

        Vaikka heitin ensimmäisen kommentin mikä tuli mieleeni, niin näköjään sekin oli näköjään analysoitavissa :D Eipä tullut mieleen miten paljon ihmisen lähestymiseen vaikuttaisi kyseinen kommentti.
        En kyllä olisi itse ehkä juuri tuota kommenttia heittämässä. En ole edes yhtään tietoinen paljon se JuhlaMokka maksaa vaikka aina sen sieltä hyllystä nappaan :D

        Tuo analysoiminen tekee kyllä asian vaikeaksi. Enhän minä ehdi jokaista repliikkiäni miettiä täysin läpi ja pohtia ihmisten reagointia asiaan :D Karkuunhan ne ehtivät livahtaa ennen kuin saan päätettyä mikä on oikea lausemuoto.

        Ihan kaikki on analysoitavissa tai aiankain palasteltavissa varsinkin kun se on tänne kirjoitettu :) Naisella on helppoa kun voi heittää mitä vaan niin se toimii ja tuo ensimmäisesi oli oikein suloinen,sulattaa karummainkin miehen mutta miehellä on paljon vaikeampaa, tadan tarkkaan pitää tietää mitä sanoo missäkin tilanteessa. jotta antaisi edustavan kuvan itsestään. Mutta oikeasti, sinunkin kannattaa vaihtaa tummaan presidenttiin, ei se niin paljon kalliimpaa ole mutta paljon parempaa :)


      • Gentle Man
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ihan kaikki on analysoitavissa tai aiankain palasteltavissa varsinkin kun se on tänne kirjoitettu :) Naisella on helppoa kun voi heittää mitä vaan niin se toimii ja tuo ensimmäisesi oli oikein suloinen,sulattaa karummainkin miehen mutta miehellä on paljon vaikeampaa, tadan tarkkaan pitää tietää mitä sanoo missäkin tilanteessa. jotta antaisi edustavan kuvan itsestään. Mutta oikeasti, sinunkin kannattaa vaihtaa tummaan presidenttiin, ei se niin paljon kalliimpaa ole mutta paljon parempaa :)

        "Mutta oikeasti, sinunkin kannattaa vaihtaa tummaan presidenttiin, ei se niin paljon kalliimpaa ole mutta paljon parempaa :)"

        Totta. Itse asiassa kannattaisi vaihtaa kahvin jauhamiseen itse. Olen ajatellut että hankin kahvimyllyn ja laadukkaampaa kahvia...kaverilla on, ja pakko myöntää että maku oli eri luokkaa.


      • Ikisinkku M
        Gentle Man kirjoitti:

        "Mutta oikeasti, sinunkin kannattaa vaihtaa tummaan presidenttiin, ei se niin paljon kalliimpaa ole mutta paljon parempaa :)"

        Totta. Itse asiassa kannattaisi vaihtaa kahvin jauhamiseen itse. Olen ajatellut että hankin kahvimyllyn ja laadukkaampaa kahvia...kaverilla on, ja pakko myöntää että maku oli eri luokkaa.

        Tuokin on tosiaan totta, jossainhan aina törmää automaatteihin joissa se jauhatusominaisuus ja maistuu & tuoksuu kahvilta, tosin kyllä sitten vähän närästääkin jos kuppikaupalla juo. Itse luultavasti kun seuraavan kerran keittimen uusin niin laitan sitten semmoisen jossa on sekä tuo jauhatus että suodatinkahvimahdollisuus, olikohan esmes tuo semmoinen:

        http://www.philips.fi/c/kahvin-ja-vedenkeittimet/grind-brew-kahvinkeitin-hd7740_00/prd/

        Haluaisin sen suodatinkahviominaisuudenkin sen helppouden takia säilyttää.


      • Gentle Man
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tuokin on tosiaan totta, jossainhan aina törmää automaatteihin joissa se jauhatusominaisuus ja maistuu & tuoksuu kahvilta, tosin kyllä sitten vähän närästääkin jos kuppikaupalla juo. Itse luultavasti kun seuraavan kerran keittimen uusin niin laitan sitten semmoisen jossa on sekä tuo jauhatus että suodatinkahvimahdollisuus, olikohan esmes tuo semmoinen:

        http://www.philips.fi/c/kahvin-ja-vedenkeittimet/grind-brew-kahvinkeitin-hd7740_00/prd/

        Haluaisin sen suodatinkahviominaisuudenkin sen helppouden takia säilyttää.

        Kiitos vinkistä! Täytyypä laittaa tuo harkintaan...


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Tuokin on tosiaan totta, jossainhan aina törmää automaatteihin joissa se jauhatusominaisuus ja maistuu & tuoksuu kahvilta, tosin kyllä sitten vähän närästääkin jos kuppikaupalla juo. Itse luultavasti kun seuraavan kerran keittimen uusin niin laitan sitten semmoisen jossa on sekä tuo jauhatus että suodatinkahvimahdollisuus, olikohan esmes tuo semmoinen:

        http://www.philips.fi/c/kahvin-ja-vedenkeittimet/grind-brew-kahvinkeitin-hd7740_00/prd/

        Haluaisin sen suodatinkahviominaisuudenkin sen helppouden takia säilyttää.

        Hirveetä mikä hinta! Halvemmaksi tulee käyttää jo jotain vempainta, joka itsellä on jo, jos on, jolla tuo jauhatus onnistuu.

        Jostain kummasta syystä kahvipapujen kilohinta on suurempi kuin jauhetun. Olen myös miettinyt papujen jauhamista itse, mutta hinta vaan harmittaa.


      • Carl Cauluspaita
        femnerd kirjoitti:

        Hirveetä mikä hinta! Halvemmaksi tulee käyttää jo jotain vempainta, joka itsellä on jo, jos on, jolla tuo jauhatus onnistuu.

        Jostain kummasta syystä kahvipapujen kilohinta on suurempi kuin jauhetun. Olen myös miettinyt papujen jauhamista itse, mutta hinta vaan harmittaa.

        Laatu maksaa. Korkean statuksen miehinä Ikisinkku M ja Gentle Man tajuavat tämän. Heidän aikansa on arvokasta, sitä ei voi tuhlata kahvin jauhamiseen alemman sosiaaliluokan tyyliin.


    • Gentle Man

      Toimii. Miten olisi tämä:

      "Eikös tuo ole sitä tarjouskahvia?"

      "Joo, tää on alennuksessa"

      "Varmaan ihan hyvää jos haluaa säästää. Presidentti on kuitenkin parempaa, jos vain on rahaa. Ja sitähän on."

      • SekaSikiö

        Ei ehkä toimi silloin jos nainen on nappaamassa omaan koriinsa sitä tarjouskahvia?
        Saa ehkä vaan sut kuullostamaan tyypiltä, joka rehvastelee rahoillaan.


      • 7+7

        Nää on niin vitun jäätäviä, enemmin ite kysysin vaik suoraan haluuks lähtee joskus kahville tai jotain. Jotenkin tulee niin vitun retardfiilis, jos alkaa tolleen väkisin vääntämään jotain vammasta small talkkia.


      • Capsulo

        Tämä on parempi iskuvinkki:

        Hyi, halvattua ostatko sinä suodatinkahvia. Kuinka rahvaanomaista. Suodatinkahvia juovat vain köyhät ja tyylittömät ihmiset ja se maistuukin aivan kraanavedelle ja suodatinpussille. Jo pelkkänä sanana sana "Suodatin" saa ihokarvat pystyyn inhotuksesta. Minun kaltaiseni aikaansa seuraavat ihmiset juovat yksinomaan kapselikahvia, koska minä olen paitsi rikas myös imagotietoinen. Lisäksi olen Cheekfani ja parempi ihminen kuin suodatinkahvin juojat.


      • Gentle Man
        SekaSikiö kirjoitti:

        Ei ehkä toimi silloin jos nainen on nappaamassa omaan koriinsa sitä tarjouskahvia?
        Saa ehkä vaan sut kuullostamaan tyypiltä, joka rehvastelee rahoillaan.

        "Ei ehkä toimi silloin jos nainen on nappaamassa omaan koriinsa sitä tarjouskahvia?"

        Ei kun just silloin!

        "Saa ehkä vaan sut kuullostamaan tyypiltä, joka rehvastelee rahoillaan."

        Eikös tämmöinen ole sitä pelimiesteoriaa...negaamista? :p


      • SekaSikiö
        Gentle Man kirjoitti:

        "Ei ehkä toimi silloin jos nainen on nappaamassa omaan koriinsa sitä tarjouskahvia?"

        Ei kun just silloin!

        "Saa ehkä vaan sut kuullostamaan tyypiltä, joka rehvastelee rahoillaan."

        Eikös tämmöinen ole sitä pelimiesteoriaa...negaamista? :p

        No jos naiset tykkää... Mitäpä minä siihen sanomaan.
        Toivottavasti olen väärässä ja tuo toimii kun menet kommenttia heittämään :)


      • Gentle Man
        SekaSikiö kirjoitti:

        No jos naiset tykkää... Mitäpä minä siihen sanomaan.
        Toivottavasti olen väärässä ja tuo toimii kun menet kommenttia heittämään :)

        Noh, saattaa olla etten kokeilisi tuota repliikkiä.

        Toisaalta miksipä ei? Voisihan tuolla vähän testata ymmärtääkö nainen huumoria :) On tässä oltu sen verran kauan ilman naista että paljoa ei menetä jos vähän hauskuuttaa itseään...


      • SekaSikiö
        Gentle Man kirjoitti:

        Noh, saattaa olla etten kokeilisi tuota repliikkiä.

        Toisaalta miksipä ei? Voisihan tuolla vähän testata ymmärtääkö nainen huumoria :) On tässä oltu sen verran kauan ilman naista että paljoa ei menetä jos vähän hauskuuttaa itseään...

        Kerro jos kokeilet :)
        Itse en kokeilisi, koska uskoisin että tuo minun ehdottama reagointi tulisi todennäköisemmin kuin että alkaisi nauramaan hyvälle huumorille ja ehdottamaan presidenttikahveja jossain. Eikä sitten paljoa itseäkään naurattaisi jos ei toinen ottaisikaan niin huumorilla :D


      • neiti ruiskukka

        Just näin hyvin on mennyt Playthegame:n opit perille :D Ja SekaSikiö kuulokkeet pois vaan korvilta. Kaupassakin voi syntyä kaikenlaista jutustelua.. Mulle tuli yks papparainen vinkkaamaan halvoista juustoista kun niitä venäläisiä oltermanneja tuli myyntiin halvalla.

        No tää ei liity nyt kauppaan mitenkään, mutta tien kysyminenkin on aika hyvä tyyli aloittaa juttelu.. Olin hortoilemassa yhden ison sairaalan käytävillä, etsin yhtä paikkaa enkä tiennyt mihin suuntaan lähteä. Joku raksamies tuli vastaan ja kysyin siltä tietä. Siinä sitten yhdessä pohdittiin ja se sattu löytämään jonku opastekyltin, jonka avulla löysin perille. Multa on myös aika usein kysytty tietä milloin mihinki.


      • neiti ruiskukka
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Just näin hyvin on mennyt Playthegame:n opit perille :D Ja SekaSikiö kuulokkeet pois vaan korvilta. Kaupassakin voi syntyä kaikenlaista jutustelua.. Mulle tuli yks papparainen vinkkaamaan halvoista juustoista kun niitä venäläisiä oltermanneja tuli myyntiin halvalla.

        No tää ei liity nyt kauppaan mitenkään, mutta tien kysyminenkin on aika hyvä tyyli aloittaa juttelu.. Olin hortoilemassa yhden ison sairaalan käytävillä, etsin yhtä paikkaa enkä tiennyt mihin suuntaan lähteä. Joku raksamies tuli vastaan ja kysyin siltä tietä. Siinä sitten yhdessä pohdittiin ja se sattu löytämään jonku opastekyltin, jonka avulla löysin perille. Multa on myös aika usein kysytty tietä milloin mihinki.

        Piti siis vastata tuohon Gentle Manin negaamis -kommenttiin, mutta tää nyt meni näköjään mihin sattuu..


      • ATMaisteri
        SekaSikiö kirjoitti:

        Kerro jos kokeilet :)
        Itse en kokeilisi, koska uskoisin että tuo minun ehdottama reagointi tulisi todennäköisemmin kuin että alkaisi nauramaan hyvälle huumorille ja ehdottamaan presidenttikahveja jossain. Eikä sitten paljoa itseäkään naurattaisi jos ei toinen ottaisikaan niin huumorilla :D

        Gentlem Man vaikuttaa terävältä YTM-supliikkimieheltä. Ehkä hänen sanomanaan tuommoinen idioottimainen läpän heitto saattaisi toimiakin, jos kerran on niin komeakin että jo ulkoisen olemuksen perusteella naiset kiinnostavat. ATM:n sanomana tuollainen herättäisi yök-reaktion ja suuresti paheksuntaa.

        Samoin lähtisitkö kahville-heitto kun nainen on sanonut ettei juo kahvia olisi hauska YTM:n suusta, ATM katsottaisiin henkisesti jälkeenjääneeksi.


      • neiti ruiskukka
        SekaSikiö kirjoitti:

        Kerro jos kokeilet :)
        Itse en kokeilisi, koska uskoisin että tuo minun ehdottama reagointi tulisi todennäköisemmin kuin että alkaisi nauramaan hyvälle huumorille ja ehdottamaan presidenttikahveja jossain. Eikä sitten paljoa itseäkään naurattaisi jos ei toinen ottaisikaan niin huumorilla :D

        Tuohon kyllä vaikuttaa paljon miten se sanotaan.. Vaikka olisikin tarkoitettu huumoriksi niin se voi silti vaikuttaa ja kuulostaa siltä, että olisi rehvastelemassa rahoillaan.

        Katselin joku aika sitten tuosta Tuubi -ohjelmasta klippejä ja mun mielestä Aku Hirviniemi on niin koominen henkilö jo itsessään, että hänet voi laittaa sanomaan ihan mitä tahansa ihan kenelle hyvänsä ja se otetaan huumorilla..


      • Gentle Man
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Tuohon kyllä vaikuttaa paljon miten se sanotaan.. Vaikka olisikin tarkoitettu huumoriksi niin se voi silti vaikuttaa ja kuulostaa siltä, että olisi rehvastelemassa rahoillaan.

        Katselin joku aika sitten tuosta Tuubi -ohjelmasta klippejä ja mun mielestä Aku Hirviniemi on niin koominen henkilö jo itsessään, että hänet voi laittaa sanomaan ihan mitä tahansa ihan kenelle hyvänsä ja se otetaan huumorilla..

        Njoo. Ja toinen puoli asiassa on ettei yllättäen puhuteltavaksi joutunut välttämättä ymmärrä vitsiä nopeasti -> punastuminen, nolostuminen, jne.


      • Ikisinkkku M

        No tuommoinen suora rehvastelu käsittääkseni on turn off niin kuin sekasikiökin tuossa kertoo, mielluumin jos antaa varakkuuden ja hienostuneisuuden näkyä vaivihkaa voi poimia vaikka löfbergs lila paketin, sen tummimman, siitä hyllystä ja harmitella ettei se ole koskaan tarjouksessa. se tummin löfbergsi on muuten myös hyvää, "oikean" kahvin makuista.


      • Ikisinkku M
        Capsulo kirjoitti:

        Tämä on parempi iskuvinkki:

        Hyi, halvattua ostatko sinä suodatinkahvia. Kuinka rahvaanomaista. Suodatinkahvia juovat vain köyhät ja tyylittömät ihmiset ja se maistuukin aivan kraanavedelle ja suodatinpussille. Jo pelkkänä sanana sana "Suodatin" saa ihokarvat pystyyn inhotuksesta. Minun kaltaiseni aikaansa seuraavat ihmiset juovat yksinomaan kapselikahvia, koska minä olen paitsi rikas myös imagotietoinen. Lisäksi olen Cheekfani ja parempi ihminen kuin suodatinkahvin juojat.

        Capsulokaveria pidettäisiin vähän pönttönä kun kaikki tietää että kapselit on sitten aian lopussa kun niitä tarvittaisiin, itsekin joskus meinasin semmoisen laittaa mutta onneksi tajusin että käyttö jäisi vähäiseksi ja mitä kaverit on laittaneet niin kaapin perälle ne on päätyneet niillä aika pian.


      • ATMaisteri
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Tuohon kyllä vaikuttaa paljon miten se sanotaan.. Vaikka olisikin tarkoitettu huumoriksi niin se voi silti vaikuttaa ja kuulostaa siltä, että olisi rehvastelemassa rahoillaan.

        Katselin joku aika sitten tuosta Tuubi -ohjelmasta klippejä ja mun mielestä Aku Hirviniemi on niin koominen henkilö jo itsessään, että hänet voi laittaa sanomaan ihan mitä tahansa ihan kenelle hyvänsä ja se otetaan huumorilla..

        Näin on. Naiset luokittelevat miehet nopeasti. YTM voi sanoa mitä haluaa, betamiehellä ei ole lupaa vitsailla rehvakkaasti.

        Ruokakaupassa Gentle Man saattaa olla YTM jos vaikka näyttää bisnesmieheltä, siksi hän voi ehkä sanoakin jotain tuollaista. Baarissa pitäisi olla tatuoitu kovaa möykkää pitävä alfamies...siellä herrasmies olisi betamies, ja betamiehen pitää muistaa paikkansa koska hän ei ole "SE" mies joka vie naiset panokuutioonsa.


      • neiti ruiskukka
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Tuohon kyllä vaikuttaa paljon miten se sanotaan.. Vaikka olisikin tarkoitettu huumoriksi niin se voi silti vaikuttaa ja kuulostaa siltä, että olisi rehvastelemassa rahoillaan.

        Katselin joku aika sitten tuosta Tuubi -ohjelmasta klippejä ja mun mielestä Aku Hirviniemi on niin koominen henkilö jo itsessään, että hänet voi laittaa sanomaan ihan mitä tahansa ihan kenelle hyvänsä ja se otetaan huumorilla..

        oho, eipä se ollutkaan Tuubi ku Posse.


      • ATMaisteri
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        oho, eipä se ollutkaan Tuubi ku Posse.

        Väliäkö sillä on onko Tuubi/Posse? Komea julkkismies = YTM, alfamies jolla on lupa sanoa mitä huvittaa.


    • Jii007

      Kaupat on kamalia paikkoja. Naisia ja nuoria miehiä on joka suunnassa ja ne ajattelee rumasta ja yksinäisestä ätmistä vain ja ainoastaan kaikkea negatiivista. Siksi itse napsin ostokset helvetin kyytiä sinne koriin tai kärryyn, ja suhautan kassalle jossa on joko keski-ikäinen mies (harvinaista) tai ruma ja rupsahtanut ämmä.
      Lasken rahat nopsaan jossain hyllyn välissä mahdollisimman lähelle tasan ja sitten lykkään ne kassatädille ja rukoilen, että se ei ala toheltaa siinä kassalla ja pääsen helvetin haipakkaa kotia.

      Kaupassa käynti on kuin sodankäyntiä. On tehtävä tarkka suunnitelma mitä käytävää pitkin lähestyy kassaa, ja pyrittävä olemaan mahdollisimman armoton kun kurvaa siihen kassajonoon. On myös ajoitettava tarjousten aikaan esim. kahvihyllylle saapuminen siten, että siellä ei ole mummoja tukkimassa taistelukenttää tai kyselemässä hintaa kun eivät sitä enää itse näe. Limukkahylly on myös paha jos samaan aikaan kaupassa on jonneja ostamassa es:sää, koska jos ostaa sen colan siitä viereiseltä hyllyltä niin jonnet ajattelevat negatiivisesti cokispojusta. He myös tukkivat käytävän jos ei itsevarmasti kurvaa kärryllä heidän lävitseen tai heitä jotain merkillistä, kallista ja ravisteltua energia juomaa heidän viereensä. Yleensä energiajuomakranaatti toimii jos eivät kärryä väistä.
      Myös vauhti on pyrittävä pitämään mahdollisimman nopeana koko ajan, ja onkin hyvä jos tietää etukäteen missä mikin tuote on, koska vauhti ei saa pysähtyä edes lihatiskillä. Hyvä on myös osata ajaa niillä kärryillä kahden pyörän varassa, koska silloin kääntyy jyrkemmin ja pääsee kiilaten mummojen ja muiden häiriköiden eteen. Kaikki hidasteet on pyrittävä eliminoimaan. Paras keino eliminoida mummot on joko kaataa joku kaljahylly heidän niskaansa, tai imitoida sitä joka kuuluttaa aina tarjouksia, ja huutaa kovaan ääneen "Muistattehan, että juhla mokka on tarjouksessa!"

      Joskus jos ostan vaatteita niin en ehdi sovittamaan niitä vaan nappaan suunnilleen oikean kokoisen jonka sitten kotosalla turvallisesti sovitan ja jos se ei sovi niin vitunvittu sentään, koska palauttamaankaan en kyllä mene. Jos on iso niin sen voi kutistaa onneksi pesussa. Ostankin yleensä jotain xxxxxxxl kokoja joita sitten pyörättelen koneessa muutamaan otteesen ja etsin sen mieluisimman koon.

      On myös ihan helvettiä käydä jossain sellaisessa kaupassa jossa ei ole ennen käynyt kun ei löydä mitään. Itse käyn aina uuden kaupan autessa tiedustelemassa missä mikin on. En osta mitään vaan piirrän kartan pienelle paperille ja merkitse tarkkaan missä on ne tärkeimmät tuotteet ja mikä käytävä on nopein mahdollinen, mihin mummot yleensä parkkeeraavat ja ennen kaikkea missä on lasteruokahylly ja armottomat yh-mammat jotka näkevät yksinäisen ätmin helppona kohteena. Yhärit yleensä yrittävät ottaa minut vangikseen, mutta olen keksinyt siihen hyvä ratkaisun ja otan kärryyn ensimmäisenä ison kasan kondomipakkauksia ja ostan kaiken perhekoossa.

      Onneksi kaupassa ei tarvitse käydä päivittäin.

      • SekaSikiö

        Vau mikä taistelutanner.
        Teit juuri kaupassa käynnistä taidetta.
        Itellä ollut taktiikka; ota kori, etsi ruoat, mene kassalle, maksa ne ja häivy.


      • " Itse käyn aina uuden kaupan autessa tiedustelemassa missä mikin on."

        Mutta perkules, kun ainakin kerran kymmenessä vuodessa ne saattavat vaihtaa kaupassa tuotteiden järjestystä hyllyissä. Siitä kyllä tekisi mieli jo haastaa kauppias oikeuteen!


      • Jii007
        SekaSikiö kirjoitti:

        Vau mikä taistelutanner.
        Teit juuri kaupassa käynnistä taidetta.
        Itellä ollut taktiikka; ota kori, etsi ruoat, mene kassalle, maksa ne ja häivy.

        Taktiikkasi on vielä aika alkeellinen, mutta sitäkin voi parantaa. Unohdat vaan tuon "etsi ruoat" ja korvaat sen "hae ruoat".
        Itsekin alkuun toimin juuri noin, mutta huomasin, että jäin mummojen jalkoihin jonossa. Oli siis tehtävä tarkempi taistelusuunnitelma.

        Eri kaupoissa on toimittava erilailla. Kesätyöntekijät on otettava myös huomioon kesäisin. Mansikkakojuja on myös vältettävä, koska siellä on kuitenkin se kauniita vuosiaan viettävä pillu myymässä ja tunkemassa niitä mansikoita ja mustikoita väkisin sinne kassiin. Olen "mies" ja joku sairas himo niihin nuoriin pilluihin on vaan olemassa syvällä sisimmässäni.
        Liukuportaat on kuitenkin se kauhein kohta kun ne vaan junnaa menemään ja mummot hönkii niskaan. Yleensä kiinnitän tullessani kauppaan jonkinlaiset valjaat siihen kuiluun joka jää niiden portaiden väliin. Kaupasta päästyäni kiinnitän itseni pikaisesti valjaisiin ja hyppään alla odottaviin ostoskärryihin ja ajan liukuovista vapauteen.
        Jos portaiden välissä ei ole sitä kuilua niin olen virittänyt portaat maksiminopeudelle ja hurauttanut kärryillä ne alas aikas helvetin kyytiä. Usein kyllä tuolla tyylillä tulee siviiliuhreja, mutta niitä on turha murehtia, sodassa ihmisiä kaatuu.


      • Jii007
        stellaria81 kirjoitti:

        " Itse käyn aina uuden kaupan autessa tiedustelemassa missä mikin on."

        Mutta perkules, kun ainakin kerran kymmenessä vuodessa ne saattavat vaihtaa kaupassa tuotteiden järjestystä hyllyissä. Siitä kyllä tekisi mieli jo haastaa kauppias oikeuteen!

        Siksi teenkin aina niitä tiedustelureissuja. Jos huomaan, että se rakastamani nesquik kaakao on vaihtanut paikkaa niin jätän kärryt siihen ja aloitan välittömän alueen tiedustelun. Seuraavalla kerralla sitten haen ne ostokset joita tarvitsin. Ei nimittäin voi ottaa niitä kärryjä mukaan tiedusteluun, koska silloin tiedustelu paljastuu ja menettää kallista aikaa.

        Tiedustelu on aina aloitettava heti siitä mistä kauppa alkaa ja mitään väliä ei saa jättää tutkimatta. Tampooneista murohyllyille on tehtävä perusteellinen tiedustelu, koska joku neropatti on saattanut laittaa hillot kuukautissuojien viereen.

        Yksikin alkeellinen virhe voi johtaa porttikieltoon.


      • SekaSikiö
        Jii007 kirjoitti:

        Taktiikkasi on vielä aika alkeellinen, mutta sitäkin voi parantaa. Unohdat vaan tuon "etsi ruoat" ja korvaat sen "hae ruoat".
        Itsekin alkuun toimin juuri noin, mutta huomasin, että jäin mummojen jalkoihin jonossa. Oli siis tehtävä tarkempi taistelusuunnitelma.

        Eri kaupoissa on toimittava erilailla. Kesätyöntekijät on otettava myös huomioon kesäisin. Mansikkakojuja on myös vältettävä, koska siellä on kuitenkin se kauniita vuosiaan viettävä pillu myymässä ja tunkemassa niitä mansikoita ja mustikoita väkisin sinne kassiin. Olen "mies" ja joku sairas himo niihin nuoriin pilluihin on vaan olemassa syvällä sisimmässäni.
        Liukuportaat on kuitenkin se kauhein kohta kun ne vaan junnaa menemään ja mummot hönkii niskaan. Yleensä kiinnitän tullessani kauppaan jonkinlaiset valjaat siihen kuiluun joka jää niiden portaiden väliin. Kaupasta päästyäni kiinnitän itseni pikaisesti valjaisiin ja hyppään alla odottaviin ostoskärryihin ja ajan liukuovista vapauteen.
        Jos portaiden välissä ei ole sitä kuilua niin olen virittänyt portaat maksiminopeudelle ja hurauttanut kärryillä ne alas aikas helvetin kyytiä. Usein kyllä tuolla tyylillä tulee siviiliuhreja, mutta niitä on turha murehtia, sodassa ihmisiä kaatuu.

        Kiitos Mestari! *syvä kumarrus*
        En tule heti yltämään tasollenne, tuskin pitkään aikaan.
        Mutta lupaan tästä lähtien kuljettaa pientä muistivihkoa taskussa, johon merkitsen tarpeelliset huomioitavat seikat, ja mahdollisesti niiden avulla pääsen tekemään järkeviä ratkaisuja vaikeuksien minimoimiseksi.
        Onko asulla väliä? Vai onko kaikki kiinni omasta taktikoinnista ja ajoituksesta?


      • Jii007
        SekaSikiö kirjoitti:

        Kiitos Mestari! *syvä kumarrus*
        En tule heti yltämään tasollenne, tuskin pitkään aikaan.
        Mutta lupaan tästä lähtien kuljettaa pientä muistivihkoa taskussa, johon merkitsen tarpeelliset huomioitavat seikat, ja mahdollisesti niiden avulla pääsen tekemään järkeviä ratkaisuja vaikeuksien minimoimiseksi.
        Onko asulla väliä? Vai onko kaikki kiinni omasta taktikoinnista ja ajoituksesta?

        Alkuun ihan taktikointi ja ajoitus on hyvä muistaa.
        Itse käytin alkuun samanlaisia vaatteita kuin kaupan henkilökunta, mutta kerran jäin kiinni ja siitä seurasi rankka kuulustelu jossa ei kidutuskeinoja säästelty. Olin kuitenkin varautunut tähänkin ja pääsin pakenemaan lopulta varsin helposti. Vasemman ukkovarpaani menetin, mutta ei sitä ehtinyt pahemmin jäädä suremaan.
        Kokemusta kerättyäni päätin rakentaa asun itse. Nykyään asuni onkin sellainen kameleontin nahasta tehty, joka muuttaa väriään aina taustan mukaan. Varmaan monet ihmettelevät miten ne kärryt siellä yksin kiitää. Puvussa on kuitenkin nappi jolla sen saa muutettua tyylikkääksi mustaksi puvuksi. Napista on aina pakko painaa kun kassalle menee.


      • SekaSikiö
        Jii007 kirjoitti:

        Alkuun ihan taktikointi ja ajoitus on hyvä muistaa.
        Itse käytin alkuun samanlaisia vaatteita kuin kaupan henkilökunta, mutta kerran jäin kiinni ja siitä seurasi rankka kuulustelu jossa ei kidutuskeinoja säästelty. Olin kuitenkin varautunut tähänkin ja pääsin pakenemaan lopulta varsin helposti. Vasemman ukkovarpaani menetin, mutta ei sitä ehtinyt pahemmin jäädä suremaan.
        Kokemusta kerättyäni päätin rakentaa asun itse. Nykyään asuni onkin sellainen kameleontin nahasta tehty, joka muuttaa väriään aina taustan mukaan. Varmaan monet ihmettelevät miten ne kärryt siellä yksin kiitää. Puvussa on kuitenkin nappi jolla sen saa muutettua tyylikkääksi mustaksi puvuksi. Napista on aina pakko painaa kun kassalle menee.

        En kestä! *totaalirepeäminen* :D
        Ehkä mä oon väsyny kun nauran pöljänä näille kauppareissuillesi.
        Vaikka hienoa ja arvokasta työtä olet tehnyt :D Respectit sulle.


      • Jii007
        SekaSikiö kirjoitti:

        En kestä! *totaalirepeäminen* :D
        Ehkä mä oon väsyny kun nauran pöljänä näille kauppareissuillesi.
        Vaikka hienoa ja arvokasta työtä olet tehnyt :D Respectit sulle.

        Siitä on nauru kaukana kun mummot rynnii jokaisesta ilmansuunnasta kukkarot täynnä viiden sentin kolikkoja, ja on vain yksi kassa johon olisi ehdittävä...
        Silloin ihminen on aidoimmillaan ja se sisäinen eläin ja selviytyjä tulee pintaan.

        Ehkä jonkun tulisi soveltaa taktiikkaani naisten iskemiseen. Eliminoida ytmit tieltä, tiedustella naisten keskustelujen aiheet ja täysin huomaamatta putkahtaa naisporukan juttuun mukaan. Tiedustelu osuus lienee helpoin suorittaa joko käyttämällä valehenkilöllisyytenä vaikkapa suomenruotsalaista ja tyylikkäästi pukeutuvaa homoseksuaalia tai sitten jossain pöydän alla kykkimällä, mutta silloin on oltava jäätävä itsehillintä jos jollain pimatsulla onkin jäänyt pikkarit kotiin. Toki voi myös istuskella yksin jossain nurkassa kuten Aragorn sormusten ritareissa tai DarkFear oikeassa elämässä, mutta se saattaa vain pelottaa naisia.


      • viipperi

        Mummu nauraa maha kipiänä: pidä tuo!


    • ------------

      Laahustan aina kaupassa tarkoituksella jotain puoli tuntia, kun se on ainut paikka, jossa näen ihmisiä ikinä. Lisäksi kun olen aika komea, niin kauppa toimii edes jonkinlaisena piristyksenä. Naiset katselevat välillä ja joskus tulevat samalle hyllylle muka valkkaamaan tuotteita ja lähtevät vasta sitten pois, kun minä lähden, eivätkä edes ota mitään mukaan. En kuitenkaan jaksa yrittää mitään iskemisjuttuja, kun olen työtön ja täysin paskana henkisesti muutenkin.

      • been there (still)

        Näköjään kohtalotoveri.

        Vittumaisen tukala tilanne päästä irti!


    • Ex PUA

      Hyvä kysymys. :)

      Suosittelen aloittamaan rauhallisella tavalla, eli ei mitenkään ylienergisesti, vaan mahdollisimman normaalilla energiatasolla.

      Myöskään sinulla ei ole niin hirveästi avauksen kannalta ongelmia tuossa, sillä jokin lennokas ja mojova avaus voi kääntyä sinua vastaan.

      Muutenkin on hyvä, jos sinä et ole sotkeutunut pelimiespelleilyyn, joten näin ollen osaat olla rakentelematta tuosta mitään liian monimutkaista mitä ne yleensä ehdottaa. Esim. "oo erilainen oo itsevarma, murehdi siitä näytätkö korkeampaa alfa-arvoo!!!11 !!" on neuvo joka kannattaa unohtaa; jos et ole ihan hermokimppuna, niin jo se että lähestyt tuossa tilanteessa on itsevarmuuden osoitus. (Puhumattakaan sitten näistä dhv, neg, ioi jne burger-akronyymeista.)

      Suosittelisin olemaan myös tässä tilanteessa aika suora.

      Sinulla ei ole aikaa eikä tarvetta liikoihin kikkailuihin, sitä paitsi nainen erittäin todennäköisesti tietää/uskoo seuraavat seikat:

      1. Olet hänestä kiinnostunut jollain tasolla (naiset yleensä ottavat kaiken miehen huomion näin).
      2. Valinta ja valta pariutumisesta on hänen.

      Tämä merkitsee sitä, että olet kuin lastu laineilla, ja on muutenkin kovin vähän mitä voit oikeastaan tehdä, joten no panic.

      Seuraa 4 kohdan ohjelma, jolla saat perfect 10 naisen 100% varmuudella sänkyyn suoraan kaupasta! (Varaudu että menette kondomihyllyn ohi, jos tiet mitä meinaan, vink vink! ;) )

      No, ei vaan, en malttanut vastustaa tuota pua-tyyppistä hypetystä.

      Mutta tässä vielä 4 ohjetta ja muistisääntöä.

      1. Avauksena joku aiheeseen liittyvä, normaali kysymys toimii ihan hyvin - näin itse olen toiminut pua-elämän jälkeen, ja tulokset ovat olleet parempia kuin pelimiespelleillessä.

      2. Anna naisen varmistua että olet normaali, etkä joku creepy sex offender pua tai joku muu joka saattaisi seurata häntä kotiinsa samalla kun pelaa taskubiljardia siinä samalla. Älä silti pyytele anteeksi sitä että olet olemassa.

      3. Ei myöskään ole paha jos saat hänet nauramaan ja muuten hyväksymään itsesi. (Jos tuntuu ettei onnaa, älä yritä liikoja sillä se yleensä on pahempi kuin se, ettet onnistuisi mielestäsi tekemään vaikutusta.)

      4. Tästä seuraavaksi sinulle jää enää vain se, että otat nurmeron. Esim. jos nainen sanoo: "kyllä tämä minun namipyllymokka on parempaa kuin sinun pressamokka", niin lähtiessäsi voit kysyä numerota että mistä saat hänet kiinni, jotta voit todistaa väiteesi toteen. Tai sanot että laitatte riidan poikki, ja menette puolueettomaan kahvilaan keskustelemaan asiasta, ja tekemään uusia löytöjä yhdessä. Ihan pakko ei ole myöskään tietty hypätä suoraan tuohon mennään kahville osioon.

      • Toimii varmasti

        Itse suosittelen hivuttautumista hyvännäköisen naisen taakse, ja heittämään sitten kysymyksen "anteeksi, neiti, missä hyllyvälissä mahtavat olla ehkäisyvälineet". Kysymystä kannattaa tehostaa parilla kulmakarvojen kohotuksella,


      • Jii007
        Toimii varmasti kirjoitti:

        Itse suosittelen hivuttautumista hyvännäköisen naisen taakse, ja heittämään sitten kysymyksen "anteeksi, neiti, missä hyllyvälissä mahtavat olla ehkäisyvälineet". Kysymystä kannattaa tehostaa parilla kulmakarvojen kohotuksella,

        Näin.

        http://giphy.com/gifs/DV8gs5tVXeiZi


      • Gentle Man
        Toimii varmasti kirjoitti:

        Itse suosittelen hivuttautumista hyvännäköisen naisen taakse, ja heittämään sitten kysymyksen "anteeksi, neiti, missä hyllyvälissä mahtavat olla ehkäisyvälineet". Kysymystä kannattaa tehostaa parilla kulmakarvojen kohotuksella,

        Vähän liian seksuaalissävytteinen avaus minusta? Ehkä kuitenkin:

        "Olisikos pari isoja meloneja tarjouksessa...jos mieheltä sattuu löytymään ässä-kortti hihasta"?

        Toimii kylläkin vain S-marketissa :(


      • Ex PUA
        Toimii varmasti kirjoitti:

        Itse suosittelen hivuttautumista hyvännäköisen naisen taakse, ja heittämään sitten kysymyksen "anteeksi, neiti, missä hyllyvälissä mahtavat olla ehkäisyvälineet". Kysymystä kannattaa tehostaa parilla kulmakarvojen kohotuksella,

        ;D

        Mutta jos ei toimi, niin sun pitää kalibroida taktiikkaasi laittamalla päähäsi sukelluslasit ja karvaisen taikasilinterin.

        Itsehäain siten 2 täyden kympin naista, jotka olivat kumpikin juuri kaupan kassalla,

        Ehdin vain negaamaan "te kaksi pillua näytette ihan vitun hirveiltä sioilta" ja näytin myös keskisormea, jossa oli mustaa kynsilakkaa.

        Varmistin menestykseni kertomalla heti perään myös lähes tunnin mittaisen DHV-tarinan, siitä kun olin sotimassa, ja raiskaamassa siviilejä. Alfa-status tuli oitis selväksi, ja vielä kun sanoin että olin muuten kovapalkkainen palkkasoturi, niin fuck closehan siitä rapsahti.

        Toisella kerralla jotkut takanani jonossa ajatteli minusta selvästi kaikkea negatiivista, ja joku homopersehinttari huusi: "vittu soittakaa nyt vartijat tolle assburgerille", mutta ei hätää: tein alfaihmislukon kassaneidin ympärille kun minua kannettiin ulos, sillä todellinen pelimies ei jätä kinoamatta HB10-naista missään olosuhteissa. Myöhemmin se nainen soittikin minulle, ja harrastin kimppakivaa sen ja muutaman muun täyden kympin kanssa playboy-kartanossa.


      • 12+10
        Toimii varmasti kirjoitti:

        Itse suosittelen hivuttautumista hyvännäköisen naisen taakse, ja heittämään sitten kysymyksen "anteeksi, neiti, missä hyllyvälissä mahtavat olla ehkäisyvälineet". Kysymystä kannattaa tehostaa parilla kulmakarvojen kohotuksella,

        Niin tai sitte voisi avata keskustelua kysymällä vaikka, tykkääkö esim omenan makuisesta kondoomista.


    • Jii007

      Eikö siellä kahvihyllyllä voi vaan ihan röyhkeästi heittää huumorisävytteisesti sille naiselle, että "Lähdetkö kahville?". Se joko lähtee pois tai sitten alkaa juttelemaan.

      • Gentle Man

        Joku voisi heittääkin, vaan en minä. Vaikka olenkin keskustelutaitoinen sitten kun on päästy alkuun, olen liian huono lähestymisessä jotta suora pyyntö toimisi luontevasti. Ja toisekseen on vaara että nainen on varattu, mikä on pienimuotoinen ongelma kun ei olla vieraalla paikkakunnalla tai Helsingin ydinkeskustassa.


      • Jos uskaltaisin

        Noin lyhyenä se on jotenkin töksähtävä avaus, lisäisin annoksen tyyliä:
        - Tuo kahvi on ihan kohtalaista, muttei sentään vedä ollenkaan vertoja vastarouhituista pavuista tehdylle kahvilakahville. Mennäänkö maistamaan, tarjoan ensimmäisen kierroksen?


      • Jii007
        Gentle Man kirjoitti:

        Joku voisi heittääkin, vaan en minä. Vaikka olenkin keskustelutaitoinen sitten kun on päästy alkuun, olen liian huono lähestymisessä jotta suora pyyntö toimisi luontevasti. Ja toisekseen on vaara että nainen on varattu, mikä on pienimuotoinen ongelma kun ei olla vieraalla paikkakunnalla tai Helsingin ydinkeskustassa.

        Ei se ole mikään vaara, että onko nainen varattu. Jos et käy siihen väkisin kiinni niin et ole tehnyt muuta väärää kuin korottanut naisen itsetuntoa.
        Helpompihan tuo suora lähestyminen kaupassa on, koska jos homma epäonnistuu niin siinä ei mene kiusallisen kauan.
        Eikä kukaan mene kauppaan iskemään naisia tai hankkimaan miestä niin joku nimien kysely ja muu virallinen on varmasti monelle epämiellyttävämpi tilanne kuin joku humoristinen heitto. Se nainenkin säilyy rennompana tilanteessa jossa ei aleta tenttaamaan. Sen nimien kyselyn voi sitten myöhemmin suorittaa jos nainen haluaa.


      • Jii007
        Jos uskaltaisin kirjoitti:

        Noin lyhyenä se on jotenkin töksähtävä avaus, lisäisin annoksen tyyliä:
        - Tuo kahvi on ihan kohtalaista, muttei sentään vedä ollenkaan vertoja vastarouhituista pavuista tehdylle kahvilakahville. Mennäänkö maistamaan, tarjoan ensimmäisen kierroksen?

        Se on oikeastaan ihan sama mitä siellä sanoo, mutta sen olisi parempi liittyä aiheeseen eikä olla mitään turhan virallista. Ei ehkä ole mikään toimivin ehdottaa mitään kahville lähtemistä lihatiskillä ihan suoriltaan. Kahvihyllyllä se voi toimiakin, tai sitten ei.

        Eikä mikään ole liian töksähtävää jos sen sanoo vain oikein.


      • 2+18
        Jos uskaltaisin kirjoitti:

        Noin lyhyenä se on jotenkin töksähtävä avaus, lisäisin annoksen tyyliä:
        - Tuo kahvi on ihan kohtalaista, muttei sentään vedä ollenkaan vertoja vastarouhituista pavuista tehdylle kahvilakahville. Mennäänkö maistamaan, tarjoan ensimmäisen kierroksen?

        Minusta tuollainen saivartelu on huonompi kuin kysyä suoraan.


      • 9+12
        2+18 kirjoitti:

        Minusta tuollainen saivartelu on huonompi kuin kysyä suoraan.

        Samaa mieltä.

        Joskus on käynyt niin, että suunnilleen ikäiseni, normaalin oloinen mies tuli jokin pkt kädessään kysymään, voinko auttaa ja kertoa lukeeko siinä "sitä ja tätä", joka siinä paketin päällä luki kissan kokoisilla kirjaimilla. Väkisin väännetystä jutun tyngästä ja huonoista vitseistä tulee hieman sellainen "olenkohan piilokamerassa"-fiilis.


    • Onpa ollut pojilla taas ihan uskomattoman hyvää läppää yöllä! :D
      Te teette kaupassa käynnistä taidetta!
      Naista kannattaa lähestyä kaupassa vähän vaivihkaa. Ympäristö on otollinen keskustelulle, mutta kaikille se ei tule edes mieleen, joten äkillinen pölähtäminen naisen iholle hyllyjen välissä, voi säikäyttää tai hämmentää naisen.
      Sit jää molemmille kurja fiilis lähestymisestä.
      Eli ensin valmistelet lähestymistä vähän katseilla ja lopulta ehkä hymyllä ja sit voi hyökätä.

      • Gentle Man

        Oli liiankin hauskoja juttuja tällä kertaa. Työt kutsuvat - kiitos työnantajalle liukuvasta työajasta :)

        Itse ajattelin lähestyä vain näitä tapauksia joiden kanssa on vaihdettu katseita ja hymyjä. Tyypillisen laput silmillä ostoksia tekevän naisen lähestyminen onkin sitten hastavampi tilanne...


      • Jii007

        Eikös ätmin nimenomaan kannata hämmentää nainen? Silloin nainen on haavoittumaisimmillaan ja luultavasti ei mieti niin hirveästi mitä sanoo. Jos taas alkaa lähestyä vaivihkaa niin ne ehtii miettiä siinä kaikkea negatiivista, mutta kun nopeasti heittää jotain niin ne ehtii miettiä vasta jälkeen päin, että mitä helvettiä juuri tapahtui. Jos naiselle alkaa jutella niin ne aina miettii sitä, että niistä ja niiden pilluista ollaan kiinnostuneita ja, että onko se mies tarpeeksi hyvä hänelle ja pillulleen. Kun esittää kysymyksen nopeasti niin ei se nainen ehdi kauheasti ajatella.


      • ATMaisteri
        Jii007 kirjoitti:

        Eikös ätmin nimenomaan kannata hämmentää nainen? Silloin nainen on haavoittumaisimmillaan ja luultavasti ei mieti niin hirveästi mitä sanoo. Jos taas alkaa lähestyä vaivihkaa niin ne ehtii miettiä siinä kaikkea negatiivista, mutta kun nopeasti heittää jotain niin ne ehtii miettiä vasta jälkeen päin, että mitä helvettiä juuri tapahtui. Jos naiselle alkaa jutella niin ne aina miettii sitä, että niistä ja niiden pilluista ollaan kiinnostuneita ja, että onko se mies tarpeeksi hyvä hänelle ja pillulleen. Kun esittää kysymyksen nopeasti niin ei se nainen ehdi kauheasti ajatella.

        Vaan mahtaako ap olla ätmi...?

        Jotenkin vaikuttaa enemmän KT-mieheltä tai peräti YT-mieheltä.


      • höh
        Gentle Man kirjoitti:

        Oli liiankin hauskoja juttuja tällä kertaa. Työt kutsuvat - kiitos työnantajalle liukuvasta työajasta :)

        Itse ajattelin lähestyä vain näitä tapauksia joiden kanssa on vaihdettu katseita ja hymyjä. Tyypillisen laput silmillä ostoksia tekevän naisen lähestyminen onkin sitten hastavampi tilanne...

        Monimutkaistako? Kun nainen on huvittuneessa tilassa vieressäsi, niin sanot iloisesti vaikka:
        - päeväkahvija ostan, lähe völjyyn ni suat tästä keittopalakala sinnää... paamma samasta paketista vaa...
        ps. pimppaloorakin saattaa tykätä aidosta meininkistä..


    • Palstan muisti
      • Tuo ketju

        on tammikuulta 2013 ja todistaa KympinNaisen valehtelun; hän väitti juuri olleen palstalla 1,5 v. Kirjoitti silti jo 1 v 8 kk sitten, ja tuota ennen oli jo ollut palstalla ties miten kauan.


      • pois kärpäset
        Tuo ketju kirjoitti:

        on tammikuulta 2013 ja todistaa KympinNaisen valehtelun; hän väitti juuri olleen palstalla 1,5 v. Kirjoitti silti jo 1 v 8 kk sitten, ja tuota ennen oli jo ollut palstalla ties miten kauan.

        Älä samperi mua ainakaan pokaile. Inhoan kaikkia hihassa roikkujia. Haluan itse valita mieheni.


      • Kympin Nainen
        Tuo ketju kirjoitti:

        on tammikuulta 2013 ja todistaa KympinNaisen valehtelun; hän väitti juuri olleen palstalla 1,5 v. Kirjoitti silti jo 1 v 8 kk sitten, ja tuota ennen oli jo ollut palstalla ties miten kauan.

        Ken väittää toista valehtelijaksi, esittäköön myös todisteet.

        Sanoin kirjoitelleeni tänne NOIN 1,5 v, kun minun väitettiin kirjoitelleen tänne vuosikausia. Ekat kirjoitukseni olen s24een kirjoittanut joulun aikoihin 2012, joka on hyvin helppo todeta tuota haku -toimintoa käyttämällä.

        Pitäiskö sinun hankkia hieman elämää palstan ulkopuolellakin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe