k-supermarket Turussa

neversuperagain

Tänään jaettiin kotiin ilmaisjakelulehti Aamuset. En lukenut kyseistä lehteä, mutta takasivulta silmiini osui K-supermarketin ilmoituksesta tarjous "kokonainen kirjolohi 4,99€/kg" no perskules; ajattelin tänään voisi vaikka savustaa. menin läheiseen k-supermarkettiin ja siellä ei oltu kuullutkaan kirjolohitarjouksesta. Suivaannuin sen verran että kävin kotoa hakemassa kyseisen ilmoituksen ja näytin palvelutiskin myyjälle...miten sitten kävikään...hän ystävällisesti näytti minulle että nämä takasivulla olevat ilmoitukset ovat voimassa yhdessä turkulaisessa, yhdessä raisiolaisessa ja yhdessä naantalilaisessa supermarketissa, kun taas saman lehden keskiaukeamalla olevat tarjoukset ovat kaikissa muissa supermarketeissa (Mynämäkeä myöden) mutta eivät näissä edellämainituissa kolmessa kaupassa. Eihän tässä nyt ole normaalin kuluttajan kannalta järjen häivääkään. Onko Varsinaissuomalaisten K-Supermarket kauppiaiden egot tosiaan niin suuria että kolmea lukuunottamatta mahtuvat yhdelle aukeamalle. Loput kolme tarvitsevat kokonaisen sivun. En enää ikinä astu jalallani K-supermarkettiin.

14

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä hyvä.

      Tarjousten perässä laahustavat persurentut asioikoot Lidlissä.

      • Hucch

        Lidl on hyvä jos osaisi yhdistää tollaset tarjoukset kaikkien tarjouksien kanssa ajattelematta asiaa enempää.


      • persurenttu

        No kenelle nää tarjoukset sitten on tarkotettu, kun ilmeisesti asiakasvirtojen kasvatus on mainonnan tarkoitus...vai onko siis tarkotus kasvattaa asiakasvirtoja Lidlissä


      • Vertastagg
        Hucch kirjoitti:

        Lidl on hyvä jos osaisi yhdistää tollaset tarjoukset kaikkien tarjouksien kanssa ajattelematta asiaa enempää.

        Potkut saaneet lidlin työntekijät vaikuttivat saamattomilta ja toivon minun puolesta että lidlin sana pitää eikä ne korvaa mitään muuta kuin muita aikaansaavia työntekijöitä. Ikuistan lidl leivos osaston paperipussien olevan tyhjä ja noukin viiimisen maasta lojuneena työntekijöiden katsellessa ja huomioiden asiaa ennakkoluuloisella rasistisella katseella vaikuttamatta mitenkään ja nauroivat minulle päälle. Hyvät työntekijät noukkii lisää paperipusseja ja sanovat vielä olkaa hyvä! Antavat kuvan että tämä on vielä keskustan lidl ja paperipussit eivät koskaan ole tyhjiä! Olisi pitänyt yrjötä tuon pussin sisään! Usko tai älä tunnelma oli silloin sen veroinen että varmaan kehuja olisi tullut helposta kaljan asettelu työstä. Saksalainen työmoraali kunniaan!


      • Yhtlehti
        persurenttu kirjoitti:

        No kenelle nää tarjoukset sitten on tarkotettu, kun ilmeisesti asiakasvirtojen kasvatus on mainonnan tarkoitus...vai onko siis tarkotus kasvattaa asiakasvirtoja Lidlissä

        Lidl leivososasto on suomen paras hemmetin 2vk seisonut muuli. Vittu ruoskallakaan liiku.


    • Niin....

      Noissa mainosläpysköissähän tosiaan on mainittu erikseen ne liikkeet, joissa tarjoukset ovat voimassa. Heikkosilmäisille vain kovin epäreilua. Joku erillinen osio erillistarjouksia/kauppoja varten voisi olla hyvä, mutta siitä sitten noottia kauppiaille.

      • persurenttu

        ihmettelen vaan että minkä helvetin takia noi kaupat ei voi ilmotella samassa ilmoituksessa niin kuin vaikka cittarit tai k-marketit. Onko noi super kaupat sitten ihan oma lukunsa vai onko niillä liikaa rahaa varattuna tohon ilmoitteluun. mä en ainakaan tuohon rahoittamiseen enää osallistu


      • opi luekamana
        persurenttu kirjoitti:

        ihmettelen vaan että minkä helvetin takia noi kaupat ei voi ilmotella samassa ilmoituksessa niin kuin vaikka cittarit tai k-marketit. Onko noi super kaupat sitten ihan oma lukunsa vai onko niillä liikaa rahaa varattuna tohon ilmoitteluun. mä en ainakaan tuohon rahoittamiseen enää osallistu

        No onhan ne jo nimensä perusteella? Normi K ja sit kaikki über scheißet siihen päälle.


      • tonnilehtiäkinvielä

        Minä totesin että onkin hyvä käytäntö tuo että jos ovessa lukee: EI mainoksia... ei tule tonneittain niitä mainoslehtiä.


    • f-fantsu

      Mikä nyt oli ongelmana, muuta kuin sinun lukutaidottomuutesi? Opi sisäistämään lukemaasi.

      • persurenttu

        Ongelmat poistuivat kun lopetin ilmoitusten lukemisen ja supermarketissa asioimisen. Toki jos liian moni ratkaisee ongelmansa samalla tavalla, niin lienee kyseisten kauppojen yrittäjillä pieni ongelma. Osaan kyllä lukea, mutta lähinnä ihmettelin vain kyseisen ketjun kauppiaitten yhteistyökyvyttömyyttä nimenomaan Varsinaissuomessa. Jokaisen ylimääräisen ilmoituksen maksaa loppujen lopuksi kuitenkin kuluttaja tuotteen hinnassa, sieltähän ne kauppiaan rahat ovat peräisin; asiakkaan kukkarosta. Mutta ei enää minun!


    • kjöoa

      Tässä tietoa ketjussa turhautuneille että asiakkaalla on oikeus tarjoustuotteeseen tai oikeus korvauksiin turhasta reissusta. Mielenkiintoista.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091818672846_uu.shtml

      "Tiesitkö tämän tarjoustuotteista?

      Torstai 18.9.2014 klo 08.27

      Kuluttajalla on oikeus saada kaupasta kesken loppunut tarjoustuote yhtä edullisesti myös myöhemmin.

      Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan kuluttajilla on oikeus odottaa, että mainostettua tuotetta on saatavilla liikkeessä.

      - Mainostajan on etukäteen varmistettava, että kampanjaerä todennäköisesti riittää koko tarjousajan, kilpailu- ja kuluttajavirasto tiedottaa.

      Jos tarjoustuote loppuu kesken, kuluttajalle on annettava mahdollisuus ostaa se myöhemmin tarjoushintaan.

      Vaihtoehtoisesti kuluttajalle voidaan antaa tilalle tarjoustuotetta vastaava tuote.

      Tarjouksesta pitää käydä ilmi tarjouskampanjan ajallinen kesto tai tarjouksessa olevien tuotteiden lukumäärä.

      Kilpailu- ja kuluttajavirasto muistuttaa, että kuluttajalla on myös oikeus vaatia korvausta turhasta käynnistä aiheutuvista matkakuluista.

      Asiasta uutisoi ensimmäisenä Ilta-Sanomat.

      Lähde: Kilpailu- ja kuluttajavirasto"

      • Kg.utu.jutust.bhh

        Ketä on niin aikuisena kasvanut että ei ole töppinyt ensimmäisenä nuorena moisia kirous lehtisiä ja huomannut tuumasta toimeen? Siis apua! Tälläinen on niin vanhaa juttua mikä voi tietty käydä kelle tahansa tosin söin kalaa tänään.


      • f-fantsu
        Kg.utu.jutust.bhh kirjoitti:

        Ketä on niin aikuisena kasvanut että ei ole töppinyt ensimmäisenä nuorena moisia kirous lehtisiä ja huomannut tuumasta toimeen? Siis apua! Tälläinen on niin vanhaa juttua mikä voi tietty käydä kelle tahansa tosin söin kalaa tänään.

        Ne on Pertut jotka yleensä sekoavat näistä. Mitä muuta voi odottaa PerusTurkulaisilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe