Iltaa

sykiatrii-dazzuu

Haluaisitko kuulla itseäsi koskevan viiltävän ja tarkan luonneanalyysin?

Kysyttävää?

Se siitä.

33

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, heitäpä joku viiltävä analyyzi yybeestä :) Mä meen kyllä nyt nukkumaan. Mutta varmaan huomenna lueskelen sitten. Oli pakko tulla vastailemaan, kun täällä oli hauskoja kyssiä tänään. Öitä!

      • sykiatrii-dazzuu

        Olet keski-ikäinen henkilö joka elää toisten huomiosta ja et kaihda keinoja sen saamiseksi.

        Olet ilmeisesti ollut perheesi ainoa lapsia ja jäänyt ilman vanhempiesi huomiota.

        Mitä muuta vielä... eroat näistä muista sillä tavalla, että sinulla on myös muutakin elämässäsi kuin netti.

        Olet siis huomionhaluinen, haluat mielyttää muita ja etsit isähahmoa.


      • y.b off..
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Olet keski-ikäinen henkilö joka elää toisten huomiosta ja et kaihda keinoja sen saamiseksi.

        Olet ilmeisesti ollut perheesi ainoa lapsia ja jäänyt ilman vanhempiesi huomiota.

        Mitä muuta vielä... eroat näistä muista sillä tavalla, että sinulla on myös muutakin elämässäsi kuin netti.

        Olet siis huomionhaluinen, haluat mielyttää muita ja etsit isähahmoa.

        Hiukan paremmin syventymistä seuraavan kerran ;) Mutta keski-ikäinen henkilö juu.
        Ja ajoittain muutakin elämää kuin netti, sekin totta.

        Tuo isä-juttu sai nauramaan jo ääneen. On sen verran hieno isä ja hänen kanssaan vielä päivittäin olen tekemisissä, että eipä ole syytä isähahmoja enää lisää haeskella.

        Mut kyllä se analysointi siitä petraantuu, ehkä muistiinpanoja kannattaa tehdä, niin ei mun sisarus-asiat ym. jää pimentoon ;)


      • Tri Wittengstein
        y.b off.. kirjoitti:

        Hiukan paremmin syventymistä seuraavan kerran ;) Mutta keski-ikäinen henkilö juu.
        Ja ajoittain muutakin elämää kuin netti, sekin totta.

        Tuo isä-juttu sai nauramaan jo ääneen. On sen verran hieno isä ja hänen kanssaan vielä päivittäin olen tekemisissä, että eipä ole syytä isähahmoja enää lisää haeskella.

        Mut kyllä se analysointi siitä petraantuu, ehkä muistiinpanoja kannattaa tehdä, niin ei mun sisarus-asiat ym. jää pimentoon ;)

        Tarkoiti lapsillesi isää
        kysymykseen tulee vain somali-isukki Mogadishusta


      • y.b off..
        Tri Wittengstein kirjoitti:

        Tarkoiti lapsillesi isää
        kysymykseen tulee vain somali-isukki Mogadishusta

        Ei tässä iässä enää pyritä sikiämään. Eikä edes isäehdokkaita teoriassakaan miettimään. Etenkään kun lapset ja lasten isä on jo olemassa, onneksi. Jos ei olisi, elelisin yksin jossain saaressa, ehkä netin ja kännynkin ulottamattomissa :)


      • Dr Wittengsyetin
        y.b off.. kirjoitti:

        Ei tässä iässä enää pyritä sikiämään. Eikä edes isäehdokkaita teoriassakaan miettimään. Etenkään kun lapset ja lasten isä on jo olemassa, onneksi. Jos ei olisi, elelisin yksin jossain saaressa, ehkä netin ja kännynkin ulottamattomissa :)

        asioden näin ollee, ehdottaisin noin 45v pojillesi nimixi

        Torstai ja Perjantai sekä Keskiviikkokai


      • y.b off..
        Dr Wittengsyetin kirjoitti:

        asioden näin ollee, ehdottaisin noin 45v pojillesi nimixi

        Torstai ja Perjantai sekä Keskiviikkokai

        Ton viimeisen vois ottaa harkintaan, vaikka lapsenlapselle, sitten joskus. Sen verran persoonallinen nimi:)


    • Tätähän mä oon aina ollu vaillakin. Anna palaa, Frank.

      • sykiatrii-dazzuu

        Olet työväenluokkaan kuuluva henkilö.

        Harrastat kirjallisuutta ja podet alemmuudentunnetta koska ole aina ollut se jota kukaan ei huomaa.

        Olet siis aivan tavallinen suomalainen mies.


      • sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Olet työväenluokkaan kuuluva henkilö.

        Harrastat kirjallisuutta ja podet alemmuudentunnetta koska ole aina ollut se jota kukaan ei huomaa.

        Olet siis aivan tavallinen suomalainen mies.

        Vaatiko toi suuriakin ponnistuksia?


        https://www.youtube.com/watch?v=njG7p6CSbCU


        Tavallisuudesta taas...en äänestä persuja.


    • En tiedä, ehkä, en kuitenkaan ole varma, siis mahdollisesti ehdoton ei tai ehdottomasti. Nyt on kyllä niin vaikea päättää, ehkä ei juu kai en tiedä

      • sykiatrii-dazzuu

        runontaja on ristiriitainen tapaus.

        Olet maalainen joka on kiinnostunut taiteesta, redneck-liberaali, elostelija ja erakkoluonne.

        Haluaisit näyttää meille muille, että osaat ja pystyt mutta et vaan löydä väyliä minkä avulla haaveesi toteuttaisit.

        Olet luova henkilö joka ei ole saanut tilaisuutta näyttää kykyjään ja siksi joudut tekemään sitä mitä et haluaisi tehdä eli saat elantosi hanttihommista.


      • sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        runontaja on ristiriitainen tapaus.

        Olet maalainen joka on kiinnostunut taiteesta, redneck-liberaali, elostelija ja erakkoluonne.

        Haluaisit näyttää meille muille, että osaat ja pystyt mutta et vaan löydä väyliä minkä avulla haaveesi toteuttaisit.

        Olet luova henkilö joka ei ole saanut tilaisuutta näyttää kykyjään ja siksi joudut tekemään sitä mitä et haluaisi tehdä eli saat elantosi hanttihommista.

        Tähän ikään mennessä jo oppinut, ettei tarvitse näyttää mitä osaa ja mihin pystyy.

        Miten sitten tulkitaan hanttihomma, mikä tarkoittaa myös toisarvoista työtä. Sivusta seuraavalle homma kuin homma voi olla hanttihomma, tilaajalle tärkeä.


    • Oolrait! Rakentava kritiikki on aina paikallaan.

      • sykiatrii-dazzuu

        Olet tyttö nimeltä Jorma eli transseksuaali.

        Narsistinen perversio.


      • sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Olet tyttö nimeltä Jorma eli transseksuaali.

        Narsistinen perversio.

        Rakentava kritiikki ei sitten olekkaan sun alaasi. Ymmärrän rajoittuneisuutesi.

        Huti!


    • minä taidan tietää minkälainen olen.
      mutta olen tosi..typyn kanssa samaa mieltä mutta minulla taas voi olla hankaluuksia hyväksyä jos vedotaan heikompiin kohtiin tai halvennetaan asioita, joita tiedän osaavani.

      • sykiatrii-dazzuu

        Sinulla on heikko itsetunto jonka kanssa sinun on opittava elämään.

        Persoonallisuutta si voi muuttaa, mutta sitä voi ymmärtää eli hyväksi itsesi ja ajattele ettet ole sen huonompi kuin muutkaan.


      • sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Sinulla on heikko itsetunto jonka kanssa sinun on opittava elämään.

        Persoonallisuutta si voi muuttaa, mutta sitä voi ymmärtää eli hyväksi itsesi ja ajattele ettet ole sen huonompi kuin muutkaan.

        olen huonompi kirjallisesti joten mahdollisuus menestyä on surkea.
        mutta vahvuuteni on lastenkasvatus, joten jos siitä joku kuvittelee paremmin saa sitten opettaa, eikä nirhautumia teettää sangoillaan itsellensä kun en taas hyväksy ilman perusteluja . perustelematon tieto on pätemätöntä.

        yksi ihminen kehtasi taas väittää, että en ajattele hänen tunteita kun varoitan häntä, mukamas manaan hänelle pahaa.
        muiden tunteiden ajattelusta päinvastoin olen kuullut, ettei sinulle kannata sanoa mitään kun otat ne omaksi huoleksesi.


        joskus on vaikeaa sellaisten ihmisten kanssa olla tekemisissä jotka kuvittelee että minä haluan hänelle pahaa joka loukkaa suuresti minua.
        luulen että tunnistan heikkouteni kuin myös paremmuuteni toisissa asioissani joka sitten voi tuottaa vaikeuksia ihmisille kun puolustan itseäni

        ainut epävarma iskee väliin kun joku sanoo tietävänsä jotain mitä minä en tiedä lastenkasvatuksesta, sillä harvoin minun on tarvinnut pettyä ja huomaan kun ihminen puhuu viisaasti osaan kuunnella ja tuoda kysymyksiä kun itse olen antanut pullan nousta mielessäni.

        itsetuntoni koen olevan aika hyvin kohdilla(ehkä hieman keskiarvoista vähäisempi) mutta tulee niitä notkahduksia koska lapsena olen kokenut hylätyksi tulemisen. aika on se joka parantaa, eikä pelkästään varmuus itsestään, kyllä se luottamuskin pitää olla vahva parisuhteessa kun notkahduksia on siinäkin kokenut.

        uskon tuntevani aika hyvin itseni, niin kuin sanoin koska joskus on vain hyväksyttävä itsessään asioita joille ei voi mitään joten omaan sellaisenaan itseni, eikä minun tarvitse piilotella muuten kuin turvallisuuden takia.


    • Shoot me:.!1#%?+

      .

      "Vetää takkinsa auki" SHOOT ME

      har!111

      .

      • sykiatrii-dazzuu

        Kirjoitustyylistäsi päätellen olet aikuinen jolla on lapsen temperamentti ja persoonallisuus.


      • Ou JEA:.!1#%?+
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Kirjoitustyylistäsi päätellen olet aikuinen jolla on lapsen temperamentti ja persoonallisuus.

        .

        "Ou JEA!!!!!!11!!!1!!!!!11!!!!11!!!!1!!1!!!!!"

        har!!11

        .


    • Iltaa. Tähänkin vois osallistua.

      • sykiatrii-dazzuu

        Voisit mieluumin osallistua omalla nikilläsi, Genio.Mente.


      • Genio Mentte
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Voisit mieluumin osallistua omalla nikilläsi, Genio.Mente.

        Unohdin salasanan


      • sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Voisit mieluumin osallistua omalla nikilläsi, Genio.Mente.

        Oletpa sä tylsä.

        Miten joku voi olla noin tylsä perjantai-iltana? Häh?


      • Kis~kisu
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        Oletpa sä tylsä.

        Miten joku voi olla noin tylsä perjantai-iltana? Häh?

        Sinua tylsempi? Tuskin ;-)


      • Kis~kisu kirjoitti:

        Sinua tylsempi? Tuskin ;-)

        Hehe, älä nyt yritä niiiiin kovasti…

        : )


    • Iltoja.

      No?

      • sykiatrii-dazzuu

        Samat sanat myös sinulle dazu.

        En viitsi ryhtyä analysoimaan tukinikkejä.


      • sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Samat sanat myös sinulle dazu.

        En viitsi ryhtyä analysoimaan tukinikkejä.

        No minäpä en ole noin nuukalla tuulella. Tässä sinulle, ihan ilmaiseksi:

        Olet ennalta-arvattavissa oleva laiska tylsimys. Munasi riittää vain pinnalliseen tunnusteluun, ei syvälliseen analyysiin.

        Koska elät toisten nikkien kautta ja käytät häikäilemättä heitä hyväksesi milloin minkäkin tekosyyn varjolla, olet vainoharhaisuuskompleksissasi menettänyt todellisen oivalluksesi käyttäytymisen primitiivisestä luonteesta: jokaisen lajiyksoilön mahdollisesta poikkeavasta käyttäytymisestä.

        Loppuyhteenvetona vielä; olet lahjaton kliinikko, sinulla on dazukompleksi ja suuren osan vuorokauden tunneista leikit barbinukeilla.

        :)


    • Jee Jee

      Nii oletkis

    • Jee ee

      hehhee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe