Olen dominoiva luonne

...........

Sori jos sanon jotain mitä et haluaisi tietää, mutta kyllä mä sut alistaisin. Olen todella hallitseva luonne. Tietysti kapinoisit, mutta mä laittaisin sulle aina rajat. Silleen että miettisit vaan että miten mä sen tein. Niinhän sä olet tähänkin saakka miettinyt.

Olen varmaan narsisti, tai psykopaatti, jos näitä sanoja haluaa käyttää kuvaamaan tiettyä temperamenttia. Aika paska juttu rakastua narsistiin. Hyvä jos pääset musta irti, mutta jos et pääse, niin nyt tiedät mikä odottaa. Turha kitistä mitään. Ihminen on vapaa. Jos vapaasta tahdosta haluat mun elämään, sä teet just niin kuin mä sanon. Just, etkä melkein. Se on ihan 100% varma asia. Tietysti paljon on asioita, joihin en puutu, enkä aio ketään sulkea häkkiin. Ihmisellä pitää olla vapaus. Mutta jos mä jotain haluan, niin se menee just niin kuin mä haluan.

62

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Sit me ei sovita yhteen, katsos kun mä teen just niinku haluan eikä mua kukaan mies rajoita piste. Oon kyl nähny näitäkin tapauksia, mut mä olen topakka nainen ;)

      • ..............

        Ei mua kiinnosta sovitaanko me yhteen. Jos et välitä musta, niin hei hei. Etsi joku kivempi. Mutta jos sattuu käymään toisin, niin tiedät mikä venaa. Mä en lupia kysele, enkä sääntöjä noudata.


      • ..............
        .............. kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta sovitaanko me yhteen. Jos et välitä musta, niin hei hei. Etsi joku kivempi. Mutta jos sattuu käymään toisin, niin tiedät mikä venaa. Mä en lupia kysele, enkä sääntöjä noudata.

        Siinähän uhoa mies, tätä tiikeriä ei uhoamalla kesytetä ;) mutta eikös sun kaltaiset miehet etsikin niitä heikkoja naisia, jotka alistuu kiltisti...toivottavasti ei sentään voimalla...


      • ..........
        .............. kirjoitti:

        Siinähän uhoa mies, tätä tiikeriä ei uhoamalla kesytetä ;) mutta eikös sun kaltaiset miehet etsikin niitä heikkoja naisia, jotka alistuu kiltisti...toivottavasti ei sentään voimalla...

        Parempi sun kannalta jos en kesytä. Mutta jos käykin toisin... Nimittäin vain kesytetyt tiikerit pääsee mun elämään.


      • .............
        .......... kirjoitti:

        Parempi sun kannalta jos en kesytä. Mutta jos käykin toisin... Nimittäin vain kesytetyt tiikerit pääsee mun elämään.

        Juu ei mua voi kesyttää tuollaiseen "talutusnaruun", mutta onnea kesytetyn tiikerin metsästykseen...

        Onneks löytyy niitä miehiä jotka tykkää villikisuista ;)


    • Unia sullekin

      Jos todella olisit hän,niin mun kiinnostus loppuis just nyt, mutta uskon että tää on provoa jälleen.

      • "Hän"

        Taidan todella olla hän. Jos sun kiinnostus loppuu, niin heippa hei. Mutta jos ei lopu, niin... Ai ai...


      • Tuskin mutta
        "Hän" kirjoitti:

        Taidan todella olla hän. Jos sun kiinnostus loppuu, niin heippa hei. Mutta jos ei lopu, niin... Ai ai...

        Mää en tollasta ukkoa kattos päivääkkään että heippa vaan,


      • "Hän"
        Tuskin mutta kirjoitti:

        Mää en tollasta ukkoa kattos päivääkkään että heippa vaan,

        Moi moi. :)


    • Vakavaksi veti

      Aika pelottavaa tavaraa nyt.

      • ...........

        Pelkää, mutta älä liikaa. Liika pelko ei ole hyvästä.


      • Angslia
        ........... kirjoitti:

        Pelkää, mutta älä liikaa. Liika pelko ei ole hyvästä.

        Sitä on taipuvainen liialliseen synkkyyteen.


      • ..........
        Angslia kirjoitti:

        Sitä on taipuvainen liialliseen synkkyyteen.

        Eihän siinä mitään synkkää ole. Vai onko?


      • Uneiljas
        .......... kirjoitti:

        Eihän siinä mitään synkkää ole. Vai onko?

        Kyllä narsismi tuhoaa toisen ihmisen pahimmassa tapauksessa haudan partaalle. On narsismi synkkää. Kokemusta on tuollaisesta.


      • ..........
        Uneiljas kirjoitti:

        Kyllä narsismi tuhoaa toisen ihmisen pahimmassa tapauksessa haudan partaalle. On narsismi synkkää. Kokemusta on tuollaisesta.

        Sit kannattaa varmaan varoa.


    • ihan sairasta

      Aika sairasta tekstiä aloittajalta.

      • .........

        No olenhan narsku, mikä on sairaus, hahaha. :D


    • Voi voi..

      niin katkeraa että....

      • ...........

        Ei todellakaan. :) Kerroin vain avoimesti mikä olen. IRL en ikinä myöntäisi näitä asioita.


    • mutta muista

      että sitä saa mitä tilaa. mä osaan kyllä antaa samalla mitalla takaisin. Kohtele siis muita kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan.

      • .........

        Saat antaa takaisin, sehän on vain hauskaa. Mutta asiat menee niin kuin mä sanon että ne menee.


      • mee hoitoon siitä
        ......... kirjoitti:

        Saat antaa takaisin, sehän on vain hauskaa. Mutta asiat menee niin kuin mä sanon että ne menee.

        Niinhän sä luulet ;) varo ettet saa näpeilles.


      • ..........
        mee hoitoon siitä kirjoitti:

        Niinhän sä luulet ;) varo ettet saa näpeilles.

        Olenko saanut näpeilleni tähän saakka? Kun ei tää narsku luonne ole mun ainoa puoli. :) On jotain ihan muutakin...


      • ljsndijsf
        .......... kirjoitti:

        Olenko saanut näpeilleni tähän saakka? Kun ei tää narsku luonne ole mun ainoa puoli. :) On jotain ihan muutakin...

        No epäilemättä on jotain muutakin...aistin vaaran tässä hepussa!!


      • iso se oon
        .......... kirjoitti:

        Olenko saanut näpeilleni tähän saakka? Kun ei tää narsku luonne ole mun ainoa puoli. :) On jotain ihan muutakin...

        iso mulkku vai?


      • voiko alkaa nukkuun
        .......... kirjoitti:

        Olenko saanut näpeilleni tähän saakka? Kun ei tää narsku luonne ole mun ainoa puoli. :) On jotain ihan muutakin...

        Mä arvasin että tässä oli joku koira haudattuna ;) Mitäköhän sä tällä ajoit takaa?


      • ..........
        voiko alkaa nukkuun kirjoitti:

        Mä arvasin että tässä oli joku koira haudattuna ;) Mitäköhän sä tällä ajoit takaa?

        Öitä. :)


      • Öitä :)
        .......... kirjoitti:

        Öitä. :)

        Tai alampa kuitenkin vaikka et olisi luvannutkaan ;)


    • ---

      Ja tätä samaa vaan riittää... Mä en malta mennä pois :D

    • lykka till

      Hui, on meistä moneen..

    • swet

      Ei haittaa. Pehmenet mun kanssa.

    • lämmöllä..

      Valitettava tosiasia on ettei kukaan terve järkinen halua olla narsistin kanssa.

      Rakkaus voi olla sokeaa, mutta alistettuna oleminen ei ole ihmisarvoista elämää..

      Rakkaus on jotain ihan muuta kuin toisen alistamista ja hallitsemista.

      • swet

        Narsisti ei koskaan kirjoittaisi tuollaista. Siellä sydämessä asuu herkkä ja tunteva hminen. Seuraava kopioitu ............."enkä aio ketään sulkea häkkiin. Ihmisellä pitää olla vapaus. Mutta jos mä jotain haluan, niin se menee just niin kuin mä haluan". Tuo lause paljastaa todellisen luonteen......


      • lämmöllä..
        swet kirjoitti:

        Narsisti ei koskaan kirjoittaisi tuollaista. Siellä sydämessä asuu herkkä ja tunteva hminen. Seuraava kopioitu ............."enkä aio ketään sulkea häkkiin. Ihmisellä pitää olla vapaus. Mutta jos mä jotain haluan, niin se menee just niin kuin mä haluan". Tuo lause paljastaa todellisen luonteen......

        Anteeksi vain mutta itsekin hän kirjoittaa että "paska homma rakastua narsistiin"
        Ja ihan selvästi "koiran virkaa haetaan", "teet niin kuin sanon", Mitäs sitte jos ei tee niin?

        Olet varmaan niitä kilttejä ihmisiä joilla on mahdollisuus joutua narsistin uhriksi.
        Narsistit osaavat puhua pyörryksiin ja vaikuttavat maailman ihanimmalta puolisoilta.
        Ostavat ruusuja ja kalliita lahjoja.
        Mutta ikävä kyllä kun totuus astuu mukaan siitä on leikki kaukana..


      • survival one edellin
        lämmöllä.. kirjoitti:

        Anteeksi vain mutta itsekin hän kirjoittaa että "paska homma rakastua narsistiin"
        Ja ihan selvästi "koiran virkaa haetaan", "teet niin kuin sanon", Mitäs sitte jos ei tee niin?

        Olet varmaan niitä kilttejä ihmisiä joilla on mahdollisuus joutua narsistin uhriksi.
        Narsistit osaavat puhua pyörryksiin ja vaikuttavat maailman ihanimmalta puolisoilta.
        Ostavat ruusuja ja kalliita lahjoja.
        Mutta ikävä kyllä kun totuus astuu mukaan siitä on leikki kaukana..

        Narsisti EI koskaan myönnä olevansa narsisti. Aloittaja ei ole sitä. Olen elänyt koko ikäni narsistien kanssa. Tiedän.
        Ne ovat niitä jotka tunnen varmasti.
        Narsisti ei kirjoita noin.


      • Lue ja opi
        survival one edellin kirjoitti:

        Narsisti EI koskaan myönnä olevansa narsisti. Aloittaja ei ole sitä. Olen elänyt koko ikäni narsistien kanssa. Tiedän.
        Ne ovat niitä jotka tunnen varmasti.
        Narsisti ei kirjoita noin.

        Kis haluat tietää onko joku narsisti, niin kysy. Tosi narsisti myöntää ole olevansa narsisti. Narsisti ei koskaan voi kieltää itseään väittämällä jotakin muuta.


      • swet
        Lue ja opi kirjoitti:

        Kis haluat tietää onko joku narsisti, niin kysy. Tosi narsisti myöntää ole olevansa narsisti. Narsisti ei koskaan voi kieltää itseään väittämällä jotakin muuta.

        Ei tarvi lukea tai oppia, kun oma äiti on tuota. Kantapään kautta.. ja elämä opetti. Onneksi Isä kulki mukana koko lapsuuden. Nyt olen kokonainen.


      • lolitapuhuu
        swet kirjoitti:

        Narsisti ei koskaan kirjoittaisi tuollaista. Siellä sydämessä asuu herkkä ja tunteva hminen. Seuraava kopioitu ............."enkä aio ketään sulkea häkkiin. Ihmisellä pitää olla vapaus. Mutta jos mä jotain haluan, niin se menee just niin kuin mä haluan". Tuo lause paljastaa todellisen luonteen......

        Narskuhan kirjottaa ja osaa luvata kuun taivaalta kunnes saalis on nielaissut koukun !!! Alkaa elämä joka voi olla julmaa !


    • Aamun huvitus

      Ai saamari näitä öisiä pullisteluja. Menehän palikka pelaamaan dominopeliä.

    • ...

      Niin olen minäkin enemmän (dominoiva), siksi olenkin epäillyt alusta asti... Kuitenkin sillä erotuksella, että en ajattele vain itseäni ja omaa parasta...! Kiltit miehet ovat parhaita, haluan sellaisen, siitä en jousta!

    • Ystävyydellä n

      Ap ei tiedä naisista mitään :). Naisen kun naisen saa tekemään mitä vain kun osaa hellyydellä ja huomioimalla kauniisti naisen pään kääntää mihin suuntaan haluaa. Ja nainen ei edes huomaa kuinka häntä viedään...uhoaminen aiheuttaa päinvastaisen reaktion, kylmyyden ja oman pään pitämisen. Taidat olla aika kokematon ja nuori? Kuuntele itseäsi kokeneempia miehiä, ne voi antaa sulle hyviä vinkkejä :).

    • yummy

      Mua kiihottaa ap.. Muutenki jotenki mielenkiintoiselta vaikuttaa. Voisin vuorotellla domina roolia ap.n kans....

      • Ei kiitos. :)

        Mua ei kiinnosta yhtään tuollainen uhoava, dominoiva luonne. Naurattaa saattaa, jos tekee itsensä naurettavaksi. Vielä enemmän naurattaa, jos se katteettomasti aina luulee, että hänestä ollaan kiinnostuneita - kun hänen kanssaan vaihdetaan muutama sana.


    • uhoile rauhassa

      Vinkki ap:lle: katsele niitä alistuvia, kilttejä ja tyhmänpuoleisia naisia. Meistä ei tosiaan olisi tullut yhtään mitään minunkaan mielestäni. Mitä vielä vänkytät?! Olet saanut tasan sitä, mitä olet halunnutkin

    • Nähty on

      Jotenkin yhdistäisin että aloittaja on nainen, tuollaisia Niskavuoren Hetoja on esim. pohjanmaa väärällään.

      Sanovat itseään vahvoiksi naisiksi ja pistävät miehen pöydän alle.

      • Ei kiitos. :)

        Eikö tuossa tullut sukupuoli missään ilmi? No, ihan sama.


    • pahan pistit
      • ei naurata

        Todellisen narsistin kanssa on leikki kaukana. Sellaista ihmistä ei kukaan, ei kukaan hyväsydäminenkään ihminen muuta, vaikka mitä tekisi.


      • nauraa korkealta kov
        ei naurata kirjoitti:

        Todellisen narsistin kanssa on leikki kaukana. Sellaista ihmistä ei kukaan, ei kukaan hyväsydäminenkään ihminen muuta, vaikka mitä tekisi.

        Entäs kun sellainen on sun äitisi? Ei voi paeta, vain selviytyä.


    • ??????

      Sanokaa minulle olettajat, missä aloituksessa tulee ilmi sukupuoli. Minäkin veikkaisin aloittajaksi naista, nuorta naista.

      • ?!?!?!!

        Ei se aloituksessa käynyt ilmi, mutta tuossa yksikin puhutteli aloittajaa miehenä ja aloittaja sitten vastasi siihen viestiin, eikä sanonut mitään ettei olisi mies. Kai se nyt olisi korjannut asian jos olisi nainen????


    • PAKOON!

      Tiesin tuon.

    • 他媽的混蛋混蛋停止噸狗屎普羅沃進入

      他媽的混蛋混蛋停止噸狗屎普羅沃進入

      • Pikkuista...

        Käänsin tuon. Menikö hermot? :D


    • Jenni_taas

      Kirjoittelee näitä tunnustuksia miehenä yön synkkinä hetkinä

    • Perusdomino

      En jaksanut lukea koko ketjua, mutta syönpähän samalla Domino-keksiä ;).

    • odotellaan vielä..

      Aloituksesta tulee esiin tutun naisen piirteet :) lievä ylimielisyys ja alistajan rooli huokuu tekstistä.. Liikaan itsevarmuuteen ja vääriin oletuksiin tämän neidin suuret suunnitelmat yleensä kaatuu. Ikää vasta 25 niin ymmärtäähän sen että käsitys itsestään on vielä vähän naiivi ja turhankin itseriittoinen. Kyllä se luonne siitä vielä kypsyy ja tasaantuu sitten kun alkaa olla yli kolmekymppiä mittarissa.

    • ...

      Mun mielestä toi on erään nimeltä mainitsemattoman miehen teksti...

      • ...

        ..tai ainakin sopisi olemaan!


    • jjuuuujuu:DDD

      Unelmoi ap vaan rauhassa :D Tolla asenteella tuskin saat ketään pysyvästi sun elämääs...

    • empaattisuus puuttuu

      Ei aloituksessa näy mielestäni itsevarmuutta. Nuoruus, ehdottomuus kyllä ja useissa näissä teksteissä narsismi, joka ei todellakaan ole leikin asia.

    • nuolepiirakkaani

      mä taas olen alli alistaja ja kaulimella työnnän perseeseen joka ikistä iikkaa joka ei mun tossun alle mene

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe