Kylmäkäden ärsyttävä asenne

Tunkkapussi

Se jatkuvasti saarnaa kaikille, että älkää tehkö itsemurhaa, vaikka itse yrittänyt sitä lukuisia kertoja. Herännyt jopa teholta ulosteet ja virtsat vaipoissa.

Mikä yksinoikeus tyypillä on muka itsemurhaan? Aivan selvästi se ei vai halua teidän onnistuvan siinä, koska itse ei onnistu.

18

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Kyllä. Minulla oli katetri tungettuna penisreijästä virtsarakkoon ja vaipan housuissa, kuin 2 vuotiaalla. Sitäkö te haluatte? Nykylääkkeillä ei kertakaikkiaan saa itseään hengiltä. Milloin opitte?

      •  Kk

        Michael Jackson ja Heath Ledger saivat SUHTEILLA niin voimakkaita barbituraatteja, että henki lähti välittömästi. Kyllä. Ne molemmat olivat itsemurhia.


      • Barbit rules
         Kk kirjoitti:

        Michael Jackson ja Heath Ledger saivat SUHTEILLA niin voimakkaita barbituraatteja, että henki lähti välittömästi. Kyllä. Ne molemmat olivat itsemurhia.

        Michael Jackson kuoli propofoliin ja loratsepamiin.Heath Ledger:in kuoleman aiheutti 6 eri lääkeainetta,rauhoittavia,unilääkkeitä sekä kipulääkkeitä.Kummaltakaan ei löytynyt barbituraattia elimistöstö kuoleman jälkeen.Vähän saivartelua.Mutta tiesittekö että Suomessakin voi vielä saada barbeja jos kärsii erittäin pahasta unettomuudesta eikä mikään muu lääke tai hoito ole tepsinyt.Siihen pitää vain saada lupa lääkintähallitukselta.


      • Kylmät kädet
        Barbit rules kirjoitti:

        Michael Jackson kuoli propofoliin ja loratsepamiin.Heath Ledger:in kuoleman aiheutti 6 eri lääkeainetta,rauhoittavia,unilääkkeitä sekä kipulääkkeitä.Kummaltakaan ei löytynyt barbituraattia elimistöstö kuoleman jälkeen.Vähän saivartelua.Mutta tiesittekö että Suomessakin voi vielä saada barbeja jos kärsii erittäin pahasta unettomuudesta eikä mikään muu lääke tai hoito ole tepsinyt.Siihen pitää vain saada lupa lääkintähallitukselta.

        Ymmärsit väärin mun pointtini. Tottakai he saavat tappavat annokset suhteilla. Oli ne barbeja tai jotain muuta.


      •  K 
        Barbit rules kirjoitti:

        Michael Jackson kuoli propofoliin ja loratsepamiin.Heath Ledger:in kuoleman aiheutti 6 eri lääkeainetta,rauhoittavia,unilääkkeitä sekä kipulääkkeitä.Kummaltakaan ei löytynyt barbituraattia elimistöstö kuoleman jälkeen.Vähän saivartelua.Mutta tiesittekö että Suomessakin voi vielä saada barbeja jos kärsii erittäin pahasta unettomuudesta eikä mikään muu lääke tai hoito ole tepsinyt.Siihen pitää vain saada lupa lääkintähallitukselta.

        Isoisäni tappoi itsensä barbituraateilla ja olen täysin varma, että Jackson ja Ledger tekivät itsemurhan. Sille kyseisen lääkkeen nimelle on aivan sama, kunhan ne tappavat.


    • Kylmät kädet

      Kuinka idiootti pitää fanin olla, että se uskoo "vahinkotarinaan" ?

    • frewrewrewrewrew

      Onko pakko pelotella tälläisillä tarinoilla?

      • Kylmät kädet

        Ne väitti viimeksi teho-osastolla maatessani letkuissa, että on ihme, että olen hengissä. Täysin paskapuhetta. Nykylääkkeisiin ei voi kuolla.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ne väitti viimeksi teho-osastolla maatessani letkuissa, että on ihme, että olen hengissä. Täysin paskapuhetta. Nykylääkkeisiin ei voi kuolla.

        Yritin myöhemmin paljon rajummin itsaria ilman, että päädyin teholle ulosteet housuissa. Heräsin vessan lattialta ja sätkin, kun yritin kylmissäni liikkua. Kun yritin nousta, sätkyt sai raajat kolistelemaan pönttöä vasten niin rajusti, että olin kauttaaltani mustelmissa. Jälkeenpäin luin, että se johtui aivokemioiden tasapainon järkkymisestä. En voinut nousta maasta, sätkimällä etenin sänkyä kohden.

        Silloin uskoin, että kuolen, sillä eläimet sätkivät samoin refleksin omaisesti, kun kuolema on vasta koittanut. Uskoin tosissani kuolevani.

        Pettymys oli suuri, kun heräsin 3 päivän päästä täysin pirteänä.


      •  Kk
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Yritin myöhemmin paljon rajummin itsaria ilman, että päädyin teholle ulosteet housuissa. Heräsin vessan lattialta ja sätkin, kun yritin kylmissäni liikkua. Kun yritin nousta, sätkyt sai raajat kolistelemaan pönttöä vasten niin rajusti, että olin kauttaaltani mustelmissa. Jälkeenpäin luin, että se johtui aivokemioiden tasapainon järkkymisestä. En voinut nousta maasta, sätkimällä etenin sänkyä kohden.

        Silloin uskoin, että kuolen, sillä eläimet sätkivät samoin refleksin omaisesti, kun kuolema on vasta koittanut. Uskoin tosissani kuolevani.

        Pettymys oli suuri, kun heräsin 3 päivän päästä täysin pirteänä.

        Aivokemian tasapainon ollessa täysin pielessä, aivot syöttävät väärää signaalia lihaksiisi. Se aiheuttaa sätkyjä ja lihaskramppeja varsinkin silloin, kun yrität liikkua.

        Paikoillaan ollessa ainoastaan sydän hakkaa, mutta olo muuten neutraali. Palelee tosin.


      • Kylmät kädet
         Kk kirjoitti:

        Aivokemian tasapainon ollessa täysin pielessä, aivot syöttävät väärää signaalia lihaksiisi. Se aiheuttaa sätkyjä ja lihaskramppeja varsinkin silloin, kun yrität liikkua.

        Paikoillaan ollessa ainoastaan sydän hakkaa, mutta olo muuten neutraali. Palelee tosin.

        En edes kerro, kuinka monta pilleriä nielin itsemurhatarkoituksissa, sillä ette uskoisi sitä. Ei sen väliä. Nykylääkkeisiin ei kuole. Esim. kun olin vuosikausia kerännyt bentsodiatsepiineja itsaritarkoituksissa, niin menetin tajuni niitä kiskoessani. Hemmetin 15 mg paskat.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        En edes kerro, kuinka monta pilleriä nielin itsemurhatarkoituksissa, sillä ette uskoisi sitä. Ei sen väliä. Nykylääkkeisiin ei kuole. Esim. kun olin vuosikausia kerännyt bentsodiatsepiineja itsaritarkoituksissa, niin menetin tajuni niitä kiskoessani. Hemmetin 15 mg paskat.

        Ensimmäiset kymmenet ehtivät jo alkaa vaikuttamaan kesken kiskomisen, joten kun sammuin, kaikki oli yhtä tyhjän kanssa. Kerran pää meni niin sekaisin, että lähdin alushoususilleni rappukäytävään konttaamaan.

        Naapurit soitti poliisit. Ne taas ambulanssin.


    •  Kk

      Teidän elämä ei mitenkään voi olla niin turhaa, että itsari olisi ainoa vaihtoehto. Miettikää jotain seuraavista sen poissulkevasta:

      -joku välittää sinusta

      • Kylmät kädet

        Itselleni on aivan sama, vaikka koko Maailma rakastaisi minua. Koko elämäni tähtää silti ainoastaan yhteen asiaan: elämäni päättämiseen mahdollisimman nopeasti.

        En ole ihminen, tajusin sen jo pikkulapsena. Teillä taas on toivoa.


      • kohta mennään
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Itselleni on aivan sama, vaikka koko Maailma rakastaisi minua. Koko elämäni tähtää silti ainoastaan yhteen asiaan: elämäni päättämiseen mahdollisimman nopeasti.

        En ole ihminen, tajusin sen jo pikkulapsena. Teillä taas on toivoa.

        "En ole ihminen"

        Itsekin tajusin sen jo teininä jo, mutta ei ollut mahdollisuuksia itsariin, nyt olisi paremmat mahdollisuudet toteuttaa se. Tietenkin kaipaamaan saattaa jäädä pari ihmistä, mutta tuskin niin kovasti silti kaipaavat, paremmin niillä muutenkin menee ilman mua koska olen ollut niin ongelmainen jo vuosikymmeniä.

        Minulla on mielestäni aika tehokas keino toteuttaa se ja uskon 99% todennäköisyydellä, että se onnistuu.


      •  Vaahtokassi
        kohta mennään kirjoitti:

        "En ole ihminen"

        Itsekin tajusin sen jo teininä jo, mutta ei ollut mahdollisuuksia itsariin, nyt olisi paremmat mahdollisuudet toteuttaa se. Tietenkin kaipaamaan saattaa jäädä pari ihmistä, mutta tuskin niin kovasti silti kaipaavat, paremmin niillä muutenkin menee ilman mua koska olen ollut niin ongelmainen jo vuosikymmeniä.

        Minulla on mielestäni aika tehokas keino toteuttaa se ja uskon 99% todennäköisyydellä, että se onnistuu.

        Tuo on kuultu niin monta kertaa aikaisemminkin tällä palstalla. En edes kysy, mikä se keino on, kun tiedän jo etukäteen, ettei se toimi.


    • kylmis on Aka

      Aka.

    • Täti sanoo höpsis

      Kylmät kädet, lämmin sydän. Kylmis on kaikesta huolimatta elämän puolella.

      Olepas nyt sinäkin jorisematta joutavia, ota vaikka pullaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe