Millä ihmeellä saa tummat silmänaluet piiloon?

ohut iho silmä

Mitä ihmeen talomaalia mun pitää ostaa, jotta saisin tummat silmänaluset piilotettua? Kaikkea kokeiltu, nyt on monien suosittelema Joe Blasco menossa, mutta tuntuu että sitäkin pitää levittää kilokaupalla, ennen kuin edes vähän peittyy. Mulla on silmien alla joten todella ohut iho, että verisuonetkin kuultaa läp. Joo netissä on vaikka mitä vinkkejä, mutta kun ei tehoa mikääään.

16

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustasilmä94

      Sanot että kaikkea on kokeiltu, mutta mikä on kaikki? Löytyy sellaisia vastaväri paletteja, joista valitaan oikea väri peittämään ongelma-alueet. Tämä peiteväri neutralisoi tummia silmänalusia niinkuin keltaisessa hiuksissa käytetään sinertävänliilaa hopeashamppoota taittamaan keltaisuutta pois. Muistelen että seppälässä olisin tuotetta nähnyt myytävän sekä olisiko ollut Lumenellakin.

      • keltaisella

        Oriflamelta itse tilasin, keltainen peittää tumman, vihreä punoituksen ja biege/ruskea sekoituksella sitten mahdolliset näpyt. Aina on freesin näköinen.


    • Pandasilmät...

      Mie oon saanu kyllä peitettyä hyvin tämmösellä: joe blascon orange highlight 1 vaalea meikkivoide,niitä sekotan keskenään ja sit kiinnitän puuteri vaalea luomiväri(mattapintanen) sekotuksella. Se on ainut pelastus tällä hetkellä mut tuoki kertyy juonteisiin...mut silti parhain tähän mennessä tummiin silmiinalusiin.

    • vimiuy

      Sinertäviä silmänalusia peitetään persikkaan taittavilla sävyillä ja siihen päälle jokuvalokynä tuomaan kirkkautta. Macin pro long wear concealer on aivan parasta ainetta. Se pysyy paikoillaan kuin tauti ja todellakin tosi pieni määrä riittää peittämiseen.
      Hinta/laatusuhteeltaan hyvä sellainen persikkainen korjaussävy on Pixin Correction Concentrate Concealer, mutta se täytyy tilata esim. BeautyBaystä. Näkyy olevan nyt juuri tarjouksessa. Itsellä on tämä käytössä ja olen todella tykännyt.
      http://www.beautybay.com/cosmetics/pixi/correctionconcentrateconcealer/brightening_peach/

      • Ei ap.

        Kiitti vinkistä! Pitääpä testata tuota!


      • heflesse

    • Niksi.

      Hanki aurinkolasit ja pidät niitä silmillä,ei siis otsalla. Näin ei ole väliä punoittaako silmäsi krapulasta,tai onko silmänaluset tummat myöhään valvottujen iltojen takia.

    • fdsfsdfdsf

      Lumenen voide on ihan mahdottoman rasvaista. Meikit leviää silmien alle sen "ansiosta".

      • sgsgtdst

        Ei kyllä ole rasvaista. Käytätkö sen alla jotain rasvaista silmänympärysvoidetta?


    • ap vastaileee

      Olen kokeillut tota lumenenkin meikkiä, eikä toimi mulla. Mulla ei toimi mikään, pitäis varmaan jotain botoxia pistää, että silmät ei olis aina niin väsyneen näköisiä

      t: aloittaja

      • jotain.

        Suosittelen jotain neutraloijaa esim. tuo lumene ja sen päälle Meowin silmänalusille tarkoitettua jauhemaista peittaria.


    • Meikki/Meikitön

      peitepuikko silmänalusille. Monet tai jopa KAIKKI,no suurinosa käyttää sitä tummille silmänalusille. Katot vaan oman sävys,niin tadaa.

    • Osta peitevoide tai peitevärisetti josta löytyy kellertävä peitevoide. Sellainen peittää tummat silmänaluset. Normi meikkisävy vain tasoittaa, mutta tummissa silmänalusissa sinisyys pitää saada peittoon, ja se hoituu keltaiseen taittuvalla värillä. Samaten poskien punoitus lähtee kylmän värisellä, kevyesti vihertävällä sävyllä.

      Kannattaa satsata hyvään peite- ja korostuspalettiin. Jos löytyy vaikka se 3 sävyä, joista yksi on kellertävä, yksi vihertävä ja yksi vaalea korostusväri, niin sillä jo pötkii pitkälle. itse tykästyin kovasti tuohon sheer cover-sarjaan, jota voi netistä tilata ja saa ison setin varsin halvalla kaupa hintoihin nähden.

      • Eli siis sääntönä kaikessa on hyvä, että väri peittyy/neutraloituu sen vastavärillä. Sininen keltaisella, punainen vihreällä jne. Pätee niin meikkiin kuin hiusten värjäykseenkin.


    • Merika

      Aurikolasit aina silmillä olipa kesä tai talvi, aamu tai ilta .Jopa kaupassa .Ainoastaan nukkuessa otan pos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe