Mitä teen? :(

Olinraskaana

Hei! Olen 16 vuotias nuori nainen, olin raskaana. Minulle kävi onnettomuus ja tipuin katolta. Toivoin ettei olisi käynyt pahasti, mutta mustelmien, pahasti venähtäneen jalan ja tärähtäneen pään lisäksi, alkoi vuotaa verta, kun pääsimme peijaksesta. En kerennyt kertoa asiasta vanhemmille, vain poikaystävä tiesi. En ikinä anna anteeksi itselleni, että tapoin lapseni. Itken asian vuoksi paljon. Huomaan että poikaystäväni on surullinen/masentunut koska olen itse molempia. Miten pystyisin parantamaan tilannetta? :(

11

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moimoimoi1

      Oletko tehnyt onnettomuuden jälkeen vielä raskaustestin. Voihan olla ettei mennyt kesken vaan veri oli jotain ihan muuta. Ei tilannetta muuten pysty parantamaan, aika parantaa haavat.

    • ...,,,...

      Hei! Usein alkiot/sikiöt selviytyvät, vaikka äidille kävisi huonosti. Teethän raskaustestin? Parasta toivoen

      • Aloittaja1234

        Mutta en tiedä tahdonko enään lasta. Tapoin oman lapseni. Kuolisin mieluummin itse.


      • k6th
        Aloittaja1234 kirjoitti:

        Mutta en tiedä tahdonko enään lasta. Tapoin oman lapseni. Kuolisin mieluummin itse.

        Et sinä ole ketään tappanut! On tapahtunut onnettomuus, joka mahdollisesti on aiheuttanut keskenmenon. Tiedäthän kuitenkin, että sinun täytyisi käydä esim. terveydenhoitajan luona koulussa tai äitiysneuvolassa asian tiimoilta varmistamassa, että onko raskaus todella keskeytynyt.

        Et kerro millä raskausviikoilla onnettomuus tapahtui, onko vuotoa ollut minkä verran jne. Mielestäni viisainta olisi tarkistaa asia gynekologilla, koska alkuraskaudessa pienet verenvuodot on suht tavallisiakin.

        Jos raskaus on mennyt kesken, toivon että juttelet asiasta poikaystäväsi kanssa ja noista tuntemuksistasi. Kaikkein tärkeintä kuitenkin on ymmärtää, että lapsen /sikiön tappaminen on ihan toinen asia kuin jos sattuu onnettomuus.


    • ...........
      • olet lapsi

        No, ompahan yksi tdiniraskaus vähemmän. Jätä aikuisten jutut aikuisille ja jatka lapsuuttasi.


      • nainen5
        olet lapsi kirjoitti:

        No, ompahan yksi tdiniraskaus vähemmän. Jätä aikuisten jutut aikuisille ja jatka lapsuuttasi.

        Jokaisella on oikeus saada lapsia, ennemmin 16v ku 50v!!


    • :D:D:D:D:DD

      Onko kattottu liikaa salkkareita?

    • Trollikkainen

      Onpas taitamaton sairaala, jos ei tuollaista asiaa pystytty havaitsemaan ja tutkimaan. Olithan pudonnut ja loukannut itsesi. Kai sinut sentään tutkittiin kunnollisesti. Olisithan voinut saada vaikkapa murtuman selkänikamiin tai jokin sisuskalu vahingoittunut.
      Mutta raskautta ei huomattu.
      Aijai.

      • Olinraskaana

        Se vaan että valehtelin mitä tapahtui. Kerroin että liukastuin. Oikeasti tipuin katolta.


      • Olinraskaana
        Olinraskaana kirjoitti:

        Se vaan että valehtelin mitä tapahtui. Kerroin että liukastuin. Oikeasti tipuin katolta.

        Kerroin että liukastuin kotimatkalla metikössä pieneen kuoppaan, joten siksi jalka meni. En voinut kertoa totuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe