kysymys tytöille pillusta?

tietämätön

Nii että olen miettiny sitä että kuinka syvä pillu tytöillä yleensä on.ku mulla on 18senttinen kulli ja kaikki tytöt on sanonu ettei se mahu niitten sisään.niin eli olis kiva saada tietää teidän tyttöjen pillun syvyyksiä.

29

5089

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonnie

      Ite en oo mitannut, mutta luin jostain että kaikilla tytöillä olis hieman yli 10cm syvä. En tiedä onko totta.

    • härskiharri

      Niinhän ne aina sanoo, kyl se sinne mahtuu ku työntää vaan...

    • kalu37

      Moi!
      Olen itse 37v. mies ja voin sanoa että keskimäärin tyttöjen sisään on mahtunut noin 15-17cm kullia. Riippuu tyttöjen iästäkin ja poikkeuksiakin on.Omakohtaisia kokemuksia on , itsellä kalu 18cm ja 5 senttiä paksu.

      • siis mitä..

        Mitä ihmettä sä teet nuorten keskusteu palstalla, jos nyt edes olet mies?


      • 39vuotiasmies
        siis mitä.. kirjoitti:

        Mitä ihmettä sä teet nuorten keskusteu palstalla, jos nyt edes olet mies?

        luuletko omistavasi tämän vai`?
        pitäskö sult kysyy lupa?
        mitä vittua sinä täällä teet?


      • aikuisetvittuun

        Menkääs nyt kaikki aikuiset suosiolla pois NUORTENpalstalta. Hankkikaa pedofiilit apua jostain! Ylläpito vois mun puolesta poistaa kaikki viestit täältä jotka on todennäkösesti aikuisten laittamia.


      • 19mies

        Säälittäävää käytöstä kyllä jo oikeestinoot aikune


    • kannattaagooglaa

      mun mielestä 17cm

    • jyystäjä

      Riippuu myös asennosta,mistä pilluun tunkeutuu......Itse en ole koskaan mahtunut kyrvälläni tytön pilluun kokonaan ...Ehsä "se" ei olekkaan pohjaton ! ?

      • Kekkdkd

        Ite oon 15v ja muistaakseni 16-18cm syvä. Kai se paksuudestaki riippuu..


    • nysä

      Mulle vaan yks tytteli sano,et tuntuu mahan pohjassa asti sun kyrpä !! Eli kyl "sinne"mahtuu tuuppaamaan koko varrellisen verran !!!
      Mullakin vaa tommonen 18 senttinen pippeli......

      • huhhu

        Se tuntuu et se tuntuis vatsanpohjassa ku se tuntuu emättimen pohjas :D se syvyys vaihtelee, niinku peniksien kokoki.


    • tietämätön

      Siis mitäh.luinko mä just oikein että mahan pohjassa.mahtaapi tuntua tytön mielestä hyvältä.oppia ikä kaikki.kiitos kaikille jotka on kirjottanu ja myös niille jotka on katsonut tämän.kivasti lukukertoja.

    • tyttövaa666

      15cm mulla!

      • 13v tyttö

        Ei se useimmiten tunnu kauheen hyvälle jos pohjaan asti tuuppaa liian pitkällä peniksellä :/ Ite oon 13 vuotias ja mulla mahtuu sisään n. 13cm


    • 16+1

      Tytöt saattaa sanoo et tuntuu vatsanpohjassa, jos penis yltää aivan kohdunsuulle asti, mutta ettekai te luule et se penis mahaan asti ennättää?! XD

    • husaar

      kokeilkaapa anukseen meneeks se pohjia myöten
      ainakin jarpelle se meni pohjamutiin kun jäi ruskeeta varteen

    • hahhahhho

      Kaikil täs keskustelus on vaa 6cm pikku kikkeli jotka ei oo nähnyy pilluu sitten oman syntymänsä :D pliis, nostakaa omaa egoonne jossai muual ku suoli24ses

    • denise

      Oks se ny nii tärkeetä päästä kasseja myöte sisää? Mulle mahtuu ehkä 15cm korkeintaa.

    • Treenatkaa lihaksianne siellä sisällä. Näin pienikin kalu tuntuu hyvältä!

    • Miraao

      Mun poikaystävällä on 15-16cm ja varsinkaan aluks se ei vaan mennyt kokonaan. Sattuakin, varsinkin takaapäin.

    • 13 cm joissain asennoissa menee mulla jo liian syvälle.. Joten en kehota että ylpeilette pituudella, vaan sillä kuka saa naisen tyydytetyksi. G-piste ei ole syvällä, joten turha "panna niin että vatsassa tuntuu". Sillon teet jotain väärin..

    • satunnainen.poikkeaja

      "Seitsemän veljestä Jukolassa, seitsemän tähteä Otavassa, seitsemän senttiä vaginassa."

    • Mitäs meet tikulla työkkimään sinulle "tuntematonta" värkkiä !!! Kerron sulle totuuden ! Älä kerro kenellekkään !!!! rt. INARINJÄRVI !! " Niin syvä on,kuin pitkäkin "

      • tiedemies256

        Vagina ei ole INARI, eikä edes SAIMAA, sillä se on tutkimuksien mukaan noin 12-14 cm syvä.

        Ei ole hyvä olla liian pitkällä aisalla varusteltu kyrpäjooseppi, koska ei voi ilman naisen kipua painaa ns "pohjaan asti". Kohdunkaulaan tökkiminen ei naisesta tunnu hyvälle.

        Isokyrpäisen pitää tyytyä rehevämmän naisväen seuraan, tai jonkun merimiehen rektumiin.


    • Näin-on-

      Emätin on keskimitoiltaan 13 cm. Mutta se on tehty hyvin venyväksi, joten antaa kyllä tilaa. Emätin loppuu kohdunkaulaan, josta alkaa kohtu. Nyt jos penis on tavallista kokoa eli 15-17 cm pitempi, niin se silloin siirtää kohtua pois paikaltaan. Kohdun kiinnityskohdat joutuvat antamaan periksi ja siksi yhdyntä voi olla kivulias kokemus. Pitkän peniksen omaava herrasmies ei työnnä koko vartaan sisälle vaan jättää osan ulkopuolelle, jotta nautinto olisi molemminpuolinen.

    • Veljmies

      Samanlainen mullakin.Oon kuitenkin ajatellu,et jos ne mahtuu huutamalla lapsen pään sieltä ulos ottaa...Niin jotain varmaan sisäänkin.Huutamalla tai ilman !

    • Tietjämies3000

      Itselläni oli 38cm koivunhalko mutta leikkasin puolet pois ku tytöt ei tykänny!

    • asdfsfvsefv

      Varmaan pillu venyy niinku kullikin: sillä siis tuskin on mitään vakiopituutta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe