linja-auto yhteys Otanmäkeen ? Transtech

LINJA-AUTOLLAKO ?

Olisiko monikaan töissä Transtechilla, jos töihin pääsisi linja-autolla ?
Koska silloin, ei maksettaisi kilometrikorvauksia.
Tiedän, olen joskus ollut siellä töissä, moni työkaveri on töissä siellä sen takia, että saa kilometrikorvaukset verokortille, muka palkka niin huono.
Minua ainakin vitutti mennä töihin autolla, nuorempana tein reissuhommia, mutta vanhemmiten tuo jatkuva ajaminen alkoi kyllästyttää.

9

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroja sataa

      Onhan se kannattavaa jos viisi ukkoa istuu autossa, vuoroviikoin ajetaan mutta jokainen kuittaa korvaukset joka päivältä.

      • pois päässyt

        Näin ainakin helvetin kateellisten paikkakuntalaisten mielestä. Ei riitä verovähennykset kattamaan enää autoilun kuluja. En kulkisi ko. laitoksessa vaikka maksettaisiin!


      • nimetön
        pois päässyt kirjoitti:

        Näin ainakin helvetin kateellisten paikkakuntalaisten mielestä. Ei riitä verovähennykset kattamaan enää autoilun kuluja. En kulkisi ko. laitoksessa vaikka maksettaisiin!

        Eipä tartte kulkea koko laitoksessa kohta kun on pönkkä ovella. Velka rahalla pyörii nykyään. Jee velkaa velan päälle.


      • pois päässyt 1
        pois päässyt kirjoitti:

        Näin ainakin helvetin kateellisten paikkakuntalaisten mielestä. Ei riitä verovähennykset kattamaan enää autoilun kuluja. En kulkisi ko. laitoksessa vaikka maksettaisiin!

        Minä olisin kulkenut linja-autolla töissä, silloin kun olin siellä töissä, ei se mitään kateellisten puhetta ole.....vaan totta, minä ihmettelin sitä, että kaikille maksetaan korvaukset, vaikka yksi ajaa, toisaalta, minä vittuunnuin silloin joskus, kun oli kyydissä sellaisia inisijöitä, eikä autoa edes kerennyt huoltaa välillä.
        Sitten kun minun auto hajosi, vein sen verstaalla, oli koko ajan piilovittuilua, että minä kuljin siivellä heidän kyydissä, sen jälkeen, kun auto korjautettiin ajoin sen määräaikaisen pätkän itsekseni, enkä ottanut ketään kyytiin,


      • kissan viikset
        nimetön kirjoitti:

        Eipä tartte kulkea koko laitoksessa kohta kun on pönkkä ovella. Velka rahalla pyörii nykyään. Jee velkaa velan päälle.

        se millään tappiolla pyöri, silloin kun Talgo muutti Transtechiksi, sen jälkeen niissä harvoissa palavereissa ilmoitettiin joka kerta, että tehdas pyörii nolla tuloksella tai tappiolla, kissan viikset se millään tappiolla pyöri, tehtaan omistaa suomalaiset sijoittajat, ei ne vuosia pyöritä tehdasta omasta pussistaan.
        Pistävät tuoton omaan pussiinsa.
        Se on totta, että vaikka sinne kuljetetaan autolla ja saa verovähennyksenä matkakustannukset, autoilu on kallista, sitä mieltä minä olen aina ollut.
        Tiedän tosin monia siellä vielä töitä tekeviä, hankkiutuvat pois, jos ei saa verovähennyksinä matkakustannuksia syynä on aika usein kiireinen elämäntapa, äkkiä töihin ja sieltä pois.
        Parasta olisi julkisen liikenteen kulku sinnekkin suuntaan.
        Ajattelen nyt muita, sillä minä en sinne aio enää mennä, näin sitä tehdasta jo ihan tarpeekseni, mutta Transtech pyörii vielä hamaan tulevaisuuteen asti.


    • Yksin ajellaan

      Ei siellä muuten kannatakkaan töissä käydä kun niitten vähennysten takia.
      Pienet on palkat. Ei oo varraa ostaa bussia ittelle.

      • BUSSI ITELLE ????

        Paikallisliikennettä tarkoitin, SAIVARTELIJA !
        Jos paikallisliikenne ajaisi edes takaisin, ei saisi matkoja verovähennyksiin.


    • Aamuhöperökö?

      Ilman muuta jos linajauto hakee ja miksei ratikkakin.Hyvin voidaan vaihtaa josa ei tarte autoa käyttää.Nykyään joutuu pitkänmatkalaiset ajelemaan yöllä ja on se vaarallistakin.Ei yhtään kateellinen näille jotka raatavat.

    • Tollo Peloton

      Kyllä on taas alotuspostaaja ajatellu viimeseen asti.. Monessa perheessä on pakko pitää kahta autoa ihan vaan sen takia että joutuu ajamaan otanmäkeen. Mut tunnetustihan auton pito on suomessa lähes ilmasta. Vakuutukset, polttoaineet, verot ja muut huoltokulut. Vuositasolla niistä kilometrivähennyksistä ei niin paljoa plussan puolelle jää että kellään kannattas olla kateellinen tai pitää toista autoa ihan vaan huvikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe