Vain toinen rinta kasvaa, vaikka olen jo aikuinen

Huolestuakko

Eli olen siis 24-vuotias ja olen huomannut että toinen rintani on kasvanut selvästi isommaksi kuin toinen. Rintani ovat kyllä olleet eriparia kokoajan, mutta ei näin paljon. Ensin sitä meikäläinen pohdiskeli että alanko mie näkemään näkyjä aivankuin toinen rintani pienenisi entisestään.Pienempää rintaa ei edes
huomaa vaatteetpäällä, mutta kasvaneen rinnan näkee heti. Isompaa
on tainnut muutamankerran vähän särkeä ennen kasvamista, mutte ei sen kummemmin pitkään aikaan. Olen alkanut huolestua, että pitiäisikö tässä lähteä nyt näyttelemään rintaani lääkärille kun ei tämä taida normaaliakaan enään olla ja onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?

1

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentoija vain

      Se on itseasiassa aika normaalia, lähes joakisella naisella tuntuu olevan jompikumpi ainakin vähän eri kokoinen tai näköinen kuin toinen. Toisilla taas on tosiaan isompi ero, mutta silloinkaan se ei niinkään ole merkki siitä että asian takana olisi mikään sairaus, mille voisi tehdä mitään. Lääkäriin silti kannattaa mennä varmistamaan asia.

      On tosi ikävää joutua aina täyttämään toinen rintsikankuppi jollakin, että ei näytä sille, että rinnat selvästi on eri paria. Jos joskus asia alkaa vaivaamaan kovastikkin, niin ainut "korjuastapa" on laitattaa toiseen rintaan silikoni tai rasvansiirron pienempään rintaan, jos on pienempi koko ero. Ero ei kumminkaan kuulosta kovin merkittävältä sinun kohdallasi, kun mainitsit, että vaatteiden läpi ei asiaa huomaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe