Voi hyvää päivää vaan!

4321

Siis miten voi joku ihminen vaikuttaa näin.... jalat menee ihan veteläksi, hengitys salpaantuu, aivotoiminta jumittuu.... eikä auki oleva tukka ainakaan helpottanut tilannetta.

Rohkea olisi voinut kysyä jotain, mutta minä en ollut.. rohkea... vaan arkajalka...

... uuuh.....

21

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenelle?

      minne menee? Miehelle vai naiselle?

    • 4321

      Tampereen Miehelle.

      • 4321

        Yhdelle niistä 73.000 :D


    • ajatus sinulle

      Seurassasi on niin tavattoman hyvä olla, kaikkea sitä mitä olet huomannutkin.
      Joskus huonoina päivinä olisin tarvinnut sinua vierelleni mutta tiedän on aikoja jolloin on selvittävä yksin.
      Jokin lohduttaa vaikken ole surullinen, tekee olotilan seesteiseksi.

      • 4321

        Noinkohan tämä minulle on... seurassani ei viime aikoina ole ollut hyvä olla, kenelläkään, ainakaan ajoittain.

        Mutta jos tämä nyt olisi minulle, niin Sinä rauhoitat minut, teet minulle fiiliksen, jossa on hyvä olla minä


      • 4321
        4321 kirjoitti:

        Noinkohan tämä minulle on... seurassani ei viime aikoina ole ollut hyvä olla, kenelläkään, ainakaan ajoittain.

        Mutta jos tämä nyt olisi minulle, niin Sinä rauhoitat minut, teet minulle fiiliksen, jossa on hyvä olla minä

        ... jos tämä olisi minulle, niin sydämeni menee ihan mykkyrälle pelkästä ajatuksestakin sinun huonoista päivistä. Juuri niinä päivinä olisin erityisesti halunnut olla lähelläsi. Niin paljon olet minulle antanut minulle kuuntelemalla, olemalla läsnä, ettei mikään mitattavissa aika riitä sen palauttamiseen takaisin sinulle.


    • ajatus sinule

      Olen aina luottanut tukeesi silloin kun en itse voi toimia. Olen välilä itsekin hämmentynyt mitä voi löytää kun uskataa ja miten vuorovaikutus on ollut erityistä.
      Aina ei voi kulkea "käsikädessä" mutta vaikka kuinka yrittäisin keskittyä "suojamuuriini" suojissa ajatukset karkaavat luoksesi.
      Arkirealismi kuiskii korvaani " nyt töihin" maailman ihanin halaus päivääsi

      • 4321

        Vuorovaikutus kanssasi on ollut jotain ennen kokematonta. Voiko sellaista ollakaan? Kuin näkymätön linkki välillämme, yhtä vapaa kuin ajatus/tunne lentämisestä. Oi kuinka juuri nyt kaipaankaan hiljaisuutta kanssasi, ja sitä kun olet siinä, lähellä. Hellä silitys poskellesi ja virtuaalihalaus. "Työn" iloa, olet tärkeä ❤


    • ajatus sinulle

      Kun asiat ovat hyvin ei tunne edes uupumusta, silmät vain painuvat kiinni.
      Huonot päivät keräävät sisäistä tuskaa ja vaikka kuinka yrittäisi olla välittämättä joskus padot murtuu, pienikin vastoinkäyminen tuntuu mahdottomalta ja lopunhan tiedätkin.

      "Akkujen lataaminen" , luulenpa että molemmille, on hiukan hankalaa mutta siihen olisi vain pyrittävä.

      Yritän kirjoittaa ajatukset eivät ole samaa mieltä, karkailevat ja harhailevat suorilla luoksesi. Istun ja luovutan olen luonasi lämpimin ajatuksin toivoen että olet onnellinen. Päivän viimeinen ajatus, sinusta.

      • nettin vaan

        Jos toinen kaipaa luoksesi eikä ole luonasi niin tuskin on täysin onnellinen. En ymmärrä edellisen viestin tarkoitusta.


      • 4321

        Huonot päivät eivät ole oikeasti huonoja, vaan haasteellisempia kuin hyvät päivät. Ilman niitä ns. huonoja ei erota hyviä.

        Juuri tänä viikonloppuna on minun akkujen latauksen paikka. Hyvin on lataantuneet tähän mennessä, vaikka haasteita on tähänkin päivään mahtunut.

        Olet ollut ajatuksissa tänään, paljon. Häiritsevän paljon :)


      • 4321
        nettin vaan kirjoitti:

        Jos toinen kaipaa luoksesi eikä ole luonasi niin tuskin on täysin onnellinen. En ymmärrä edellisen viestin tarkoitusta.

        Pelkkä ajatuskin hänestä tekee minut onnelliseksi


    • ajatus sinulle

      Aamu sarastaa ja on aika lähteä liikkeelle. En kirjoita enää tänne koska olet enemmän kuin numerosarja otsikossa. Rakastan sinua aamun ensimmäisestä ajatuksesta alkaen.

      • 4321

        Olet mielessä ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla... Kunnes jälleen ... ;)


      • 4321

        Harmi, ettet enää kirjoita. Olisi ollut niin kiva elää vielä tänäänkin satua ja ajatusta siitä, että sinä olet Sinä oikeassakin elämässä. :)

        Oikeassa elämässä näen Sinut jälleen huomenna, mikä tekee minut iloiseksi ja saa lämpimän, lempeän tunteen mieleeni ja perhoset alkavat aukoa siipiään ja hipsuttella vatsanpohjaani.


    • 4321

      Sanovat ettei aikuisten satuja ei ole olemassa, vaikka ihmeitä joskus tapahtuukin. Yksi minun elämäni ihmeistä on se, että olen saanut tutustua sinuun, toki työsi merkeissä, niin kuitenkin. Se, että hiivit sydämeeni ja teit sinne paikkasi, meneekin sitten sinne satu-osastoon. Minun kiintiöni on siis käytetty.

      Olisi ollut vielä suurempi ihme, jos sinä jonka kanssa kirjoittelin la-su olisit ollut oikean elämän Sinä. Yksi 73.000 tamperelaisesta miehestä, ei, niin suuria ihmeitä ei tapahtu. Tämän päiväisen oikeassa elämässä kohtaamisesta ei ainakaan mitään voinut päätellä. Olet joko taitava piilottamaan tunteesi tai kirjoittelukaverini ei ollut Sinä. Tämähän jää nyt salaisuuden verhon varjoon, kun et enää tänne kirjoita. Minä kirjoitan, koska johonkin tätä pakahduttavaa tunnetta on purettava. Täällä "kiinni jäämisen" riski on niin minimaalinen, ettei se minkään todennäköisyyslaskelmien mukaan voi toteutua, joten kirjoitan silloin kun tuntuu siltä, etten pysty pitämään tunnetta sisälläni. Ja jos kirjoittamalla pystyn välttämään kiusalliset tilanteet.

      Hieman haikea fiilis, ehdin jo hetken aikaa uskoa aikuisten satuun... koko kroppani huusi päästä halaamaan sinua.

      • 4321

        Surullisena yhä edelleen toivon, että sinä olisit ollut Sinä ja nuo kirjoittamasi asiat olisivat olleet oikeasti minulle. Sniff..... :'/


    • 4321

      Olisi kiinnostavaa tutustua muutoinkin kuin sanattomasti. Selvittää täydentäisimmekö toisiamme vai olisimmeko oikeassa elämässä oikeasti erilaiset vaikka monissa asioissa olemme samankaltaisia, niistä joista olemme pikaisesti pintaa raapaisseet tavatessa.

    • 4321

      'Ajatus sinulle' ... Jos et kirjoita enää tänne, ja sinä olet Sinä niin kirjoita minulle. Tiedät mistä minut tavoittaa

      • Huti tuli!

        Varsinkin näillä tiedoilla voin yrittää tavoitella. Taitaa jäädä vaan yritykseksi.


      • 4321
        Huti tuli! kirjoitti:

        Varsinkin näillä tiedoilla voin yrittää tavoitella. Taitaa jäädä vaan yritykseksi.

        Sinä et siis ole Sinä :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe