AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Nosturin kuljettejan palkka/metalli

Nosturin kuljettejan palkka/metalli

11 Vastausta 7 571 Lukukertaa
Mitä tienaa metallin nosturin kuljettajat?(sisä)

totta?

viime vuoden verotietojen mukaan 2700 euroo/kk.iltalehti.

jenkeissä

Eilen tuli juttua telkussa jostain isommasta satamasta rapakon takana ja siellä ison konttinosturin käyttäjä saattaa tienata 200000$ vuodessa. Mutta ne on eri miehiä ne.

NOSTURIN KULJETTAJA

Mulla jää käteen kuukaudessa 3200 euroa ja ylityökorvaukset vielä päälle jos tekee ja ainahan niitä tulee tehtyä.

Juu-u...

ja sitten heräsit ja pyyhit kuolan pois suupielistä, tai oikeastaan äitis pyyhki sen pois...

3200e / kk käteen, hahahahhhehehehehhhhohohoohohoho....

Nosturinkuljettaja

Kyllä toi pitää vaan paikkansa ei täällä tehdä talkoilla työtä nosturissa.Mä teen välillä 16 tuntiaki putkeen ja se sit nostaakin palkann kovksi

missä teet tarpeesi?

16 tuntia putkeen on aika pitkä aika siellä ylhäällä nosturissa ellei pissikaki jonkun niskaan.

Nosturinkuljettaja

normaalista

ystäväni

n.4000-5000 euroa/kk nosturihommissa,en oikein uskonut,ennenkuin näin palkkakuitit!!

mihin perustuu???

Itse olin töissä Suomen parhaassa nosturikuskeja kouluttavassa akk:ssa. Niitä nosturimiehiähän koulutetaan Suomessa vain vissiin kahdessa paikassa. Ihan normaali duunarin palkka heillä on, tietty jos tekee maratoonityöaikaa, niin kertyyhän sitä liksaakin. Mutta mielestäni palkka oli alkaen alta kymmenen euron tunti.

paperiala

Olen paperitehtaalla 3-vuorotöissä,palkastani jää käteen 1800 € enkä ole ihan huonointa palkkaa
saava. Että nuo mediassa riepoteltavana olevien paperimiesten palkat eivät eroa keskiluokkaisten duunareitten palkoista ,katsokaapa paperin inssien/johtajien palkat.

Munkkikahvit

On se hyvä että kerrankin löytyy paperimies, joka uskaltaa kertoa totuuden palkkatasostaan. Muut käyttää yleensä ainakin kerrointa 2.

Kaveri on paperitehtaalla töissä. Olen tietoinen hänen "hurjasta" palkkatasostaan, joten kyllä täytyy sanoa, että jonkinlaisia urbaanilegendoja nuo paperityöntekijöiden palkkajutut on.

Ei sillä etteikö ne palkat hyviä olisi, mutta kun hitsarikin tienaa urakalla saman, niin...
 /   /  /  / Nosturin kuljettejan palkka/metalli

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Tietoa mainosten kohdentamisesta