vakinicci vai ei ?

cheery

mitä mieltä ?

14

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      vakinikki kirjoittajat koittavat olla jotain johtajia

    • mööpää

      Kokemuksen moninkertaisella kurkkuäänellä: Puska paikka paras on.

    • Cloetta...

      Ei mitään merkitystä. Kai mielipide on tärkein, ei sen kirjoittaja.

      • esimerkiksesi

        Anonyymi mielipide on kuin tuhnupieru.


      • hui ja hai
        esimerkiksesi kirjoitti:

        Anonyymi mielipide on kuin tuhnupieru.

        Oletko niin maan perusteellisen utelias, vai miksi sinun on tiedettävä kirjoittaja.
        Minua ei kiinnosta millin osaakaan.
        En ole täällä tullakseni tunnetuksi, saati tustustuleisi minulle tuntemattomiin ihmisiin.


      • ..................
        hui ja hai kirjoitti:

        Oletko niin maan perusteellisen utelias, vai miksi sinun on tiedettävä kirjoittaja.
        Minua ei kiinnosta millin osaakaan.
        En ole täällä tullakseni tunnetuksi, saati tustustuleisi minulle tuntemattomiin ihmisiin.

        Jatka toki mitättömyyksiesi julkaisua.


      • hui ja hai
        .................. kirjoitti:

        Jatka toki mitättömyyksiesi julkaisua.

        Höpinöi, mitä haluat.
        Koettu on rekattu, ja huonoksi havaittu.
        Onko sinulla.

        Ei nuo pisteet pisteitäsi nosta.


    • ex-masokisti

      Näillä foorumeilla missä kiusaaminen on sallittua on vakinikki masokismia.

    • Vakinikki, oli sitten rekattu tai ei. Vertaa vaikka liveen, ihan eri lailla ja laajemmin voit jutella ihmisen kanssa jonka olet nähnyt muutaman kerran aiemmin, kuin täysin vieraan kanssa. Teillä on enemmän kosketuspohjaa, sulla on parempi kuva siitä mitä millä tavalla hän ymmärtää asioita, millä ei.

      Totta kai täällä on vähän kuin juttelis puhelimessa bussissa :) kaikki kuulee ja näkee.

      Lisäksi olen saanut todella ihania ystäviä täältä. En olisi saanut ilman vakinikkiä.

    • vaka vanha

      On minullakin rekattu nikki mutta en muista sen salasanaa. Muistaakseni olen sen mukaan 104-vuotias ja asun Lapissa. Että totta toinen puoli.

    • Mulla on ollu tämä jo useamman vuoden. Kirjoitan aina tällä, kun jotakin pränttäilen. Tää on vaan niin sitä omaa, etten enää ees voisi laittaa tätä pois. :)

    • Helpompi se on keskustella jos käyttää samaa nicciä. Vaikka sitten puskasta. Tulee sekopäinen tunne jos aina on vastassa eri nicci.
      Puskanicissä on vaan se sitten että sillä voi kirjoittaa eri henkilö kuitenkin.
      Ite kirjoittelen tällä silloin kun....

    • mitäkä mies

      Ihan sama..Itse käytän samaa nimierkkiä aina.On myös rekattu nm. Mutta en ole käynyt kokeilemassa onko enää toimiva.Mulle on ihan sama mistä pusikosta tekstit tulee kun vaan on mielipide.

      • .. ..

        Siinä on oikean miehen puheta.
        Minulle on se ja sama, kuka kirjoittaa.
        Vain se, mitä kirjoittaa, merkkaa jotakin.

        Ja on ollut rekattua nikkiä, eikä se minua yhtään paremmaksi muuttanut, saati kirjoitustyyliäni muokannut.
        Enkä halua alkaa kenenkään kanssa kamuilemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe