Äidinkieli tekstitaito

körssi

Mikä porukalla fiilis? Mun mielestä ihan sika vaikee ja oli tosi vaikea saaha tekstiä paperille.

13

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavoitteena E

      ei se nyt vaikee mun mielestä ollu, vähän haastava kylläkin. Eniten haastetta tosin mulle toi se että sain nukuttua n.5h edellisenä yönä koska mulla kauhee syysflunssa pahoinvointi sekotelma. Toivottavasti ei nyt kuiteskaa flunssa vaikuta suorituksee

    • rfdesafgds

      Mun mielestä oli aika helppo, nyt vaan kuumotellaan hyvän vastauksen piirteitä. Jännä ettei ollut mitään kunnollista argumentaatiohommaa, paitsi se vähä mitä niissä Turkki-aineistoissa sattui olemaan jotain retorisia keinoja jne.

      Vastasin ykköseen, kakkoseen ja vitoseen. Mut kokonaisuudessaan ihan hyvät tehtävät. 1 2 5 ainakin omassa kaveripiirissä oli aika yleinen tehtävä rivi. Mihin te vastasitte.

    • lehbfL

      vastasin 1,3,5 mitä laitoitte siihen 5 tehtävään vastauksesks?

    • nj<ke

      selitin kolmos tehtävässä että mainos käyttää suomalaisia arvoja hyödykseen, perhe, luonto jne. meniköhän ihan puihin ku ei hyvän vastauksen piirteissä noista mitään mainita :S

      • röllipeikko

        Näin tein juuri itsekin, ja sitä Suomi-tavaraa löyty aika hyvin kun kaivamalla kaivo. Päättelin, että kun mainos on ennen kaikkia suomalaisille kalastajille tarkotettu, niin varmaan siinä niitä juttuja haettiin. Ois voinu sitä tehtävänantoa vähä paremmin vilkuilla :D


      • apua6
        röllipeikko kirjoitti:

        Näin tein juuri itsekin, ja sitä Suomi-tavaraa löyty aika hyvin kun kaivamalla kaivo. Päättelin, että kun mainos on ennen kaikkia suomalaisille kalastajille tarkotettu, niin varmaan siinä niitä juttuja haettiin. Ois voinu sitä tehtävänantoa vähä paremmin vilkuilla :D

        mitä luulet paljon pisteitä mahollista saada tolla? Onko 2 liikaa vai onks mahiksii jopa 4?


    • gfdsaa

      Luulin että meni hyvin kunnes näin hyvän vastauksen piirteen ja tajusin, että metsäänhän se jälleen kerran meni. Aina kirjoituksissa sama juttu. Onneks ne oli (toivottavasti) viimeiset yo-kokeet ikinä! Paitsi tietty essee sit about viikon päästä.

    • mnjooh

      Vastasin 1,2 ja 3. Koko roskan tein yhelle konseptille, eli 2 ja 3 vastasin tosi lyhyesti :D Kuhan nyt läpi menis..

    • op95

      Uusin nyt. Paljon helpompi kuin viime kevään tekstitaito! Tehtävät olivat selkeitä eikä mitään kamalia abstrakteja novelleja ollut. tai sananlaskuja... meidän opettaja sanoi tuolloin, että koe oli liian vaikea, on kuulemma itsekin liian nuori ymmärtämään niitä sananlaskuja.:D

    • 10+15

      Koe meni miten meni... Kuhan nyt menis läpi... 6p ois lottovoitto..

    • gfdsaa

      Millasia alustavia ootte saaneet vai vieläkö odottelette niitä? Itsellä alustavasti 5-5-5, mutta tulee laskemaan lautakunnassa ihan helvetisti, koska eivät todellakaan täyttäneet hyvän vastauksen piirteissä vaadittuja juttuja. Tulispa takaisin edes 4-4-4, niin 40p esseestä riittäis E:hen.

    • kokela

      Mulla meni tekstitaito ihan penkin alle eli 2, 0, 2 ja vastasin tehtäviin 3,4 ja 5. Olen hyvin pettynyt! Toivottavasti essee menisi paremmin. Joku 40 toisi jo C.

    • vgjghjgfhjfghjhfgj

      3,2,2 , puolet huonommin mitä normaali tasostani kursseilla. Huooh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe