Tule äänestämään Jouni Backman ansaittuun voittoon

Jouni rules

Jouni Backmann, kansanedustaja SDP, on viime aikoina saanut tunnustusta kyvyistään ja nyt hänelle olisi palkinto odottelemassa. Sen saamikseksi juuri sinun äänesi on tärkeä.

Tähdennän vielä, että Jouni ei ole saanut ansaitsemaansa, arvonsa mukaista tunnustusta huomattavista kyvyistään, joten voit nyt olla myötävaikuttamassa ja nukkua yösi rauhassa tietäen, että olet tehnyt hyvän työn. Äänestys on täällä:

http://jamesgonzo.wordpress.com/2014/09/10/elokuun-etovin-epeli/

Tällä hetkellä Jounilla on noin 18 prosentin äänisaalis ja Anas Hajjar ja Laura Räty uhkaavat lyödä hänet. Käythän siis auttamassa Jouni ansaittuun voittoon.

23

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnon gallup

      Hehehe. Erinomaista tekstiä:


      "EU-sekopääpuolue SDP:n eduskuntaryhmän Obersturmbannführer Jouni Backman"

      Oma ääni meni Jounille vilauksessa. :D

    • Nihil novi

      Jess, kävin itse äänestämässä Jounia ja hänellä on nyt 20 prossan äänisaalis.

      Järjestys ei vielä näytä muuttuneen johtajakolmikon kohdalla mutta jos Jouni ei pääse ykköseksi, se mielestäni ei johdu siitä, etteikö hänessä ole ainesta siihen.

    • viimeinen kausi ek:s

      Tuo "Obersturmbannführer"-juttu on tosi mahtava. Pitänee lähettää Jounille myös sähköpostia että näkee miten häntä arvostetaan. :D

      • Näköjään..

        Baskamanni johtaa, varmaan hyvillään!


    • toni.
      • 2 torvea.....

        Älä naurata mua !


      • Ihan kiva

        Meni vähän kyllä itseltä ohi mitä tuossa niin erikoista oli.


    • Ehdoton voittaja

      Jounilla on nyt jo melkein 50 prossaa annetuista äänistä. Hyvä Jouni me uskomme sinuun. Olet varma voittaja.

    • Baskamanni jyrää

      Hehee! Jouni Baskamannin kannatus tuossa äänestyksessä on jo mennyt 50 prosenttiin. Hän näyttää lyövän kirkkaasti Rädyn ja Hajjarin ja tietenkin "Iltapaskan toimittajasopulin".

      Hyvä Jouni! Pidän peukkuja ansaitun voittosi puolesta.

    • Nyökky Jouni

      Minä vaan nyökytän.

    • Kuuskyt prossaa

      Jouni tosiaan jyrää 51 prosentilla äänistä. Muilla ei taida olla mitään mahkuja. Saa nähdä jyrääkö hän aina 60 prosenttiin saakka.

    • Nyökky Jouni

      Nyökyn nyökyn

    • itse oon merkantti

      Arvostan ylioppilastutkintoa.

    • Cheersjouni

      Jouni! Jouni! Jouni! Jouni! :DD

    • duunarien asialla

      Kuolis jo siihen AIDSiinsa tämä jouni paskmanni.

      • Nyökk nyäkk

        Ebola tappaa nopeammin,
        voi kumpa haloska ja nyökky kuolis ebolaan, maailma olis taas vähän parempi paikka.


      • Aitsitapaus?

        Onx Baskamannilla AIDS?


    • holvihanti

      Hahahahah,
      Lipposen toisessa hallituksessa baackmannin aloite oli "KAIKILLE MÖKKILÄISILLE ON SAATAVA YHTEIS-SAUNA"

      eI SEKÄÄN ALOITE OLE EDENNYThuuhaa mies koko BACKMAN !

    • hullu tihrusilmä se

      Baskamanni teki lautalle järven päälle mökin, sinne se hinkuaa "etätöihin"
      Kaikki koko eduskunta vois mennä mökeille ja Espanjaan etätöihin!

    • 60 prossaan?

      Heiiii, Baskamanni jyrää armotta. Hänellä on jo melkein 54 prossaa äänistä ja vakavin haastaja Rätykin on alle 20 prossan.

      Jouni saa komean voiton ja hatun sulkaansa.

    • Nyökky Jouni

      Nyökyn nyökyn

    • Jouni rules

      Olinpa yllättynyt kun tästä tuli näin suosittu keskustelunaihe kun ajattelin vain mainita ihmisille mahdollisuudesta järjestää Jounille ansaittua tunnustusta. :)

      Mutta tässä vaiheessa näyttäisi siltä, että Jouni lyö kirkkaasti kaikki muut ehdokkaat tässä äänestyksessä. Hänen suosionsa on kasvanut tasaisesti ja on jo 55 prosenttia ja risat.

      Silti äänestys on vielä menossa, vaikka Jounin voitto näyttääkin kutakuinkin taatulta. Näemme lopullisen tuloksen lähipäivinä.

    • Jouni rules

      Jouni viemässä murskavoiton. 57 prossaa tällä hetkellä. :)

      Vielä ehtii muutaman päivän äänestämään ennen kuin äänestys sulkeutuu. Jos et siis vielä ole äänestänyt, nyt olisi hyvä äänestää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe