Ihastuksenne nimi ja miksi ootte ihastunut heihin?

meeeow

Eli siis kirjottakaa tänne teidän ihastuksen nimi ja miksi ootte juuri tähän ihastunut :)!

37

443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inlovewithmax

      max

      • GloriaLemonade

        Teemu. Se on vaan niin perfect vaik onki joskus pikkasen ruma♥ Mut silti se on söpö. Ja ehk se tykkää musta♥ toivottavasti ainakin ja siit tykkää kaikki.


    • Roopehan se on.

      Roope c; Oon ihastunu siihen sen takia, että se luonne on aivan käsittämättömän ihana, se ei oo mikään kusipää vaan sellanen reilu ja tosi mukava. Ulkonäöltäkin se on komee/söpö, sen hiukset

      • yks Roope

        Kerro sun nimi :D


      • Penguin★
        yks Roope kirjoitti:

        Kerro sun nimi :D

        Joona. Sen hymy on KIRJAIMELLISESTI MAAILMAN KAUNEIN!!!!!!!


    • onnetonolen

      Matias

    • ♡.♡

      Olivia ♡ se on vaan niin ihana. Melkeen täysin samanlainen ku minä.

    • ItsMeh00

      Titta

    • batmåån

      anniina ku se on nii kaunis ja kiva :)

    • i want you

      Tessa, koska se on vaan niin söpö.

    • Hihihibibi

      Henna, kaunis,ihanan lapsellinen, söpöt silmät, ihana nauru :3

      • Mi es Henna

        Mikä sun nimi?:)


      • Eräs vaan

        Kerro tämän hennan sukunimi tai asuinpaikka? :))


      • Hihihihihihih34
        Eräs vaan kirjoitti:

        Kerro tämän hennan sukunimi tai asuinpaikka? :))

        Asuu tampereen seudulla, sukunimeä en kerro :3


    • Stadist <3

      Mohammad Abdul Raheem

    • aaaa :3

      Sonja hänninen


      ♡ ♡

    • ykspoika kaupungista

      Neili, 3 vuotta nuorempi tyttö (ite oon poika)
      1. Se on söpö
      2. Meidän molempien lempiaine on historia
      3. Tykkään sen asenteesta

    • jännä

      Oikeastaan on monta '' ihastusta'' mutta vain se yksi jota ''rakastan '' *_*

      Tämä herra on omasta mielestäni k*sipää , mutta ihana sellainen jollakin oudolla tavalla. taino oikeastaan pidin ennen hänestä erittäin paljon mutta uuden opettajan myötä muuttui ihan oudoksi. On siis samalla luokalla kanssani. Olen siis 15.

      oikeastaan pidän aika monesta mutta sinkkuna haluan pysyä. on tämä elämä vaikeaa

    • Jenna Jokuvaan

      Jusuf, koska hauska,cool,ihanan miehekäs ja tulinen musta poju :D

    • Yussuf1

      ?

    • hmmm...

      Luka, se vaan on niin komee ja kiva... :)

    • 4+13

      Aki, komia, itsevarma ja kohtelias (pitää ovia auki muille jne.) c:

      • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

        Andreas ♥♥♥♥♥ Koska se on nii syötävän söpö!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


    • Awwawwaww

      Itseasiassa taidan olla ihastunut pariin tyyppiin :D Samu ja Max! Oon ihastunut Samuun, koska ulkonäöltä ihan söpö ja luonteeltakin mukava mut emmä sitten tiiä.. :D Ja siltä saattaisiki ehkä saada joskus jotain vastakaikua toisin kuin Maxilta. Siitä oon tykänny tositosi kauan mut se ei taida olla kiinnostunu, se onvaan yksinkertasest niin täydellinen

    • Sädnessss

      Mul on kaks Joonas ja Aleksi. Molemmat on hyvän näkösiä ja luonteet on jotain niin

      • ikkremimin niin

        Mistäpäin oot?? :D


    • Kakkk

      Teemu. En tiiä.

    • lilj__

      lilja

    • juliatr

      mikko ja en tiiä,siin oli vaa jotain sellasta mikä kolahti heti

    • toivoton:(

      Ossi (oikee nimi Oguz)
      Luonne on jotain niin täydellistä, hän on hauska, nauravainen, iloinen, erittäin kohtelias hurmuri, silmät ovat kuin suklaata, täydellinen hymy ja ihanat kasvonpiirteet. Ja tuntuu, ettei hän suutu mistään.
      Hän aikalailla herra Mahdottomuus, koska hän asuu Turkissa, ja on varmasti jotain yli 20-vuotias ja itse olen vain 14. Ja ihastuin tähän lomamatkalla ja on nyt niin tavattoman ikävä, ettei mitään rajaa.

    • sunluokkalaine

      Oho oonkin kirjottanu jo mutta tosiaan se Matias. Ihana blondi, pitää melonnasta, hauska, 13-vuotias, 7H luokal

    • makarylli

      Emilia :3 Se on vaan niin söpö ja ja ja kaikkee :3

    • iaminlove

      Nimee en nyt kerro, mut ahh se on niiiiiiiiin täydellinen! ♥ sellaset ihanat hiukset, ihanat silmät, sixpack, ihanan lyhyt, paras jaliksessa, paras jääkiekossa, paras sählyssä, ihan kaikessa! Ja sen lihaksikkaat kädet ja jalat♥ jaja sillä on ihania tapoja, ainaku se tekee maalin tms. se nostaa etusormet käsien kans ylös, ja on sillee ihanasti. :3 nnaw tuli ikävä vaik nähtii pari tuntii sit D:♥

    • 15 v poika helsingist

      Voi paska en kirjota mtn nimii ja mul on vittumaine tilanne ku tykkään mun kaverin siskosta... Ja ihan tosissaa tykkään siitä. Ei vaan sillee et taas ois yks suhde lisää ihan vaa suhteen vuoks vaa niiku en vaan tiiä mitä teen ku. No siis se on iha semi kaunis. Ei tosiaa mikää malli mut tosi kaunis ja tykkään siitä miltä se näyttää. En Tykkään siit tosi paljon. En vaan viittii mennä sille puhuu koska oon niin perkeleen varma että mä en oo sille mtn ja sit se kuitenki kertois sen frendeille ja sen velille eli mun frendille... Ja tää ei oo siis sillee et tää ois vaan yks ja et tää ois vaan yks kaikkien seassa. Muo on monta kerraa pyydetty yhtee mut oon todennu niihi et en koska sä et oo mulle se oikee. En tiiä onko siinä jotain outoo ku oon tämmönen mut mun frendit kiitää ihan random muijjien perässä oottaen et ne sais römpsää mut no muo ei oo koskaa kummemmin kiinnostanu se näis asiois. Ku oon jotenki vaan yrittäny venaa sitä oikeeta. Oon tasan kaks kertaa mun elämässä tuntenu näin vahvasti jotain tyttöä kohtaan mut en vaan voi tällä kerralla näyttää sitä. Vaikka kuinka haluisin.. Kertokaa mulle mitä mä teen. Ku nää ei oo mulle vaa kertoi... Jos saisin ton, ni kuolisin jos menettäisin sen. Oon vaa joskus puhunu sille vähä tyylii ku lähettii frendi kaa weekendist ku sen vanhemmat heitti mut himaa ja se sen sisko oli siel kans. Mutta. Toivon että joku vois neuvvoo muo jollaki tavalla?????

      • pus, Henkka

        Henkka. Siis se on sen lempinimi. Mutta syy on:Se on ihana nallekarhu, ei koskaan suutu tosissaan. Se taitaa tykätä musta. ♥ Ja mä siitä.


    • Mmpp

      Oon ihastunu Valtteri nimiseen poikaan koska hän on kiltti, avulias, ihana, huuomorintajuinen ja kaikkea ihanaa!

    • Wiljami❤

      Wiljami

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe