Millaisen suhteen

sinä haluaisit

meidän (= sinun ja hänen) välille? Kerro jo.

62

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaisen läheisen,

      intohimoisen, välittävän ja luottamuksellisen.

    • Nainen suunnittelee

      Normin parisuhteen arkineen ja pyhineen. Rakkauttahan ei meiltä puutu.

    • Ei se oo sanottu

      Mistä sen nyt vielä tietää? Pitää kuunnella sitä toistakin osapuolta, että haluaako tämä suhdetta edes lainkaan?

    • Sanoisin erästä

      miestä koskien, että haluasin rakastella kanssasi. Millaistakohan suhdetta sekin sitten tarkoittais ;) Mutta koska olen jo hulluuden partaalla, niin tännehän voi anonyyminä tunnustaa mita vain ;)

      • Saat tunnustaa

        tuon minulle, oikeastaan oikein mielelläänkin


      • kerrotko minullekin?
        Saat tunnustaa kirjoitti:

        tuon minulle, oikeastaan oikein mielelläänkin

        ja minulle jos olet nainen.


    • voitaisiin olla...

      joko todella hyviä ystäviä tai...

    • ...

      Minä haluan parisuhteelta kumppanuutta (asioiden jakamista, keskustelua, yhteisiä projekteja), intohimoa/romantiikkaa, luottamusta ja perheen.

    • ______

      Intohimoa, luottamusta, rakkautta, elämä kahden kesken pariskuntana.

    • nykyaikaa.

      Kahden itsenäisen aikuisen ihmisen nykyaikaisen parisuhteen. Voimme siis asua eri osoitteissa mutta olla silti naimisissa keskenämme :)

      • Voisin haluta

        hänen sukunimen, joka on parempi kuin tämä nykyinen sukunimi..


      • sukunimeni on.
        Voisin haluta kirjoitti:

        hänen sukunimen, joka on parempi kuin tämä nykyinen sukunimi..

        eli luolamieheksikö nainen tahtoo?


      • Tule ja purista
        sukunimeni on. kirjoitti:

        eli luolamieheksikö nainen tahtoo?

        Jos on kysessä se tietty luolamies....


    • 1434

      nykyaikainen suhde ilman naimisiinmenoa, voidaan kyllä asua yhdessä kahdestaan ja elää sellaista elämää kuin itse haluamme.

    • Mä haluan

      perheen. Rutkasti rakkautta, tulisia tappeluita, suloisia sovintoja. Keskusteluja, kainalossa kyhnyttelyä, läheisyyttä, hellyyttä, seksiä... Arvostusta, tukea, kannustusta...

    • A-naiselle

      Seksiä kanssasi kun nähdään ja aina välissäkin.

    • memememememememememe

      sellasen missä me ollaan me just niinku me ollaan ja halutaan

    • minä haluaisin..

      Sellaisen että olis kummankin hyvä olla..

    • Naiselta.

      Paljon, paljon rakkautta, joka päivä seksiä, joskus useamminkin ja tietenkin kumpikin tekee töitä, hoitaa lapsia ja harrastellaan kaikenlaista. Matkustellaan ja kerätään yhteisiä mukavia muistoja elämämme tien varrella.

    • Tolkuttomasti

      rakkautta, myötäelämistä, empatiaa, kannustamista, ymmärtämistä, intohimoa ja seksiä. Noilla kyllä elää hyvän elämän.

    • mieheltä

      Sellaisen, jonka lähtökohtana on, että kaksi itsenäistä ihmistä haluavat olla yhdessä ja päättävät yrittää sitä. Molemmat myöntävät, etteivät ole valmiita suhteeseen muulla tavalla kuin aloittamaan sen. Hyville perustuksille voi rakentaa, ja alkaa värikäs ja monivivahteinen elämänvaihe luotettavan ihmisen kanssa, elämänvaihe, joka hyvin onnistuessaan päättyy vasta lämpimiin kyyneliin tummien kirkonkellojen soidessa.

      • avioliitto - kuolema

        Tummien...??


      • ed.
        avioliitto - kuolema kirjoitti:

        Tummien...??

        Toisen kuolema.


    • K n

      Paljon läheisyyttä, välittämistä, yhteistä aikaa, hellyyttä, intohimoa, rakkautta ja luottamusta.

      • NäinNäin

        Tervehenkisen etäsuhteen, jossa ollaan valmiita viettämään aikoja myös erossa. Yhdessä oloon kuuluu sitten edellä mainittuja asioita.


    • Voitto ja häviö

      HALUAN LOTTOVOITON! KUPONKI ON NYT VETÄMÄSSÄ!!

    • 4+15

      unikaverisuhde

    • kaiken, perheen

      Raukkautta niin myötä kuin vastamäissä :)

    • ens alkuun

      hyvin seksistä suhdetta

    • kultaseni

      Sellaisen missä kunnioitetaan toinen toistaan ja tuetaan oli asia mikä tahansa, rakkaus olisi myös todella tärkeää koska haluaisin tuntea ihanan ihmisen vierelläni joka tekisi puolestani mitä pyydän ja minä myös tekisin kaikkeni että olisit onnellinen kanssani.

    • Miehelta

      Se toimis muuta en osaa sanoa naiselle.

      • no mitäs sen

        sit tänne postaat ekkä sa sille?


    • Nainen-

      Salaisen kahden ihmisen välisen suhteen, josta kukaan ei koskaan saisi tietää mitään. Täydellinen luottamus, molempien hyvinvointi, rakkaus?

    • ihmissuhteen ;)

      Mitä saa haluta? Mikä on mahdollista? Mitä siis tosiaan haluan? Mitä mistäkin seuraisi?

      Nykyään järki päässä, eli en halua oikeastaan mitään sen kummempaa kuin mitä jo on. Ei oikein onnistuisi mikään kaveruus/ystävyyssuhdekaan, sitä olisi vaikea muille selittää edes, siitäkin saattaisi tulla hankaluuksia muihin suuntiin. Toisaalta, vaikka nyt tuntuu kaikki tasapainossa olevankin, semmoinenkin voisi olla kuitenkin tulella leikkimistä.

      • Ehkä joskus palaa...

        Hyvä jos sulla on järki päässä. Mulla ei-enää.


      • ihmissuhteen ;)
        Ehkä joskus palaa... kirjoitti:

        Hyvä jos sulla on järki päässä. Mulla ei-enää.

        Miten sulle niin kävi?

        Meille hänen kanssan kävi niin, että hänellä se järki on pysynyt koko ajan päässä enemmän kuin mulla, vaikka hiukkasen katoilikin välillä.


      • miten katoili?
        ihmissuhteen ;) kirjoitti:

        Miten sulle niin kävi?

        Meille hänen kanssan kävi niin, että hänellä se järki on pysynyt koko ajan päässä enemmän kuin mulla, vaikka hiukkasen katoilikin välillä.

        No en tiedä mitä kävi, mutta jos tässä nyt unissaan ja valveilla miettii mitä ei pitäis miettii, niin alkaa tosissaan miettimään että järjetöntähän tämä on. ;)


      • Jotain Tuttua...?

        Luin viestin muutaman kerran...hemmetti, ootko mies?


      • ihmissuhteen ;)
        Jotain Tuttua...? kirjoitti:

        Luin viestin muutaman kerran...hemmetti, ootko mies?

        En ole hemmetti, enkä mies :D


      • HUH!!!
        ihmissuhteen ;) kirjoitti:

        En ole hemmetti, enkä mies :D

        NO MINÄ JO PELÄSTYIN


      • öööh?

        Varattu? Kuulostaa perverssiltä hehkuttelulta. Jos on varattu, se pitää sanoa, niin toinen pääsee jatkamaan matkaansa.


      • ihmissuhteen ;)
        öööh? kirjoitti:

        Varattu? Kuulostaa perverssiltä hehkuttelulta. Jos on varattu, se pitää sanoa, niin toinen pääsee jatkamaan matkaansa.

        Molemmat, ihan ollaan vapaita jatkamaan matkaa ;)


    • Yksivain..

      Ei papin aamenta, kaikki muu on plussaa. Kaiken muun haluan kanssasi rakas.

    • veeruskasi

      Olisit minulle tukipilari, olisi hyvä jos sinulla olisi liput arkkiin mahdollisten tulevien mullistusten osuessa kohdalle, huolehtisit minusta taloudellisesti, maksaisit sakkoni ja huumeseulani ( sinun virtsastasi tehdystä, koska olet puhdas ) ja lapsiasi saat tavata kuten haluat ja myös entistä vaimoasi ja tietenkin nukut yöt vieressäni ja sinulle tulevat kirjeet ovat jatkossa myös minun tarkastelussani. Sinulla on paljon niitä komeita miespuolisia ystäviä niin älä karitsaiseni pelkää ikinä ettetkö olisi se Minun ja Jumalten oma Lucifer. Rakas minä kyllä kestän Sinua vaikka olisit minkälainen mulkku tahansa. Isäni oli myös Aabraham ( Tämän lisäsi Jumala ).
      Niin mitä se Hessuliini nyt vouhottaa ja luulee että Minä joka tiedän kaiken, osaan kaiken enkä erehdy koskaan olisin muka saanut tietoni muualta kuin Taivaan Isältä, niin hän voi suksia huitinv koska kaikki tapahtuva tapahtuu Taivaallisen tahdon mukaisesti ( Ra odottaa ) vetäkää vaikka ittenne narun jatkoksi jos ei sopu kelpaa, perkele ne tyypit ovat petollisia enkeleitä, voi mähnä mitäs nyt, halaillaanko ensin ja Minä ihan vapisen pelosta koska Lucifer olet niin symppis

    • Mieheltä sinulle..

      Mukavaa, ikuista , hauskaa ja lämmintä suhdetta mutta kun ei ole vielä mutta toivon että on vielä

      • nainen...

        sopii minulle


      • Jag älskar dig

        Samoin toivon minäkin. Omasta halustaan pitää antaa. Minusta on ihana antaa lahjoja, silloin kun niitä ei odota.


      • sånt är livet
        Jag älskar dig kirjoitti:

        Samoin toivon minäkin. Omasta halustaan pitää antaa. Minusta on ihana antaa lahjoja, silloin kun niitä ei odota.

        Antaessaan saa...


    • Kirvelee liikaa

      Saahan sitä haluta, mutta en saa, joten en kerro

    • Joku vaan

      Haluaisin olla ystävä.

    • Sulle nainen<3

      Tämmösen

      • Pian se tapahtuu.

        Niin, tiedän, nyt sun tarvitsee vain kertoa se minulle kasvotusten.


    • sitä ei enää ole

      Halusin hänet kokonaan. En toisena, en kolmantena. Muita haluja ei enää ole, ne eivät kantaneet puhetta pidemmälle.

    • ---

      Sellaisen jossa vietetään paljon aikaa ilman vaatteita :/ (hys --- en oo sanonut tätä ääneen)

    • ei voi olla liikaa

      ystävyyssuhteen

    • Minä haluaisin

      Sellaisen kunnioittavan hyvän suhteen.

    • Merkitsenkö mitään?

      No kun saisi edes jonkinlaisen yhteyden. Nyt ei ole mitään suhdetta, vain suunnatonta kaipuuta puoleltani...

    • se oikea

      Sydämen, sielun ja intohimon kombinaatio hänen kanssaan.

    • vapaasuhde

      Selllaisen vapaan, että voisin käydä vieraissa ja sinä olisit kuitenkin kotona uskollisena.

      • Ei ikipäivinä

        Kyllä se on niin että jos vapaasta suhteesta sovitaan niin se on silloin molemmin päin vapaa, tosin itse en suostuisi tuollaiseenkaan...


    • Roooosa.

      Everlasting lovestory

    • tarvitsen sinua

      Symbioosisuhteen. Mutta ei hän halua edes nähdä minua, teki selväksi kun kysyin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe