Hyvästi Carl

Minä rakastan sinua

Minä rakastan sinua ikuisesti

Hyvästi

14

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The King

      Carl oli kyllä mielenkiintoinen hahmo, loistavasti näytelty pahis. Ei olisi kannattanut tappaa pois vaikka se shokkiarvoa toikin. Nyt on Kingeistä enää jäljellä säyseä Jimmy.

    • åke

      en tuomitse cameronia

      carl oli paha ihminen

      • hmm4

        Cameronko on hyvä ihminen?


    • ,,,,,,,,,

      Itse en halustani huolimatta saanut Carlia läheiseksi.
      Kummallisen mistään välittämätön, "rakkaus" Chasiin lievästi sairaalloinen.

      • End is near

        Carlista tehtiin lopun edellä tarkoituksella pahis


      • Carl-herra
        End is near kirjoitti:

        Carlista tehtiin lopun edellä tarkoituksella pahis

        Minusta hänessä oli lopulta vain omituinen superlempi Chasiin.
        Ikään kuin maailmassa ei olisi mitään muuta.
        Oliko ensimmäiseen perheeseenkään milloin enää yhteydessä?

        Naama aina peruslukemilla.


    • Carlmeron

      Omituisesti Carlille kehitty pakkomielle Chasityyn. Pikkuhiljaa alko Carlin käytös muuttumaa ja lopulta sekos pakkomielteen takia täysin. Jotenkin erikoinen maku jäi tästä.

      Cameronin sarjamurhausura on nyt sitten alkanut.

      • Luonne

        Emmerdalessa on aiemminkin oudosti muuttunut hahmojen luonteet


    • Minäminäminääää

      Joo, mutta pääseekö Alicia sitten vankilasta (olikos se alicia xd) ja ampuuko cameron Aliciaa :D

    • outoa

      Oudosti on myös Cameron muuttunut. Kylään saapui fiksu mies, mutta nyt tekee outoja ilmeitä ja vaikuttaa näkevän harhoja.

      • sihjasah

        Minen ole ikinä Cameronia ihaillut.
        Ensin lusmusi vaimonsa ja Debbien välissä, nyt ollut jatkuvasti jossain juonekkaassa juonessa mukana.
        Ikävännäköinenkin kaiken kukkuraksi. :))
        Mutta sehän on vain makuasia.

        Ainut hyvä, minkä minä näen on, että tykkää Sarahista.


    • Huomioita sohvalta

      Nainenko vain, eli Chas Carlin pään näin sekoitti?Vai olikohan jokin muu syy, tähän muuttuneeseen käytökseen?Yllättävää, että tälläisestä Dinglen klaaniin kuuluvasta pubiruususta olisi tullut.Naistenmiehenä kuvatulle Carlille yhtäkkiä tälläinen kohtalokas pakkomielle.Huolehtiva Jimmy yritti saada veljeään tulemaan vielä järkiinsä.Sillä seurauksella, että sai vaan nyrkistä ja veljeksille tuli tappelu.

      Cameron näyttäisi joutuvan hankaluuksiin.Ainoastaan uskottoman luonteensa takia.Ensin hän oli uskoton ex.vaimolleen.Rakastuttuaan Debbieen ja Debbien vihdoin saatuaan.Iski silmänsä Chasiin ja oli uskoton myös Debbielle.
      Debbiekin kuuluu näihin naisiin.Jotka uskoo yksin heidän rakkautensa riittävän loputtomiin tälläisille miehille.Jotka ovat kerran jättäneet vaimonsa heidän takiaan.

      Cameron on myös mies, joka jää aina jotenkin kiinni uskottomuudestaan.
      Emmerdalessa hänen ongelmansa vain syvenevät entisestään.
      Loputtoman salailun ja peittelyn myötä.Cameron ei yksinkertaisesti kestä ajatusta että, hänen uskottomuutensa ja kaksinaamaisuutensa paljastuisi muille.
      Hän tekee kaikkensa sen salatakseen.Hän vaikka tappaa jonkun.

    • Karlos Dias

      Näyttelijän ulkonäkö on ainakin hieno. Cameronin kummallisesta addiktiosta en osaa sanoa, mikä se on. Rakkautta hän ei näy aidosti tuntevan muijiin, vaan jotain, että hän nauttii siitä, että on haluttu, kaivattu ja tarvittu. Haluaa heidät ikään kuin pihteihinsä. Enivei, kieroutunut luonne.

      Ainnii, ketju oli Carlista. Noi pitkät jätkät ovat aina vähän ylempänä muita... :)

    • Sinne meni

      Carlin lähtö oli dramaattinen ja hahmo kirjoitettiin itse osasyylliseksi. Pity!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe