Esko Saastamoisen ehdokkuus

Lieksalaiset

Siis saa palstan kukkahatut suorastaan hulluiksi!

Niin teidän kuuluukin saada, me äänestämme Eskon eduskuntaan!

48

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen sähkäri.

      Voipihan se niinkin käydä. Suostutteko ajamaa ideoloogisella sähkölä.;) Sähkö on kuin elämä. Sitä on aivoissanne. Esko oivaltaa silmukat niin politiikassa kuin tekniikassa. Olihan Matti Ahde. Lapsenkasvoinen;) Myös sähkömies. Esko toki handlaa jutut paremmin;)

    • Ajattelija.

      Poliittisesti joku aina tulevassa mollataan. Esko vai Ari, Kelänlahden kytkökset? Uudessa kivijalassako on meidän kaikkien seminaari? Ajelkaa, ja katsokaa asemaa, Kylänlahdessa.

      • Katalia

        Ennustan ensi kevääksi. Nippa nappa Ari jää kalliolle. Esko, hyvästä yrityksestä huolimatta on kakkonen. Ei paikkaa, valitettavasti.


      • ennustaja eukko
        Katalia kirjoitti:

        Ennustan ensi kevääksi. Nippa nappa Ari jää kalliolle. Esko, hyvästä yrityksestä huolimatta on kakkonen. Ei paikkaa, valitettavasti.

        lieksasta ehdokas 2015 vaaleissa eduskuntaan....jokainen saa uskoa mihin haluaa mutta ko ehdokkailla ei mitään mahdollisuuksia


    • Eskon sanomaa:

      "Minä siivet selkääni saan ja pyllyyni pitkän pyrstön, ja kohoon korkeuksiin ylös."

    • Kuitenkin näissä tulevissa vaaleissa kysytään sitä miten tämä maakunta saa edes yhtä edustajaa läpi?
      Koska nyt ei enää ole kysymys siitä että edustajat valittaisiin ainoastaan pohjois-Karjalasta vaan tässä on kysymys nyt koko itä suomesta ja kyllä asia on niin, että suuret rahat jylläävät.

      Lieksalaisilla ja pohjois karjalan ihmisillä pitäisi olla sen verran itsehillintää,ettei lähde ketään ehdokasta mustamaalaamaan vaan luottaa täällä esiintuotaviin ehdokkaisiin jokainen ja jokainen ihminen tekee ratkaisunsa sitten siellä äänestyskopissa
      Mielestäni aina on Lieksalaisilla ehdokkailla ja maakuntamme ehdokkailla muuten hoitaa asioita siinä kuin joku Kuopiosta tai sieltä tulleena edustajana ainakin tämän maakunnan edustajat tuntevat tämän maakunnan asioita ja elinolosuhteita joten näin ajattelen MK

      • kirjoituskukkanen???

        Miten voisin luottaa ihmiseen, johon en luota? Aika kummallinen vaatimus:)


    • mantsin mies

      Ilomantsilainen Hoskonen on hyvä esimerkki. Hoiti suuryhtiö Vapon asioita ansiokkaasti ja Vapo maksoi tälle kansanedustalle.

      • jyrkkä ei

        Esko vinkuu kuin sika Syvässä Joessa ja jää rannalle ruikuttamaan peba puuduksissa.


    • Jokusetä.

      Sinä Markku, olet asia linjalla. Nyt kun on aikaa, vielä, eduskuntavaaleihin, annettakoon ko. ehdokkaille maalaamatta mahdollisuus. Kuunnellaan ja tutkitaan. Minä ainakin aion äänestää sellaista ehdokasta joka on vaaleihin mennessä "vakuuttanut" ;) minut. Siis perusteillaan. Vieläpä uskottavilla sellaisilla. Ketunhäntää ei kainalossa puolenkaan vertaa ole näkyvissä:) Täydellistä totuutta saamme odottaa hamaan loppuumme. Koska ei sitä ole. Mielestäni totuus on luonto. Luonnollisuus on mielestäni julmaa, ja epäoikeudenmukaista. Siksi esimerkiksi sodat ovat väistämättömiä. Missien kauniit puheet realisoi jo aikoinaan viisas nainen Kata Kärkkäinen. Se oli vain yksi esimerkki kyvystämme olla jonkunsortin viisas, tai tyhmä, tietyllä toisella kaavalla. Tuomari on usein henkinen juomari. Laajempi ajattelu on luovuutta, joka usein unohtuu aikuistuessamme. Valitettavaa, että näin yksilötasolla usein tapahtuu. Lieksa on minun paikka, ja tulee olemaa. Äänestän ketä minä tahdon. Ja muut ei voi estää. Koska osaan, luojalle kiitos, vielä, ajatella. Naurattaa koko touhu.

      • kakkoseno.

        Voi kun löytyisi joku maltillinen äänestettävä. Vaikka Perussuomalaisen ja Kokoomuksen mulaatti. ;)


      • Juuri niin vaalit ovat keväällä ja lokaa tulee jotta taitaa pielinen nousta,
        Niin Miten tulikaan mieleen tuo Pielinen ja juuri on myös aiheena miten pielisen rantaasukkaiden elämä jatkuu laajeneko tontin raja pieliselle päin ja onko kesämökin pihaan rakennettava se uima-allas koska järvi loitonnee.
        Ja saako eduskunta sitten muutosta tuohon paskalakiin josta myös puhutaan koska todella pienille eläjille asia on kohtuuton jolla ei ole varaa syödä niin ei tulee myös paskaakaan MK


      • kyllä nauratti
        kakkoseno. kirjoitti:

        Voi kun löytyisi joku maltillinen äänestettävä. Vaikka Perussuomalaisen ja Kokoomuksen mulaatti. ;)

        Kakkoseno oli hyvä oivallus niinkun löytys äänestäsin heti.


    • ?????

      Eiköhän se meiän Esko mänettäny pelin lopullisesti kun se rotuhygienia sammakko pompsahti suusta? Mitä? Vai äänestettäänkö myö Eskosta resitentti vielä

      • Ei mikään sammakko kun jo aikaisemmin työntekijät vaihtoivat työtiloja juuri ilman laadun vuoksi, joten tuolla asialla vaan lähdettiin ala-arvoisen politiikan tekoon.koska olen aikanaan ollut kunnallisessa toiminnassa nimenomaan sosiaalitoimessa niin tiedän tuon asian hyvinkin.ja kirjelmöin silloin kaupunginhallitukselle kun kaupungintalolla tehtiin remonttia onko remonttin aikana huolehdittu alipaineistuksesta voi silloista asiantuntematonta työsuojelupuolen lausuntoa työn antajan edustajan taholta ja muuallakaan ei ollut tietämystä sen paremmin ja nyt on sitten työsuojelupäällikön haku ja sisäisesti joten taas mennään mettään jotta paukkuu
        Joten se siitä MK


      • lasipalatsi
        markkukorpinen kirjoitti:

        Ei mikään sammakko kun jo aikaisemmin työntekijät vaihtoivat työtiloja juuri ilman laadun vuoksi, joten tuolla asialla vaan lähdettiin ala-arvoisen politiikan tekoon.koska olen aikanaan ollut kunnallisessa toiminnassa nimenomaan sosiaalitoimessa niin tiedän tuon asian hyvinkin.ja kirjelmöin silloin kaupunginhallitukselle kun kaupungintalolla tehtiin remonttia onko remonttin aikana huolehdittu alipaineistuksesta voi silloista asiantuntematonta työsuojelupuolen lausuntoa työn antajan edustajan taholta ja muuallakaan ei ollut tietämystä sen paremmin ja nyt on sitten työsuojelupäällikön haku ja sisäisesti joten taas mennään mettään jotta paukkuu
        Joten se siitä MK

        Özköö ön möinen säästä. Niskä punöittää.


      • Valehtelivat kaiken
        markkukorpinen kirjoitti:

        Ei mikään sammakko kun jo aikaisemmin työntekijät vaihtoivat työtiloja juuri ilman laadun vuoksi, joten tuolla asialla vaan lähdettiin ala-arvoisen politiikan tekoon.koska olen aikanaan ollut kunnallisessa toiminnassa nimenomaan sosiaalitoimessa niin tiedän tuon asian hyvinkin.ja kirjelmöin silloin kaupunginhallitukselle kun kaupungintalolla tehtiin remonttia onko remonttin aikana huolehdittu alipaineistuksesta voi silloista asiantuntematonta työsuojelupuolen lausuntoa työn antajan edustajan taholta ja muuallakaan ei ollut tietämystä sen paremmin ja nyt on sitten työsuojelupäällikön haku ja sisäisesti joten taas mennään mettään jotta paukkuu
        Joten se siitä MK

        Elikkä Esko ei oo tehnynnä mittään??


      • Laitoshuoltaja Lieks

        Persujen kokoontumistila on kuuluisa hometila. Miksi siitä nyt tuli yhtä-äkkiä puhdas? Somalien kokoontuminen tilassa puhdisti sen?

        Mitä tästä voimme päätellä.. Osta somalisuodatin, se putsaa homeet ja muutkin haitalliset itiöt.


    • Russakka xx

      Markku. Lopeta jo kun et tiedä asiasta. Esko vaati puhtaita tiloja koska somalit ovat olleet samassa. Ja itse yrittivät myöhemmin muuttaa että muka tunkkaista muuten. Lopeta oikeesti Markku. Lopeta !!!!!

      Nolo Esko ehdokkaana. Noloa Lieksalle.

      • ÄKLÄHÄN KOMENTELE. juuri kerroin asiasta että sosiaalitoimi aikanaan vaati niitä puhtaita tiloja koska olin silloin juuriri siinä lautakunnassa,
        Olen aikanaan tenhyt myöskin kysymyksen ja aloitteen noista kyseisistä tiloista.
        joten edellinen viesti oli asiaton joka tapauksessa joten älä minunsuuta tuki russakka


      • Muistellaas
        markkukorpinen kirjoitti:

        ÄKLÄHÄN KOMENTELE. juuri kerroin asiasta että sosiaalitoimi aikanaan vaati niitä puhtaita tiloja koska olin silloin juuriri siinä lautakunnassa,
        Olen aikanaan tenhyt myöskin kysymyksen ja aloitteen noista kyseisistä tiloista.
        joten edellinen viesti oli asiaton joka tapauksessa joten älä minunsuuta tuki russakka

        Markku. Soskun kolun puoleinen siipi peruskorjattiin, koska siellä oli hajuongelmaa.
        Kaarisillan puoli jäi saneeraamatta. Sieltä piti sulkea yksi työhuone, työsuojelu sen teki.
        Eli se kokoushuone on saneerattu ja puhdas tila.
        Soskun käytävä ja kaarisillanpuoli on vieläkin korjaamatta.


      • Muistellaas kirjoitti:

        Markku. Soskun kolun puoleinen siipi peruskorjattiin, koska siellä oli hajuongelmaa.
        Kaarisillan puoli jäi saneeraamatta. Sieltä piti sulkea yksi työhuone, työsuojelu sen teki.
        Eli se kokoushuone on saneerattu ja puhdas tila.
        Soskun käytävä ja kaarisillanpuoli on vieläkin korjaamatta.

        Alakertaankahvihuone suljettiin koska siellä oli työttömien ruokala ja kalan hajut tulivat yläkertaan sotkemaan shanel 5 tuoksua. näin silloin kuului kommentit.

        Mutta todella yläkerrassa juuri koulun puolella suljettiin tila ja alakerassa hipaistiin maalia pintaan kun oli kosteusvaurio.kahviotilassa nähtävissä.
        Aikanaan väitettiin, ettei kultuurikeskuksessa ole häiskää ja kun kävin siellä sisäilmatutkijoiden kanssa niin he totesivat jo sisälle astuessa ,että täällä on home.Eli kulttuurikeskuksen näyttämön alle oli jäänyt rakennusjätteitä jotka lahosivat se on totuus, joten miten meillä on noita asiantuntijoita teklassa? totuus oli sitten esillä ja dokumentit siitä joten en puhu palturia olin oikeassa vaikka sanomaani mitätöitiin silloin MK


      • markkukorpinen kirjoitti:

        Alakertaankahvihuone suljettiin koska siellä oli työttömien ruokala ja kalan hajut tulivat yläkertaan sotkemaan shanel 5 tuoksua. näin silloin kuului kommentit.

        Mutta todella yläkerrassa juuri koulun puolella suljettiin tila ja alakerassa hipaistiin maalia pintaan kun oli kosteusvaurio.kahviotilassa nähtävissä.
        Aikanaan väitettiin, ettei kultuurikeskuksessa ole häiskää ja kun kävin siellä sisäilmatutkijoiden kanssa niin he totesivat jo sisälle astuessa ,että täällä on home.Eli kulttuurikeskuksen näyttämön alle oli jäänyt rakennusjätteitä jotka lahosivat se on totuus, joten miten meillä on noita asiantuntijoita teklassa? totuus oli sitten esillä ja dokumentit siitä joten en puhu palturia olin oikeassa vaikka sanomaani mitätöitiin silloin MK

        Onko nyt kenen vuoro lopettaa, niiden jotka veivät asiat valtuustosaliin ja nyt ehdolla oleva puheenjohtaja ei puuttunut asiaan joka ei ollut käsittelyssä ihan tietoista toimintaa ja sanon suoraan ämmämäistä


    • Olikos se ..

      SDP:n valtuutettu joka ansiotui salakuuntelulla?Muistaako kukaan nimeä,siis Marjetan puoluetoveri taisi olla.

    • Eihän.,

      Halla-ahonkaan pitänyt saada Lieksasta äääniä ,kuinkas kävikään...........

      • äänestä 2015

        Lieksa on syrjä seutu ja asukkaat myös.Mutta kiitos nykyajan tietoliikenne yhteyksien,tietdetään missä mennään.


    • niinnn niiin

      Eskollehhan ääni vaikka piruuttaan annetaan, tai sitten tyhjä lappu tai äänestämättä jättäminen, näin on näreet!

    • dunkkis

      Menkäähän itse tilaan, missä lauma somaliystäviä on kokoontunut. Kivat tuoksut.

      • super dunkkis

        Menkäähän itse tilaan, missä peräkammarinpojat ovat kokoontuneet. Ei niin kivat tuoksut.


      • Kaupungin työntekijä

        Astmaatikko voi huonosti tiloissa missä somalit ovat kokoontuneet. Erittäin vahvat hajusteet. Haju viipyy jopa kuukauden jälkeen tilojen käytön. Siis kun menet suljettuun tilaan, missä somalit ovat olleet, haju on edelleen siellä.


      • sukkaputki
        Kaupungin työntekijä kirjoitti:

        Astmaatikko voi huonosti tiloissa missä somalit ovat kokoontuneet. Erittäin vahvat hajusteet. Haju viipyy jopa kuukauden jälkeen tilojen käytön. Siis kun menet suljettuun tilaan, missä somalit ovat olleet, haju on edelleen siellä.

        Astmaatikko joka vetää röökiä ei ole oikea astmaatikko vaan enempi luulosairas astmaatikko.


      • Soster työntekijä
        Kaupungin työntekijä kirjoitti:

        Astmaatikko voi huonosti tiloissa missä somalit ovat kokoontuneet. Erittäin vahvat hajusteet. Haju viipyy jopa kuukauden jälkeen tilojen käytön. Siis kun menet suljettuun tilaan, missä somalit ovat olleet, haju on edelleen siellä.

        Normaali ihminen voi huonosti tiloissa missä peräkammarinpojat ovat kokoontuneet. Ulosteen, virtsan, lian, hien, elttaantuneen jalkovälin ja persreiän käry voi olla päiväkausia. Ennen kaikkea se pesemättömien hampaiden ja kurlaamattoman kurkun löyhdä on siellä melkein jäädäkseen. Wunderbaum kuusen haju ei tunnu poistuvan koskaan.


      • kappas,,
        Soster työntekijä kirjoitti:

        Normaali ihminen voi huonosti tiloissa missä peräkammarinpojat ovat kokoontuneet. Ulosteen, virtsan, lian, hien, elttaantuneen jalkovälin ja persreiän käry voi olla päiväkausia. Ennen kaikkea se pesemättömien hampaiden ja kurlaamattoman kurkun löyhdä on siellä melkein jäädäkseen. Wunderbaum kuusen haju ei tunnu poistuvan koskaan.

        Kukkahattu kuvaili oman jalkovälinsä aromit.


    • minäite

      Esko eduskuntaan ja Teuvo presidentiksi!

    • Yksi

      Kaikki on suhteellista. Katsokaa Höytiäisen pinnan lasku.

    • MB-124

      Jos haluat muutosta Lieksan ja maan asioihin ja holtittoman rahankäytön suhteen niin äänestä muita kuin kuin näitä vanhoja pieruja.Minä äänestän Eskoa sillä luotan että muutosta tulee tähän holtittomaan rahan syytämiseen ulkomaille ja näille - elitasopakolaisille.

      • heko..heko

        mb-024 aivopesty persu,tyypillinen persuilijan kommentti, toiset uskoo myös joulupukkiin


    • Pysykää asiassa

    • kossua kitaan

      Mehupullojen desinfiointi olisi kiellettävä klo 22.00 jälkeen.

      • ei kuulu asiaan Mk


    • Eskolle monumentti

      Höytiäisen laskusta 155 vuotta!

      Aikalaisensa seutukunnalla pahoin säikäyttäneestä Höytiäisen laskusta (v 1859) tuli 4.8. kuluneeksi 155 vuotta. Suuret vahingot aiheuttanut järvenlaskun käsistä karkaaminen uhkasi välillä jopa Joensuun kaupunkia. Katastrofin jälkeen valtiovalta rajoituksin tiukensi järvien laskua.

      Markku ei muista tapausta, kun ei ollut vielä silloin Lieksassa. Me vanhemmat voimme juhlia tapahtunutta, joka on tärkeä hetki Lieksalle. Vähäpätöisempiä ovat olleet rautatien saaminen Lieksaan vuonna 1909 (avajaiset 1910), jonka 100 -vuotistapahtumaa ei huomioitu Lieksassa mitenkään.

      Eskoa, suurta poliitikkoa juhlimme sadan vuoden päästä. Heino Kasken syntymästä tulee ensi vuonna kuluneeksi 130 vuotta, mutta onhan Esko sentään tärkeämpi persoona keskusteltavaksi.

    • Tiedän asiat ja sen, että milloin tuli sähkö Lieksaan eli pankakoskelle

      Kuitenkin en pidä siitä,että ketään ihmistä lähdetään halveeraamaan ja jopa myöskin silloin halveerataan niitä ihmisiä, jotka ovat äänestäneet suurella äänimäärällä jopa henkilöä se tulee myöskin huomioida jopa perheessä ja ystäväpiirissä.koska meillä on vielä mahdollisuus päättää omista asioista

    • Joko loppu eli eskosta markkuun

    • Pamilon pikkupoika.

      Virratkoon Höytiäinen taas kerran vastavirtaan. Pielisjärveä kohti.;) Olihan se silloin joskus ihan kaivettu oikeen, se padon pudotus. Muutenkin isäukkoni melkein rakkaimman lapionsa sinne meinas unohtaa...

    • Pamilon pikkupojalle
      Onhan nyt vihreiden kansanedustajaehdokas myös Lieksasta, joka osaa varmaan kertoa tuon asian miten mahtanee olla tuo järviegologia. josta hän on väitöskirjan tehnyt ja on siten Pro höytiäisen yhdistyksen käynnistäjänä ja toteaa,wettä täällä usein unohdetaan järvien ja,metsien ja vesistöjen ainutlaatuisuus. ja pielisen matkailussa olisi paljon mahdollisuuksia. Tuohon asiaan on helppo yhtyä Tänään Lieksan lehti
      kuitenkin nyt on pielisen pinta edelleen laskenut ja juuri päivällä kaveri totesi pitää hakea lisää letkua kesämökin pumppuun jotta saa saunavetensä.

      • Ei millään pahalla

        Teille kaikille jotka olette äänestämässä Saastamoista eduskuntaan laittakaa sinne nopeasti puhuja pönttöön korjaus vaatimus nimittäin se ei kestä kun Esko menee puhumaan,olen seurannut valtuuston kokouksia jo vuosia ei ole pönttö ollut ehdokkaan käytössä kertaakaan sen minkä paikaltaan paperista sanoo minkä tärinältään saa sanotuksi,onneksi Räty käy pöntössä puhumassa mitä PS ovat mieltä.Ottaakohan Saastamoinen Eikan Eduskuntaan avustajakseen?Toreilla ja turuilla kyllä ääntä riittää,niitä Teuvo Hakkaraisia on siellä jo tarpeeksi,mutta yrittänyttä ei laiteta ei ainakaan eduskuntaan.


      • hepsankeikat
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Teille kaikille jotka olette äänestämässä Saastamoista eduskuntaan laittakaa sinne nopeasti puhuja pönttöön korjaus vaatimus nimittäin se ei kestä kun Esko menee puhumaan,olen seurannut valtuuston kokouksia jo vuosia ei ole pönttö ollut ehdokkaan käytössä kertaakaan sen minkä paikaltaan paperista sanoo minkä tärinältään saa sanotuksi,onneksi Räty käy pöntössä puhumassa mitä PS ovat mieltä.Ottaakohan Saastamoinen Eikan Eduskuntaan avustajakseen?Toreilla ja turuilla kyllä ääntä riittää,niitä Teuvo Hakkaraisia on siellä jo tarpeeksi,mutta yrittänyttä ei laiteta ei ainakaan eduskuntaan.

        Olisipa kiva nähdä siellä puhujan pöntössä näitäkin kikattavia demari edustajia. Siinäkin voisi olla vähän naurussa pitämistä kun verkkosukat vilkkuisi ja joka lauseen lopussa kuuluisi *tirsk*

        Toosi uskottavaa asioiden hoitoa.


    • Joo uskon varsin sen mitä aikanaan olen itse saanut kokea,että kaikki mitä puhut meneen johonkin jaleluun ja tarkkailuun. sen asian aikaann minulle sanoi valtuuston puheenjohtaja,että tarkailevat sanomaani koska menen herja puheisiin..
      Joten todella näin on ja kuten tiedämme niin akat on oleet niskassa eskoa kohtaan
      tämän vai ulkopuolisena todeta ja siksi vieläkin tuota miestä samat pelkurit lyövät joilla on kylmä rinki persiissä jos heidän edustaja ei mene läpi.
      Tuollainen toiminta on kuin huoraaminen yhtä kyseenalaista toimintaa.

      Olisiko paikallaan jättää kullekkin jättää mahdollisuus tehdä tämän kansan parissa työtään ilman mitään esiliinaa ja kyttäilyä
      Todettakoon että en tunne paremmin henkilöä MK

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe