En ole kiinostunut ennustelija eukoista kuin muistakaan taivaan

heissan

merkeistä katselijoista " äimän käkenä " kun huomasin teeveessä pyörivän tvennustajat Voi sitä elämän laadun hehkutusta kuin tarjolla oli heillä mainoksen mukaan elämän iloa ja ties mitä kaikkea. No mitäpä minä heidän pisniksistään mutta kun lukee lukion psykan vaikka jos ei muuten tiedä sieltä löytyy asia tietoa noistakin toive ajatteluista kuin muistakin uniensa uskomuksista Jos joku Aikuinen haluaa niihin uskoa sekä on taloudelisesti mahdollisuuksia käyttää rahojaan tuohon pisnekseen mikä minä olen sitä kieltämään.

En ollut uskoa silmiäni kun näin kyseisen ajanvietepalveluja tarjoavan yrityksen ohjelmatiedot omilla silmilläni iltasanomien teeveelehdestä että kaikenlaista sitä ihmisten hyväuskoisuuden ja ns. sinisilmäisyyden kustannuksella yrittävätkin. Vai vielä heidän käsitys luottamuksesta kun mainostensa mieshenkilö mainosti kuinka hänen kanssaan voi keskustella iämaisista asennoista jne. Toivottavasti ketään ei kuitenkaan sotkeennu mielleyhtymiinsä .


Jos tuntuukin siltä että olisin kiinostunut ko. palveluista En ikinä enkä koskaan kuin En myöskään jatkuvalla syötöllä mainostavista " elämän makuisista vitamiineista " kun niitä syömällä elämän laatu kuin itämaiset asennotkin tulisivat tutuiksi . Minä saan kyllä vitamiinit hedelmistä ja juureksista kuten olen uskonut parhaita asiantuntijoita kun ole heitä lukenut / katsellut että jatkuva ihmepillereiden kuin kalkiia sinne ja tänne ja vielä ihmejukurttia siihen on pelkkää pisnestä Ei ihme että heidän vatsansa on kovalla tai pehmeällä tai milloin mitäkin turvotusta kun mainosuskovaisia on toheloimassa ja syyttämässä mainoksia vaikka itsehän kuitenkin onnensa kuin ilonsa luulevat löytävänsä teeveestä ja muista helpoista ja mieltä kutkuttavista kiihottavista.


Tähän on hyvä lopettaa jämäkän piisin sanoin että: Ei oo Ei tuu jos sä et parempaa pysty niin se on nou tänk juu. Ei oo ei tuu.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkikselija

      Suomi sallii kaikenlaisilla addikteilla rahastamisen. Ei ihme jos johdamme
      itsemurhatilastoja. Umpikujassa ja köyhyyloukossa olevan ihmisen ainoa
      mielenterveyspalvelu on TV:stä tuttu röyhkeä ennustajayritys, joka kuppaa
      epätoivoisen ihmisen viimeisetkin rahat.

      Raha-automaatit kynivät yksinäisen
      eläkeläisen, tai mielenterveys ongelmaisen viimeiset ropot.

      Ulkoistetut terveydenhoito palveluyritykset vievät ammattitaitoisen hoitohenkilöstön
      terveyskeskuksista. Terveyskekuksissa saattaa työskennellä vajaalla kielitaidolla
      olevia lääkäreitä, jotka kirjoittavat aina vain uusia reseptejä. Potilaan kuuleminen
      jää kokonaan pois, vajaan kielitaidon vuoksi. Tiedän tapauksen, jossa Infarktin saanutta potilasta ei toimitettu asiamukaisesti liuotushoitoon. Henkilö elää
      nyt loppuelämänsä eläkeläisenä nitrojen varassa.

      Vanhainkodeissa on hoitohenkilökunta mitoitettu, niin, että jos hoitaja sairastuu,
      niin haalitaan jostain vuokravälitysfirmasta varahoitaja tuuraamaan.
      Henkilökunta puskee töitä kestämisen äärirajoilla. Vanhainkodeissa ei ole
      ammattitaitoisia osastonhoitajia, vaan rivijäsen on nostettu muiden työntekijöiden
      piiskuriksi. Nämä nokkamiehet reissaavat ulkomailla muka koulutuskäynneillä
      yms. turhilla reissuilla, eivätkä enää osallistu käytännön työhön.

      Julkisia terveyspalveluja tuottavien laitosten esimiehet eivät ole riittävästi
      koulutettuja toimimaan esimiehinä, koska heidä ympärilleen kerääntyy
      kuppikuntia ja suosikkeja, joiden sana painaa. Alemman tason toimeenpaovaltaa täytyy piiskurien toimesta jatkuvasti pönkittää. Tämä aiheuttaa eri arvoisuutta julkisia palveluja tuottavissa laitoksissa, puhumattakaan kurjista palkoista.

      Me suomalaiset luulemme olevamme kaikki keskiluokkaa ja kannatamme
      vaaleissa samaa ihmiset nurkkaan ajavaa politiikkaa.
      Eläköön Suomi, joka on nykyisin niin syvältä, minne auringonvalo ei paista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe