Kuluttajaviranomaisen pitäisi kieltää Peugeotit!

Pommi!

Viimekeväänä ostettu käytetty 12.000 euron Peugeot on korjaamolla tällä hetkellä kolmatta viikkoa erilaisten moottoriongelmien vuoksi. Autoa on korjattu tähän mennessä 3200 euron edestä ja nyt näyttää olevan edessä jälleen1400 euron korjauslasku tällä kertaa. Kauppias ei halua ottaa mitään vastuuta autossa ilmenneisiin vikoihin. (Ostajan pitäisi kuulemma tietää että Peugeotissa tulee paljon korjattavaa.)

Mielestäni Peugeotien markkinointi pitäisi kieltää Suomessa niiden uskomattoman huonon laadun vuoksi.

61

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähän jos

      kertoisit vähän tarkemmin niistä "erilaisista" moottoriongelmista, auton malli, moottori jne, ettei mene ihan pelkäksi perusprovoiluksi

      • Peugeotonprovokaatio

        407 HDI. Lämmityslaite, jakoketju, egr, moottorinohjausboxi, johtosarja, etupyörien laakerit alapallot, ajotietokone/näyttä ...


      • Pösö pitäisi kieltää
        Peugeotonprovokaatio kirjoitti:

        407 HDI. Lämmityslaite, jakoketju, egr, moottorinohjausboxi, johtosarja, etupyörien laakerit alapallot, ajotietokone/näyttä ...

        Minulla sattuu olemaan pitkä kokemus myös Toyotan valmistamista autoista. Sen perusteella minulle on muodostunut Peugeoteista erittäin huono kuva. Vielä uutena niillä toki pärjää, mutta jo viisi vuotta vanha Peugeot on todella suuri riski kenelle tahansa tavalliselle palkansaajalle.


      • P S A
        Pösö pitäisi kieltää kirjoitti:

        Minulla sattuu olemaan pitkä kokemus myös Toyotan valmistamista autoista. Sen perusteella minulle on muodostunut Peugeoteista erittäin huono kuva. Vielä uutena niillä toki pärjää, mutta jo viisi vuotta vanha Peugeot on todella suuri riski kenelle tahansa tavalliselle palkansaajalle.

        Olen omistanut/ajanut vuosien varrella lähes 10 Pösöä, eikä mitään taloudellista eikä muutakaan riskiä ole ollut. Kaikki ostettu käytettynä, yhteensä useita miljoonia niillä ajettu, ja edullisia kilometrejä ajettua. Kuinka monta Pösöä "kieltäjällä" ollut?


      • "kieltäjä"
        P S A kirjoitti:

        Olen omistanut/ajanut vuosien varrella lähes 10 Pösöä, eikä mitään taloudellista eikä muutakaan riskiä ole ollut. Kaikki ostettu käytettynä, yhteensä useita miljoonia niillä ajettu, ja edullisia kilometrejä ajettua. Kuinka monta Pösöä "kieltäjällä" ollut?

        4 pösöä ja noin 500.000km on riittävä määrä paskaa minulle. Se oli nyt siinä. Enempää ei tule.


      • vai jakoketju
        Peugeotonprovokaatio kirjoitti:

        407 HDI. Lämmityslaite, jakoketju, egr, moottorinohjausboxi, johtosarja, etupyörien laakerit alapallot, ajotietokone/näyttä ...

        Koskahan HDI koneissa on alettu käyttämään jakoketjuja?


      • hoijjaaa
        vai jakoketju kirjoitti:

        Koskahan HDI koneissa on alettu käyttämään jakoketjuja?

        HDI moottoreissa on sekä jakohihna, että jakoketju! Ime siitä!


      • hohhoijaa vaan
        hoijjaaa kirjoitti:

        HDI moottoreissa on sekä jakohihna, että jakoketju! Ime siitä!

        16 V koneissa on, 8 V koneissa ei.


      • hohohohoho
        Peugeotonprovokaatio kirjoitti:

        407 HDI. Lämmityslaite, jakoketju, egr, moottorinohjausboxi, johtosarja, etupyörien laakerit alapallot, ajotietokone/näyttä ...

        Missä lienet korjauttanut autosi, kun olet saanut siihen noin paljon uppoamaan.

        Jakoketju joo-o, meinaatko että se on ihan huoltovapaa.

        Tuossa lähinnä kuulostas, ettei autoa ole kunnolla huollettu aikanaan. Olikohan paljokin ajettu?

        Voip olla toki ns. huono yksilö, koska suurinosa ei varmaankaan noista ongelmista kärsi saman automallin kanssa. Myyjä on varmaan nähnyt, ettei tämä yksilö ole kunnollinen ja pistäny sen kiertämään.

        Aloittaja taitaa ajaa paljon vuodessa vai kuinka...


      • Mekaanikko evp
        hohohohoho kirjoitti:

        Missä lienet korjauttanut autosi, kun olet saanut siihen noin paljon uppoamaan.

        Jakoketju joo-o, meinaatko että se on ihan huoltovapaa.

        Tuossa lähinnä kuulostas, ettei autoa ole kunnolla huollettu aikanaan. Olikohan paljokin ajettu?

        Voip olla toki ns. huono yksilö, koska suurinosa ei varmaankaan noista ongelmista kärsi saman automallin kanssa. Myyjä on varmaan nähnyt, ettei tämä yksilö ole kunnollinen ja pistäny sen kiertämään.

        Aloittaja taitaa ajaa paljon vuodessa vai kuinka...

        Pikkudieselit paukahtaa tyypillisesti siinä vähän alta 200.000km vaikka olisi kuinka hyvin huollettu. Jo moottorin rämisevä (normaali) käyntiääni kertoo, että kysymyksessä on lelu, jolta ei voi odottaa samanlaista kestoikää, kuin muiden merkkien moottoreilta.


      • EVP:t ne tietää
        Mekaanikko evp kirjoitti:

        Pikkudieselit paukahtaa tyypillisesti siinä vähän alta 200.000km vaikka olisi kuinka hyvin huollettu. Jo moottorin rämisevä (normaali) käyntiääni kertoo, että kysymyksessä on lelu, jolta ei voi odottaa samanlaista kestoikää, kuin muiden merkkien moottoreilta.

        Aloititko maamoottoreiden korjauksilla? HDI:n rämisevä ääni tulee siitä pakosarjan päällä olevasta lämpöpellistä, jolla on tapana löystyä/irrota vanhemmiten.


      • hohohohohoho
        Mekaanikko evp kirjoitti:

        Pikkudieselit paukahtaa tyypillisesti siinä vähän alta 200.000km vaikka olisi kuinka hyvin huollettu. Jo moottorin rämisevä (normaali) käyntiääni kertoo, että kysymyksessä on lelu, jolta ei voi odottaa samanlaista kestoikää, kuin muiden merkkien moottoreilta.

        200tkm on paljon mille tahansa autolle, mutta kun on ajoissa korjautettu ja huollettu niin moottori kyllä kestää kauemminkin. Tottakai pidennetyllä huoltoväleillä on sitten siinä ja siinä miten pitkälle moottorilla päästään.

        Voi olla kanssa, että käyttäjässkin vikaa. Kylmänä käytetään korkeilla kierroksilla jne. Tai ajetaan lyhyttä taajama-ajoa... eikä sen kummemmin välitetä huru ukkojen puheista, vaan katotaan sitä tietokoneen munakelloa huoltojen suhteen.


      • hlkjhkjh
        hohohohohoho kirjoitti:

        200tkm on paljon mille tahansa autolle, mutta kun on ajoissa korjautettu ja huollettu niin moottori kyllä kestää kauemminkin. Tottakai pidennetyllä huoltoväleillä on sitten siinä ja siinä miten pitkälle moottorilla päästään.

        Voi olla kanssa, että käyttäjässkin vikaa. Kylmänä käytetään korkeilla kierroksilla jne. Tai ajetaan lyhyttä taajama-ajoa... eikä sen kummemmin välitetä huru ukkojen puheista, vaan katotaan sitä tietokoneen munakelloa huoltojen suhteen.

        Lyhyt kaupunkiajo rouvan käytössä ja 180.000km riittää. Huollat kuinka hyvin tahansa, siinä vaiheessa yleensä paukahtaa. Kokemusta kahdesta 1,6 HDI:stä. Kolmatta ei tule.


      • hohohohoho
        hlkjhkjh kirjoitti:

        Lyhyt kaupunkiajo rouvan käytössä ja 180.000km riittää. Huollat kuinka hyvin tahansa, siinä vaiheessa yleensä paukahtaa. Kokemusta kahdesta 1,6 HDI:stä. Kolmatta ei tule.

        Dieselit on kovia karstottumaan, jos niille ei anneta kunnolla kenkää välillä ja ajetaan vain taajamanopeuksissa lyhyttä matkaa. Arvaanpa, että vielä isolla vaihteella. Koneremppa on vain odotettavissa hieman alta 200tkm tuollaisella käytöllä, jos nyt oikeasti realismia haluat.

        Jotain noitten autojen pidossa on pieleen mennyt, jos tuossa vaiheessa alkaa kone leipoo kiinni. Ei siis kannata kuunnella huru ukkoja ja opetella teeseite huoltoja. Kyllä korjaamoissa laskutus pelaa vaikkei tuliskaa kuntoon.


      • HDI just paras
        hlkjhkjh kirjoitti:

        Lyhyt kaupunkiajo rouvan käytössä ja 180.000km riittää. Huollat kuinka hyvin tahansa, siinä vaiheessa yleensä paukahtaa. Kokemusta kahdesta 1,6 HDI:stä. Kolmatta ei tule.

        "Kokemusta kahdesta 1,6 HDI:stä. Kolmatta ei tule."

        No hanki sitten joku Saksalainen dieseli tai Japsi dieseli ("eli noita ei koskaan mitään vikaa ja huoltoja merkkejä") Kai käyt sitten kun noihinkin vikaa varmasti ilmenee, niin niidenkin merkkien palstoilla kertomassa omat kokemuksesi ? Vai onko tuokin marinasi sitä peruslaatua kuin trollien yleensä eli: ei ranskan "rapeaa/pullaa" ikinä enäää.


      • KysynVaan-76
        "kieltäjä" kirjoitti:

        4 pösöä ja noin 500.000km on riittävä määrä paskaa minulle. Se oli nyt siinä. Enempää ei tule.

        Noin monella olet ajanut ja noin kauan vaikka ne olivat sinusta kaikki p*skoja? Ei tuota nyt usko kukaan...


      • P S A
        hlkjhkjh kirjoitti:

        Lyhyt kaupunkiajo rouvan käytössä ja 180.000km riittää. Huollat kuinka hyvin tahansa, siinä vaiheessa yleensä paukahtaa. Kokemusta kahdesta 1,6 HDI:stä. Kolmatta ei tule.

        Usein on rouvan pitänyt lähteä lyhyille lenkeille, kun 350 tkm kertynyt mittariin kahdessa autossa?


      • kerro mulle
        Peugeotonprovokaatio kirjoitti:

        407 HDI. Lämmityslaite, jakoketju, egr, moottorinohjausboxi, johtosarja, etupyörien laakerit alapallot, ajotietokone/näyttä ...

        Mikä jakoketju?


      • Timi R.
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        Noin monella olet ajanut ja noin kauan vaikka ne olivat sinusta kaikki p*skoja? Ei tuota nyt usko kukaan...

        Neljä psöä on ollut. Ensimmäinen 406HDI oli hintaansa nähden kestävän ja kohtuullisen luotettavankin oloinen. Seuraava olikin sitten 407, josta rikkoutui moottori heti alkuunsa. Ostin hölmöyttäni toisen samanlaisen ja se on ollut korjaamolle oikea lypsylehmä. Niveliä, laakereita näyttö, jakoketju, hihnapyöriä, lämmityslaite, moottorinohjausboxi, kaapelisarjoja jne.

        Onneksi pihalla on myös vanha Corolla, joka toimii säässä kuin säässä.


      • laskutikku
        Timi R. kirjoitti:

        Neljä psöä on ollut. Ensimmäinen 406HDI oli hintaansa nähden kestävän ja kohtuullisen luotettavankin oloinen. Seuraava olikin sitten 407, josta rikkoutui moottori heti alkuunsa. Ostin hölmöyttäni toisen samanlaisen ja se on ollut korjaamolle oikea lypsylehmä. Niveliä, laakereita näyttö, jakoketju, hihnapyöriä, lämmityslaite, moottorinohjausboxi, kaapelisarjoja jne.

        Onneksi pihalla on myös vanha Corolla, joka toimii säässä kuin säässä.

        Opettele laskemaan. Tuossa ei ole kuin kolme. Ei ihme että olet pihalla kun edes neljään laskeminen ei onnistu oikein...


    • Ja näitä

      provoilijoita sitten riittää joka chattiin jos keskustellaan autossa.

    • typeriä tojoteroja

      Aiemmin tojoterot kokeilivat Citroen palstalla trollailla, no siellä ei oikein teroja onnistanut.
      Tojoterot todistivat Citroen palstoilla jopa olevansa h*nttejä :D Nyt sitten Peugeot palstalla nähtävästi vilisevät, on se kurjaa olla töhölootan omistaja.

      • beeämwee

        Tarkoitatko sitä, kun joku sanoi naisten naurattamisen olevan humpuukia? Onhan se, jos sitä tehdään työaikana silloin kun pitäisi autoja valmistaa. Tosin kyllähän se näkyy PSAn autojen laadussa, että johonkin ihan muuhun siellä on keskitytty kuin autojen valmistamiseen.


      • Idiootti bemarijonne
        beeämwee kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä, kun joku sanoi naisten naurattamisen olevan humpuukia? Onhan se, jos sitä tehdään työaikana silloin kun pitäisi autoja valmistaa. Tosin kyllähän se näkyy PSAn autojen laadussa, että johonkin ihan muuhun siellä on keskitytty kuin autojen valmistamiseen.

        Niinhän ne Terot sanoi naisten naurattamisen olevan muutenkin humpuukia, yhtä humpuukia kuin Citroen. Ei ollut PSA autojen valmistuksesta kyse, mutta mitä nyt beeäääämwee kuski naisista muutenkaan tietäisi. Muita bemarikloppeja kuskaavat k*lli huurussa. Ranskalaiset merkit on sentään heteroiden merkkejä ja Tojo on homoille nykyään todistetusti, enkä bmw:llä kyllä myöskään täällä kehuskelisi.


      • beeämwee
        Idiootti bemarijonne kirjoitti:

        Niinhän ne Terot sanoi naisten naurattamisen olevan muutenkin humpuukia, yhtä humpuukia kuin Citroen. Ei ollut PSA autojen valmistuksesta kyse, mutta mitä nyt beeäääämwee kuski naisista muutenkaan tietäisi. Muita bemarikloppeja kuskaavat k*lli huurussa. Ranskalaiset merkit on sentään heteroiden merkkejä ja Tojo on homoille nykyään todistetusti, enkä bmw:llä kyllä myöskään täällä kehuskelisi.

        Se nyt vaan sattuu olemaan tutkittu juttu, että ranskalaisilla autoilla ajelevat transut sun muut poikkeavat.


      • GM=Gay Mobiles
        beeämwee kirjoitti:

        Se nyt vaan sattuu olemaan tutkittu juttu, että ranskalaisilla autoilla ajelevat transut sun muut poikkeavat.

        Ja saksalaisilla ajelevat nahkahousuhomot sun muut poikkeavat vajakit ja fruittarit transuineen.


    • Seb. Löe.

      Aloittajalla on VAG-tuote.
      TSI ja DSG-yhdistelmä saa kenet tahansa katkeraksi.

    • Nämä provoilijat

      ovat niitä joo joooooo

    • Turhuuksista maksat

      Siis sulla on ollut ihan rahaa, millä olet voinut maksaa nuo korjaamolaskut?! No voi hyvää päivää ja pyhä yksinkertaisuus. No eikö tuolla tulotasolla oo muka varaa ajella laadukkaammilla autoilla kun jollain ranskanrapeilla?
      Kukin tyylillään: kuka esittelee edustavaa asuntoaan televisio-ohjelmassa, kuka prassailee muotivaatteilla, kultakoruilla ja arvokelloilla. Kuka näyttää milläkin sitä menestystään.
      Sitten on ryhmä ihmisiä, joille on pirun tärkeätä se, että kuinka paljon sitä rahaa menee siihen yhden ainoan autopahan ylläpitoon eli jatkuvaan korjaamiseen. Merkillä ei niin väliä, pääasia että rahaa menee. Silloin kannattaakin suosia ranskalaisia. Tai italialaisia, saksalaisia. Romuja.

      Kyllä se niin menee, että auton on toimittava, ilman jatkuvaa rassaamista.

      • hohohohohoho

        Kerros mulle mikä merkki on sellanen, jota ei tartte korjata ollenkaan ja pääsee läpi katsastuksestakin. Ei ees tarvi hitsata eikä ruostu mistään?? =) Öljyjäkin on turha vaihtaa. Ihan turhaa läträämistä. Mikä se sellanen auto on?? Toyotako??


      • Niinpä tietysti
        hohohohohoho kirjoitti:

        Kerros mulle mikä merkki on sellanen, jota ei tartte korjata ollenkaan ja pääsee läpi katsastuksestakin. Ei ees tarvi hitsata eikä ruostu mistään?? =) Öljyjäkin on turha vaihtaa. Ihan turhaa läträämistä. Mikä se sellanen auto on?? Toyotako??

        No kyllä kait sitä tarvitsee jokaista autoa korjata, oli merkki ku merkki. Ei mikään kone ikuisesti pyöri.
        Mutta kun siinäkin pitäisi olla joku tolkku ja kohtuus, että kuinkako paljon sitä autoa pitää korjailla. Toisia autoja kun vaan joutuu korjailee enemmän kuin toisia, ihan siitä keskimääräistä huonommasta laadusta ja vikaherkkyydestä johtuen.

        Mistä te aina vedätte sen Toyotan esiin? Mistä tiedätte millä kukakin ajaa? Ei se aina välttämättä Toyota ole. Voihan se olla Suzuki. Se voi olla vaikka Mazda tai Subaru. Se voi olla myös Mercedes Benz, BMW, Audi tai ihan mikä merkki vaan.
        Tosi hienoa ja ihmeellistä logiikkaa tuo, että aina kun joku arvostelee niitä teidän ranskalaisia autoja, niin te heti automaattisesti oletatte, että hän on joku Toyotakuski. "Joo... ton täytyy ajaa Toyotalla."
        Varmaan ei koskaan kukaan muu kuin Toyotalla ajava olekaan arvostellut ranskalaisia autoja? Vai kuinka luulette asian olevan?


      • hohohohohohoho
        Niinpä tietysti kirjoitti:

        No kyllä kait sitä tarvitsee jokaista autoa korjata, oli merkki ku merkki. Ei mikään kone ikuisesti pyöri.
        Mutta kun siinäkin pitäisi olla joku tolkku ja kohtuus, että kuinkako paljon sitä autoa pitää korjailla. Toisia autoja kun vaan joutuu korjailee enemmän kuin toisia, ihan siitä keskimääräistä huonommasta laadusta ja vikaherkkyydestä johtuen.

        Mistä te aina vedätte sen Toyotan esiin? Mistä tiedätte millä kukakin ajaa? Ei se aina välttämättä Toyota ole. Voihan se olla Suzuki. Se voi olla vaikka Mazda tai Subaru. Se voi olla myös Mercedes Benz, BMW, Audi tai ihan mikä merkki vaan.
        Tosi hienoa ja ihmeellistä logiikkaa tuo, että aina kun joku arvostelee niitä teidän ranskalaisia autoja, niin te heti automaattisesti oletatte, että hän on joku Toyotakuski. "Joo... ton täytyy ajaa Toyotalla."
        Varmaan ei koskaan kukaan muu kuin Toyotalla ajava olekaan arvostellut ranskalaisia autoja? Vai kuinka luulette asian olevan?

        Juu sarkasmi on vaikea laji luettuna. Parempaa onnea ensi kerralla pikku ystäväiseni.


      • pököpökö
        hohohohohohoho kirjoitti:

        Juu sarkasmi on vaikea laji luettuna. Parempaa onnea ensi kerralla pikku ystäväiseni.

        Pösön omistaminen parantaa huumorintajua (ja nostaa hermostumisen kynnystä=!


      • Peugeot
        pököpökö kirjoitti:

        Pösön omistaminen parantaa huumorintajua (ja nostaa hermostumisen kynnystä=!

        Väärin. Pösöökuskit on aikuisemmalla tasolla huumorintaju toki kohdillaan myös, susta ei voisi sanoa samaa.


    • eiks oo helppoo

      Eipäs ku niihin pitäs saada autotehtaan takuu kaupan päälle, näin valmistaja takais laatunsa.

    • Seb. Löe.

      Tojotaa huolletaan edelleen 15.000 km välein ja niillä ajelee pääasiassa papparaiset, jotka huoltavat säännöllisesti kulkupelinsä.
      Tässä salaisuus 'viattomuudelle'.

    • niin pitäsi

      kieltää trollita pas`kan kirjoittelu.

    • ei ranskalaiselle

      Voiko pösö edes maksaa 12000€:????Tuskin ajaisin sillä vaikka ilmaiseksi saisin. Saksalaiset taitaa myös autojen tekemisen huomattavasti paremmin kuin patonkimaan pojat ja en tarkoita saksalaisella kansanauto volskia enkä Opelia.

      Lisäksi autoahan ei koskaan tarvitse katsastaa jos ei halua. Sen kun ostaa uutena ja pistää vaihtoon kahden vuoden sisällä..

      • joopa joo

        Jos joskus saat uuden auton hankittua, niin sinullekin ehkä valkenee milloin se tarvitsee katsastaa.


    • ei pösö

      Joo ei pösöllä aja kun köyhät...

      • Seb. Löe.

        Köyhät, mutta tyytyväiset.

        Jos Audikuski on tyytyväinen omaansa, mitä se täällä inisee?


      • P. askan vale

        No Höh! Eihän Pösöllä köyhät voi ajaa, koska sen korjaamisiin uppoaa helposti toisen ja kolmannenkin Pösön hinta.


      • En ole varakas
        P. askan vale kirjoitti:

        No Höh! Eihän Pösöllä köyhät voi ajaa, koska sen korjaamisiin uppoaa helposti toisen ja kolmannenkin Pösön hinta.

        Ei mulla oo ainakaan menny toisen tai kolmannen Pösöön hintaa nykyisen Pösöö 406 korjauksiin ja ylipäätänsä sen pitämiseen. Sillä on rullattu sellaiset 325000km nyt.


    • Holopaine Sakso

      Se on juuri näin! Nätti auto kun mikä ja on juuri se kuuluisa esimerkki "moni kakku päältä kaunis".

      Oma pösöily loppui myös siihen, kun pikkudiesel leikkasi kiinni siinä vaiheessa, kun moottorin piti olla vasta sisään ajettu.

      • paskamotti

        1,6 HDI moottori ei jostain syystä kelpaa vaihdossa kaikkiin autoliikkeisiin.

        Jotain todella vakavaa ongelmaa siinä täytyy olla!


      • "turbo"
        paskamotti kirjoitti:

        1,6 HDI moottori ei jostain syystä kelpaa vaihdossa kaikkiin autoliikkeisiin.

        Jotain todella vakavaa ongelmaa siinä täytyy olla!

        Mitkä liikkeet ei ota vaihdossa 1,6 hdi koneella olevia autoja?


      • bivucgygvubjknlk
        paskamotti kirjoitti:

        1,6 HDI moottori ei jostain syystä kelpaa vaihdossa kaikkiin autoliikkeisiin.

        Jotain todella vakavaa ongelmaa siinä täytyy olla!

        Volvon omistaja saattaa kyllä järkyttyä kun ei auto kelpaakaan vaihdossa.


    • Lakitupaan!

      Jakoketju vaihdettiin uuteen. Samoin kiristin. Laskua mokomasta syntyi 1470 euroa.
      Vanha ketju tarkistettiin mittaamalla venymä. Yllätys, yllätys ketju olikin vielä hyvässä kunnossa. Tuo Peugeot-merkkihuollon tekemä remppa olikin sitten täysin turha, aiheeton ja järjetön.

      Peugeot huolto on kyllä niin onnetonta tunareitten touhua, että asentajille pitää perseetkin käydä pyyhkimässä, kun eivät itse osaa.

      • BMW ins

        Pösön huolto on masentavan huono. Ja siitä joutuu maksumieheksi pösön omistaja.


      • Perusfillarin hinnal

        Miksi sitä jakoketjua lähdettiin vaihtamaan, mitkä oireet antoivat syyn olettaa, että jakoketju on syytä vaihtaa? Kuinka paljon Peugeotilla oli porattu, kun nuo oireet ilmaantuivat? 30000 km, 50000 km...?


    • skjhhllb

      Mitä opittiin tästä viestiketjusta? No Se, että Pösö on täysin sysipaska ja samaa luokkaa kuin muut patonkimaan merkit.

      Oikea auto on BMW!!

      • GM=Gay Mobiles

        Eipä ne terot täällä pyörikään näköjään vaan perskipeet Bemarijonnet.

        Ketään ei kiinnosta sen kummemmin sun lapselliset vuodatukset m*lkunjatkeen "paremmuudesta".

        Onko kaikki baijerilaisen m*lkun wenyttimen omistajat oikeasti noin tyhmiä ? Tai no tyhmä kysymys onhan ne.


      • iso lelu
        GM=Gay Mobiles kirjoitti:

        Eipä ne terot täällä pyörikään näköjään vaan perskipeet Bemarijonnet.

        Ketään ei kiinnosta sen kummemmin sun lapselliset vuodatukset m*lkunjatkeen "paremmuudesta".

        Onko kaikki baijerilaisen m*lkun wenyttimen omistajat oikeasti noin tyhmiä ? Tai no tyhmä kysymys onhan ne.

        Tuskinpa tullaan ikinä näkemään mitään automerkkiä tai muutakaan vimpainta, joka on yhtä yliarvostettu kuin BMW.


      • hgffddss
        iso lelu kirjoitti:

        Tuskinpa tullaan ikinä näkemään mitään automerkkiä tai muutakaan vimpainta, joka on yhtä yliarvostettu kuin BMW.

        BMW autona on varmasti ihan ok niinkuin Peugeot, mutta kuspää kuskit ja ylimieliset BMW:n omistajat(varsinkin nuoriso) jotka yliarvostavat tuota merkkiä, ovat ainakin minun mielestäni pilanneet BMW:n imagon ja maineen jo aikoja sitten ainakin täällä takapajulassa.

        En tiedä muista mutta aina, kun näen BMW:n liikenteessä niin tulee auttamatta mieleen yleinen liikenneturvallisuuden törkeä vaarantaja, ajotaidoton tohelo, lippispäässä finnistä nenää kaivava isin ostamalla BMW:llä ajava just kortin saanut(pian kortin menettävä) nuori tai sitten vaan yksinkertaisesti ylimielinen kuski jolla kova näyttämisen tarve ja hetken päästä luemme taas onnettomuudesta uutisista.


      • pösöö 206
        hgffddss kirjoitti:

        BMW autona on varmasti ihan ok niinkuin Peugeot, mutta kuspää kuskit ja ylimieliset BMW:n omistajat(varsinkin nuoriso) jotka yliarvostavat tuota merkkiä, ovat ainakin minun mielestäni pilanneet BMW:n imagon ja maineen jo aikoja sitten ainakin täällä takapajulassa.

        En tiedä muista mutta aina, kun näen BMW:n liikenteessä niin tulee auttamatta mieleen yleinen liikenneturvallisuuden törkeä vaarantaja, ajotaidoton tohelo, lippispäässä finnistä nenää kaivava isin ostamalla BMW:llä ajava just kortin saanut(pian kortin menettävä) nuori tai sitten vaan yksinkertaisesti ylimielinen kuski jolla kova näyttämisen tarve ja hetken päästä luemme taas onnettomuudesta uutisista.

        Onhan Tojokin ihan ok auto, mutta ei sitä viitsi teroille myöntää. Idiootteja kuskeja (Tojo, BMW, Audi, Skoda) on vaan niin kiva ärsyttää vaikkei autoissa mitään vikaa olekaan.


    • hmmm...

      Huh mikä viestiketju.. Itse ajelin vielä 80 ja 90 luvun alussa vanhoilla raadoilla ja olihan niissä korjailtavaa. Myös yksi vanha Citikka BX ja AX löytyy listalta monen saksalaisen auton kanssa. Sitten tuli eteen täysautoetu ja ensimmäinen oli uusi Peugeot 406, 2 kpl C5:sta, yksi Saabi 9-3 farkkukin joka oli mahtava. Vaimolle uudet Saxo,C3,C4 ja viime viikolla uusi Peugeot 308. Itselle uusi 206 toissa vuonna. Jos olisimme tyytymättömiä PSA:n autoihin niin tuskin niitä omilla rahoilla oltaisiin uutena 5 kpl hankittu. Missään ei moitittavaa. Tyypillisesti Suomalainen ajelee 10 vuoden ikäisellä autolla ja uusi on ns. 5 vuotta vanha. Huollot tehdään itse ja osat vaihdetaan vain hajonneiden tilalle eikä niitä mitkä oikeastaan hajottaa osia. Eli tee se itse miehen alinta rimaa hipoen huoltoja jolloin korjata saa koko ajan. Se pätee kaikkiin merkkeihin. Joku saksalainen merkki saattaa olla hieman kestävämpi näille tee se itse torveloille. Meidän perhe ajelee uusilla ranskalaisilla jatkossakin kunnes syytä vaihtaa valmistajaa. Toistaiseksi ei syytä ole ollut.





















      . No siirryin sitten uusiin autoihin täysautoedun myötä. On ollut uutena haettuja Peugeot 406, 2 kpl. Citroen C5:sta, yksi saabi 9-3 farkkukin joka tosi hyvä olikin. Omalla rahalla ostetut autot uutena. Saxo,C3,C4,Peugeot 206 ja viimeksi viime tiistain haettiin uusi Peugeot 308 diesel uutena.

      • hmmm...

        No niin.. löytyihän se perästä se kadonnut teksti-

        !! No siirryin sitten uusiin autoihin täysautoedun myötä. On ollut uutena haettuja Peugeot 406, 2 kpl. Citroen C5:sta, yksi saabi 9-3 farkkukin joka tosi hyvä olikin. Omalla rahalla ostetut autot uutena. Saxo,C3,C4,Peugeot 206 ja viimeksi viime tiistain haettiin uusi Peugeot 308 diesel uutena. !!


      • Huh huh
        hmmm... kirjoitti:

        No niin.. löytyihän se perästä se kadonnut teksti-

        !! No siirryin sitten uusiin autoihin täysautoedun myötä. On ollut uutena haettuja Peugeot 406, 2 kpl. Citroen C5:sta, yksi saabi 9-3 farkkukin joka tosi hyvä olikin. Omalla rahalla ostetut autot uutena. Saxo,C3,C4,Peugeot 206 ja viimeksi viime tiistain haettiin uusi Peugeot 308 diesel uutena. !!

        Kova poika kuluttamaan autoja!


      • hmmm...
        Huh huh kirjoitti:

        Kova poika kuluttamaan autoja!

        No meitä on kaksi. Vaimo ja minä. Sillä molemmat haemme uudet autot 3,5-4 vuoden välein. 50 vuoden ikäisinä emme kyllä enää halua rasvata näppejämme korjailemalla vanhoja raatoja itse. Taloudellisesti meidän ei edes enää tarvitse. Nuo tee se itse miehen korjaukset tuli harrastettua 80 ja 90- luvuilla ja se riitti. Kun ikää tulee lisää niin siirrymme jossain vaiheessa auton takapenkille nauttimaan kyydistä:)


    • ukm 49

      kyllä pösö on surkeuden huippu.

      • sä oot surkein

        Etkö parempaan pystynyt ?? voi voi kun joillekin on iso ongelma keksiä jatkuvasti haukuttavaa automerkeistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1295
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1146
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1041
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      957
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      834
    Aihe