Ääni saoo: JULISTA!

sinettisormus1

Jesaja 40 puhuu tänään Jumalan sanomaa,
Jesaja 40:9:

Nouse korkealle vuorelle, Siion, sinä ilosanomantuoja;
korota voimakkaasti äänesi, Jerusalem, sinä ilosanomantuoja.
Korota, älä pelkää, sano Juudaan kaupngeille:
" Katso, teidän Jumalanne!"

Aamen.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jes.40.html

84

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Kiittäkää Herraa

      Kiitos sanasta, sinettisormus.
      Juuri niin - julista.

      • amen

        Näin teemme.


      • ...

        ...


    • sinettisormus1

      ...... Näin sanoo Herra: Älä pelkää niitä sanoja, jotka olet kuullut ja joilla Assurin kuninkaan poikaset ovat häväisseet minua. Jesaja 37:6

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Eilen tapasin erään julistaja/laulaja naisen, käveli asuntoni ohitse ja pysähtyi juttelemaan. Tuosta asiasta hänkin puhui ihan ensimmäiseksi: HERÄTYS LÄHTEE MEISTÄ, MEIDÄN TAYTYY JULISTAA.. Ymmärrätkö herätys lähtee meistä!!!
      Taisi äänenpainomme olla sitä luokkaa että kuuli naapuritkin(hyvä), no se olikin julistusta..

      Tämä pimeä aika on aika, missä meidän täytyy toimia sillä
      valo voittaa pimeyden ja ihmisiä tulee uskoon..

      "Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivänvalossa.
      Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne se julistakaa katoilta."
      Matt. 10:27

      Herra siunaa tätä sinetin aloittamaa ketjua,
      ensimmäisestä viestistä viimeiseen, seuraa
      ketjua ja anna valosi loistaa.

      Siunaa jokaista viestiä että ne pysyy sanassasi.
      Siunaa heitäkin jotka täällä vain piipahtavat.

      Anna Herra rauhasi olla täällä. Aamen.

    • -jarmo-

      Sinetti on yksi voimakkaimmista julistajista palstalla, armoitettu Jumalan ääni.

      Minulla on tapana seurailla Sinetin palstaa mut aika harvoin osallistua. Koen että oma osallistuminen liittyy enemmän omaan saamaani lopunajan teologiseen julistukseen ja siihen keskeisesti mihin itse olen lähetyskäskyni saanut.

      Armolahjat on siinä kivoja että niiden kautta koko seurakunta nivoituu yhteen. Olemme kuin luut joita liha sitoo toisiinsa, kaikilla oma armolahjansa, jolla tekee itsestään Kristuruumiin jäsenen. Moni ei edes tiedä tai ole tunnistanut millä osa-alueella palvelee, vaan vasta jälkeenpäin on tajunnut tarkoituksensa.

      Siunausta Sinetille, teet tärkeää syötä seurakunnan edestä. Jatka samaan malliin vaan ja korotetaan Jeesusta Kristusta sekä tuodaan esiin hänen armontyötään, jonka hän Golgatalla teki meidän puolestamme. Kaikki ihmiset ovat siihen vapaat osallistumaan armossa pelastusksen lahjoitusosuudessa ikuiseen elämään. Eipä siinä suurempaa lahjaa voisi olla!!!

      • näkymätön ninni

        Totta jokainen sana Jarmo! Seurailijalla hyvä rukous tuossa ylempänä. Siunausta kaikille teille rakkaat.


      • sinettisormus1
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Totta jokainen sana Jarmo! Seurailijalla hyvä rukous tuossa ylempänä. Siunausta kaikille teille rakkaat.

        Kiitos Seurailija, -jarmo- ja ninni, että luotatte tuohon tänne tuomaani sanaan, jonka Herra on antanut tänne, teille jaettavaksi. Minä olen vain maan mato, mutta Herra johdattaa minua sanansa äärellä.
        Kunnia ja Kiitos Herralle!!! KUNNIA, KUNNIA, KUNNIA!!!!
        AAMEN.


      • -jarmo-
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Kiitos Seurailija, -jarmo- ja ninni, että luotatte tuohon tänne tuomaani sanaan, jonka Herra on antanut tänne, teille jaettavaksi. Minä olen vain maan mato, mutta Herra johdattaa minua sanansa äärellä.
        Kunnia ja Kiitos Herralle!!! KUNNIA, KUNNIA, KUNNIA!!!!
        AAMEN.

        Tuossa just äsken sain joltain uskovalta roskaämpärin päähäni, koska osallistuin ketjuun, jossa pilkataan. Vastasin siihen että "onko uskosi noin heikko"....

        Juurihan minä kerroin ja puhuin kutsumuksestamme. En minä koeettä sieluni vahingoittuisi millään lailla jos juttelenkin uskosta osattoman pilkkaajan kanssa. Osaan kyllä poistua kun henkinen tilani ei enää jaksa sitä.

        Katsokaas kun kohta tulee eika jolloin jokainen sana jonka heillekin on saatu annettua, oli se sitten millä tavalla tahansa sanottu, on kuitenkin Jumalan suunnitelmaa. Me uskovat olemme uskossa, emme me ole pelkän toivon varassa. Kun me olemme uskossa, me luotamme Jumalaan ja se antaa meille suuren mandaatin julistaa Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Me emme siis julista yksin, vaan Hengessä. Se tila jossa me sitä teemme, ei voi vahingoittua vaikka joutuisimme syvyyksien henkien keskelle, koska olemme täytetty Pyhällä Hengellä. Kaatoihan Jeesuskin täynnä Pyhän Hengen kiivautta rahanvaihtajien pöydät jne. eli ei Jeesuskaan siitä vahingoittunut.
        En minä sitä tarkoita että olisi tarkoituksenmukaista jatkuvasti heilua tuolla jumalattomien keskelllä, vaan välillä käydä herättelemässä niiden ajatuksia. Joidenkin mielestä en vaan tee siinä oikein ja hengessäni en tunne niin... vaan päin vastoin minun täytyy välillä käydä siellä. Se on luontevaa oman taustanikin kannalta, koska tiedän että on harvassa ne uskovat jotka ovat olleet portsarina ja vartijana ensin 30 vuotta ja nähneet kaikki saastan mitä maailma pitää sisällään ja silti säilyttävät vanhurskautensa. Toisin päin on taas paljonkin uskovia, jotka ovat olleet syvällä rikollisuudessa ja huumeidenkäytössä ja tulleet uskoon.

        Jokaisella on oma tehtävänsä. Kunnia siitä Herralle Jeesukselle Kristukselle, että kaikkialle voidaan sanaa julistaa ja keinolla millä tahansa Herramme sinne haluaa mennä tietoa ja vaikutteita viemään.


      • näkymätön ninni
        -jarmo- kirjoitti:

        Tuossa just äsken sain joltain uskovalta roskaämpärin päähäni, koska osallistuin ketjuun, jossa pilkataan. Vastasin siihen että "onko uskosi noin heikko"....

        Juurihan minä kerroin ja puhuin kutsumuksestamme. En minä koeettä sieluni vahingoittuisi millään lailla jos juttelenkin uskosta osattoman pilkkaajan kanssa. Osaan kyllä poistua kun henkinen tilani ei enää jaksa sitä.

        Katsokaas kun kohta tulee eika jolloin jokainen sana jonka heillekin on saatu annettua, oli se sitten millä tavalla tahansa sanottu, on kuitenkin Jumalan suunnitelmaa. Me uskovat olemme uskossa, emme me ole pelkän toivon varassa. Kun me olemme uskossa, me luotamme Jumalaan ja se antaa meille suuren mandaatin julistaa Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Me emme siis julista yksin, vaan Hengessä. Se tila jossa me sitä teemme, ei voi vahingoittua vaikka joutuisimme syvyyksien henkien keskelle, koska olemme täytetty Pyhällä Hengellä. Kaatoihan Jeesuskin täynnä Pyhän Hengen kiivautta rahanvaihtajien pöydät jne. eli ei Jeesuskaan siitä vahingoittunut.
        En minä sitä tarkoita että olisi tarkoituksenmukaista jatkuvasti heilua tuolla jumalattomien keskelllä, vaan välillä käydä herättelemässä niiden ajatuksia. Joidenkin mielestä en vaan tee siinä oikein ja hengessäni en tunne niin... vaan päin vastoin minun täytyy välillä käydä siellä. Se on luontevaa oman taustanikin kannalta, koska tiedän että on harvassa ne uskovat jotka ovat olleet portsarina ja vartijana ensin 30 vuotta ja nähneet kaikki saastan mitä maailma pitää sisällään ja silti säilyttävät vanhurskautensa. Toisin päin on taas paljonkin uskovia, jotka ovat olleet syvällä rikollisuudessa ja huumeidenkäytössä ja tulleet uskoon.

        Jokaisella on oma tehtävänsä. Kunnia siitä Herralle Jeesukselle Kristukselle, että kaikkialle voidaan sanaa julistaa ja keinolla millä tahansa Herramme sinne haluaa mennä tietoa ja vaikutteita viemään.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Jos me uskovat käperrymme vain uskovien seuraan, miten voi Evankeliumi levitä sinne missä sitä eniten tarvitaan...


      • -jarmo-
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Jos me uskovat käperrymme vain uskovien seuraan, miten voi Evankeliumi levitä sinne missä sitä eniten tarvitaan...

        Joo, toi oli oikeestaan koko idean keskeisin juttu, vaikka se yksinkertaisuudessaan onkin liian monimutkaista. Ei Jeesus sanonut lähetyskäsyä antaessaan että menää itseenne ja olkaa siellä, vaan menkää maailmaan ja kertokaa kuka minä olen.

        Tiedämme myös sen että evankeliumin ymmärtämisen vaatimus on asetettu jonnekin kolme vuotiaan ymmärryksen asteelle. Sitten me itse teemme Raamatun avulla siitä korkeakoulututkinnon, vaikka sekin on turhaa, koska sanaa ei voi opiskelemalla täysin ymmärtää ilman Pyhän Hengen avainta.


      • Hienoa työtä
        -jarmo- kirjoitti:

        Joo, toi oli oikeestaan koko idean keskeisin juttu, vaikka se yksinkertaisuudessaan onkin liian monimutkaista. Ei Jeesus sanonut lähetyskäsyä antaessaan että menää itseenne ja olkaa siellä, vaan menkää maailmaan ja kertokaa kuka minä olen.

        Tiedämme myös sen että evankeliumin ymmärtämisen vaatimus on asetettu jonnekin kolme vuotiaan ymmärryksen asteelle. Sitten me itse teemme Raamatun avulla siitä korkeakoulututkinnon, vaikka sekin on turhaa, koska sanaa ei voi opiskelemalla täysin ymmärtää ilman Pyhän Hengen avainta.

        Täällä on upeita evankelistan lahjoilla, ja ennen muuta rakkaudella ja pitkämielisyydellä, varustettuja kirjoittajia. Sydäntä lämmittää se tapa, jolla toimitte.
        Nostan hattua!
        Oma kutsu on varmaan jossain muualla, koska niin äkkiä tahtoo pinna palaa... :(


      • tarkka
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Jos me uskovat käperrymme vain uskovien seuraan, miten voi Evankeliumi levitä sinne missä sitä eniten tarvitaan...

        ninni.te uskovat käperrytte toistenne seuraan..
        kaikki teistä eivät todellakaan ole tekemisissä Kaikkien kanssa...


      • näkymätön ninni
        tarkka kirjoitti:

        ninni.te uskovat käperrytte toistenne seuraan..
        kaikki teistä eivät todellakaan ole tekemisissä Kaikkien kanssa...

        Eipä todellakaan ei...


      • Oma valinta
        tarkka kirjoitti:

        ninni.te uskovat käperrytte toistenne seuraan..
        kaikki teistä eivät todellakaan ole tekemisissä Kaikkien kanssa...

        Niinpä. Ellei Jumala olisi laittanut taistelijoita eturintamaan, ei profetiat palstaa olisi, sillä se täyttyisi ateistien kirjoituksista,muslimin propakandasta, terroristien puolustamista ja kaikkella valheella, sekä uskovien mitätöimisillä, pilkkaamisilla jne. kuten olemme nähneetkin.

        Herra on myös lähettänyt varoittajia, että älkää antautuko maailman leiriin kiistelemään oppikysymyksistä ateistien kanssa. Se avaat ovet kaikelle pahalle, Kuten eilenkin nähtiin.

        Nurkantakaa tulee uskovia sitten eturintamalle huutamaan rakkaudesta kun viholliset ampuu täysillä riivaajien opeilla, sekä psyk. pot. lisäksi rohkaistuvat myöskin sotkemaan sivustoa harhoillaan.
        Riivaajat nauraa teidän lässytyksille. Niihin ei pumpuli tehoa. Davidkin linkosi Goljatin kivellä.

        Uskovan kuuluu seisoa Jumalan sanan takana ja eturivissä. Pelkoa ei ole kun Jeesus taistelee kanssamme.

        Uskovan tehtäviin kuuluu myös Raamatun mukaan korottaa Kristusta. Koska muutama uskova onkin nurkan takana piilossa ja tyhjää tilaa ei ole, sen täyttää sitten pe rke le lastensa kautta ja kärkkyy lisää tilaa valheen kaikella voimalla.

        Tilaa ei jää pahalle jos uskovat tulee piiloistaan ja totuudessa asiallisesti kirjoittavat aikuisille ihmisille palstan aiheenmukaisesti, raamatullisesti ja Jumalan tahdon mukaan. Näin ei häpeäksi koituisi uskoville profetiat palsta.

        Jokaisella on oma tehtävänsä, jonka Herra on antanut. Tuskin kenkään tehtävä on olla sentään piilossa.


      • Julistakaa
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Jos me uskovat käperrymme vain uskovien seuraan, miten voi Evankeliumi levitä sinne missä sitä eniten tarvitaan...

        Amen.


      • uskova ja ravintola
        -jarmo- kirjoitti:

        Tuossa just äsken sain joltain uskovalta roskaämpärin päähäni, koska osallistuin ketjuun, jossa pilkataan. Vastasin siihen että "onko uskosi noin heikko"....

        Juurihan minä kerroin ja puhuin kutsumuksestamme. En minä koeettä sieluni vahingoittuisi millään lailla jos juttelenkin uskosta osattoman pilkkaajan kanssa. Osaan kyllä poistua kun henkinen tilani ei enää jaksa sitä.

        Katsokaas kun kohta tulee eika jolloin jokainen sana jonka heillekin on saatu annettua, oli se sitten millä tavalla tahansa sanottu, on kuitenkin Jumalan suunnitelmaa. Me uskovat olemme uskossa, emme me ole pelkän toivon varassa. Kun me olemme uskossa, me luotamme Jumalaan ja se antaa meille suuren mandaatin julistaa Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Me emme siis julista yksin, vaan Hengessä. Se tila jossa me sitä teemme, ei voi vahingoittua vaikka joutuisimme syvyyksien henkien keskelle, koska olemme täytetty Pyhällä Hengellä. Kaatoihan Jeesuskin täynnä Pyhän Hengen kiivautta rahanvaihtajien pöydät jne. eli ei Jeesuskaan siitä vahingoittunut.
        En minä sitä tarkoita että olisi tarkoituksenmukaista jatkuvasti heilua tuolla jumalattomien keskelllä, vaan välillä käydä herättelemässä niiden ajatuksia. Joidenkin mielestä en vaan tee siinä oikein ja hengessäni en tunne niin... vaan päin vastoin minun täytyy välillä käydä siellä. Se on luontevaa oman taustanikin kannalta, koska tiedän että on harvassa ne uskovat jotka ovat olleet portsarina ja vartijana ensin 30 vuotta ja nähneet kaikki saastan mitä maailma pitää sisällään ja silti säilyttävät vanhurskautensa. Toisin päin on taas paljonkin uskovia, jotka ovat olleet syvällä rikollisuudessa ja huumeidenkäytössä ja tulleet uskoon.

        Jokaisella on oma tehtävänsä. Kunnia siitä Herralle Jeesukselle Kristukselle, että kaikkialle voidaan sanaa julistaa ja keinolla millä tahansa Herramme sinne haluaa mennä tietoa ja vaikutteita viemään.

        "Se on luontevaa oman taustanikin kannalta, koska tiedän että on harvassa ne uskovat jotka ovat olleet portsarina ja vartijana ensin 30 vuotta ja nähneet kaikki saastan mitä maailma pitää sisällään ja silti säilyttävät vanhurskautensa".

        Myös minulla nuoruuden oppini tarjoilijana. Uskoni ns. maalaisuskoa ja kyselin itsekseni usein mitä ja miksi ja vertailin käskyihin. Sitten varsinainenkin työura opetti ihmisluoneen heiluvuuden ja kummallisuuden. Ja siinä sivussa lapset kasvattaneena äitinä jäi selkeä kuva, mitä Suomessa on vuosikymmenten aikana lapsille ja perheille tehty - ja vielä rakkaudettomuus lakipykälin suojattu. Otan aiheistani nimimerkin aiheellisestikin.
        Myös kiitän teitä Sinetti, Seurailija, Ninni ja Jarmo. Pitkään olen täällä lukenut ja silloin tällöin riipustanut.


      • Totuutta
        uskova ja ravintola kirjoitti:

        "Se on luontevaa oman taustanikin kannalta, koska tiedän että on harvassa ne uskovat jotka ovat olleet portsarina ja vartijana ensin 30 vuotta ja nähneet kaikki saastan mitä maailma pitää sisällään ja silti säilyttävät vanhurskautensa".

        Myös minulla nuoruuden oppini tarjoilijana. Uskoni ns. maalaisuskoa ja kyselin itsekseni usein mitä ja miksi ja vertailin käskyihin. Sitten varsinainenkin työura opetti ihmisluoneen heiluvuuden ja kummallisuuden. Ja siinä sivussa lapset kasvattaneena äitinä jäi selkeä kuva, mitä Suomessa on vuosikymmenten aikana lapsille ja perheille tehty - ja vielä rakkaudettomuus lakipykälin suojattu. Otan aiheistani nimimerkin aiheellisestikin.
        Myös kiitän teitä Sinetti, Seurailija, Ninni ja Jarmo. Pitkään olen täällä lukenut ja silloin tällöin riipustanut.

        Kuulkaahan nyt tarjoilijat ja portsarit. Tämä on todellakin profetaallinen ja raamatullinen sivusto. Aiheenmukaista keskustelua varten, Aloitukset siis raamatunsanaan sopivia. Ne omat höpinät ja omavoimaisuus siitä, että minä tässä käännytän ateisteja, pitää jättää pois.
        Palstaa voi lukea miltei koko maailman laajuudelta, missä suomalaisia kulloinkin on.
        Koska palstan tarkoitus ei ole, että jotkut uskovat junnaavat moraalittomien ateistien aloitusten, ivallisten ja asiattomien kirjoitusten parissa loputtomiin vain saadakseen ateistilta sulan hattuunsa, katson. että Raamatunopetusta tarvitaan palstalle lisää.
        Nuoriso pyörii trolleina kun ei palstan aiheesta hajuakaan, siihen muslimi valheineen päälle ja muutamat 'uskovat' ateistien käännyttämisineen, niin soppa valmis, eikä asiallisuudesta tietoakaan.
        Kun kirjoitat totuudessa niin se sana kestää ja sen voi ottaa jokainen, joka sitä haluaa. Eikä se tyhjänä palaja.
        Ei kukaan tule minun tyköni, ellei Isä häntä vedä, sanoi Jeesus.
        Pidä totuutta, rehellisyyttä, Jumalan tahtoa ja toisten huomioimista ja kunnioittamista tärkeinä, niin annat ihmisille mahdollisuuden myös pysyä totuudessa.
        Henkivallat eivät silloin kauttasi hyökkää muihin palstalla.

        Jos jokainen lukee asialliset aloitukset ja osallistuu tai ei osallistu ketjuun. Epäasialliset tulisi poistaa, mutta ylläpidossa tuskin uskiksia on.

        Lue Juudaksen pakkomielle
        pekanvuoro
        16.9.2014 01:20

        --- "'Meillä on Jumalan antama ymmärrys ja sinä olet, henkivaltojen käytössä, siksi ne hyökkäävät kauttasi vääntäen ja kääntäen. Jos paljastan ne"

        13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.
        13:39 Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit.
        13:40 Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.
        13:49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista


      • näkymätön ninni
        Totuutta kirjoitti:

        Kuulkaahan nyt tarjoilijat ja portsarit. Tämä on todellakin profetaallinen ja raamatullinen sivusto. Aiheenmukaista keskustelua varten, Aloitukset siis raamatunsanaan sopivia. Ne omat höpinät ja omavoimaisuus siitä, että minä tässä käännytän ateisteja, pitää jättää pois.
        Palstaa voi lukea miltei koko maailman laajuudelta, missä suomalaisia kulloinkin on.
        Koska palstan tarkoitus ei ole, että jotkut uskovat junnaavat moraalittomien ateistien aloitusten, ivallisten ja asiattomien kirjoitusten parissa loputtomiin vain saadakseen ateistilta sulan hattuunsa, katson. että Raamatunopetusta tarvitaan palstalle lisää.
        Nuoriso pyörii trolleina kun ei palstan aiheesta hajuakaan, siihen muslimi valheineen päälle ja muutamat 'uskovat' ateistien käännyttämisineen, niin soppa valmis, eikä asiallisuudesta tietoakaan.
        Kun kirjoitat totuudessa niin se sana kestää ja sen voi ottaa jokainen, joka sitä haluaa. Eikä se tyhjänä palaja.
        Ei kukaan tule minun tyköni, ellei Isä häntä vedä, sanoi Jeesus.
        Pidä totuutta, rehellisyyttä, Jumalan tahtoa ja toisten huomioimista ja kunnioittamista tärkeinä, niin annat ihmisille mahdollisuuden myös pysyä totuudessa.
        Henkivallat eivät silloin kauttasi hyökkää muihin palstalla.

        Jos jokainen lukee asialliset aloitukset ja osallistuu tai ei osallistu ketjuun. Epäasialliset tulisi poistaa, mutta ylläpidossa tuskin uskiksia on.

        Lue Juudaksen pakkomielle
        pekanvuoro
        16.9.2014 01:20

        --- "'Meillä on Jumalan antama ymmärrys ja sinä olet, henkivaltojen käytössä, siksi ne hyökkäävät kauttasi vääntäen ja kääntäen. Jos paljastan ne"

        13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.
        13:39 Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit.
        13:40 Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.
        13:49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista

        -- Ei hurskaita ja hyviä, vaan meitä syntisiä ja heikkoja. --


      • näkymätön ninni
        uskova ja ravintola kirjoitti:

        "Se on luontevaa oman taustanikin kannalta, koska tiedän että on harvassa ne uskovat jotka ovat olleet portsarina ja vartijana ensin 30 vuotta ja nähneet kaikki saastan mitä maailma pitää sisällään ja silti säilyttävät vanhurskautensa".

        Myös minulla nuoruuden oppini tarjoilijana. Uskoni ns. maalaisuskoa ja kyselin itsekseni usein mitä ja miksi ja vertailin käskyihin. Sitten varsinainenkin työura opetti ihmisluoneen heiluvuuden ja kummallisuuden. Ja siinä sivussa lapset kasvattaneena äitinä jäi selkeä kuva, mitä Suomessa on vuosikymmenten aikana lapsille ja perheille tehty - ja vielä rakkaudettomuus lakipykälin suojattu. Otan aiheistani nimimerkin aiheellisestikin.
        Myös kiitän teitä Sinetti, Seurailija, Ninni ja Jarmo. Pitkään olen täällä lukenut ja silloin tällöin riipustanut.

        Kiitos Herralle sinusta rakas sisareni Jeesuksessa Kristuksessa. Armoa ja Rauhaa!!!


      • näkymätön ninni
        Totuutta kirjoitti:

        Kuulkaahan nyt tarjoilijat ja portsarit. Tämä on todellakin profetaallinen ja raamatullinen sivusto. Aiheenmukaista keskustelua varten, Aloitukset siis raamatunsanaan sopivia. Ne omat höpinät ja omavoimaisuus siitä, että minä tässä käännytän ateisteja, pitää jättää pois.
        Palstaa voi lukea miltei koko maailman laajuudelta, missä suomalaisia kulloinkin on.
        Koska palstan tarkoitus ei ole, että jotkut uskovat junnaavat moraalittomien ateistien aloitusten, ivallisten ja asiattomien kirjoitusten parissa loputtomiin vain saadakseen ateistilta sulan hattuunsa, katson. että Raamatunopetusta tarvitaan palstalle lisää.
        Nuoriso pyörii trolleina kun ei palstan aiheesta hajuakaan, siihen muslimi valheineen päälle ja muutamat 'uskovat' ateistien käännyttämisineen, niin soppa valmis, eikä asiallisuudesta tietoakaan.
        Kun kirjoitat totuudessa niin se sana kestää ja sen voi ottaa jokainen, joka sitä haluaa. Eikä se tyhjänä palaja.
        Ei kukaan tule minun tyköni, ellei Isä häntä vedä, sanoi Jeesus.
        Pidä totuutta, rehellisyyttä, Jumalan tahtoa ja toisten huomioimista ja kunnioittamista tärkeinä, niin annat ihmisille mahdollisuuden myös pysyä totuudessa.
        Henkivallat eivät silloin kauttasi hyökkää muihin palstalla.

        Jos jokainen lukee asialliset aloitukset ja osallistuu tai ei osallistu ketjuun. Epäasialliset tulisi poistaa, mutta ylläpidossa tuskin uskiksia on.

        Lue Juudaksen pakkomielle
        pekanvuoro
        16.9.2014 01:20

        --- "'Meillä on Jumalan antama ymmärrys ja sinä olet, henkivaltojen käytössä, siksi ne hyökkäävät kauttasi vääntäen ja kääntäen. Jos paljastan ne"

        13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset.
        13:39 Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit.
        13:40 Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.
        13:49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista

        Jotenkin tuntuu kovinkin jäätävältä tuo sinun julistuksesi. Kuka on tämä henkilö/henkilöt johon viittaat tuossa lauseessa:
        --- "'Meillä on Jumalan antama ymmärrys ja sinä olet, henkivaltojen käytössä, siksi ne hyökkäävät kauttasi vääntäen ja kääntäen. Jos paljastan ne"

        Toivoisin sinulta hieman tarkennusta.

        Sinulle Totuutta haluan sanoa tämän:
        Jokaista henkeä ei tule uskoa, näyttäköön kuinka hurskaalta tai hengelliseltä tahansa. Henget toimivat kyllä, niin Pyhä Henki kuin pahatkin. Oleellista ei ole siksi se, miltä näyttää tai mitä koetaan, vaan se, mitä opetetaan evankeliumista. Pyhä Henki yhtyy Jumalan sanaan eikä puhu koskaan sitä vastaan. Vanha rukoilevaissaarnaaja sanoi, että ne, jotka armosta elävät, pelastuvat. Silloin kun evankeliumi saa vapauttaa synnistä, omantunnon ahdistuksesta ja uskonnollisuudesta, ja Jeesuksen risti korotetaan uskon keskukseen, eletään armosta. Synnillä ei tahdota aiheuttaa murhetta Jumalan Pyhälle Hengelle, eikä armon ansaitsemisen kunniaa ryöstetä ristin Herralta ihmiselle. Väärät profeetat eivät sitoudu ristiin, armoon eivätkä ehdottomaan evankeliumiin.sro.


      • ...

        ...


      • ....
        Oma valinta kirjoitti:

        Niinpä. Ellei Jumala olisi laittanut taistelijoita eturintamaan, ei profetiat palstaa olisi, sillä se täyttyisi ateistien kirjoituksista,muslimin propakandasta, terroristien puolustamista ja kaikkella valheella, sekä uskovien mitätöimisillä, pilkkaamisilla jne. kuten olemme nähneetkin.

        Herra on myös lähettänyt varoittajia, että älkää antautuko maailman leiriin kiistelemään oppikysymyksistä ateistien kanssa. Se avaat ovet kaikelle pahalle, Kuten eilenkin nähtiin.

        Nurkantakaa tulee uskovia sitten eturintamalle huutamaan rakkaudesta kun viholliset ampuu täysillä riivaajien opeilla, sekä psyk. pot. lisäksi rohkaistuvat myöskin sotkemaan sivustoa harhoillaan.
        Riivaajat nauraa teidän lässytyksille. Niihin ei pumpuli tehoa. Davidkin linkosi Goljatin kivellä.

        Uskovan kuuluu seisoa Jumalan sanan takana ja eturivissä. Pelkoa ei ole kun Jeesus taistelee kanssamme.

        Uskovan tehtäviin kuuluu myös Raamatun mukaan korottaa Kristusta. Koska muutama uskova onkin nurkan takana piilossa ja tyhjää tilaa ei ole, sen täyttää sitten pe rke le lastensa kautta ja kärkkyy lisää tilaa valheen kaikella voimalla.

        Tilaa ei jää pahalle jos uskovat tulee piiloistaan ja totuudessa asiallisesti kirjoittavat aikuisille ihmisille palstan aiheenmukaisesti, raamatullisesti ja Jumalan tahdon mukaan. Näin ei häpeäksi koituisi uskoville profetiat palsta.

        Jokaisella on oma tehtävänsä, jonka Herra on antanut. Tuskin kenkään tehtävä on olla sentään piilossa.

        ...


      • ...

        ...


      • ...
        uskova ja ravintola kirjoitti:

        "Se on luontevaa oman taustanikin kannalta, koska tiedän että on harvassa ne uskovat jotka ovat olleet portsarina ja vartijana ensin 30 vuotta ja nähneet kaikki saastan mitä maailma pitää sisällään ja silti säilyttävät vanhurskautensa".

        Myös minulla nuoruuden oppini tarjoilijana. Uskoni ns. maalaisuskoa ja kyselin itsekseni usein mitä ja miksi ja vertailin käskyihin. Sitten varsinainenkin työura opetti ihmisluoneen heiluvuuden ja kummallisuuden. Ja siinä sivussa lapset kasvattaneena äitinä jäi selkeä kuva, mitä Suomessa on vuosikymmenten aikana lapsille ja perheille tehty - ja vielä rakkaudettomuus lakipykälin suojattu. Otan aiheistani nimimerkin aiheellisestikin.
        Myös kiitän teitä Sinetti, Seurailija, Ninni ja Jarmo. Pitkään olen täällä lukenut ja silloin tällöin riipustanut.

        ...


    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        Olette Rakkaat .... mutta Jeesus Rakkahin, Hän pelasti meidät, ettei yksikään hukkuisi!!!!
        Aamen.


    • Sinappisormi2

      Samaa höperrystä jälleen. Ettekö koskaan kyllästy, tuohon samaan imelään lässytykseen, ilman mitään asiaa ja keskustelua.

    • sinettisormus1

      Huomenta Rakkaat siskot ja veljet ja myös sinulle "Sinappisormi", kun mielenkiinnolla seuraat keskustelujamme päivästä toiseen, se on aiheuttanut tuttavieni piirissäkin ihmetystä, sillä miksi täällä olisit jos ei yhtään kiinnosta?
      Tänään näyssä oli kuin Taivaan valtakunnan portaat ...
      Kyselin Herralta, oliko tuo näky, sillä kuva oli himmeä. Pyysin häneltä vastausta Sanansa kautta, joka avautui Jeremia 2 ja 3.
      Tämä kohta pysäytti ja laittoi miettimään, Jeremia 2:11:

      Onko mikään pakanakansa vaihtanut jumalia, vaikka ne eivät olekkaan jumalia? Mutta minun kansani on vaihtanut kunniansa siihen, josta ei apua ole.

      Tätä Jumala kysyy meiltä tänäänkin. Herran armoa ja Rauhaa meille kaikille ja siunausta Hänen nimessään.
      Aamen.

      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jer.2.html

      • sinettisormus1

        Jeremia 2:29:

        Miksi riitelette minua vastaan? Olettehan te kaikki luopuneet minusta, sanoo Herra.

        Ajtusta herättäviä kysymyksiä Herralta, jota näemme täälläkin joka päivä, miksi riitelemme hänestä, jos emme häneen edes usko?


    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        Jeremia 3: 22:

        Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, niin minä parannan teidän luopumuksenne." - " Katso, me tulemme sinun tykösi, sillä sinä olet Herra, meidän Jumalamme."

        Herra on meille armollinen ja rakastava.
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Jeremia 3: 22:

        Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, niin minä parannan teidän luopumuksenne." - " Katso, me tulemme sinun tykösi, sillä sinä olet Herra, meidän Jumalamme."

        Herra on meille armollinen ja rakastava.
        Aamen.

        https://www.youtube.com/watch?v=i8__hpSXArc


    • sinettisormus1
      • näkymätön ninni

        Tule kanssani Herra Jeesus; Tämä on aina ollut yksi lempi virsistäni.

        Esikoiseni, (nyt jo murrosikäinen) lauloi tuota virttä eskarilaisena, odottaessaan taksia tien varressa. Tuli turvallinen olo, kun oli vähän jänskättänyt taksiin ja eskariin meno.

        Jumala on aina kanssamme, menimmejpä minne hyvänsä. Hän on myös paras apu ja turva kaikissa erilaisissakin tailanteissa. Kun Herra on kanssamme, meillä on aina paras auttaja ihan lähellä. Siksi meidän ei tarviste pelätä, arkailla tai jännittää. Pelottavissa tilanteissa voimme sanoa itsellemme ääneen tai hiljaa mielessämme:

        Herra on minun auttajani, siksi en pelkää. (Hepr.13:6)


        548
        Virsi

        Tule kanssani Herra Jeesus, tule siunaa päivän työ.
        Tule illoin ja aamuin varhain, tule vielä kun joutuu yö, tule vielä kun joutuu yö.
        Tule askele askeleelta minun kanssani kulkemaan.
        Sua ilman en saata olla, pysy luonani ainiaan, pysy luonani ainiaan


      • näkymätön ninni kirjoitti:

        Tule kanssani Herra Jeesus; Tämä on aina ollut yksi lempi virsistäni.

        Esikoiseni, (nyt jo murrosikäinen) lauloi tuota virttä eskarilaisena, odottaessaan taksia tien varressa. Tuli turvallinen olo, kun oli vähän jänskättänyt taksiin ja eskariin meno.

        Jumala on aina kanssamme, menimmejpä minne hyvänsä. Hän on myös paras apu ja turva kaikissa erilaisissakin tailanteissa. Kun Herra on kanssamme, meillä on aina paras auttaja ihan lähellä. Siksi meidän ei tarviste pelätä, arkailla tai jännittää. Pelottavissa tilanteissa voimme sanoa itsellemme ääneen tai hiljaa mielessämme:

        Herra on minun auttajani, siksi en pelkää. (Hepr.13:6)


        548
        Virsi

        Tule kanssani Herra Jeesus, tule siunaa päivän työ.
        Tule illoin ja aamuin varhain, tule vielä kun joutuu yö, tule vielä kun joutuu yö.
        Tule askele askeleelta minun kanssani kulkemaan.
        Sua ilman en saata olla, pysy luonani ainiaan, pysy luonani ainiaan

        http://www.youtube.com/watch?v=soOr7DjvRcs


      • näkymätön ninni

    • sinettisormus1

      Kävin tuossa yurkin ketjussa ja näin tämän videon ja tuo videon esittelykuva, jossa on nuo rappuset, ovat samanlaiset kuin tämän aamun näyssä ja asiaahan tuossa videossa onkin ...

      https://www.youtube.com/watch?v=1ULcID6FYAY

      • Täällä kaivataan asiallisuutta. Kuka tietää tuleeko pretrib ja pelastuuko kukaan sen jälkeen? Raamatun paikka löytyy ylläolevasta videosta.

        Ilm. 7:14
        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.


    • sinettisormus1

      Herra, pyydän anteeksi, heidän silmänsä eivät näe, eivätkä korvansa kuule. He ovat kuin tuo Jeremian teksti tälle aamulle, jossa sinä vielä yrität heitä herättää, mutta ole meille armollinen .... KIITOS JEESUS!!!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=BuMxRaxRCdc

      • Seurailija1

        sinetti on ollut hereillä heti aamusta!.. Tuonut sanaa, mietittävää.. Hyvää sanaa Kiitos Kiitos Kiitos olet Siunattu!!! ja Jeesus Kristus on Herramme ja Ylistyksemme kohde Numero1.. Aaamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä ajatuksena rukouksissamme.. Aamen.


    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      No joo onhan tuossa mietittävää mutta moni on käynyt taivaassakin ja tullut uskoon kuolinreissullaan, nähneet jopa Jeesuksen!. Tämä lääkäri oli nähnyt eri värisiä lintuja, perhosia, tuttuja ha tuntemattomia, kuolleita ja eläviä, sinisiä järviä.... En tiedä missä on käynyt. Tunsi kyllä rakkauden ilmapiirin mutta kovin vakuuttava tuo ei ole minun mielestäni, ainakin kovin haalea kokemus eikä hänen uskokaan juuri vahvistunut tai sitä ei vahvistettu, liikaa maallisuutta, kuin esikartanon esikartano.. Joku voi olla tästä asiasta toistakin mieltä.. Siunausta kaikille tähän päivään. Nyt on tärkeintä olla Jeesuksen Kristuksen oma ja kulkea hänen viitoittamaa tietä, pää pystyssä, maailma yrittää mitätöidä kaiken..

      • sinettisormus1

        ... totta puhut Seurailija, toinkin tämän esimerkkinä siitä, että muutakin on olemassa kuin tämä maailma ja toivon että tuon lääkärin tiekin tulee kulkemaan vielä Jeesuksen tiellä, näin meitä ravistellaan ja herätellään ....


    • Seurailija1

      Sitä toivotaankin että lääkäri tulee uskoon vielä.. Noita esimerkkejä on paljon, monille on näytetty ja heillä on sanoma mukanaan, varoitus..Ihmiset eivät tahdo noihin uskoa, se harmittaa.. Ravistelut ovat alkaneet ja ne kiihtyvät.. Tästä tulee ihan mieletön aika, maailma on nyt niin kovin pahan otteessa mutta Jumala ilmestyy kohta niin että kaikki joutuvat miettimään, moni herääkin..

      • sinettisormus1

        AAMEN!!!!!!


      • AOAOAOAOAOAOAOAOAO
        sinettisormus1 kirjoitti:

        AAMEN!!!!!!

        Pyydän rukoustukea setäni Paulin pelastumiseksi. Hän ei usko Jumalaan, ja on jo 80-vuotias.

        Kiitos.

        Pyydän myös omasta puolestani, sillä otan huomenna yhteyttä oman kuntani terveyskeskukseen, ja pyrin saamaan itselleni lähetteen leikkaukseen, mitä pikemmin sen parempi.

        Jumala on antanut tästä hieman oudosta asiasta unenkin, mutta pyydän Jumalan täydellistä aikataulutusta ja tahdon tapahtumista, myös juuri tietylle lääkärille pääsyssä.

        Siirryn pariksi päiväksi mökille, joten "tekniikka" jää toviksi taakse.

        Kiitos.


      • sinettisormus1
        AOAOAOAOAOAOAOAOAO kirjoitti:

        Pyydän rukoustukea setäni Paulin pelastumiseksi. Hän ei usko Jumalaan, ja on jo 80-vuotias.

        Kiitos.

        Pyydän myös omasta puolestani, sillä otan huomenna yhteyttä oman kuntani terveyskeskukseen, ja pyrin saamaan itselleni lähetteen leikkaukseen, mitä pikemmin sen parempi.

        Jumala on antanut tästä hieman oudosta asiasta unenkin, mutta pyydän Jumalan täydellistä aikataulutusta ja tahdon tapahtumista, myös juuri tietylle lääkärille pääsyssä.

        Siirryn pariksi päiväksi mökille, joten "tekniikka" jää toviksi taakse.

        Kiitos.

        Me Rukoilemme, AOAOAO .... Herra olkoon sinun ja setäsi Paulin elämässä, antakoon hän pelastuksen ja vapautuksen ja paranemisen teille. Kulkekoon Herra turvallisesti johdattaen teitä.
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Me Rukoilemme, AOAOAO .... Herra olkoon sinun ja setäsi Paulin elämässä, antakoon hän pelastuksen ja vapautuksen ja paranemisen teille. Kulkekoon Herra turvallisesti johdattaen teitä.
        Aamen.

        https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc


    • Sinetti kuulee

      Ääniä. Höyryä tulee ja paine nousee.

    • Siunaten

      Hyvää huomenta ystävät.

    • näkymätön ninni

      Te jotka olette saaneet Herralta sanoman: Julista!

      Rohkaisuksi teille:

      Mooses sanoi Herralle: "Mutta, Herra, minä en ole koskaan ollut hyvä puhuja enkä ole nytkään, vaikka sinä olet puhunut minulle. Minulla on hidas puhe ja kankea kieli.

      "Herra sanoi hänelle: "Kuka on antanut ihmiselle suun? Kuka tekee ihmisestä mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö juuri minä, Herra? Mene nyt, minä olen sinun kanssasi, kun puhut, ja neuvon sinulle, mitä sinun tulee sanoa."

      Mooses sanoi: "Minä pyydän, Herra, lähetä joku muu." 2 Moos. 4:10-13

      Mooses näyttää todella olleen täysin vakuuttunut siitä, että hänestä ei ollut Jumalan antaman tehtävän täyttäjäksi. Ja vaikea häntä on moittia. Juuri sellaiselta kaikista oikein kutsutuista tuntuu. Ei minusta ole tähän; minulla on hidas puhe ja kankea kieli; kaikki edellytykset puuttuvat. Lähetä siis joku muu - kuka tahansa on parempi. Ylpeä voi sanoa näin leikkien vaatimatonta, mutta Jumalan kohdannut Mooses oli ehdottoman vakuuttunut asiasta ja täysin tosissaan. Jumala joutui muistuttamaan, että hän on ihmisen luonut ja tietää varsin hyvin mihin kenestäkin on. Oleellista ei ole koskaan se, mitä ihminen itsetään uskoo, vaan se, kutsuuko Jumala. Jos Jumala kutsuu, on paras totella, vaikka ei olisikaan omasta mielestään sopiva. Vastuu on kutsujan.

      Näin rohkaisee meitä Juha Vähäsarja kirjassaan: Lupaus kantaa

      Siunattua päivää kaikille!
      Aurinko paistaa täydeltä terältä täällä Savon suunnalla!
      Nyt koiran kanssa lenkille! :)


      • Ei kahta Herraa

        Eipä ole näkynyt julistavia aloituksia. Moraalittomien ateistien aloitusten kannattajina pyörii ko. julistajat.


      • näkymätön ninni
        Ei kahta Herraa kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt julistavia aloituksia. Moraalittomien ateistien aloitusten kannattajina pyörii ko. julistajat.

        Voisitko sinä tehdä sen julistavan aloituksen.


      • näkymätön ninni

    • Tärkeää onkin

      Kiitos Ninni kun jatkat.

      • on nähty

        Vois parikin sanaa sanoa tohon vaan jätämpä


    • Seurailija1

      Paljonki pukkasi painajaisia silloin kun itse lääkitsin, joskus heräsinkin ääniin.
      Nyt ei pukkaa painajaisia, ne pimeydet ja kauhut jäi taakse kun uskoon tulin.

      "Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani" Ps 23:4

      Herra on parempi lääkitsijä, tehoaa varmasti. Kiitos.

      • Siunaten

        Niin onkin niille, jotka ottavat lääkkeen uskossa vastaan Jeesukselta.
        Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.


    • -jarmo-

      Iltapäivää vaan minunkin puolestani, hyvät Jumalan hörhöt... ja kiitos Ninnille kun laitoit itsesi likoon mun puolesta. Et tiäkään paljonko se helpotti oloani.

      Mutta hei, tänään kun luin että Stockmannin kellarissa on ollut tulipalo ja taloa evakuoitiin.... eihän siinä mitään, onhan näitä... mutta kun mä olen nähnyt sieluni silmin sellasia "flash" tyyppisiä välähdyksiä tuosta kaikille tutusta Stockmanin suuresta ja historiallisesta päätavaratalosta, joka on oikeastaan jo historiallisestikin sodanjälkeisen Helsingin vaurauden pääsymboleita. Olen nähnyt tuon tavaratalon tyhjillään ja oviin on kiinnitetty teipillä joku lappu ilmoitukseksi. Ilmeisesti lopettamisesta tms. koska en ole koskaan nähnyt mitä siinä luki. Ainostaan olen nähnyt välähdyksiä pääovista ja ikkunoista ja todennut että kauppa on kiinni lopullisesti.

      • näkymätön ninni

        Sinä Jarmo olet rakas veljeni Jeesuksessa Kristuksessa! Miksi siis en sinua puolustaisi. Pahaa on tehnyt puolestasi, miten sinua on tällä palstalla riepoteltu. Onneksi olet henkisesti vahvaa sorttia, etkä vähästä pahastu. Kaikkein eniten ottaa kupoliin joidenkin uskovien tekopyhyys. Sitä on vaikea sietää...


      • -jarmo-
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Sinä Jarmo olet rakas veljeni Jeesuksessa Kristuksessa! Miksi siis en sinua puolustaisi. Pahaa on tehnyt puolestasi, miten sinua on tällä palstalla riepoteltu. Onneksi olet henkisesti vahvaa sorttia, etkä vähästä pahastu. Kaikkein eniten ottaa kupoliin joidenkin uskovien tekopyhyys. Sitä on vaikea sietää...

        Niinpä... Se kanssauskovan nimittely ja pilkka (alla esim. eräs) satuttaa minua. Ei minua satuta yhtään jonkun Netpunkin hölmöt sekoilut koska hän ei tiedä mistä puhuu mutta uskovan on jo perusvaatimukseltaan tajuttava miten käyttäytyy kanssauskovaa kohtaan. Moni vie Taivaaseen tuomiolle sanansa koska kun sana tuottaa kipua, se rekisteröityy jonnekin Taivaassa olevaan kirjaan josta pyyhitään saldo pois vain katumuksen kautta Jeesuksessa Kristuksessa. Moni luulee että hänellä on oikeus puhua ihan mitä sattuu katumatta tai edes ajattelematta tarkemmin vain siksi koska kutsuu itseään sukovaiseksi.
        Katumaton synti tulee synniksi kun sydän siitä kärsii. Jeesus ei ole anteeksiantoautomaatti, eikä niitä syntejä rahalla tai vastapalveluksilla saa korvattua.

        Uskovan on parasta kunnioittaa aina kanssauskovaa, oli tilanne mikä tahansa.


      • vaikia on sietää
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Sinä Jarmo olet rakas veljeni Jeesuksessa Kristuksessa! Miksi siis en sinua puolustaisi. Pahaa on tehnyt puolestasi, miten sinua on tällä palstalla riepoteltu. Onneksi olet henkisesti vahvaa sorttia, etkä vähästä pahastu. Kaikkein eniten ottaa kupoliin joidenkin uskovien tekopyhyys. Sitä on vaikea sietää...

        joopajoo


    • Kukapa sen paremmin

      ...sanoo kuin tekopyhä itse.

    • Paljon näette

      Näkyjä, unia, kuulette ääniä. Ihmeellistä, miten samoille henkilöille nämä keskittyy? Psykiatri osaisi varmaan antaa, tarkemman diagnoosin. Oletteko kokeilleet mitään näkyvämpää, esim. vetten päällä kävely?

      • !!!

        Raamatun mukaan sinunkin pitäisi olla tässä joukossa:
        "...vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle. Teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä ja vanhuksenne uneksivat unia... Apt. 2:17-18.


    • Niinpä niin

      Nimenomaan sinne aitovierille ja sinne minne Jumala lähettää sanan kanssa.
      Kirkastamaan Jeesusta Kristusta ja hänen syntiensovitustaan. Ei itselleen sulkia hattuunsa hankkimaan. Nöyrän Jumalan sanansaattajan tunnistaa ateistikin, samoin kuin itsensä korottajankin.
      Jumalan sanaa ja profetallista asiaa siis esille.

    • Mikähän lie

      Ninan palkka rahallisesti tästä työstä? Samaa luokkaa jos on Piken kanssa, niin se siitä sitten.

      • Mikähän. Lähesty Ninaa henkilökohtaisesti. Silloin sinun on helpompi arvioida häntä.


    • 0492uy

      Miksi kadehdit? miksi puhut rahasta? Miksi et ajattele sieluasi? Hel ve tissä et tarvitse rahaa. Pelasta itsesi kadotukselta, jossa on oleva itku ja hammasten kiristys ja tee parannus elämääsi. Rukoile, että Jeesus ottaisi sinut lapsekseen. hän antaa sinulle kaiken, mitä tarvitset-


      Matteuksen evankeliumi:
      16:26 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

      Markuksen evankeliumi:
      8:36 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?

      Luukkaan evankeliumi:
      9:25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

    • Ei ole kysymys

      Kateudesta. Niin paljon on vaan tullut näitä väärinkäsityksiä, jopa rikosepäilyjä näissä piireissä, toivon että ei enää tulisi yhtään. Ei ole hyväksi uskovien yhteisöille. Ps. Sinun on turha tätä liirumlaarumia minulle syöttää, " pelasta itsesi kadotukselta' ym. Olenhan Jumalan valittu. Tiedä sen, entäs sinä?

      • 0492uy

        Enpä revi stressiä, sillä tuli mitä tuli, niin Jumalalla on kaikki hallussa. Pikkujutuilta tuntuu siksi, että jokainen on kuitenkin tuomiolla yksin tekemisitään.

        Pikkujuttuja ei ole nykyiset lööpit ihmisten elämästä, joita hyppää silmille päivittäin.
        Murhia, vanhusten ryöstöjä ja laiminlyöntejä, lasten tuskaa ja vanhempien sekoilua, Jumalan kieltämistä ja uskonkin kieltämistä. Ei saa opettaa lapsille Jumalan todellisuutta. Trauma vanhemmille kun kristillisessä päiväkodissa rukoiltiin ruokarukous. Etusivun juttu sekin kissankokoisilla kirjaimilla taannoin ip. lehdissä.
        Poliisipäällikkö pidätettynä huumekaupasta ym. rikollisesta toiminnasta. Rikollisten kamu ja kaveri. ym, ym..

        Mitä on lupapareiden epäselvyys ed. rinnalla.
        Luojansa edesssä jokainen seisoo tai kaatuu tai maatuu.


      • 0492uy kirjoitti:

        Enpä revi stressiä, sillä tuli mitä tuli, niin Jumalalla on kaikki hallussa. Pikkujutuilta tuntuu siksi, että jokainen on kuitenkin tuomiolla yksin tekemisitään.

        Pikkujuttuja ei ole nykyiset lööpit ihmisten elämästä, joita hyppää silmille päivittäin.
        Murhia, vanhusten ryöstöjä ja laiminlyöntejä, lasten tuskaa ja vanhempien sekoilua, Jumalan kieltämistä ja uskonkin kieltämistä. Ei saa opettaa lapsille Jumalan todellisuutta. Trauma vanhemmille kun kristillisessä päiväkodissa rukoiltiin ruokarukous. Etusivun juttu sekin kissankokoisilla kirjaimilla taannoin ip. lehdissä.
        Poliisipäällikkö pidätettynä huumekaupasta ym. rikollisesta toiminnasta. Rikollisten kamu ja kaveri. ym, ym..

        Mitä on lupapareiden epäselvyys ed. rinnalla.
        Luojansa edesssä jokainen seisoo tai kaatuu tai maatuu.

        Shalom. Rauhaa ja terveyttä:)
        http://www.youtube.com/watch?v=loEjCbSPNjw


    • Kaikille

      Huomenta ystävät ja kylän miehet.

    • Kaikille myös täällä

      Hyvää yötä . Ketju on hyvä kiitos aloittajalle.

      • Sumuinen aamu

        Huomenta kaikille kirjoittajille ja lukijoille.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe