Idiooteille hyvä muistutus.

Turpaanvaan

Kun tuolla yöelämässä aina näkee näitä nuorehkoja miehiä, joille vaikuttaa olevan jonkinlainen itsetarkoitus päästä nyrkkeilemään jonkun kanssa. Syyllä ei taida olla niin suurta merkitystä.
Tässä linkissä on hyvä esimerkki siitä, mitä se "pataanvetäminen" voi aiheuttaa myös sille tekijälle.

Vaikka kunnioitus idioottikavereiden keskuudessa voi saada lisäarvoa, niin sen lisäarvon hinta voi olla aika hurja ja pilata myös lyöjän elämän lopullisesti.

Ihan vaan muistutksena.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288737462814.html

18

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kova jätkä"

      Joidenkin täytyy päteä nyrkeillä ja näyttää kavereille oli syytä tai ei.

      • ÄO heillä kengänn:o

        Kun ei ole järkeä niin käytetään lisää voimaa, silleenhän ne ongelmat tunnetusti ratkeaa... ja äiti sitten parsii... rahalla.


    • Ihan vaan muistutkse

      Turpaanvaan Ihan vaan muistutksena olen J-Pennasen kaveri.

    • 4e4ee4

      Välillä kun oikeen vituttanut koko viikon, niin sitä oikein odottaa viikonloppuna baarissa, että just tollaset urpot tulisi haastamaan riitaa, ja vielä parempi että yrittäisi päälle käydä. On niin nautinnollista on vetästä tollasilta hampaat kurkkuun ja vintti pimeeks. Loppupeleissä totaalisia paskahousujahan nuo vässukät on.

      • 4e4ee4

        Minäki olen J-Pennasen kaveri uhoon vaan kun tumputan .


    • KNock

      ....muista vaan että joku voi ajatella sinusta ihan samalla tavalla

      • chickens!

        Kyllä minä olen teitäkin kovempi kaveri. Tuollaisilla vasemmankäden vässyköillä pyyhin pölyjä lauantai-iltaisin..


      • chickens!
        chickens! kirjoitti:

        Kyllä minä olen teitäkin kovempi kaveri. Tuollaisilla vasemmankäden vässyköillä pyyhin pölyjä lauantai-iltaisin..

        Olen sentään J-Pennasen kaveri.


      • joooooooo
        chickens! kirjoitti:

        Kyllä minä olen teitäkin kovempi kaveri. Tuollaisilla vasemmankäden vässyköillä pyyhin pölyjä lauantai-iltaisin..

        Niinpä niin.... ja sitten pyyhit verisen nokkas ääliö.... meehän pentu sinne äitis perceeseen takas.


      • joooooooo
        joooooooo kirjoitti:

        Niinpä niin.... ja sitten pyyhit verisen nokkas ääliö.... meehän pentu sinne äitis perceeseen takas.

        Minäki olen J-Pennaasen kaveri huomaatte vamaan.


      • joooooooo
        joooooooo kirjoitti:

        Minäki olen J-Pennaasen kaveri huomaatte vamaan.

        Perkele nyt otti pattiin.


    • 4e4ee4

      Saa ajatella. En vittuile, enkä ole koskaan aloittanut tappelua, minä lopetan ne.

    • 4e4ee4

      Minäki olen J-Pennasen kaveri.

      • uberschwein

        Minä olen kaksikertaa kovempi kaveri kuin nämä edelliset yhteensä! Kahdella ensimmäisellä niistän nenäni ja kolmannella pyyhin perseeni. Lopuksi vedän kaikkien muijia kuivana kakkoseen!


      • uberschwein
        uberschwein kirjoitti:

        Minä olen kaksikertaa kovempi kaveri kuin nämä edelliset yhteensä! Kahdella ensimmäisellä niistän nenäni ja kolmannella pyyhin perseeni. Lopuksi vedän kaikkien muijia kuivana kakkoseen!

        Olen täysverinen homo.


    • kallevillejapena

      lapset taas "asialla"

    • no huh.

      On niin monta kertaa nähty miten joillakin nyrkkeilijöillä on taipumusta joutua tappeluihin, itse he provosoivat tai provosoituvat ja sitten annetaan tai saadaan turpaan. Luultavasti nyrkkeijä olisi fiksumpana voinut välttää grillijonossa tappelun, mutta eipä sitä? Sitten kun saadaan turpaan, niin sitten itketään? Hyvä esimerkki siitä miten suomalainen oikeus voi olla täysin mielivaltainen? Jo typerämpikin tajuaa, että jos pystyy jatkaan nyrkkeilyä, niin silloin jalat, kädet ja pää toimii, ne täytyy toimia, nyrkkeily vaatii noita kaikkia ja jos nuo kaikki toimii, niin kyllä pystyy töihinkin jos on vaan halua. Työelämässä on paljon pahemminkin vammautuneita, joilla ei ole puhettakaan, että voisivat edes haaveilla nyrkkelemisestä.

    • fddf

      Mun äiti hakka teiät kaikki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe