mies lähetti törkykuvia naisille

huh huh

Kamerasta löytyi kuvia täydestä tiskialtaasta, vanhoista alusvaatteistani, minusta saunan jälkeen (ihmettelinkin miksi halusi ottaa minusta usein kuvia kun ei ollut meikkiä tms, kiireesti vain näky ikuistetuksi), vaatekaapista joka ei ollut siisti, jopa ei niin edustava kuva anopistaan jms.
Mies väitti, että lapset ovat vahingossa ottaneet. Uskoin selityksen, kunnes selvisi myöhemmin, että oli lähetellyt niitä parille naisystävälleen saadakseen empatiaa surkeasta tilanteestaan.
Ja saihan hän. Sääliiksi oli käynyt hieno mies niin, että suhteet molempiin syntyivät. Pelastivat ruman, sottaisen naisen ikeestä. Nyt tappelevat keskenään, kuka upean prinssin saa.

39

2347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei naurun asia mutta kui

      Siis ei voi olla....! Hulluko se mies on? Ja aika yksinkertaisia ne naiset myös. Siis ootko vakavissas?

    • Älä Tuhlaa Aikaasi

      Ei oo totta? Eihän. Aivan hirveä juttu. ..

      Onko noin sikamaisia miehiä muka olemassa? :(

      • Sundaytoo

        Ihan täysi idiootti. Kansallinen liputuspäivä päivästä, jolloin pääset hänestä eroon :)


    • Näillä mennään hei

      Ap. myötätuntoni ei nyt kohdistu sinuun vaan yksinkertaisiin kakkosiin, jotka vakavissaan haluavat katsella vaimojen valokuvia, tai nämä, tarkoituksenhakuisesti napattuja saunakuviasi. Pettäjän tyyppitemppu, yrittää näyttää häirikkövaimon uhrilta, sääli**** saadakseen. Tyhmät naiset uskovat.

      Mulle kävi samanmoisesti, yh-kakkonen seuraili netissä valokuviani, joita sinne iloisesti ja avoimesti laitoin, kakkosesta tietämättä. Eteni niin, että ex-pettäjä ei kehdannut tuoda naista näytille sukuunsa eron jälkeen. Koskaan ei tietojeni mukaan ole esitellyt naista, vaikka en kuulumisia enää kuuntele, viimeksi kun kuulin, nainen itse tituleerasi exää miesystävänään. Tapailevat kai samoin kuin salasuhteen aikana, naisen kodissa piilossa muiden katseilta.

    • Sun onni

      ..jos mies tulisi näyttämään kuvaa täydestä tiskialtaasta tai pyykeistä, kysyisin, miksi hän ei ole itse tiskannut ja pyykännyt, onko kotityöt vain vaimon vastuulla. Onneksi pääsit eroon miehestä, siis tuskin toli kotona tai sängyssäkään tuosta apua sinulle.

      • parisuhdeterminaatto

        Tottahan parisuhteessa on että siihen kuuluu A: Miesten työt ja B: Yhteiset työt. En kumminkaan pidä kovin fiksuna toimintana räppäillä kuvia jostain tiskeistä saati sitten hakea niillä säälipillua, naurettavaa touhua kaikenkaikkiaan...


      • hoh hoijaa

        Oon niin samaa mieltä. Parisuhtessa elävän kuuluu jakaa kotityöt. Törmäsin ukkomieheen, joka haki naisseuraa ja vaimon vikoihin listasi jopa hoitamatta olevat omakotitalon kattotyöt, auton renkaan vaihdot. Mitähän mies teki kotonaan vai käyttikö kaiken vapaa-aikansa muiden naisten piiritykseen??? Oli vähintäänkin erikoista kotitöiden huonon hoitamisen lisäksi syyttää naista hoitamattomista perinteisistä miesten töistä. Lisäksi mies kertoi vaimonsa olevan fyysisesti sairas. No miksei hän sitten ollut kotona lapsiperheen arkea jakamassa???


    • päivän naurut:D

      Näistä suomi24 jutuista tulee hyvin ilmi miksi ei kannata nykypäivänä seurustella:D sainpa taas päivän naurut:D:D:D:D: D lisää kiitos !!!

    • Öeyusta

      Loistava vinkki, kiitos!!

      Ja akat, ryhdistäytykää. Mikään ei ole sen kaameampaa kuin sekainen vaatekaappi tai homssuinen olemus.

    • skdhufhrught

      No pervo taidat olla, sä mulle tuntematon. Kukaan nornaali kun ei kuvaa elämäänsä internetiin. Ja mistä tiedät, että muka joku mies on lähettänyt joitakin kuvia? No siitä, että taidat itse olla jokin sosiaalisten medioiden hörhö. Samantyppiinen pelle, joka netissä keskustelee jos jou hullu laittaa toisen kuvan nettiin ja kirjoittaa sitten raflaaavasti, sinä varmasti olet ensimmäinen joka uskot.

    • anoppi tiskialtaassa

      no olipa sekava selostus, en tajunnut mitään ;D)

    • saghadhgsdgh

      Miksi ap ei tiskannut ja pitänyt komeroitaan järjestyksessä? Laiska emakko. Hyvä että muutkin näkivät minkälainen vätys olet.

    • Sumpsan Sulttaani

      Tapansa ja konstinsa itse kullakin

    • yököttävin kyy ever

      Huh huh, suorastaan pelottava kyy miehen muodossa. Jokaisen kodista saa napattua tilannekuvia, joissa kaikki ei ole tip top. Toivottavasti ei levittänyt kuvia kalsareitasi, jotka olivat pesukopassa. Tolle voisi apua kuulan kalloon. Ja nuo kakkoset, en voi edes kuvitella, mitä idiootteja he ovat!?
      Oikeasti, jos mulle näytettäisiin tollaisia kuvia ja puhuttaisiin pahaa, juoksisin takaviistoon välittömästi, enkä rakastuisi moiseen niljakkeeseen, niinkuin nämä älyprinsessat.

    • mjulkkis

      Syy miehen toimintaan tulee jostain muualta ja ehkä nämäkin olivat osasyynä "irtiottoon". Kun itse olet hyvä ja asiasi hoitava nainen, ihmettelen jos näistä asioista ei ole keskusteltu miehesi kanssa. Kuvien laittoa en hyväksy mutta ihmettelen miksei asioista ole keskusteltu. Onhan mies varmasti ensin tutustunut ja keskustellut naisten kanssa ja ehkä "todisteeksi" laittanut kuvat.
      Sairas mies, näin ymmärrän:(

      • ketjun jatkoa

        Upeita naisia, ovat pelastaneet miehen. Voi voi, toisaalta varokaa, pian on omat likaiset kalsarit esittelyssä, varokaa erityisesti menkka-aikoja, silloin pesukone jylläämään vähän väliä ja meikki päällä yölläkin...meikittömät kuvat kohta uusilla "pelastajilla" ;)


    • satueno

      Kuka näitä netin tarinoita uskoo ja vielä hiiltyy?

      • kova maailma

        Voi, voi. Uskon, että tällaisia ihmisiä löytyy muitakin kuin alkuperäisen puoliso. Oman edun tavoittelussa unohtuu toisen tunteet, jopa "rakkaan vaimonsa". Onneksi useimmalla ihmisellä on kuitenkin jonkinlainen tahdikkuuden siemen olemassa, eikä tällaiselle tasolle mennä.
        Mutta toisaalta, kyllähän naiset ovat aina, miksei miehetkin, halunneet toimia pelastajana "renttujen" ahdinkotilanteissa. Ja jos tarvitsee lisäksi todisteeksi kuvia, niin uhrithan napsivat palkinnon varmistamiseksi vailla moraalin häivää...


      • ???
        kova maailma kirjoitti:

        Voi, voi. Uskon, että tällaisia ihmisiä löytyy muitakin kuin alkuperäisen puoliso. Oman edun tavoittelussa unohtuu toisen tunteet, jopa "rakkaan vaimonsa". Onneksi useimmalla ihmisellä on kuitenkin jonkinlainen tahdikkuuden siemen olemassa, eikä tällaiselle tasolle mennä.
        Mutta toisaalta, kyllähän naiset ovat aina, miksei miehetkin, halunneet toimia pelastajana "renttujen" ahdinkotilanteissa. Ja jos tarvitsee lisäksi todisteeksi kuvia, niin uhrithan napsivat palkinnon varmistamiseksi vailla moraalin häivää...

        Kysymys meille kaikille; jos kohtaat henkilön , joka kertoo oman puolisonsa oleva ruma, sottainen, saastainen, vähä-älyinen, laiska, kykenemätön mihinkään...uskoisitko ja mitä ajattelisit? Auttaisiko uskomiseen, että ottaisi vielä lisäksi kuvia?
        Aloittaisitko näiden avulla hänen kanssaan salasuhteen?


      • vakka kantensa valin
        ??? kirjoitti:

        Kysymys meille kaikille; jos kohtaat henkilön , joka kertoo oman puolisonsa oleva ruma, sottainen, saastainen, vähä-älyinen, laiska, kykenemätön mihinkään...uskoisitko ja mitä ajattelisit? Auttaisiko uskomiseen, että ottaisi vielä lisäksi kuvia?
        Aloittaisitko näiden avulla hänen kanssaan salasuhteen?

        Kun jokainen ainakin käytännössä aloittaa vapaaehtoisesti suhteensa, mitä voi ajatella ihmisestä, jonka puoliso on hömpssu, epäsiisti, vetelys, vastenmielinen, ruma ja täysi tunari.


      • yöäk mitä käytöstä
        ??? kirjoitti:

        Kysymys meille kaikille; jos kohtaat henkilön , joka kertoo oman puolisonsa oleva ruma, sottainen, saastainen, vähä-älyinen, laiska, kykenemätön mihinkään...uskoisitko ja mitä ajattelisit? Auttaisiko uskomiseen, että ottaisi vielä lisäksi kuvia?
        Aloittaisitko näiden avulla hänen kanssaan salasuhteen?

        Kyllä pysyn kaukana noin toimivista ihmisistä. Puolison haukkuminen ja epäedustavien kuvien otto ym saavat minut karttamaan kaikin tavoin niitä esittelevää ihmistä. Mielestäni nuo asiat kuvaavat lähinnä niiden esittelijän kaksinaismoralistista, oman pesän sottaavaa kieroa luonnetta. Ei kiitos.


    • hulluja on olemassa

      Sairasta! Ei herranjestas sentään! Eipä muuta.

      Toivon, että löydät joskus oikean miehen. Onnea tulevaisuuteen!

      PS. Hyvä kysymys olisi tosiaan, miksi mies ei itse tee mitään?

    • sivusta1

      Tämä konsti on ilmeisesti miesten suosiossa... Miespuolinen tuttuni valitteli vaimostaan ja kuuntelin hänen murheensa. Jokaisessa avioliitossa kun ylä- ja alamäkensä, niin ajattelin asiaa tavallisena ylämäkenä. Yhdellä kertaa(aikansa valitettuaan) tämä mies kaivoi puhelimen taskustaan ja alkoi esittelemään kuvia! Ei vaimostaan, vaan puolityhjästä pyykkikoneesta, jota ei ollut vielä tyhjennetty jne.. Vaimo kun ei kuulemma edes täysiä koneita jaksa pestä. Ja niitä ei ole kuivumaan laitettu kun hän tulee kotiin! Järkytykseni oli melkoinen. En siis järkyttynyt vaimon tekemättömyydestä, vaan että mies KEHTAA ottaa ja esitellä tuollaisia kuvia vaimonsa selän takana. Sympatiaa ei todellakaan miehelle herunut. Johonkin YH-äippään tämä tosin oli uponnut ja asuu nyt tämän kanssa. Täytyy kyllä sanoa, että vaimolla kävi hyvin kun pääsi eroon siitä hyypiöstä.

      • ei tod myötätuntoa

        Minulla oli kanssa miestuttava, joka haukkui vaimoaan ihan koko ajan ja melkein aloin jo uskoa ja sääliä miestä. Kun hän näytti kuva pesemättömästä vessanpöntöstä, sanoin, että voisitko itse tarttua harjaan, varmaan oman asiointinsa jälkiä siinä.


      • kodinhengetär;)

        Eli tuollaisia miehiä on enemmänkin. Huhhuh.

        Ja jotkut naiset uskoo kaiken. Varsinkin yksineläjät, joilla ei lapsiperheen arjesta, eikä sotkevasta ukosta sen lisäksi kokemusta. Huom. sotkevasta ukosta:)

        Haluan kuulla lisää mitä kaikkea sitä voikaan kuvata ja sitten esitellä.


    • Absurdi stoori

      Onpa niin uskomaton juttu, että kertomasi voi olla totta. Ei kukaan edes keksisi noin erikoista tarinaa. Huh, huh. No, enpä ole kenenkään muun miehen kuullut toimivan noin. Harvinaisen yksinkertaisia kakkosiakin. Miksi ihmeessä olet olet ollut noin idiootin miehen kanssa? Ei se kyllä mikään ruudinkeksijä voi olla muutenkaan.

    • Anteeksi, mutta

      nyt on viikon naurut: miesten kekseliäisyys on näköjään loputon! :D
      Pikkulapset saattavat harrastaa tuota, mutta että aikuinen mies! :D

      • vähän rajaa

        no hei kukaan tommosta tee. nyt on jonkun villin vaimon villi mielikuvitus lähtenyt liikenteeseen ja lujaa. kyyninen ihminen kun kyynistyy oikein toden teolla, niin siihen ei normi mielikuvitus riitä, ja ne uskoo vielä omat juttunsa


      • näitä on
        vähän rajaa kirjoitti:

        no hei kukaan tommosta tee. nyt on jonkun villin vaimon villi mielikuvitus lähtenyt liikenteeseen ja lujaa. kyyninen ihminen kun kyynistyy oikein toden teolla, niin siihen ei normi mielikuvitus riitä, ja ne uskoo vielä omat juttunsa

        Kuulehan mun lähipiirissä paljastui tapaus, jossa mies ei kertonut vaimolleen, että on tulossa vieraita. Ettei vaan vaimo siivoaisi ja leipoisi vieraita varten. Mies itse tiesi vieraista viikkoa ennen. Vaimo kuuli samana päivänä, kun vieraat tuli. Koko homma paljastui vaimon toivoessa, että vieraat ilmoittaisi hiukan aiemmin kuin samana päivänä tulostaan. Sopassa paljastui miehen salasuhde ja hänenb halu saattaa vaimo sairaan ja hhuonbon rooliin, jotta saa itse loistaa eron tullessa. Oli niin yököttävää, että vaikea todeksi uskoa.


      • naurattaa ihmetyttää
        näitä on kirjoitti:

        Kuulehan mun lähipiirissä paljastui tapaus, jossa mies ei kertonut vaimolleen, että on tulossa vieraita. Ettei vaan vaimo siivoaisi ja leipoisi vieraita varten. Mies itse tiesi vieraista viikkoa ennen. Vaimo kuuli samana päivänä, kun vieraat tuli. Koko homma paljastui vaimon toivoessa, että vieraat ilmoittaisi hiukan aiemmin kuin samana päivänä tulostaan. Sopassa paljastui miehen salasuhde ja hänenb halu saattaa vaimo sairaan ja hhuonbon rooliin, jotta saa itse loistaa eron tullessa. Oli niin yököttävää, että vaikea todeksi uskoa.

        Meillä mies haluaa ehdottomasti luututa, tehdä tarjottavat, kun vieraita on tulossa. Minä en saa tehdä mitään, lepää sinä vain...Ja sitten mies kertoo vieraille, miten on ahertanut koko päivän hikipäässä ja kaikki kehuvat miten täydellinen mies. Muuten ei tee koskaan yhtään mitään.


      • näitä riittää
        naurattaa ihmetyttää kirjoitti:

        Meillä mies haluaa ehdottomasti luututa, tehdä tarjottavat, kun vieraita on tulossa. Minä en saa tehdä mitään, lepää sinä vain...Ja sitten mies kertoo vieraille, miten on ahertanut koko päivän hikipäässä ja kaikki kehuvat miten täydellinen mies. Muuten ei tee koskaan yhtään mitään.

        Toi kuuluu samaan sarjaan kuin mies leikkii vieraiden tuloa edeltävänä iltana lastensa kanssa. Lapset sitten kehuu vieraille isän kanssa vietettyä aikaa. Harmi vaan ettei isä leiki lasten kanssa koskaan muulloin kuin vieraiden tuloa ennen.


      • ahkeraliisa oikeasti
        näitä on kirjoitti:

        Kuulehan mun lähipiirissä paljastui tapaus, jossa mies ei kertonut vaimolleen, että on tulossa vieraita. Ettei vaan vaimo siivoaisi ja leipoisi vieraita varten. Mies itse tiesi vieraista viikkoa ennen. Vaimo kuuli samana päivänä, kun vieraat tuli. Koko homma paljastui vaimon toivoessa, että vieraat ilmoittaisi hiukan aiemmin kuin samana päivänä tulostaan. Sopassa paljastui miehen salasuhde ja hänenb halu saattaa vaimo sairaan ja hhuonbon rooliin, jotta saa itse loistaa eron tullessa. Oli niin yököttävää, että vaikea todeksi uskoa.

        Uskomatonta. Ei voi käsittää yhtään. Mitä ihminen voittaa lopulta valehdellessaan itsestään noin. Antaa muka ahkeran vaikutelman, plääh.

        Halpamaista.


    • susi lampaan puvussa

      No tohon voisi sanoa ettei miehen käytös oikean miehen käytöstä ole vaan akkamaista ja halpaa seläntakana panettelua säälihuomiota saadakseen. Tuolla konstilla saa huoria itselleen, mutta ei fiksuja järkeviä naisia. Muutenkin tuollainen oman perheen mustamaalaaminen mitä miehesi on tehnyt on mielestäni törkeää ja todella epäkypsän lapsellisen ihmisen käytöstä. Samaan ei kannata alentua. Harmi, että miehesi osoittautui sudeksi lampaan vaatteissa. Taitaa olla nyt ex-miehelläsi oman tasoistaan seuraa.

    • 1516

      No eipä ne tyhmät naiset älynneet, että heidänkin elämänsä epäkohdat kuvataan, kun alkuhuuma katoaa ja arki astuu kuvaan. Saavatpahan, mitä tilasivat.....

      Uskomattoman tyhmä mies, ja vieläkin tyhmemmät naiset, jotka lähtevät tuollaiseen mukaan.

      • tööööööööt

        no jos on noinkin tyhmä mies niin miksi säälit näitä vielä tyhmempiä naisia, puhumattakaan jaksat kuluttaa omaa aikaa tänne kirjoittelemalla.


      • haloootööööööötttt
        tööööööööt kirjoitti:

        no jos on noinkin tyhmä mies niin miksi säälit näitä vielä tyhmempiä naisia, puhumattakaan jaksat kuluttaa omaa aikaa tänne kirjoittelemalla.

        niin ja sinähän se vasta tyhmistä tyhmin olet kun jaksat itkeä noin tyhmän ukon ja tyhmien naisien perään, vaikka jo tiedät mikä ukkosi on. muut naiset eivät vielä tiedä sitä.


      • tires
        haloootööööööötttt kirjoitti:

        niin ja sinähän se vasta tyhmistä tyhmin olet kun jaksat itkeä noin tyhmän ukon ja tyhmien naisien perään, vaikka jo tiedät mikä ukkosi on. muut naiset eivät vielä tiedä sitä.

        Alkuperäinen ei itke miehen perään. Kertoi vain meille tarinansa.


      • tööööööt
        tires kirjoitti:

        Alkuperäinen ei itke miehen perään. Kertoi vain meille tarinansa.

        1516 itkee


      • ituk
        tööööööt kirjoitti:

        1516 itkee

        Tuollainen oman pesän mustamaalaaminen kertoo, että on todellinen aivoton itsekäs ääliö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe