Herätit minut

Sea of Life

En ole vuosiin hakeutunut seksuaalisesti toisen lähelle. Olen horrostanut, vetäytynyt itseeni, kuunnellut hiljaisuutta ja pelännyt maailmaa, pelännyt itseäni, epäillyt itseäni.

Ja sitten räjähti. Sitten tapasin sinut. Ja nyt? Koen olevani elossa, jokaista soluani myöten. Uudelleen herännyt. Palan. Ajatuskin sinusta muuttaa veren suonissani kuumaksi laavaksi.

Miten nenäsi nyrpistyy, miten kasvosi syttyvät eloon hymyillessäsi ja nauraessasi. Niskasi. Sinun kaunis niskasi. Huomaan usein tuijottavani, eksyväni ajatuksiini. Jos voisin, suutelisin. Koskettaisin, hellästi.

Sinun silmäsi. Hetket, kun katseemme kohtaavat. Palan. Miten sinä, saavuttamaton, osin tuntematon ihminen kykenit herättämään minut? Kaikki suojamuurit jotka rakensin ympärilleni jotten mitään tuntisi.. Poissa. Tunnen. Kovaa. Paljon.

Ennen kaikkea sinun älysi, sinun elämäsi palo. Kirkkaana palava liekki. Olet hypnotisoinut minut.

Vetovoima. Tunnen sen. Ilma muuttuu sähköksi ja kiemurtelen penkilläni.

Ehkä toisessa elämässä, ehkä sinäkin tuntisit samoin ja ehkä voisimme.

Kaipuu. Halu. Hengitän, maistan maailman suussani.
Kiitos.

8

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 444realm

      Aitoa. Rehellistä. Kaunista. Mutta miksi ei tässä elämässä...sinä ja hän?

      • Hän on opettajani ja täten auktoriteettiasemassa. Aikuisia molemmat olemme, mutten tiedä haluaisinko edes itse asettaa häntä kyseenalaistamaan omaa moraaliaan jos hän vaikka tuntisikin samoin.

        Jos olosuhteet olisivat toiset.. Vaan kun eivät ole, tyydyn olemaan hänelle kiitollinen siitä, että hän sytytti minussa palon ja elämänjanon.


      • Tänään
        seaoflife kirjoitti:

        Hän on opettajani ja täten auktoriteettiasemassa. Aikuisia molemmat olemme, mutten tiedä haluaisinko edes itse asettaa häntä kyseenalaistamaan omaa moraaliaan jos hän vaikka tuntisikin samoin.

        Jos olosuhteet olisivat toiset.. Vaan kun eivät ole, tyydyn olemaan hänelle kiitollinen siitä, että hän sytytti minussa palon ja elämänjanon.

        Samankaltainen tilanne täällä. Virallinen asetelma estänyt toimimasta nopeammin. Katsotaan, miten kehittyy.


    • <50

      Kiva, että tunnet niin, mutta älä ole olosuhteiden uhri. Olosuhteet on liian helppo syy olla toimimatta.

      Olette aikuisia molemmat - plussaa!
      Hän on auktoriteettiasemassa, mihin nähden? Käyttäköön valtaansa tehdessään valintoja ja tasa-arvoisiahan te ihmisinä olette.

      Ja kyseenalaistaa omaa moraaliaan? Jokaisen pitää itse itseltään kysyä ja saada myös vastata itse itselleen mitä haluaa ja päättää toimintatavoistaan.

      Älä siis päätä hänen puolestaan yhtään mitään, älä edes päättele.
      Älä ainakaan menetä mitään hyvää mahdollisuutta sen vuoksi :)

      Ihan oikeasti toimi - ei siinä mitään häviä :)

    • minnemeneetää

      minne tää menee?

    • minäkin

      täysin sama fiilis

    • kypsääkauraaleikatta

      Joo. Kyllä tää opettajiin ihastuminen on ihan perusjuttu. Ja myös opettajat ovat tästä ilmiöstä tietoisia. Kuuluu infantiiliin vaiheeseen elämässä :D

    • Olen kyllä tuosta tietoinen, että opettajaan ihastuminen ei ole mitenkään tavatonta. Ennen ei kuitenkaan itselleni ole näin käynyt, ja jos voisin valita, soisin ihastuvani henkilöön joka olisi helpommin tavoiteltavissa eikä auktoriteettiasemassa itseeni nähden. Vaan sitä, kuka ketäkin viehättää, ei voi päättää.

      Ehkä tämä on vain ohimenevä vaihe, epäilen kuitenkin syvästi. En ole tuntenut näin syvää ihastusta kuin kerran aikaisemmin, ja se sitten johtikin rakastumiseen.

      Jos olisin tavannut tämän kyseessä olevan kauniin naisen (niin sisäisesti kuin ulkoisestikin) toisenlaisessa ympäristössä, uskon silti että olisin pitänyt häntä aivan yhtä viehättävänä.

      Sitä en tiedä, rohkenenko ainakaan opintojen aikana tehdä asialle mitään, mutta loppuvat ne opinnotkin joskus :-)

      Realistisesti ajateltuna olen kyllä tietoinen siitä, että hän ei välttämättä edes ole kiinnostunut ja hyväksyn tämän seikan. En myöskään näe kyseistä henkilöä ruusunpunaisten lasien läpi, hänkin on ihminen, hänessäkin on virheensä.

      Juuri nyt iloitsen siitä, miten eläväksi itseni tunnen. Hän on tiedostamattaan antanut minulle lahjan, tämän tunteiden palon, heränneen janon elämään. Jos ei mitään muuta ikinä tapahtuisikaan, olen hänelle tästä kiitollinen ja jatkan elämääni eteenpäin rikkaampana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe