Miestä treffeille?

Auttakaa minua

Haluaisin pyytää yhden miehen treffeille enimmäistä kertaa. En tiedä yhtään, mitä voisimme tehdä/minne mennä! Onko jotain muuta tapaa, kuin pyytää kahville?

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielikuvittele

      Herranpieksut sentään; mikä on sinun ikäsi?

      Lenkille, luontoretkelle metsään, sieneen, puolukkaan ... Tanssimaan, elokuviin, teatteriin, konserttiin, taidenäyttelyyn, runomatineaan, satutuokioon ... Ulos syömään tai hyvää kotiruokaa eikä kohvittelukaan ole huono, kun keksit hyvän paikan ja ehkä jotain muuta kuin kahvi ja pulla ...

      Harrastuneisuuden ja mielenkiinnon kohteiden mukaan ihan mihin vain.

    • Auttakaa minua

      Olen nuorempi kuin 40 vuotias. Nuoremmilta olen kuullut ettei kannata heti omaan taloon kutsua, mutta en oikein tiedä vanhemmista ihmisistä. Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta minulla ei ole kokemuksia treffeistä. Kiitos kuitenkin vastauksesta, kai minä sitten hänet metsään pyydän. :-)

    • Voisipa vielä

      No ok, ei tyhmiä kymysyksiä olekaan. Ja tässä nyt naputellessa juolahti mieleen ja poksahti päähän, että tuskin olisin itsekään aikanaan tiennyt tai keksinyt, jos sellainen tilanne olisi eteen tullut. Meikä oli kova tanssimaan ja lavat ym. tanssipaikat olivat helppoja kohtaamisille.

    • Auttakaa minua

      Totta, tanssimaan olisi kivaa lähteä. Ainoa syy on se etten osaa yhtään tanssia! Pitää varmaan alkaa opettelemaan hieman, ettei tunnu kovin epämiellyttävältä olla siellä. Tuskin se mieskään ehkä hyvin tanssii.. :-)

    • Oppia ikä kaikki

      Jos tykkää tanssimisesta ja musiikista, niin voihan tanssipaikoille mennä ensin vaikka vain katselu- ja kuuntelumielessä. Siinä se sitten pikkuhiljaa harjoitusaskelia ottaessa selviää, tahtooko oppia enemmän ja lähteä oikein kursseilta taitoja saamaan. Yhdessä tai erikseen.

      Anteeksi, että en ymmärrä "epämiellyttävä"-sanaa, mulla on hyvin harvoin epämiellyttävää missään, se on mielestäni asennoitumiskymysys. Joskus sukujuhlissa saattaa käyrä yrittää ylösnousua, jos ei ole psyykannut hyvin ennakkoon. Heh.

    • Auttakaa minua

      Niin, tarkoitin tuolla "epämiellyttävä" -sanalla sitä ettei tuntuisi kovin ulkopuoliselta olo siellä. En osannut tuolloin kuvata tunnetta niin valitsin tuon, vähän ehkä harhaanjohtavan sanan. :-)

    • Sekaan vaan

      Tanssipaikalla ei ole ulkopuolinen kukaan joka on suorittanut sisäänpääsymaksun ovella. Loppuosa / kaikki muu on itsestä kiinni vain ja ainoastaan.

    • hiiri-vai-mies

      Mitä jos pyydät vaan treffeille ja annat miehen viedä ja suunnitella..Kahville pyytäminen on hyvä alku eikä kannata miettiä voisi tehdä vaan kaikki menee omalla painollaan jos? Hän on se oikea..

    • Auttakaa minua

      Olisikohan keilaus hyvä idea? Minun kaveri kysyi mukaan kun hän menee kaverinsa kanssa. Olisiko ihan hullu ajatus lähteä neljästään keilaamaan, (minä, se mies, minun kaverini ja kaverin kaveri)?

    • Ihan hyvä

      "Kysyvä ei tieltä eksy." Ts. kysyä voi ihan mitä vain, kyllä "se mies" sitten luultavasti kertoo ja sanoo, haluaako, tahtooko vai eikö kiinnosta lain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe