Nyt mä alan vast hiffaa

Ajattelen kovasti

että naiselle miehen järkevyys ja kunnollisuus on tärkeitä asioita, koska niitä tarvii perheen perustamiseen. Toisaalta en voi kieltää itseäni näkemästä sitä että tavis-perhe-elämä on paskaakin paskempaa. Enpä aijo muuttua vastuulliseksi, minkä takia mua sitten rakastuneet naiset vihaakin. Nih.

Mutta K-Marketissa tänään näin vastuullisia perheen isiä. Rupesi oikein sisäisesti kuvottamaan kun mietin että voisin olla samanlainen hönö. Oi jestas sentään.

Mutta naiset onkin järkeviä siksi että ne hoitaa asioita. Ja miehen pitää tajuta sitä ja olla samalla aaltopituudella, että asiat hoituu. Hyi helv.... mitä vössyköitä.

56

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heräsi kysymys

      Mitä haluat parisuhteeltasi ? Millainen on mielestäsi onnellinen parisuhde ? Kerran olet noin kova miettimään, osaat varmasti vastata kysymyksiini tai sitten provoilet.

      • Kapinoin.

        Enpä tiedä. Kunnon mieheksi en rupea.


      • Heräsi kysymys
        Kapinoin. kirjoitti:

        Enpä tiedä. Kunnon mieheksi en rupea.

        Siksipä tulkitsen aloituksesi itse. Olet ihan lätkässä ja se pelottaa sinua. Yrität hangoitella vastaan ja teet myös tyhmyyksiä. Puhut puutaheinää ja häpeät jälkeenpäin. Mielesi tekisi takoa päätäsi seinään. Toisinaan yrität peittää tai ohittaa tunteitasi huumorilla, jonka jälkeen mielesi tekisi jälleen takoa päätäsi seinään. Mikään ei etene ja toinenkin osapuoli tuntuu olevan saavuttamattomissasi. Tekisit mitä vain rakastamasi henkilön hyväksi, kunhan vain saisit olla se hänen kunnon mies Ukko Nooa. Näin on närreet


      • Pieleen meni!
        Heräsi kysymys kirjoitti:

        Siksipä tulkitsen aloituksesi itse. Olet ihan lätkässä ja se pelottaa sinua. Yrität hangoitella vastaan ja teet myös tyhmyyksiä. Puhut puutaheinää ja häpeät jälkeenpäin. Mielesi tekisi takoa päätäsi seinään. Toisinaan yrität peittää tai ohittaa tunteitasi huumorilla, jonka jälkeen mielesi tekisi jälleen takoa päätäsi seinään. Mikään ei etene ja toinenkin osapuoli tuntuu olevan saavuttamattomissasi. Tekisit mitä vain rakastamasi henkilön hyväksi, kunhan vain saisit olla se hänen kunnon mies Ukko Nooa. Näin on närreet

        Pieleen menee, mutta en syytä sinua siitä, koska et tunne mua. Tuo on kuva sinusta itsestä! :) Täydellinen kuva siitä mitä koet!

        Mun ajattelu-, ja toimintatapa on toinen. Ehkä eräs sekoilikin juuri siksi, kun ei tajua että en käyttäydy kuten tyypilliset beta orbiterit, joita hänen mielensä on tottunut luotaamaan.


      • Ei edellinen
        Pieleen meni! kirjoitti:

        Pieleen menee, mutta en syytä sinua siitä, koska et tunne mua. Tuo on kuva sinusta itsestä! :) Täydellinen kuva siitä mitä koet!

        Mun ajattelu-, ja toimintatapa on toinen. Ehkä eräs sekoilikin juuri siksi, kun ei tajua että en käyttäydy kuten tyypilliset beta orbiterit, joita hänen mielensä on tottunut luotaamaan.

        Eli minkälainen?


      • Yks tulkinta
        Pieleen meni! kirjoitti:

        Pieleen menee, mutta en syytä sinua siitä, koska et tunne mua. Tuo on kuva sinusta itsestä! :) Täydellinen kuva siitä mitä koet!

        Mun ajattelu-, ja toimintatapa on toinen. Ehkä eräs sekoilikin juuri siksi, kun ei tajua että en käyttäydy kuten tyypilliset beta orbiterit, joita hänen mielensä on tottunut luotaamaan.

        Haluat alistuvan naisen jota voit määräillä ja kun sellaisen saat, tylsistyt hetkessä. Mikään ei ole hyvin...haastetta pitää olla, mutta ei kuitenkaan.


      • ap.
        Yks tulkinta kirjoitti:

        Haluat alistuvan naisen jota voit määräillä ja kun sellaisen saat, tylsistyt hetkessä. Mikään ei ole hyvin...haastetta pitää olla, mutta ei kuitenkaan.

        Ei. Sitäpaitsi naiset jotka musta kiinnostuu, on usein tosi hankalia. Oikein superitsepäisiä ja kieroja. Avoimesti tai peitellysti. Aggressiivisia myös. Tykkään siitä, koska olen itse voimakastahtoinen.


      • Näkemystä
        ap. kirjoitti:

        Ei. Sitäpaitsi naiset jotka musta kiinnostuu, on usein tosi hankalia. Oikein superitsepäisiä ja kieroja. Avoimesti tai peitellysti. Aggressiivisia myös. Tykkään siitä, koska olen itse voimakastahtoinen.

        Mut kun sellasesta liitosta ei pidemmän päälle voi tulla onnellista, ymmärräthän sen? Alussa intohimoinen kyllä, jatkossa yhtä riitelyä kun kumpikaan ei annaperiksi, onnellista? Ei ainakaan lasten kantilta(jos sellasia on). Voimakastahtoinen tarvitsee tasapainoisen ihmisen, joka on kuin hevoskuiskaaja, pikkuhiljaa kesyttää omalla rauhallisella olemuksellaan voimakastahtoisen, ei alistaen kuitenkaan. Antaa vapauden ja ottaa itselleen myös vapauden tehdä asioita omin päin.


      • ap.
        Näkemystä kirjoitti:

        Mut kun sellasesta liitosta ei pidemmän päälle voi tulla onnellista, ymmärräthän sen? Alussa intohimoinen kyllä, jatkossa yhtä riitelyä kun kumpikaan ei annaperiksi, onnellista? Ei ainakaan lasten kantilta(jos sellasia on). Voimakastahtoinen tarvitsee tasapainoisen ihmisen, joka on kuin hevoskuiskaaja, pikkuhiljaa kesyttää omalla rauhallisella olemuksellaan voimakastahtoisen, ei alistaen kuitenkaan. Antaa vapauden ja ottaa itselleen myös vapauden tehdä asioita omin päin.

        En jaksa kyllä riidellä kovinkaan hirveästi. Välillä kiehahtaa kyllä, mutta pääosin on tasaista menoa. Olen nauttiva luonne ja keskityn siihen että on kivaa ja hienoa.
        Se palaute mitä olen saanut, on että olen sosiaalisesti aika taitava. Ja hyvä keskustelija ja seuramies. Vähän epäsuomalainen luonne siis.
        Hyvin kunnollinen tikku pyllyssä meininki ei viehätä, vaikka olen osittain älyllisesti suuntautunut. En vaan välitä Preussin armeija-meiningistä, mikä on suomimiehen ihanne.


      • ,,,,,,
        ap. kirjoitti:

        En jaksa kyllä riidellä kovinkaan hirveästi. Välillä kiehahtaa kyllä, mutta pääosin on tasaista menoa. Olen nauttiva luonne ja keskityn siihen että on kivaa ja hienoa.
        Se palaute mitä olen saanut, on että olen sosiaalisesti aika taitava. Ja hyvä keskustelija ja seuramies. Vähän epäsuomalainen luonne siis.
        Hyvin kunnollinen tikku pyllyssä meininki ei viehätä, vaikka olen osittain älyllisesti suuntautunut. En vaan välitä Preussin armeija-meiningistä, mikä on suomimiehen ihanne.

        kaupassa vaan nyt joutuu käymään...isi tai äiti...näin tänään kaupassa hottis-iskän...huoh :).....


      • Edellinen
        ap. kirjoitti:

        En jaksa kyllä riidellä kovinkaan hirveästi. Välillä kiehahtaa kyllä, mutta pääosin on tasaista menoa. Olen nauttiva luonne ja keskityn siihen että on kivaa ja hienoa.
        Se palaute mitä olen saanut, on että olen sosiaalisesti aika taitava. Ja hyvä keskustelija ja seuramies. Vähän epäsuomalainen luonne siis.
        Hyvin kunnollinen tikku pyllyssä meininki ei viehätä, vaikka olen osittain älyllisesti suuntautunut. En vaan välitä Preussin armeija-meiningistä, mikä on suomimiehen ihanne.

        Sanoit olevasi voimakastahtoinen. Tulkitsin sen oman pään pitämiseksi.


      • ap.
        Edellinen kirjoitti:

        Sanoit olevasi voimakastahtoinen. Tulkitsin sen oman pään pitämiseksi.

        No sen minä kyllä pidän, mutta pitää olla silleen fiksu, että toinen saa olla väärässäkin, tärkeintä että itse on oikeassa, niin pysyy messissä, eikä joudu kujalle.


      • Kysyyyyyy
        ap. kirjoitti:

        No sen minä kyllä pidän, mutta pitää olla silleen fiksu, että toinen saa olla väärässäkin, tärkeintä että itse on oikeassa, niin pysyy messissä, eikä joudu kujalle.

        Jäi epäselväksi miten naisen pitää suhtautua sinuun jotta olis susta oikea suhtautuminen.


      • vastaus...
        Kysyyyyyy kirjoitti:

        Jäi epäselväksi miten naisen pitää suhtautua sinuun jotta olis susta oikea suhtautuminen.

        ei pie yrittää miellyttää vaan olla oma itsensä...:)


      • ap.
        Kysyyyyyy kirjoitti:

        Jäi epäselväksi miten naisen pitää suhtautua sinuun jotta olis susta oikea suhtautuminen.

        Pitääkö naisen suhtautua mieheen jotenkin? Enpä ole tullut ajatelleeksi, miten naisen pitäisi muhun suhtautua.


      • Kysyyy
        ap. kirjoitti:

        Pitääkö naisen suhtautua mieheen jotenkin? Enpä ole tullut ajatelleeksi, miten naisen pitäisi muhun suhtautua.

        Tuli vaa mieleen ku vaikutat vaikeelta persoonalta...korjaa toki jos oon väärässä


      • ap.
        Kysyyy kirjoitti:

        Tuli vaa mieleen ku vaikutat vaikeelta persoonalta...korjaa toki jos oon väärässä

        Vaikealta? Mistä tiedät että olen vaikea?


      • Kysyyy ja nukahtaa
        ap. kirjoitti:

        Vaikealta? Mistä tiedät että olen vaikea?

        Sun vastauksista päätellen, mites muutoin?


    • ..........

      joo...mä en nää häntä ollenkaan sellaisena miehenä kuin ne iskät joihin kaupassa käydessäni törmään...sellanen veitikka vieläkin vaikka ikää jo hänelläkin...mutta varmasti olis kuitenkin vastuullinen jos isä olisi....

      • ...........

        Kyllähän mies on luuseri, jos kauppa iskäksi päätyy. Siihen mielenmaisemaan. Mieluummin vaikka vihainen hima-faija, mutta ei mielellään sellainenkaan.


      • ..........
        ........... kirjoitti:

        Kyllähän mies on luuseri, jos kauppa iskäksi päätyy. Siihen mielenmaisemaan. Mieluummin vaikka vihainen hima-faija, mutta ei mielellään sellainenkaan.

        höpö höpö.....haluaisin hänestä oman kauppaiskän itelleni :)


      • Ihanaa!
        .......... kirjoitti:

        höpö höpö.....haluaisin hänestä oman kauppaiskän itelleni :)

        Haluaisitko kiertää kärryjen kanssa Citymarketin pizza-laaria lauantaisin hänen kanssaan? Oi miten romanttista!


      • ..............
        Ihanaa! kirjoitti:

        Haluaisitko kiertää kärryjen kanssa Citymarketin pizza-laaria lauantaisin hänen kanssaan? Oi miten romanttista!

        haluaisin..sitäkin :) ja tietysti paljon paljon kaikkea muuta :)


      • ed.
        .............. kirjoitti:

        haluaisin..sitäkin :) ja tietysti paljon paljon kaikkea muuta :)

        haluaisin mutta en saa....kierrän siis yksin pitsa-laaria....


      • pitsa ja limu
        ed. kirjoitti:

        haluaisin mutta en saa....kierrän siis yksin pitsa-laaria....

        Sitten siirtyisitte limu-osastolle, jossa menisi 15 minuuttia oikeaa limua valitessa.


      • Jepulisjepajee
        pitsa ja limu kirjoitti:

        Sitten siirtyisitte limu-osastolle, jossa menisi 15 minuuttia oikeaa limua valitessa.

        Niin tää paskapalstailuhan yksin onki paljo coolimpaa ja kivempaa kuin Citymarketin pizzalaarin kiertäminen?


      • ruokaa kärryyn!
        Jepulisjepajee kirjoitti:

        Niin tää paskapalstailuhan yksin onki paljo coolimpaa ja kivempaa kuin Citymarketin pizzalaarin kiertäminen?

        Tietenkin kävisimme lähimarketissa lauantaisin, tai perjantaisin. Rauha ja lepo nyt vaan! :D


      • pizzalaari puree
        Jepulisjepajee kirjoitti:

        Niin tää paskapalstailuhan yksin onki paljo coolimpaa ja kivempaa kuin Citymarketin pizzalaarin kiertäminen?

        Täällä siihen ovat rakastuneita kaikki joista se niin haluaa kuvitella, pizzalaarin ympärillä ei yksikään.


    • hapettaako?

      no oot ilmeisesti joku metrinen molo ja kassit pumppaa orgasmissa ilmaa?

      • Absolutely.

        Totta kai.


    • Kuin sinä.

      Saako tähän ketjuun muutkin vastata?

    • ....

      Eikös järkevyys ja kunnollisuus ole ihan itsestäänselviä tai ainakin pyrkiminen.

    • hölmö onnellinen

      Naisellasi tikittää biologinen kello ja sinulla ei, mene ohi..
      Minun ei tarvitse leikkiä naiseni kanssa kotia ja tehdä tapahtumaa k- marketti reissuista. Nainen ei halua lapsia, enkä minä ja meidän perhe on tässä ja ystävien kanssa. Emme leiki järkeviä, vaikka olemmekin, emmekä elä ja ole niin kuin "pitäisi" vaan niin kun haluamme. Olemme aika samasta puusta veistettyjä.
      Hyvää iltaa, lähdemme nyt hölmösti ja ilman järkeä yöuinnille

    • Erilainen naikkonen

      Aaaargh, se kunnollisuus on naisille tärkeää kaiken kannalta, myös esim. seksuaalisuuden kannalta! En minä ainakaan anna epäluotettavalle rentulle, ihan vaan siksi että en PYSTY antautumaan jos en luota. Mitä enemmän luottamusta, sitä rennompaa!

      Kaikilla naisilla ei ole pakkoa saada lapsia ja sitä perinteistä perhettä, kaikilla ei biologinen kello tikitä!!! KAIKKI NAISET EIVÄT OLE SAMANLAISIA!! Niin ja onhan se kaupassakäynti ihan luuserien touhua. Millä sä elät, marjoilla ja sienilläkö???!

      Joku nainen voi olla sellainen rento joka sopii sulle, voitte lähteä vaikka yhdessä ulkomaille tai ihan mitä vaan hullua jos olette suht samanlaisia! Ja joka antaa vapautta riittävästi, saa mennä esim. poikienkin kanssa eikä kaikilla naisilla ole sellainen meininki että pitää olla kuin paita ja perssii.

      Luoja mitä stereotypiota ihmisillä on korvien välissä!!! Sulla varmana hirveät ristiriidat ikävöintisi kanssa jos on noibn kovat ennakkoluulot!

      • Biologinen kello

        Ei ole mitään ristiriitoja. Mitä vikaa lapsissa on? Enhän minä lapsista mitään kirjoittanut.


      • Biologinen kello

        Ei ole mitään ristiriitoja. Mitä vikaa lapsissa on? Enhän minä lapsista mitään kirjoittanut.


      • Sitähänsääsanoit
        Biologinen kello kirjoitti:

        Ei ole mitään ristiriitoja. Mitä vikaa lapsissa on? Enhän minä lapsista mitään kirjoittanut.

        Ööö... koska puhuit perheen perustamisesta. Sä et taida olla ihan se terävin kynä penaalissa.


      • Biologinen kello
        Sitähänsääsanoit kirjoitti:

        Ööö... koska puhuit perheen perustamisesta. Sä et taida olla ihan se terävin kynä penaalissa.

        Häh, mikä vika perheen perustamisessa on? Voihan perheen perustaa, vaikka ei olekaan kunnollinen kauppa iskä.


      • lödghjaef
        Biologinen kello kirjoitti:

        Häh, mikä vika perheen perustamisessa on? Voihan perheen perustaa, vaikka ei olekaan kunnollinen kauppa iskä.

        No mä väännän sulle rautalangasta: pariskunta -> tulee lapsia - > lapset pitää ruokkia -> pitää käydä kaupassa! Ja se naispuolinen ei välttämättä aina kerkeä tai ole kotona kun ruokakaapit on tyhjänä. Susta tulee automaattisesti kauppaiskä jos lapsia hommataan piste.


      • Biologinen kello
        lödghjaef kirjoitti:

        No mä väännän sulle rautalangasta: pariskunta -> tulee lapsia - > lapset pitää ruokkia -> pitää käydä kaupassa! Ja se naispuolinen ei välttämättä aina kerkeä tai ole kotona kun ruokakaapit on tyhjänä. Susta tulee automaattisesti kauppaiskä jos lapsia hommataan piste.

        No kuka hiivatti ei anna lapsilleen ruokaa? Häh? :D
        Mikä vika on kauppaan menemisessä. Tykkään shoppailla muutenkin.


      • nfsiadeg
        Biologinen kello kirjoitti:

        No kuka hiivatti ei anna lapsilleen ruokaa? Häh? :D
        Mikä vika on kauppaan menemisessä. Tykkään shoppailla muutenkin.

        No nii-in! Mieti!


      • Biologinen kello
        nfsiadeg kirjoitti:

        No nii-in! Mieti!

        Mitä miettimistä siinä on?


    • Kirjoituksestasi

      päätellen älykkyysosamääräsi on alle 100. Olet myös todennäköisesti sosiaaliloinen joka elää toisten selkärangasta, lisäksi taipumusta alkoholismiin, osuiko?

      • äö.

        Ei. ÄO on hyvin korkea, eivätkä muutkaan päde. Sinä olet ilmeisesti kunnollinen ja säntillinen pikkuporvari, jota kiukuttaa diversiteetti.


      • hdkfogye
        äö. kirjoitti:

        Ei. ÄO on hyvin korkea, eivätkä muutkaan päde. Sinä olet ilmeisesti kunnollinen ja säntillinen pikkuporvari, jota kiukuttaa diversiteetti.

        Ei tuo sun aloitus mikään älyn riemuvoitto kyllä ole. Ja se ei tee sinusta yhtään sen fiksumpaa että käytät sivistyssanaa :) Ennakkoluuloja, alentuvaa suhtaumista, surkea argumentointi. Kapeakatseista, et näe miltään muulta kannalta asiaa. Ja jos tuo oli provo niin vielä typerämpää.


      • äläs kuumota nyt
        hdkfogye kirjoitti:

        Ei tuo sun aloitus mikään älyn riemuvoitto kyllä ole. Ja se ei tee sinusta yhtään sen fiksumpaa että käytät sivistyssanaa :) Ennakkoluuloja, alentuvaa suhtaumista, surkea argumentointi. Kapeakatseista, et näe miltään muulta kannalta asiaa. Ja jos tuo oli provo niin vielä typerämpää.

        No ei olekaan, kato kun se oli Porvoosta käsin tehty aloitus, vaikka sinänsä sisälsikin sydämeni äänen.


    • Et siis ole

      kovin välkky?

      Oletko kuullut sellaisesta, että typeryskin voi vaikuttaa viisaalta, kun pysyy hiljaa?
      Et varmaan.

      • Kuumenee kuumenee

        Nyt joku muija lämpenee...


      • Mikä logiikka?
        Kuumenee kuumenee kirjoitti:

        Nyt joku muija lämpenee...

        aika päinvastainen vaikutus, sikäli mikäli kun mihinkään suuntaan heilauttaa.
        Ihmetyttää vaan joskus, miksi jokainen aivopieru pitää ilmoittaa julkisesti.


      • ap.
        Mikä logiikka? kirjoitti:

        aika päinvastainen vaikutus, sikäli mikäli kun mihinkään suuntaan heilauttaa.
        Ihmetyttää vaan joskus, miksi jokainen aivopieru pitää ilmoittaa julkisesti.

        Tarkoitin, että joku nainen suutahti. En tiennyt, että rupesit jo miettimään että kelpaanko suhteeseen, vai en.


      • Et siis/mikä logiikk
        ap. kirjoitti:

        Tarkoitin, että joku nainen suutahti. En tiennyt, että rupesit jo miettimään että kelpaanko suhteeseen, vai en.

        Päätit vielä todistaa kaiken jo sanomani.


    • hormonisonni

      Moni mies on kypsä isäksi 60-vuotiaana. Korvaa sitten lapsenlapsilleen sen mikä olisi pitänyt antaa lapsille.

      • ap.

        Näin on. Sitä se on kun pitää päteä koko ajan.


    • he ovat

      ihania vastuullisia miehiä. Heidän elämällään on merkitys. Mitä itse olet saavuttanut? Huomaat joku päivä että olet aivan yksin.
      Sinusta ei vain ole isäksi. hyvä kun tiedostat sen.

      • ap.

        Tuleeko merkitys siitä että on väsynyt tavis faija? Ehkäpä, kuka tietää. En ole ajatellut ollenkaan tuolta kantilta asiaa, että siitä saa jonkun merkityksen.

        Eikö musta sitten ole isäksi? Miten se nyt silleen?


    • niiimpä

      Sinäkö se täällä taas esittelet sielunelämääsi ! Oletko nyt varattu vai sinkku ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe