Mitä teen rakastan naistani

pulassa vaimokkeen kans

Eli nyt olen tullut siihen pisteeseen että pää alkaa olla räjähdyspisteessä jos en saa tätä sanottua!,rakastan avo-vaimoani mutta jotenkin tuntuu että tunne ei ole enään molemmin puoleista vaikka hän niin väittääkin, asiasta tekee vaikean se että en ole "uskaltanut" suoraan puhua hänelle että minulla pyörii ero ajatuksissani melkein jo jokapäivä, en edes muista koska minulla olisi ollut mukavaa puolisoni kanssa, jos minä olen hyvällä päällä heti aamusta niin ei mene kuin hetki niin hän saa minut pahalle tuulelle, aamualkaa yleensä turhista asioista nipottamisella tarkoitan tällä nyt esimerkiksi jos on jäänyt vaikka hella pyyhkimättä niin siitä se sitten lähtee ja koko päivä meneekin sitten päin persettä.Ymmärrän mitä ystävät tarkoittaa sillä että ei meilläkään aina kivaa ole, mutta tämä ei todellakaan ole sellaista :| jotenkin tämä on vaan niin vaikeeta, ollaan nyt 4vuotta seurusteltu ja meillä on 2v maailman ihanin lapsi. Vuosi sitten ostimme asunnon ja tämähän tekeekin tästä sitten erityisen hankalaa, muistan myös silloin miettineeni että jotain tälle parisuhteelle olisi tehtävä tai tämä ei pitkälle kanna, loppujen lopuksi taisin ajatella että kyllä tämä tästä kun saadaan oma asunto ja emäntä äitiys lomalta töihin ja arki rullaamaan. Toisin tässä näköjään kävi, senkin vielä ymmärtää että molemmat kun tekee vuorotyötä niin väsymystä on ilmassa mutta, se ei mielestäni voi olla syy olla aina pahalla päällä, ja mitä sänky hommiin tulee niin se on tainnut tapahtua vuoden aikana 6 kertaa mikä ei minun mielestäni ole normaalia vaikka alkukipinä olisikin jo hiipunut, oikeestaan en enään edes yritä koskea häneen koska hädin tuskin pääsen hänen peittonsa alle kun hän sanoo että tulee muka kylmä :s kaiken lainen ylimääräinen halailu ja hellyyden osoitus on kadonnut joudun aina välillä jopa ruinaamaan että voitko tulla halaamaan minua jos hän vaikka istuu toisessa päässä sohvaa,tämäkin olisi ymmärrettävää jos vaikka toinen olisi jotenkin epä hygieeninen tai muuta mutta käyn päivittäin suihkussa ja pesen hampaat ja pidän itsestäni huolta niinkuin normaalit miehet, minä kyllä yritän halailla ja pussailla mutta tuntuu todella tyhmältä kun toinen ei ns ole täysillä mukana, minä ainakin pitäisin juuri tälläisiä yllätys pusuja ja halailuja rakkauden osoituksena?. Lisäksi toisten haukkuminen ei mielestäni kuulu parisuhteeseen jos joku asia on unohtunut niin ei mielestä kuulu soittaa puolisolle ja sanoa että vittu mikä Urpo sä olet! Vaikka olis sitten mikä asia hyvänsä. tuntuu kuin kaikki olisi alkanut synnytyksen jälkeen, en tietenkää syytä lastamme sillä se on hienointa saada olla noin mahtavan lapsen isä! Lisäksi tämän hetkiset appivanhemmat ovat parhaimmistoa eli olen tyytyväinen että olen saanut lapsen hänen kanssaan ja hän on saanut mahtavat isovanhemmat, puolisoni on kyllä maailman paras äiti vaikka minulle ei olekkaan niin mukava. Mitään en suhteessamme kadu mutta mielestäni tälläistä ei tarvitse kestää kenenkään tietysti varmaan vaikuttaa myös että rahaa ei kyllä ole ylimääräistä kun on uudet autot ja asunnot ja muut. Harmittaa kun kaikki kaveritkin on melkein karkoitettu kun ei ole paljon kerinnyt näkemään, ja silloin kun kerkeisi niin sittenhän tämä suuttuu ja silloin päätän että kai mä sitten jäänkin kotiin :/ aika tossun alla vai mitä? Teen melkein kaiken minkä hän pyytää, en ole ansainnut tämmöistä kohtelua! En sitä sano että olisin itse täydellinen mutta en minä turhia kiukuttele. Oikeasti nyt kun luen itse tätä tekstiä niin alkaa tuntumaan että tämä on aika valmis juttu :( haluaisin kuulla mitä muut on tästä mieltä?

13

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen puoli

      Parisuhdeterapiaan.

      "joudun aina välillä jopa ruinaamaan että voitko tulla halaamaan minua"

      Haleja ei pyydetä, niitä annetaan. Vaatimalla karkottaa toisen vain kauemmaksi.

      "***** mikä Urpo sä olet!"

      Olet varmaan ystävällisesti sanonut puolisollesi, että sinusta tuntuu epämiellyttävälle kuulla tuollaista.. Anna hänelle anteeksi hänen kehittymätön käytöksensä, katkeroituminen ja vihaisuus menneistä tapahtumista työntää kumppanisi sinusta aina vain kauemmaksi.

      "aamualkaa yleensä turhista asioista nipottamisella"
      Naisellesi tietyt asiat ovat tärkeitä, mutta sinä vähättelet häntä pitämällä hänen asioitaan turhina. Varmasti turhauttavaa, kun et kunnioita naisesi puhetta.

      • joopa2

        Mun mielestä toisen haukkumista pitäsi välttää viimeiseen asti. Kun se ei enää onnistu, niin tuskin ero on kaukana enää. Vaimo ei tee fiksusti kun käyttää sanaa urpo..mut ei tuo mieskään varmaan auta vaimoa rauhoittumaan mitenkään vaan enemmän kaikki mitä mies sanoo on omiaan yllyttämään naisen.


    • joopa2

      Myötätuntoni on puolellasi mutta valitettavasti se että toinen ei osoita rakkautta , ei ole kaltoinkohtelua. Jos puolisolla ei tee mieli seksiä eikä suudelmia, niin hän todennäköisesti ei itsekään voi sile mitää.
      Sinä et ole hänen mikään lapsi.
      Sun kannattaa iloita siitä lapsesta ja mä sinuna en enää pitäisi itse parisuhdetta päätavoitteena, vaan se olisi pelkkä kiva hyvänmielen lisä jos se onnistuisi, mutta jos ei niin sitten ei.
      Vaimollasi on lapsi ja mies, työ, eikä varmaan mitään omaa elämää. Sinä haluaisti laittaa häntä ja pussailla. Mä ymmärrän kyllä sen tunteen kun ei saa mitä haluaa, ja alkaa pikkuhiljaa tuntea itsensä epähalutuksi ja vieraaksi kotonaan. mutta ymmärrän myös sen tunteen kun itseä vituttaa ja toisen kosteat huulet haparoi pussaamisasennossa että nyt pitäisi kesken hekumallisen vitutuksen alkaa työntää kieltä kurkkuun ja rämpläämään itseään märäksi, koska miehen keppi on yksinäinen ja minä olen ainut joka sitä keppiä voi hyysätä.
      Olenhan sentään jo imettänyt tissini roikkumaan ja tehnyt päivän työn.
      Ehkä teidän älykkyys myöskään ei kohtaa, nainen kokee olevansa sua tehokkaampi kotihommissa ja häntä ärsyttää kun hellaan jää rasvakerros joka seuraavan kerran lämmittäessä palaa, ja sitten millä helkkarin aineella sen saa ikinä liotettua sen mustan hellan.
      Mä tiedän että joka jätkällä kenet olen tavannut, on se tyyli että hella poltetaan mustaksi. Siitä ei kuitenkaan hyvä seuraa. Koko keittiö saatana poltetaan aina ja mulla on ihan sama fiilis että vielä kerran jos näen että siinä hellanympärillä on rinkula niin tekee mieli erota.
      Se on väsymystä, epätoivoa, yksinäisyyttä, elämänsisällön vailinaisuutta, mitä kaikkea. Ja sitten tulee seksiä kohtaan vastenmielisyys kun tajuaa että mun pitäisi pumpata jonkun loputonta himokeppiä vielä iltaisin.
      Miten se miehellä ja naisella aina meneekin niin päin helvettiä se yhteiselo.
      Mut eihän sille voi mitään: Pääasia että kun olet tilanteen todennut niin et rupea marttyyriksi vaan jos tuntuu että et ole onnellinen, niin sitten et ole ja sulla on oikeus olla rehellinen, tehdä kuinka tuntuu ja huolehtia heistä isänä ja auttaa vaimoa, mutta ei sun ole pakko odottaa mitään "parempia" aikoja jos niitä kerran ei ole tulossa parisuhdemielessä.
      Muista että vanhemmuus ja parisuhde voi olla kaksi täysin eri asiaa,
      erota voi kypsästi ja rakkaudella ja ilman että tarvii miettiä "niinmuttakun lapsi"
      koska eihän lapsi ole teidän parisuhteen OSA, vaan sä olet sen isä ja sun vaimo on sen äiti, mut ei se ole mikään teidän parisuhteen kantava tekijä jota täytyy muistella sillähetkellä kun menee huonosti ja sentakia olla paskassa suhteessa keskenään. Hanki parisuhde terapiaa että ero menee järkevästi ettekä ala riitelemään turhaan enempää. hienoa jos ei ero tulekaan sitten, mutta ota se mielenkiinnolla vastaan mitä tulee ja muista että elämäntarkoitus ei ole parisuhde enää, vaan se lapsi.

      • joopa2

        "amualkaa yleensä turhista asioista nipottamisella tarkoitan tällä nyt esimerkiksi jos on jäänyt vaikka hella pyyhkimättä niin siitä se sitten lähtee ja koko päivä meneekin sitten päin persettä."

        Joo ja samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että tuo sun kommunikointi sanavalinta on ihan kuin heittäisit bensaa liekkeihin:D
        Älä käytä sanaa "turhat asiat" koska sä nolaat toisen sillä.
        Kun sä nolaat toisen, eli että hänen asiat on turhia, niin sitten hänen on pakko pitää sanomiseistaan entistä enemmän kiinni.
        Kasvojen menetys on viimeinen mitä ihminen kaipaa.
        Kokeileppa huvikseen jynssätä kerran sellanen palanut hella, PUOLIMÄRÄLLÄ KOVALLA SOKERIPALALLA JA PESUAINEELLA, niin tekee mieli varmaan itselläsikin huilata vähänaikaa. ja seuraavan kerran kun rasvatippa menee hellalle, niin muistat sen vitunaikaisen jynssäämisen ja pyyhkäiset jo ensimmäisen tipan mielelläsi.
        Mut vaikka et haluaisi riidellä, niin sano että et haluu nipottaa tai riidellä, mutta ÄLÄ hyvämies sano että "turhasta" mikäli ikinä enään haluat pillua siltä naiselta.
        Mä aloin omaa miestä pitämään luiskaotsana kun se kommunikointityyli on just tota että "eipäs nyt riidellä sitten turhasta tänään" "taas sinä turhasta riitelet" jne..
        Mitä sen jälkeen voi sanoa? Ei mitään mutta kyl ne pisteet ropisi kans samantien, vaikka yritinkin laittaa senpiikkiin että mies on ehkä vähän ?? jäänyt jälkeen, sori vaan, mutta en parhaalla tahdollakaan osaa olla edes alitajuisesti loukkaantumatta kun mun asioita sanotaan turhiksi. Ja se on se asenne ettei yksinkertaisesti oikeastaan kunnioita naisia ja heidän mielipiteitä ja tekemäänsä työtä. Mut eipä mekään sit jakseta miehiä enää kunnioittaa,
        Sano vaikka että ET HALUA PUHDISTAA HELLAA sovitaanko ettei tarvi, ja teet jotain muuta tilalle. Mut älä hyvän tähden sano että se on turha asia.


      • joopa2
        joopa2 kirjoitti:

        "amualkaa yleensä turhista asioista nipottamisella tarkoitan tällä nyt esimerkiksi jos on jäänyt vaikka hella pyyhkimättä niin siitä se sitten lähtee ja koko päivä meneekin sitten päin persettä."

        Joo ja samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että tuo sun kommunikointi sanavalinta on ihan kuin heittäisit bensaa liekkeihin:D
        Älä käytä sanaa "turhat asiat" koska sä nolaat toisen sillä.
        Kun sä nolaat toisen, eli että hänen asiat on turhia, niin sitten hänen on pakko pitää sanomiseistaan entistä enemmän kiinni.
        Kasvojen menetys on viimeinen mitä ihminen kaipaa.
        Kokeileppa huvikseen jynssätä kerran sellanen palanut hella, PUOLIMÄRÄLLÄ KOVALLA SOKERIPALALLA JA PESUAINEELLA, niin tekee mieli varmaan itselläsikin huilata vähänaikaa. ja seuraavan kerran kun rasvatippa menee hellalle, niin muistat sen vitunaikaisen jynssäämisen ja pyyhkäiset jo ensimmäisen tipan mielelläsi.
        Mut vaikka et haluaisi riidellä, niin sano että et haluu nipottaa tai riidellä, mutta ÄLÄ hyvämies sano että "turhasta" mikäli ikinä enään haluat pillua siltä naiselta.
        Mä aloin omaa miestä pitämään luiskaotsana kun se kommunikointityyli on just tota että "eipäs nyt riidellä sitten turhasta tänään" "taas sinä turhasta riitelet" jne..
        Mitä sen jälkeen voi sanoa? Ei mitään mutta kyl ne pisteet ropisi kans samantien, vaikka yritinkin laittaa senpiikkiin että mies on ehkä vähän ?? jäänyt jälkeen, sori vaan, mutta en parhaalla tahdollakaan osaa olla edes alitajuisesti loukkaantumatta kun mun asioita sanotaan turhiksi. Ja se on se asenne ettei yksinkertaisesti oikeastaan kunnioita naisia ja heidän mielipiteitä ja tekemäänsä työtä. Mut eipä mekään sit jakseta miehiä enää kunnioittaa,
        Sano vaikka että ET HALUA PUHDISTAA HELLAA sovitaanko ettei tarvi, ja teet jotain muuta tilalle. Mut älä hyvän tähden sano että se on turha asia.

        Paitsi jos teillä on induktioliesi tai sellanen uudenaikainen liesi niin sitten sen puhdistaminen voi olla erilaista.


      • mä vaa
        joopa2 kirjoitti:

        Paitsi jos teillä on induktioliesi tai sellanen uudenaikainen liesi niin sitten sen puhdistaminen voi olla erilaista.

        Ajattelen just noin mitä naiset ovat sulle vastanneet.
        Ikinä ei saa sanoa naiselle, että turha asia.
        Mitä jos päivästä toiseen kuulet samat asiat ja yrittäsit tehdä asialle jotain.


    • on aihetta!

      Terve Nainen naputtaa AINA aiheesta, koska

      a) aihetta on
      b) aihetta on edelleen.

      Terve nainen ei v.ittuile huvikseen ja lämpimikseen. Terve nainen v.ittuilee, koska se on Sinun ja koko perheen parhaaksi, ei siksi, että hän olisi vihkiytynyt viettämään elämänsä huvikseen v.ittuilemalla.

      • Anonyymi

        Terve nainen ei vittuile, vaan kehoittaa pyytää/toivoo, asioihin muutosta, ihan normaalisti puhuen, eikä moittien. Onneksi oma rakas tällainen.


    • vaikee sanoo

      En tiedä mutta älä koskaan kutsu naista emännäksi,yök!kyllä.tollasen lapsen väkertämisenkin jälkeen haluaa olla vielä hottispimu.Voi olla että sä et oo sen mielestä.sittenkään sellainen unelmamies (jolle heikkoudetkin sallitaan;),ehkä toivlis ihan toisen tyyppistä esim jämäkämpää ei voi tietää miten "nipo" emäntä sinulla on vai kiukutteleeko samaa mitä itse valitat eli läheisyyttä.Jos ämmä väittää sua kylmäksi tai urpoksi kysyhän ämmältä perusteita!Ei kai perusteitta tarvi suoranaisia valheita kuunnella

    • mek

      Otappa avokilta luulot pois ja sanot ihan suoraan että tuollainen valittaminen on hanurista ja se että onko joku hella pyyhitty ei ole mitään merkitystä ja kysyppä naiseltasi onko hänen äitinsä ollut samanlainen niin kotona opittu tapa. Kerrot myös että naisesi voisi ottaa asiat vähän rennommin ja turha nipottaminen pois. teeppä kerran tai pari sama homma naisellesi että nipotat asioista ihan nipottamisen vuoksi niin voi oppia olemaan nalkuttamatta. Snot myös että jos ei asiat muutu niin erotaan jos yhteiseläsätä ei tule mukkavampaa.

    • Blonde1

      Jos jokin asia on toiselle tärkeä niin tasapainoisessa suhteessa sen tulisi sen vuoksi jo yksistään olla tärkeä toisellekin, siis jos toisesta ihmisestä aidosti välittää. Miten ne pienet, sinulle turhat asiat on sinulta pois jos teet ne hänen vuokseen? Ehkä se petipuolikin luistaa sen jälkeen paremmin kun nainen kokee että välität hänestä ja hänen asiansa ovat sinulle tärkeitä. Arkipäivän logiikkaa ja naisen miellyttämisen salaisuus. Itseä ei ainakaan kiihota peiton heilutus sotkuisessa kämpässä. Naisesi ehkä naputtaa liikaa tai turhasta. Mutta siitä sanominen ei auta. Kuten huomaat. Itseäsi voit sen sijaan muuttaa, ei siksi että pitäisi, vaan siksi että sillä saa toivomansa muutoksen suhteeseen. Ja sitähän haluat eikö vaan? ;-)

    • 13+3

      Kantaako naisesi yksin vastuun koko perheestä? Sinun roolisi on kertoa miten turhaa naisen tekeminen vielä on? Ei ole ihme, että et saa pesää.

    • Anonyymi

      Näköjään vanha ketju mutta täälä oikeesti naiset vouhottaa jostain hellan pesemisestä😄 ja miten se onkin niin että naisten valikoimat asiat on tärkeitä mutta jos mies huomauttaa jostain niin se on tietty eri asia. Tää naisten double standards on kyllä niin huvittavaa, rättiä heiluttamalla saa ilmeisesti seksiä mutta jos mies asettais samanlaisia ehtoja ”sotkit sitten auton kun kävit kaupassa, tänään et saa ennen kun imuroit hiekkas auton jalkatilasta” niin naiset olis laumana kehottamassa vieraisiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe