Onko tämä aina ollut tälläist?

Palstan muutamat kirjoittajat ovat niin traumatisoituja surkean lapsuutensa nuoruutensa takia, että henkisesti taannutaan liitukauden olioiden tasolle? Pelkkää toisten rapaan polkemista.
Tässä sakissa mukana tuo idiootti hohottaja. Sen idiootin mielestä pelkkää läppää ja huumoria. Että tämä on huuhaa. Pahempi mielisairaalan hoidokkien houreita nämä on.

Olen käsittänyt, että tässä mukana on kd-seurakunta-aktivistikin, naapurissani asuva tyyppi vuoden pari minua nuorempi. Minäkin lähes 80 kymppinen.

Tyypithän saavat seksuaalista tyydytystä selvästi houreistaa; ilmi selvää fetisismiä, ohutta pervoutta. Jos se vähentää psykiatristen hoitopainetta, ja niin olle rahaakin, niin antaa toki palaa kuten ennenkin. (käyn toki välillä vittuilemassa pervojen houreille)

25

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristiina Sarmiopää

      Kiitos Kapteeni Jalmari Urmas! Haluan ottaa kalusi suihini!

      • Kapteeni Kiculis.

        Täällä ei ole kaluja. Miehet (lainausmerkeissä mutta kummassakin päässä varoituskolmio "muu vaara") jotka täällä käyvät eivät omista kaluja vaan surkastuneita elimiä joiden teho on häpeällinen edes housuihin kusemiseen.


      • tehomulu
        Kapteeni Kiculis. kirjoitti:

        Täällä ei ole kaluja. Miehet (lainausmerkeissä mutta kummassakin päässä varoituskolmio "muu vaara") jotka täällä käyvät eivät omista kaluja vaan surkastuneita elimiä joiden teho on häpeällinen edes housuihin kusemiseen.

        Mul on valtava ja on tehookin niin helewetishti.


      • Suihisi? Alassuihin vai ylössuihin?


      • tenunenä
        LaardiBee kirjoitti:

        Suihisi? Alassuihin vai ylössuihin?

        Laardi B vain parempiin pöytiin, herraskaisille voileiville.


      • Kristiina imee
        LaardiBee kirjoitti:

        Suihisi? Alassuihin vai ylössuihin?

        Suoraan edestä suihin, eli etusuihin. Rakas Laadibeenis!


    • entiset ajat

      siitä asti kun muutama raukka puska tuli pilaamaan palstan. Aikoinaan oli hyvä meininkin, naurettiin yhdessä ja muutenkin oli hauskaa. Nyt palstan pirulaiset (puskat) pitävät huolen, ettei täällä voi olla mukavaa. Iskevät kiinni heti aloituksiin häiriköiden, valehdellen ja arvostellen kirjoittajia.

      • 9+19

        Ne häiriköijät on niitä vanhoja huuhaalaisia. Alamäkeä, alamäkeä vaan.


      • nykyisetpä ajat.

        Väärin. Osoitit sormellasi väärin. Jos vähänkin olet seurannut nykyistä menoa, ne pirulaiset puskat eivät iske ulkopuolisiin aloituksiin. Kysymyksessä on pelkkä kotkojahti puskajahti.

        Toisella laidalla kotko niminen hahmo turajaa puskavajakkikuola juttujaan.
        Toisella puolella tuo "puskavajakki" latelee kotko-hinkkiymsyms juttujaan minkä kerkee.

        Itse en ole huomannut heidän hyökkäävän kolmannen osapuolen keskusteluihin. Vai johtuuko se siitä, ettei täällä ole ollut kolmansia ja neljänsiä kirjoittajia ollenkaan?

        Entiset ajat kaatuivat palstatappeluihin joissa osapuolina olivat yllätys - v i t u t mikään yllätys - kotko niminen hahmo ja häirikköpuskat.


      • nykyisetpä ajat. kirjoitti:

        Väärin. Osoitit sormellasi väärin. Jos vähänkin olet seurannut nykyistä menoa, ne pirulaiset puskat eivät iske ulkopuolisiin aloituksiin. Kysymyksessä on pelkkä kotkojahti puskajahti.

        Toisella laidalla kotko niminen hahmo turajaa puskavajakkikuola juttujaan.
        Toisella puolella tuo "puskavajakki" latelee kotko-hinkkiymsyms juttujaan minkä kerkee.

        Itse en ole huomannut heidän hyökkäävän kolmannen osapuolen keskusteluihin. Vai johtuuko se siitä, ettei täällä ole ollut kolmansia ja neljänsiä kirjoittajia ollenkaan?

        Entiset ajat kaatuivat palstatappeluihin joissa osapuolina olivat yllätys - v i t u t mikään yllätys - kotko niminen hahmo ja häirikköpuskat.

        Asialla on yksi jakomielitautinen uskovainen.
        Herra antaa, herra ottaa.


      • c c
        LaardiBee kirjoitti:

        Asialla on yksi jakomielitautinen uskovainen.
        Herra antaa, herra ottaa.

        Juuri näin kuten sanot LaardiBee. Se ukko piehtaroi noissa fansioissaan. Suvussa on terveitäkin mm. Teemu Selänne. v v:n poikien tai heidän äitinsä kanssa ei ikinä ole ollut mitääs skismaa.

        Tapasin v v:n koulukaverin. Sanoi ko. tyypin olleen normaalin nuoren kunnes se "tuli uskoon".

        Naapurina tein joitakin pieniä aputöitä v v:n talossa. Se pimahti kun luki netistä minun harrastavan reikimeditaatiota. Kuulemma saatanasta kun rm ei raamatussa mainita.

        Fantasioistaan; kerran se kirjoitti nettiin tähän tapaan: "Vielä minä sinut nappaan. Pistän käsirautoihin ja kidutan kellarissani sinua viikon...anelet armoa. Oli tarkoitettu minulle.

        Vaarallinen tuo olkiukko on sikäli, että joku kipinä voi tuhauttaa sekunneissa tuhkaksi, voi kesällä sytyttää ruohikkopalon. Voisin lahjoa tikkarilla 2v. pikkutytön sen tönäisemään ojaan.

        Eihän sitä ulvomista susikaan haikeasti ulvomatta voisi kuunnella. Kulujakin tulisi kun kaupungin pelastustoimi joutuisi sen hilaamaan präkärryyn.


      • Osa-aika hullu
        c c kirjoitti:

        Juuri näin kuten sanot LaardiBee. Se ukko piehtaroi noissa fansioissaan. Suvussa on terveitäkin mm. Teemu Selänne. v v:n poikien tai heidän äitinsä kanssa ei ikinä ole ollut mitääs skismaa.

        Tapasin v v:n koulukaverin. Sanoi ko. tyypin olleen normaalin nuoren kunnes se "tuli uskoon".

        Naapurina tein joitakin pieniä aputöitä v v:n talossa. Se pimahti kun luki netistä minun harrastavan reikimeditaatiota. Kuulemma saatanasta kun rm ei raamatussa mainita.

        Fantasioistaan; kerran se kirjoitti nettiin tähän tapaan: "Vielä minä sinut nappaan. Pistän käsirautoihin ja kidutan kellarissani sinua viikon...anelet armoa. Oli tarkoitettu minulle.

        Vaarallinen tuo olkiukko on sikäli, että joku kipinä voi tuhauttaa sekunneissa tuhkaksi, voi kesällä sytyttää ruohikkopalon. Voisin lahjoa tikkarilla 2v. pikkutytön sen tönäisemään ojaan.

        Eihän sitä ulvomista susikaan haikeasti ulvomatta voisi kuunnella. Kulujakin tulisi kun kaupungin pelastustoimi joutuisi sen hilaamaan präkärryyn.

        Mikä se puska on? Sekosin jo vuonna 1994 mutta nyt vasta löysin tämän fantastisen palstan. En ole ihan tietoinen ns. sisäpiirijutuista. Tiedoksi että olen oikea hullu. Sairastan tunne-elämältään epävakaata persoonallisuutta, eli diagnoosina F60.3. Isken silloin tällöin niin seko jutuilla ettei kukaan paljon kommentoi edes. Kukapa mun huumorin kaltaisesta hourailusta perustais? Puran vain omaa tuskaa ja sairasta ns. huumorin vääntämisen tarvetta. Kuuntelen just Bon Jovia Pilipsin kuulokkeilla. Lääkitystä ei juuri ole. Ei ollut ku haittaa joten tiputin minimiin. Nyt jaksaa höpöttää kun ei antipsykootti jumita aivoja. Ei ole onneksi skitsofreniaa. Vielä ainakaan.


      • Ennen oli ehkä kaikki paremmin. Menikö Huuhaa kenties pilalle Matin takia?

        Ei senpuoleen, että minun harvoja aloituksiani olisi liikaa häirtty, mutta muu ilmapiiri on sellainen, ettei hirveästi huvita.

        Kaikista parasta olisi, jos kukainenkin nauraisi peilikuvalleen.


    • Olette peniksiä!!!

      Penistä koko ketju!

    • Ukko-Punkka!

      Ukko-punkka!

    • pervot kuriin

      Toki tällä palstalla esiintyvää sadomasokistista perversio-ilmiötä, sillä operoivaa tyyppiä pitääkin ruoskia.
      Kun nettikiusaaminen tapahtuu luotsi-operaattorin toimesta, toiminta on sitäkin halveksuttavampaa.

      • Hento ote se on

        Ville tulee kohta!


    • vaikutuksia on

      Palsta ei ole vaikuttanut ainoastaan aktiivisiin kirjoittajiin vaan myös taustailijoihin positiiivisellakin tavalla. Eräskin teki parannuksen elämässään

      • Että terve pää olen.

        Minäkin tein parannuksen. Luovuin asiallisista jutuista. Annoin k u s e n nousta päähäni valtoimenaan ja aloin kyykyttämään, minusta tuli yli-ihminen.
        Trollaan ja mollaan aivan ammatikseni. Muuta ammattiahan minulla ei ole. No, ei ole eläkettäkään mielenterveyden saralla.


    • up.

      up.

    • Kylmät kädet

      Pitkän internet-historian omaavana en voi muuta todeta, kuin että asialle ei voi yhtään mitään. Nykyään on TOR-verkko, jonka läpi voi häiriköidä aikuisten oikeasti anonyymisti.

      Täytyy oppia vain surffaamaan aallon harjalla ja yrittää nauttia seurasta.

      • Kylmät kädet

        TOR-nodetuksen kieltäminen taas aiheuttaisi sivuston kuoleman, samoin, kuin rekisteröitymispakko-ajatuskin. En osaa sanoa, kumpi olisi pahempi S24:sen tappaja.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        TOR-nodetuksen kieltäminen taas aiheuttaisi sivuston kuoleman, samoin, kuin rekisteröitymispakko-ajatuskin. En osaa sanoa, kumpi olisi pahempi S24:sen tappaja.

        tiede.fi -keskustelupalsta (rauha ylimielisten apinoiden sielulle) sortui rekisteröintipakkoon ja lopulta jopa käyttäjämoderaattoreihin. Loppui, kuin kanan lento, foorumin suosio. Kuka enää edes muistaa tiede.fi-keskustelupalstaa?


      • Kylmät kädet kirjoitti:

        TOR-nodetuksen kieltäminen taas aiheuttaisi sivuston kuoleman, samoin, kuin rekisteröitymispakko-ajatuskin. En osaa sanoa, kumpi olisi pahempi S24:sen tappaja.

        Sehän tulee uuteen S24-versioon, että aloituksen voi tehdä anonyymisti, mutta kommentit kaipaa rekisteröintiä.


      • toteaja.
        tuttumies kirjoitti:

        Sehän tulee uuteen S24-versioon, että aloituksen voi tehdä anonyymisti, mutta kommentit kaipaa rekisteröintiä.

        höpö, höpö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe