Varatusta miehestä eroon

toinen_nainenN

Olen kakkonen. Ajauduin suhteeseen varatun miehen kanssa heikkona hetkenäni, juuri pitkäaikaisen parisuhteeni päätyttyä. Suhteemme on kestänyt nyt puolisen vuotta. Olen alusta asti tiennyt että suhde on väärin enkä nauti siitä, mutta yksinäisiin hetkiin mies on osannut tarjota seuraansa tiiviiseen tahtiin. Silti kannan vastuun omasta osuudestani täysin.

Olen ymmärtänyt, että varatusta miehestä on vaikea päästä eroon. Olen itsekin miettinyt miten asian hoitaisin ja olen monta kertaa yrittänyt lopettaa suhteen, tuloksetta. Mies on sitkeä eikä päästä käsistään, ilmeisesti hänelle edullista tilannetta.

Siispä. Kaipaan neuvoja eroon pääsemiseksi. Miten homma onnistuisi parhaiten? Meillä ei miehen kanssa ole huonot välit ja niitä haluaisin välttää. Lähinnä vaan neuvoja siihen, että kun mies ei usko, että homma on tässä niin mistä saan voiman edelleen työntää hänet pois läheltäni? Onko uusi mies ainoa lääke??

Jokainen joka on ollut läheisesä suhteessa, tietää että eroaminen ei ole helppoa. Vaikkakin tässä tilanteessani toinen on varattu.

Haluan silti pois. Mutta haluaisin säilyttää välit. Mistä saan tahdonvoiman tehdä eron aina uudelleen ja uudelleen kun mies soittaa tai ilmestyy oven taakse? Millä saan hänet uskomaan että tämä on nyt tässä, for good?

322

12100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkea esitys

      Miksi haluat pettäjäluuseriin säilyttää välisi? Onko hän mielestäsi oikeasti sen arvoinen mies? Ei koskaan!

      Eroon pääsee jos vain halua on tarpeeksi! Ota järki viimein käteesi ja pidä huoli, että toi on viimeinen salasuhde varatun kanssa. Opettele arvostamaan itseäsi!

      • Ön miehiä

        Kyl miehiä ön mönenläisiä. Jökäisellä vähän eriläisiä jyttyjä.


      • ööh hyi.
        Ön miehiä kirjoitti:

        Kyl miehiä ön mönenläisiä. Jökäisellä vähän eriläisiä jyttyjä.

        Sämää mieltä pipäriä ei sää äntää värätylle ukolle kukä uusi sulhö haluää vänhöille liukkäille häiseekin se vänhä spermä.


      • mies kaks ysi
        Ön miehiä kirjoitti:

        Kyl miehiä ön mönenläisiä. Jökäisellä vähän eriläisiä jyttyjä.

        Älä ap lässytä sontaa! Ensinnäkin, se että, voit aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on törkeetä ja toisen parisuhdetta loukaavaa! Mitkään "heikko hetki" selitykset ei auta.Toisekseen, totuus on että, et edes oikeasti koe suhdetta vääräksi. Todellisuudessa olet niin itse säällinen ja minä-minä-minä tyyppinen ihminen että, koet suhteen sinulle oikeutettuksi.Ja siinä syy miksi, koet että, et pääse miehestä eroon; Kukaan ei säälisi sinua ja antaisi säännöllisesti sympatiaa haavoillesi.Sitä varten olet ilmeisesti myös valmis olemaan osallisena toisen parisuhteen romuttamiseen.


      • kiitih
        Ön miehiä kirjoitti:

        Kyl miehiä ön mönenläisiä. Jökäisellä vähän eriläisiä jyttyjä.

        miehet miehet meri on täynnä kaloja muista se :D


      • voiettää
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Älä ap lässytä sontaa! Ensinnäkin, se että, voit aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on törkeetä ja toisen parisuhdetta loukaavaa! Mitkään "heikko hetki" selitykset ei auta.Toisekseen, totuus on että, et edes oikeasti koe suhdetta vääräksi. Todellisuudessa olet niin itse säällinen ja minä-minä-minä tyyppinen ihminen että, koet suhteen sinulle oikeutettuksi.Ja siinä syy miksi, koet että, et pääse miehestä eroon; Kukaan ei säälisi sinua ja antaisi säännöllisesti sympatiaa haavoillesi.Sitä varten olet ilmeisesti myös valmis olemaan osallisena toisen parisuhteen romuttamiseen.

        Parisuhdetta loukkaavaa? Mieshän siinä lähinnä parisuhdettaan loukkaa. :D Parisuhde on MIEHEN.
        Jos olet mies niin varmaan juokset itsekin vieraissa kun syy on vieraassa naisessa kuitenkin. Vai oletko uskollinen koska syy olisi itsessäsi jos petät?


      • öttäkää öpiksi
        ööh hyi. kirjoitti:

        Sämää mieltä pipäriä ei sää äntää värätylle ukolle kukä uusi sulhö haluää vänhöille liukkäille häiseekin se vänhä spermä.

        Ette te ösää kirjöttää öikein ää kielellä.
        Jättäkää tämä rööli työlle yhdelle hömelölle, jökä niitä jätkyvästi kirjöittää.


      • varattuun törmännyt
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Älä ap lässytä sontaa! Ensinnäkin, se että, voit aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on törkeetä ja toisen parisuhdetta loukaavaa! Mitkään "heikko hetki" selitykset ei auta.Toisekseen, totuus on että, et edes oikeasti koe suhdetta vääräksi. Todellisuudessa olet niin itse säällinen ja minä-minä-minä tyyppinen ihminen että, koet suhteen sinulle oikeutettuksi.Ja siinä syy miksi, koet että, et pääse miehestä eroon; Kukaan ei säälisi sinua ja antaisi säännöllisesti sympatiaa haavoillesi.Sitä varten olet ilmeisesti myös valmis olemaan osallisena toisen parisuhteen romuttamiseen.

        Aivan selvää on, että se varattu mies on tämän tarinan konna. Aloittaja kertoo, kuinka tämä varattu mies on sinnikäs, tulee oven taaksekin ruinaamaan!

        Valitettavasti minullakin on kokemus varatusta miehestä. Tosin minä jouduin siihen eri tavalla. Tapasin miehen nettitreffeillä. Mies kertoi olevansa eronnut. Hänellä on työn takia perheestään erillään viikkoasunto Helsingissä, joten en aavistanut mitään. Tämäkin esitti etsivänsä vakavaa suhdetta ja ehdotti yhteenmuuttoakin, kun olimme jonkin aikaa tapailleet! En käsitä miten sekin sitten olisi hänen mielestään ollut mahdollista ;D Kyseessä mitä ilmeisimmin pahasti persoonallisuushäiriöinen patologinen valehtelija. Mutta vaimo on hänelläkin, ollut jo varmaan 35 vuotta!

        Kyllä naiset saavat nykypäivänä olla tosi tarkkoina, etteivät joudu varattujen miesten ansaan. Moraali on monella niin alhaalla. Toisen ihmisen elämä ei merkitse yhtään mitään, kunhan itselle saadaan hauskaa ja kaikkea kivaa.

        Aloittajan pitää nyt vaan olla tosi vahva. Kirjoita hänelle vaikka kirje. Vaikka samansisältöinen kuin aloituksesi. Kerro kuinka väärin on teidän tapailunne on kaikkien osapuolten kannalta. Kerro myös, että et enää aio päästää häntä sisälle kotiisi, et aio vastata puhelimeen. Siis kaikki yhteydenpito seis. Ja tosiaan yritä tutustua johonkin vapaaseen mieheen. Muista että aluksi suhteen lopettaminen tuntuu tosi pahalta, kun olet jo kiintynyt mieheen. Mutta päivä päivältä olo on parempi. Ajattele vaikka, että ensi kesänä tämä mies on muisto vain, jos nyt jaksat pinnistellä. Onnea sinulle! Onnea todellisen rakkauden löytymiseksi!


      • Klamymolo

        Eipä näy miestä täällä syyttelemässä naista, että kuinka tämän pimppilihat ja takalisto eivät päästä häntä otteestaan.


      • ihmettelen edelleen
        varattuun törmännyt kirjoitti:

        Aivan selvää on, että se varattu mies on tämän tarinan konna. Aloittaja kertoo, kuinka tämä varattu mies on sinnikäs, tulee oven taaksekin ruinaamaan!

        Valitettavasti minullakin on kokemus varatusta miehestä. Tosin minä jouduin siihen eri tavalla. Tapasin miehen nettitreffeillä. Mies kertoi olevansa eronnut. Hänellä on työn takia perheestään erillään viikkoasunto Helsingissä, joten en aavistanut mitään. Tämäkin esitti etsivänsä vakavaa suhdetta ja ehdotti yhteenmuuttoakin, kun olimme jonkin aikaa tapailleet! En käsitä miten sekin sitten olisi hänen mielestään ollut mahdollista ;D Kyseessä mitä ilmeisimmin pahasti persoonallisuushäiriöinen patologinen valehtelija. Mutta vaimo on hänelläkin, ollut jo varmaan 35 vuotta!

        Kyllä naiset saavat nykypäivänä olla tosi tarkkoina, etteivät joudu varattujen miesten ansaan. Moraali on monella niin alhaalla. Toisen ihmisen elämä ei merkitse yhtään mitään, kunhan itselle saadaan hauskaa ja kaikkea kivaa.

        Aloittajan pitää nyt vaan olla tosi vahva. Kirjoita hänelle vaikka kirje. Vaikka samansisältöinen kuin aloituksesi. Kerro kuinka väärin on teidän tapailunne on kaikkien osapuolten kannalta. Kerro myös, että et enää aio päästää häntä sisälle kotiisi, et aio vastata puhelimeen. Siis kaikki yhteydenpito seis. Ja tosiaan yritä tutustua johonkin vapaaseen mieheen. Muista että aluksi suhteen lopettaminen tuntuu tosi pahalta, kun olet jo kiintynyt mieheen. Mutta päivä päivältä olo on parempi. Ajattele vaikka, että ensi kesänä tämä mies on muisto vain, jos nyt jaksat pinnistellä. Onnea sinulle! Onnea todellisen rakkauden löytymiseksi!

        Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä? Asia selvisi vasta lähemmin seurustellessa, kun kyselin perhesuhteista.ihmettelen
        Miksi miehet haluavat uutta, jos on oma vaimo kotona??
        Vaimo ei ole kokeilunhaluinen?
        Ehkä ei jaksa aina katsella samaa?


      • Kokemusta on
        ihmettelen edelleen kirjoitti:

        Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä? Asia selvisi vasta lähemmin seurustellessa, kun kyselin perhesuhteista.ihmettelen
        Miksi miehet haluavat uutta, jos on oma vaimo kotona??
        Vaimo ei ole kokeilunhaluinen?
        Ehkä ei jaksa aina katsella samaa?

        "Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä?"

        On yleistä koska aina löytyy naisia jotka tahtovat aloittaa suhteen varattuun mieheen. Avioliitossa eläminen on mukavaa mutta tylsää. Salarakas tuo elämään jännitystä ja vaihtelua. Siksi minullakin on toinen nainen.

        Yleensä suhteet kestää muutamasta kuukaudesta vuoteen, sitten nainen vaatii jättämään vaimon ja lapset. Sitä en ikinä tule tekemään joten hommaan uuden salarakkaan. Tämä ei haittaa sillä vaihtelu virkistää.


      • pelkuriluuseri
        Kokemusta on kirjoitti:

        "Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä?"

        On yleistä koska aina löytyy naisia jotka tahtovat aloittaa suhteen varattuun mieheen. Avioliitossa eläminen on mukavaa mutta tylsää. Salarakas tuo elämään jännitystä ja vaihtelua. Siksi minullakin on toinen nainen.

        Yleensä suhteet kestää muutamasta kuukaudesta vuoteen, sitten nainen vaatii jättämään vaimon ja lapset. Sitä en ikinä tule tekemään joten hommaan uuden salarakkaan. Tämä ei haittaa sillä vaihtelu virkistää.

        Et uskalla kertoa vaimolle salasuhteista? Pelkäät jääväsi yksin!!


      • HHUHUH
        voiettää kirjoitti:

        Parisuhdetta loukkaavaa? Mieshän siinä lähinnä parisuhdettaan loukkaa. :D Parisuhde on MIEHEN.
        Jos olet mies niin varmaan juokset itsekin vieraissa kun syy on vieraassa naisessa kuitenkin. Vai oletko uskollinen koska syy olisi itsessäsi jos petät?

        "Mieshän se parisuhdetta loukkaa".. Periaatteessa kyllä, mutta ketkähän on haarat leveillään innosta kiekuen mukana ja suo siihen leikkiin anteliaasti loistomahdollisuudet? No NAINENPA hyvinkin. Joten ihan turha syyttää yksin miehiä. Naiset on ihan samanlaisia. Mietis nyt, jos jokainen suomen nainen päättäisi ettei haksahda varattuun,( tämä tulee äkkiä ilmi, jos on varattu), niin sitten voisit sanoa, että syy on yksin miehen, kun yrittävät ja yrittävät.


      • HHUHUH
        ihmettelen edelleen kirjoitti:

        Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä? Asia selvisi vasta lähemmin seurustellessa, kun kyselin perhesuhteista.ihmettelen
        Miksi miehet haluavat uutta, jos on oma vaimo kotona??
        Vaimo ei ole kokeilunhaluinen?
        Ehkä ei jaksa aina katsella samaa?

        "ihmettelen edelleen":

        Muista, älä koskaan vakiinnu, koska sinusta tulee aivan samanlainen, kun niistä naisista, joiden miehiä sekstaat. Vajaan vuoden avioliiton jälkeen sinäkin olet "ei kokeilunhaluinen pihtari" ja sinuakaan "ei jakseta katsella". Noin se vain menee. Se, minkä löydät senssipalstoilta jatkaa siellä aina vain etsimistään hakemalla sitä parempaa, parempaa, parempaa, jota ei koskaan löydy ja mikä hienointa, noihin jää koukkuun.

        Mutta muista nyt se tärkein. Jos vakiinnut, sinustakin tulee samanlainen nalkuttava pihtariämmä, joten pysy vapaana naisena. Olet vielä 6-kymppisenäkin ilo miehille. Muista jumpata, että jalat aukeaa ilman kolotuksia ja narinoita vastakin


      • HHUHUH
        Kokemusta on kirjoitti:

        "Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä?"

        On yleistä koska aina löytyy naisia jotka tahtovat aloittaa suhteen varattuun mieheen. Avioliitossa eläminen on mukavaa mutta tylsää. Salarakas tuo elämään jännitystä ja vaihtelua. Siksi minullakin on toinen nainen.

        Yleensä suhteet kestää muutamasta kuukaudesta vuoteen, sitten nainen vaatii jättämään vaimon ja lapset. Sitä en ikinä tule tekemään joten hommaan uuden salarakkaan. Tämä ei haittaa sillä vaihtelu virkistää.

        No, ehkäpä jonain päivänä vaimosi ilmoittaa sinulle "ole hyvä ja mene lääkäriin ja kerro myös kaikkien kumppaneidesi nimet hänelle, kiitos näistä vuosista, kerää vaatteesi ja jätä avain eteisen pöydälle ja minä otan lapset. Paperit tulee sinulle postissa". Luuletko oikeasti ettei vaimosi tiedä? Minäpä luulen että hän tietää ja odottaa vain sopivaa hetkeä pudottaaksesi sinut maan pinnalle.


      • Kokemusta on
        pelkuriluuseri kirjoitti:

        Et uskalla kertoa vaimolle salasuhteista? Pelkäät jääväsi yksin!!

        Miksi kertoa vaimolle sellaista mikä loukkaisi häntä, en minä mikään sadisti ole. Herrasmies hoitaa asiat hienotunteisesti, ei vaimon näistä asioista tarvitse mitään tietää.


      • Kokemusta on
        HHUHUH kirjoitti:

        No, ehkäpä jonain päivänä vaimosi ilmoittaa sinulle "ole hyvä ja mene lääkäriin ja kerro myös kaikkien kumppaneidesi nimet hänelle, kiitos näistä vuosista, kerää vaatteesi ja jätä avain eteisen pöydälle ja minä otan lapset. Paperit tulee sinulle postissa". Luuletko oikeasti ettei vaimosi tiedä? Minäpä luulen että hän tietää ja odottaa vain sopivaa hetkeä pudottaaksesi sinut maan pinnalle.

        Onneksi on avioehto. Miksi minä omasta kodistani lähtisin?


      • kokeile
        Kokemusta on kirjoitti:

        Miksi kertoa vaimolle sellaista mikä loukkaisi häntä, en minä mikään sadisti ole. Herrasmies hoitaa asiat hienotunteisesti, ei vaimon näistä asioista tarvitse mitään tietää.

        Siksi kertoa vaimolle että hän voisi jättää luuserimiehen. Kuka sellaisen siipeilijän kanssa eläisi. En minäkään halunnut. Ukko lensi pihalle kuin leppäkeihäs. Pelottaa sama kohtalo?


      • ymmärrät varmaan
        HHUHUH kirjoitti:

        "Mieshän se parisuhdetta loukkaa".. Periaatteessa kyllä, mutta ketkähän on haarat leveillään innosta kiekuen mukana ja suo siihen leikkiin anteliaasti loistomahdollisuudet? No NAINENPA hyvinkin. Joten ihan turha syyttää yksin miehiä. Naiset on ihan samanlaisia. Mietis nyt, jos jokainen suomen nainen päättäisi ettei haksahda varattuun,( tämä tulee äkkiä ilmi, jos on varattu), niin sitten voisit sanoa, että syy on yksin miehen, kun yrittävät ja yrittävät.

        Jos mies vastaisi parisuhteestaan eikä innosta kiekuen etsisi muna pystyssä vierasta niin kakkosia ei olisi. Mieshän se on jonka päävastuu on pettämispäätöksessä. HÄN on varattu ja pettää.


      • itsellinen n

        Miestä ei muuhun tarvitakaan kun varapanopankiksi. Miksi ostaa koko lehmä maitolitran takia jne.


      • nauruanaurua
        Kokemusta on kirjoitti:

        Onneksi on avioehto. Miksi minä omasta kodistani lähtisin?

        Jää sitten ihan vapaaehtoisesti yksin kotiisi. Miksi yleensä olet pari suhteessa kun ulkoiset puitteet ja raha-asiat on järjestyksessä. Kumppania et tarvitse.


      • mies kaks ysi
        voiettää kirjoitti:

        Parisuhdetta loukkaavaa? Mieshän siinä lähinnä parisuhdettaan loukkaa. :D Parisuhde on MIEHEN.
        Jos olet mies niin varmaan juokset itsekin vieraissa kun syy on vieraassa naisessa kuitenkin. Vai oletko uskollinen koska syy olisi itsessäsi jos petät?

        " Parisuhdetta loukkaavaa? Mieshän siinä lähinnä parisuhdettaan loukkaa. :D Parisuhde on MIEHEN. "

        Tämä on jotain sellaista logiikaa mihin vain jotkut ihmiset pystyyvät.. siis ulkoimastaan itseltään vastuun.Siis totta hemmetissä olet osa vastuulinen jos, tiedät toisen olevan varattu! Hommaa voi verrata siihen että, sinulla on auto ja annat kännissä olevalle kaverille avaimet joka hyppää rattiin. Vai etkö ole silloinkaan mielestäsi vastuussa.. mitäs ajoi 2 prommillen kännissä ja joutui puhallus ratsiaan?

        Ja vaikka ei enään aiheeseen kuulunut niin mies olen mutta, sinkku.Mieleeni ei tulisikaan koskea varattuun naiseen tai edes flirtailla sellaiselle takaisin vaikka, sellaiset tekevätkin minulle.Toisilla kun on sellaiset asiat kuin moraali, itsensä kunnoittaminen ja toisen ihmisen parisuhteen kunnioittaminen!


      • ??????
        mies kaks ysi kirjoitti:

        " Parisuhdetta loukkaavaa? Mieshän siinä lähinnä parisuhdettaan loukkaa. :D Parisuhde on MIEHEN. "

        Tämä on jotain sellaista logiikaa mihin vain jotkut ihmiset pystyyvät.. siis ulkoimastaan itseltään vastuun.Siis totta hemmetissä olet osa vastuulinen jos, tiedät toisen olevan varattu! Hommaa voi verrata siihen että, sinulla on auto ja annat kännissä olevalle kaverille avaimet joka hyppää rattiin. Vai etkö ole silloinkaan mielestäsi vastuussa.. mitäs ajoi 2 prommillen kännissä ja joutui puhallus ratsiaan?

        Ja vaikka ei enään aiheeseen kuulunut niin mies olen mutta, sinkku.Mieleeni ei tulisikaan koskea varattuun naiseen tai edes flirtailla sellaiselle takaisin vaikka, sellaiset tekevätkin minulle.Toisilla kun on sellaiset asiat kuin moraali, itsensä kunnoittaminen ja toisen ihmisen parisuhteen kunnioittaminen!

        Jos olisit varattu niin vastuu pettämisestäsi olisi vieraalla naisella?


      • Hus, sika mettään
        varattuun törmännyt kirjoitti:

        Aivan selvää on, että se varattu mies on tämän tarinan konna. Aloittaja kertoo, kuinka tämä varattu mies on sinnikäs, tulee oven taaksekin ruinaamaan!

        Valitettavasti minullakin on kokemus varatusta miehestä. Tosin minä jouduin siihen eri tavalla. Tapasin miehen nettitreffeillä. Mies kertoi olevansa eronnut. Hänellä on työn takia perheestään erillään viikkoasunto Helsingissä, joten en aavistanut mitään. Tämäkin esitti etsivänsä vakavaa suhdetta ja ehdotti yhteenmuuttoakin, kun olimme jonkin aikaa tapailleet! En käsitä miten sekin sitten olisi hänen mielestään ollut mahdollista ;D Kyseessä mitä ilmeisimmin pahasti persoonallisuushäiriöinen patologinen valehtelija. Mutta vaimo on hänelläkin, ollut jo varmaan 35 vuotta!

        Kyllä naiset saavat nykypäivänä olla tosi tarkkoina, etteivät joudu varattujen miesten ansaan. Moraali on monella niin alhaalla. Toisen ihmisen elämä ei merkitse yhtään mitään, kunhan itselle saadaan hauskaa ja kaikkea kivaa.

        Aloittajan pitää nyt vaan olla tosi vahva. Kirjoita hänelle vaikka kirje. Vaikka samansisältöinen kuin aloituksesi. Kerro kuinka väärin on teidän tapailunne on kaikkien osapuolten kannalta. Kerro myös, että et enää aio päästää häntä sisälle kotiisi, et aio vastata puhelimeen. Siis kaikki yhteydenpito seis. Ja tosiaan yritä tutustua johonkin vapaaseen mieheen. Muista että aluksi suhteen lopettaminen tuntuu tosi pahalta, kun olet jo kiintynyt mieheen. Mutta päivä päivältä olo on parempi. Ajattele vaikka, että ensi kesänä tämä mies on muisto vain, jos nyt jaksat pinnistellä. Onnea sinulle! Onnea todellisen rakkauden löytymiseksi!

        Parhaiten pääsee eroo, kun ryhtyy itse kauhean aktiiviseksi. Ei vetäydy, vaan pommittaa tekstareilla ja soittaa usein. Kinuaa naimisiin. Haluaa nähdä koko ajan jne. Tukahduttaa liialla innokkuudellaan kaiken. Äkkiä se äijä pötkii pois näköpiiristä. Mies menettää aika pian kiinnostuksensa.

        Tähän menee vain lyhyt aika, joten sen roolin jaksaa vetää läpi. Vähän vaivannäköä ja miehen silmissä oot taas yks hullu akka, joka jahtaa ja mies saa luulla jättäneensä sut ja kiertää jatkossa kaukaa.


      • mies kaks ysi
        ?????? kirjoitti:

        Jos olisit varattu niin vastuu pettämisestäsi olisi vieraalla naisella?

        Mitenköhän pystyt erehtymään sanomani tarkoituksesta..Oletkohan lukutaidoton, kenties? Minä kun sanoin seuraavasti;

        "Mieleeni ei tulisikaan koskea varattuun naiseen tai edes flirtailla sellaiselle takaisin vaikka, sellaiset tekevätkin minulle.Toisilla kun on sellaiset asiat kuin moraali, itsensä kunnoittaminen ja toisen ihmisen parisuhteen kunnioittaminen! "

        Mielestäni sanon hyvin selvästi että, en hyväksy pettämistä enkä itse kykenisi siihen jos olisin parisuhteessa.Ja vastuu on molemmilla!

        Mutta, tietysti, jos on lusikalla annettu, ei kauhalla voi ottaa! ;)


      • ....................
        Kokemusta on kirjoitti:

        Miksi kertoa vaimolle sellaista mikä loukkaisi häntä, en minä mikään sadisti ole. Herrasmies hoitaa asiat hienotunteisesti, ei vaimon näistä asioista tarvitse mitään tietää.

        Sinäkö se päätät aikuisen ihmisen puolesta, mitä hänen tarvitsee ja ei tarvitse...
        Vaimosi voisi olla hieman eri mieltä asiasta...


      • ......
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Mitenköhän pystyt erehtymään sanomani tarkoituksesta..Oletkohan lukutaidoton, kenties? Minä kun sanoin seuraavasti;

        "Mieleeni ei tulisikaan koskea varattuun naiseen tai edes flirtailla sellaiselle takaisin vaikka, sellaiset tekevätkin minulle.Toisilla kun on sellaiset asiat kuin moraali, itsensä kunnoittaminen ja toisen ihmisen parisuhteen kunnioittaminen! "

        Mielestäni sanon hyvin selvästi että, en hyväksy pettämistä enkä itse kykenisi siihen jos olisin parisuhteessa.Ja vastuu on molemmilla!

        Mutta, tietysti, jos on lusikalla annettu, ei kauhalla voi ottaa! ;)

        Eli varattuna ottaisit vastuun itse itsestäsi. Vieras ei päättäisi siitä. Näin sen pitääkin mennä. Kuitenkin vastuu tuntuu olevan yleensä jossain muualla kun itsessä...


      • kylläkaikille
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Mitenköhän pystyt erehtymään sanomani tarkoituksesta..Oletkohan lukutaidoton, kenties? Minä kun sanoin seuraavasti;

        "Mieleeni ei tulisikaan koskea varattuun naiseen tai edes flirtailla sellaiselle takaisin vaikka, sellaiset tekevätkin minulle.Toisilla kun on sellaiset asiat kuin moraali, itsensä kunnoittaminen ja toisen ihmisen parisuhteen kunnioittaminen! "

        Mielestäni sanon hyvin selvästi että, en hyväksy pettämistä enkä itse kykenisi siihen jos olisin parisuhteessa.Ja vastuu on molemmilla!

        Mutta, tietysti, jos on lusikalla annettu, ei kauhalla voi ottaa! ;)

        Niin, "kannattaisi käyttää google kääntäjää jos ei ymmärrä". Naiset vaan valitettavasti ei aina ymmärrä mitä miehet tarkoittaa vaikka he omasta mielestään mukamas selvästi jotakin tarkoittavat.

        Ajattelussa ja ymmärtämisessä on eroa. Vielä nämä antaa ymmärtää termit.

        Näkyykö se päälle päin, että joku olisi varattu? Ennen katsottiin onko sormuksia nimettömässä, mutta sekään ei enää nykypäivänä päde ja miehethän ovat aina juuri eroamassa!


      • kiinnostus loppui
        Hus, sika mettään kirjoitti:

        Parhaiten pääsee eroo, kun ryhtyy itse kauhean aktiiviseksi. Ei vetäydy, vaan pommittaa tekstareilla ja soittaa usein. Kinuaa naimisiin. Haluaa nähdä koko ajan jne. Tukahduttaa liialla innokkuudellaan kaiken. Äkkiä se äijä pötkii pois näköpiiristä. Mies menettää aika pian kiinnostuksensa.

        Tähän menee vain lyhyt aika, joten sen roolin jaksaa vetää läpi. Vähän vaivannäköä ja miehen silmissä oot taas yks hullu akka, joka jahtaa ja mies saa luulla jättäneensä sut ja kiertää jatkossa kaukaa.

        Minulle kävi juuri noin vapaan miehen kanssa!


      • Kokemusta on
        nauruanaurua kirjoitti:

        Jää sitten ihan vapaaehtoisesti yksin kotiisi. Miksi yleensä olet pari suhteessa kun ulkoiset puitteet ja raha-asiat on järjestyksessä. Kumppania et tarvitse.

        Lapset tarvitsevat äitiä. Kun lapset aikuisia ja lähteneet kotoa on tilanne toinen, voin hyvinkin vaihtaa nuorempaan.


      • röyh röyh
        Kokemusta on kirjoitti:

        Miksi kertoa vaimolle sellaista mikä loukkaisi häntä, en minä mikään sadisti ole. Herrasmies hoitaa asiat hienotunteisesti, ei vaimon näistä asioista tarvitse mitään tietää.

        Siis kerrotko niille toisille naisille heti rehellisesti, mikä on tilanteesi vai huijaatko naiset seuraasi lupailemalla jotain? Tuosta lupailusta viestii mielestäni se, että vuoden kuluttua naiset alkavat vaati vaimon jättämistä.

        Tosiaa ihmissuhdeluuseri olet. Säälittävä miehenkuvatus. Hassua että sinulla on vaimo, mutta monet naiset tyytyvät niin vähään.


      • röyh röyh
        Kokemusta on kirjoitti:

        Lapset tarvitsevat äitiä. Kun lapset aikuisia ja lähteneet kotoa on tilanne toinen, voin hyvinkin vaihtaa nuorempaan.

        Sinun kannattaisi käydä tutkituttamassa persoonallisuutesi. Voi olla että sinulla on persoonallisuudenhäiriö, joka tekee sinut tunteettomaksi ja yltiöitsekkääksi.


      • +Carrie -tätejä
        Kokemusta on kirjoitti:

        "Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä?"

        On yleistä koska aina löytyy naisia jotka tahtovat aloittaa suhteen varattuun mieheen. Avioliitossa eläminen on mukavaa mutta tylsää. Salarakas tuo elämään jännitystä ja vaihtelua. Siksi minullakin on toinen nainen.

        Yleensä suhteet kestää muutamasta kuukaudesta vuoteen, sitten nainen vaatii jättämään vaimon ja lapset. Sitä en ikinä tule tekemään joten hommaan uuden salarakkaan. Tämä ei haittaa sillä vaihtelu virkistää.

        Porukka seuraa aina esikuvaa,
        Täaaä tapauksessa " Sinkkuelämän" Sarah Jessica Parkeria , joka esittää Manhattanin keskiluokkaista neitoa Carrie Bradshawia , joka on toimittaja , ja varsinainen horo ,
        joka kavereineen luuhaa illatManhattanin hienoilla klubeilla , ja joka yö on joku alushousumalli sängyssä ,
        Carrie ystävineen haaveilee krokotiilinkyyneleet silmissään siitä " ainoasta, " ja unelmoi niistä lapsista , joita tekee ,
        samalla kun menee puuhiin omien , vieraiden tai varastettujen tapaamiensa kanssa , joskus mennään testaukseen pyörtyilemään Hiv- klinikalle , -


      • nauruanaurua
        Kokemusta on kirjoitti:

        Lapset tarvitsevat äitiä. Kun lapset aikuisia ja lähteneet kotoa on tilanne toinen, voin hyvinkin vaihtaa nuorempaan.

        Mitä äidin ja lasten välit tähän kuuluu? Kyse oli sinun ja vaimosi jutusta. Vai pelkäätkö että vaimo vie lapset mukanaan? Kerro nyt vaan rohkeana "herrasmiehenä" vaimolle elämäsi toisestakin puolesta.
        Ihan oikeastihan olet se tossun oleva aviomies joka haaveilee vieraasta. Täällä on kiva eläytyä kuvitteelisen salamiehen rooliin. :))


      • +Kiho- setiä
        +Carrie -tätejä kirjoitti:

        Porukka seuraa aina esikuvaa,
        Täaaä tapauksessa " Sinkkuelämän" Sarah Jessica Parkeria , joka esittää Manhattanin keskiluokkaista neitoa Carrie Bradshawia , joka on toimittaja , ja varsinainen horo ,
        joka kavereineen luuhaa illatManhattanin hienoilla klubeilla , ja joka yö on joku alushousumalli sängyssä ,
        Carrie ystävineen haaveilee krokotiilinkyyneleet silmissään siitä " ainoasta, " ja unelmoi niistä lapsista , joita tekee ,
        samalla kun menee puuhiin omien , vieraiden tai varastettujen tapaamiensa kanssa , joskus mennään testaukseen pyörtyilemään Hiv- klinikalle , -

        MIESHÄN sillä taitaa olla vastapuolena yleensä. Vai onko asia miesten kohdalla vain satua ja naisen kohdalla totta. :D
        Älä ota muutenkaan ihan tosissaan kaikkea mitä näet. Jos otat niin huomioi että nuo miehet sarjassa ovat myös varsinaisia huoripukkeja.


      • seksek
        röyh röyh kirjoitti:

        Siis kerrotko niille toisille naisille heti rehellisesti, mikä on tilanteesi vai huijaatko naiset seuraasi lupailemalla jotain? Tuosta lupailusta viestii mielestäni se, että vuoden kuluttua naiset alkavat vaati vaimon jättämistä.

        Tosiaa ihmissuhdeluuseri olet. Säälittävä miehenkuvatus. Hassua että sinulla on vaimo, mutta monet naiset tyytyvät niin vähään.

        alkavat vaati Hoh hö... toinen nainen on kissa ilman karvoja hyi


      • mies kaks ysi
        ...... kirjoitti:

        Eli varattuna ottaisit vastuun itse itsestäsi. Vieras ei päättäisi siitä. Näin sen pitääkin mennä. Kuitenkin vastuu tuntuu olevan yleensä jossain muualla kun itsessä...

        Toivottavasti provoillet.. ei kukaan meinaan voi olla noin tyhmä! Vastuullinen kun on molemmat pettävät osapuolet.Kumpikaan ei kunnioita petettävää osapuolta tai osapuolia.Perheellinen ihminen kun nimittäin myös pettää lapsetkin ja hyvässä lykyssä tuhoaa perhe-elämän omalla itsekkyydellään.

        Ei ole siis mitään selityksiä että joku on yksin syyllinen että, joka pelastaisi toisen osapuolen.Syyllisiä on molemmat eikä kumpikkaan ole tahollaan ansainnut toisen ihmisen luottamusta.


      • ......
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Toivottavasti provoillet.. ei kukaan meinaan voi olla noin tyhmä! Vastuullinen kun on molemmat pettävät osapuolet.Kumpikaan ei kunnioita petettävää osapuolta tai osapuolia.Perheellinen ihminen kun nimittäin myös pettää lapsetkin ja hyvässä lykyssä tuhoaa perhe-elämän omalla itsekkyydellään.

        Ei ole siis mitään selityksiä että joku on yksin syyllinen että, joka pelastaisi toisen osapuolen.Syyllisiä on molemmat eikä kumpikkaan ole tahollaan ansainnut toisen ihmisen luottamusta.

        Miksi perheellinen (yleensä mies) yleensä lähtee hakemaan vierasta? Sieltä se pettäminen alkaa ennenkuin sitä toista on edes olemassa. Mies pettää jo silloin kun etsii seuraa treffipalstoilta ja vastaavilta. Varsinainen nainti sen seurauksena on oikeastaan vaan jäävuoren huippu asiassa.
        Oma kolmekymppinen parisuhteeni päättyi miehen pettämiseen ja syy oli nimenomaan miehessä.


      • trgfrgfrrfsr
        varattuun törmännyt kirjoitti:

        Aivan selvää on, että se varattu mies on tämän tarinan konna. Aloittaja kertoo, kuinka tämä varattu mies on sinnikäs, tulee oven taaksekin ruinaamaan!

        Valitettavasti minullakin on kokemus varatusta miehestä. Tosin minä jouduin siihen eri tavalla. Tapasin miehen nettitreffeillä. Mies kertoi olevansa eronnut. Hänellä on työn takia perheestään erillään viikkoasunto Helsingissä, joten en aavistanut mitään. Tämäkin esitti etsivänsä vakavaa suhdetta ja ehdotti yhteenmuuttoakin, kun olimme jonkin aikaa tapailleet! En käsitä miten sekin sitten olisi hänen mielestään ollut mahdollista ;D Kyseessä mitä ilmeisimmin pahasti persoonallisuushäiriöinen patologinen valehtelija. Mutta vaimo on hänelläkin, ollut jo varmaan 35 vuotta!

        Kyllä naiset saavat nykypäivänä olla tosi tarkkoina, etteivät joudu varattujen miesten ansaan. Moraali on monella niin alhaalla. Toisen ihmisen elämä ei merkitse yhtään mitään, kunhan itselle saadaan hauskaa ja kaikkea kivaa.

        Aloittajan pitää nyt vaan olla tosi vahva. Kirjoita hänelle vaikka kirje. Vaikka samansisältöinen kuin aloituksesi. Kerro kuinka väärin on teidän tapailunne on kaikkien osapuolten kannalta. Kerro myös, että et enää aio päästää häntä sisälle kotiisi, et aio vastata puhelimeen. Siis kaikki yhteydenpito seis. Ja tosiaan yritä tutustua johonkin vapaaseen mieheen. Muista että aluksi suhteen lopettaminen tuntuu tosi pahalta, kun olet jo kiintynyt mieheen. Mutta päivä päivältä olo on parempi. Ajattele vaikka, että ensi kesänä tämä mies on muisto vain, jos nyt jaksat pinnistellä. Onnea sinulle! Onnea todellisen rakkauden löytymiseksi!

        Kerrot tai jpa vain tekstaat, että se on loppu nyt! Sen jälkeen et enää vastaa puhelimeen etkä koskaan avaa sille ovea! Niin yksinkertaista!

        Sitten uhkaat että kerrot vaimolle ja haet poliisilta lähestymiskiellon, jos ei kunnioita rajojasi.
        Numeronkin voi vaihtaa.


      • Pii on 3.0
        +Kiho- setiä kirjoitti:

        MIESHÄN sillä taitaa olla vastapuolena yleensä. Vai onko asia miesten kohdalla vain satua ja naisen kohdalla totta. :D
        Älä ota muutenkaan ihan tosissaan kaikkea mitä näet. Jos otat niin huomioi että nuo miehet sarjassa ovat myös varsinaisia huoripukkeja.

        Kyllähän minä sen muistan , että alushousumalli oli mies,
        Samantha se oli siinä sitä mieltä , että kumpikin käy , -
        Koko sarjassahan, niinkuin muissakin , on kysymys -Olipa kerran - sadusta , ja juuri sitä tarkoitin , että ihmiset samaistavat oman toimintansa noihin satuihin , Kyseessähän on suoraviivainen matkailumainos , ihan samanlainen kuin missä Carrie menee Pariisiin , ja tallaa Manolo- kenkänsä heti koiranläjään, -Tuossa keväällä muuten joukko Suomen vanhoja iskelmätähtiä meni Pariisiin , soutelemaan Eiffelin varjossa , ja saivat nuhan , kun siellä oli jäinen kylmä , mutta tulhan mentyä ,
        Erään Pariisissa asuneen tuttuni mukaan se on maailman ns, - p..askaisin kaupunki ; lause oli hänen,
        tunnen asian , kun tyttykaverini oli mukana , Ei minua sellaisille matkoille saa kirveelläkään ,
        Ei siellä Manhattanillakaan niin hienoo ole , siellä vain homepronssinen vanha eukko tiiraa pimeeele merelle , ja ei kenenkään lompsa tai pää tai pesä kestä jokaöistä eliittiklubeilla riekkumista , mutta Unelma on unelma ,


      • mies kaks ysi
        ...... kirjoitti:

        Miksi perheellinen (yleensä mies) yleensä lähtee hakemaan vierasta? Sieltä se pettäminen alkaa ennenkuin sitä toista on edes olemassa. Mies pettää jo silloin kun etsii seuraa treffipalstoilta ja vastaavilta. Varsinainen nainti sen seurauksena on oikeastaan vaan jäävuoren huippu asiassa.
        Oma kolmekymppinen parisuhteeni päättyi miehen pettämiseen ja syy oli nimenomaan miehessä.

        Jaaa-a, kaipa ne pettäjät etsivät jännitystä ja säpinää elämäänsä.Toisella taas kännissä tapahtuu "vahinkoja".Mutta, onko naiset tästä asiasta sen parempia sanomaan niiiin mielestäni ei.Tiedän erään pariskunnan joista aikoinaan mies teki Venäjällä keikka työtä ja samalla petti vaimoaan.Tosin, ei se vaimo pahasti kakkoseksi jäänyt; oman niehensä lisäksi pyöritti parhaimillaan 5 irtonumeroa joista 3 oli vakio irtonumeroita.


      • toden totta
        mies kaks ysi kirjoitti:

        " Parisuhdetta loukkaavaa? Mieshän siinä lähinnä parisuhdettaan loukkaa. :D Parisuhde on MIEHEN. "

        Tämä on jotain sellaista logiikaa mihin vain jotkut ihmiset pystyyvät.. siis ulkoimastaan itseltään vastuun.Siis totta hemmetissä olet osa vastuulinen jos, tiedät toisen olevan varattu! Hommaa voi verrata siihen että, sinulla on auto ja annat kännissä olevalle kaverille avaimet joka hyppää rattiin. Vai etkö ole silloinkaan mielestäsi vastuussa.. mitäs ajoi 2 prommillen kännissä ja joutui puhallus ratsiaan?

        Ja vaikka ei enään aiheeseen kuulunut niin mies olen mutta, sinkku.Mieleeni ei tulisikaan koskea varattuun naiseen tai edes flirtailla sellaiselle takaisin vaikka, sellaiset tekevätkin minulle.Toisilla kun on sellaiset asiat kuin moraali, itsensä kunnoittaminen ja toisen ihmisen parisuhteen kunnioittaminen!

        Kännissä ajaja on kyllä ihan itse vastuussa ajamisestaan.


      • nuori elämäni
        ymmärrät varmaan kirjoitti:

        Jos mies vastaisi parisuhteestaan eikä innosta kiekuen etsisi muna pystyssä vierasta niin kakkosia ei olisi. Mieshän se on jonka päävastuu on pettämispäätöksessä. HÄN on varattu ja pettää.

        Musta vastuu on molempien. Pettämiseen tarvitaan yleensä aina kaks...


      • ymmärrät varmaan
        nuori elämäni kirjoitti:

        Musta vastuu on molempien. Pettämiseen tarvitaan yleensä aina kaks...

        Eli jos varatun tekee mieli naida vierasta niin vieraan on kieltäydyttävä asiasta koska vastuu on MOLEMPIEN? Mihin varatun vastuu katosi? Hänen pitäisi tietenkin olla uskollinen omalle kumppanilleen. Ihan itse riippumatta onko vierasta tarjolla.


      • 11-7
        Kokemusta on kirjoitti:

        Lapset tarvitsevat äitiä. Kun lapset aikuisia ja lähteneet kotoa on tilanne toinen, voin hyvinkin vaihtaa nuorempaan.

        Joo vaihda nuorempaan ja aloita sama vaipparumba vanhana äijänä uudelleen. Nuori nainen haluaa lapsia.....


      • surkeaa

        itse oot saalittava


      • ei ei
        kylläkaikille kirjoitti:

        Niin, "kannattaisi käyttää google kääntäjää jos ei ymmärrä". Naiset vaan valitettavasti ei aina ymmärrä mitä miehet tarkoittaa vaikka he omasta mielestään mukamas selvästi jotakin tarkoittavat.

        Ajattelussa ja ymmärtämisessä on eroa. Vielä nämä antaa ymmärtää termit.

        Näkyykö se päälle päin, että joku olisi varattu? Ennen katsottiin onko sormuksia nimettömässä, mutta sekään ei enää nykypäivänä päde ja miehethän ovat aina juuri eroamassa!

        Tuossa on asiaa. Sormuksella kertoo ympäristölle selkeästi tilanteensa.

        Joku onneton voi tulla siitä seurauksena, että raukka rakastuu. Ja samassa rytäkässä mennä yhdeltä taholta koko hela oito- perhe.


      • ...
        ymmärrät varmaan kirjoitti:

        Eli jos varatun tekee mieli naida vierasta niin vieraan on kieltäydyttävä asiasta koska vastuu on MOLEMPIEN? Mihin varatun vastuu katosi? Hänen pitäisi tietenkin olla uskollinen omalle kumppanilleen. Ihan itse riippumatta onko vierasta tarjolla.

        Eihän se minnekään kadonnut, jos sanotaan että "vastuu on molempien". Jos yksi ei osaa kieltäytyä, toisen on osattava, tai on osasyyllinen tilanteeseen. Se, että toinen ei osaa, ei vapauta itseä vastuusta.

        Jotkut vertaavat aviorikosta ihan oikeisiin rikoksiin, joista annetaan tuomioita. No, niissä oikeissa rikoksissa tuomiot saavat rikoskumppanitkin, eivät vain päätekijät.

        Jos nainen tietää miehen olevan varattu ja ryhtyy suhteeseen tämän kanssa, on mies ehkä se päärikollinen, mutta nainen on rikostoveri. Tämän pitäisi olla ihan itsestään selvää kaikille ihmisille jotka eivät ole läpeensä tekopyhiä.


      • ...
        varattuun törmännyt kirjoitti:

        Aivan selvää on, että se varattu mies on tämän tarinan konna. Aloittaja kertoo, kuinka tämä varattu mies on sinnikäs, tulee oven taaksekin ruinaamaan!

        Valitettavasti minullakin on kokemus varatusta miehestä. Tosin minä jouduin siihen eri tavalla. Tapasin miehen nettitreffeillä. Mies kertoi olevansa eronnut. Hänellä on työn takia perheestään erillään viikkoasunto Helsingissä, joten en aavistanut mitään. Tämäkin esitti etsivänsä vakavaa suhdetta ja ehdotti yhteenmuuttoakin, kun olimme jonkin aikaa tapailleet! En käsitä miten sekin sitten olisi hänen mielestään ollut mahdollista ;D Kyseessä mitä ilmeisimmin pahasti persoonallisuushäiriöinen patologinen valehtelija. Mutta vaimo on hänelläkin, ollut jo varmaan 35 vuotta!

        Kyllä naiset saavat nykypäivänä olla tosi tarkkoina, etteivät joudu varattujen miesten ansaan. Moraali on monella niin alhaalla. Toisen ihmisen elämä ei merkitse yhtään mitään, kunhan itselle saadaan hauskaa ja kaikkea kivaa.

        Aloittajan pitää nyt vaan olla tosi vahva. Kirjoita hänelle vaikka kirje. Vaikka samansisältöinen kuin aloituksesi. Kerro kuinka väärin on teidän tapailunne on kaikkien osapuolten kannalta. Kerro myös, että et enää aio päästää häntä sisälle kotiisi, et aio vastata puhelimeen. Siis kaikki yhteydenpito seis. Ja tosiaan yritä tutustua johonkin vapaaseen mieheen. Muista että aluksi suhteen lopettaminen tuntuu tosi pahalta, kun olet jo kiintynyt mieheen. Mutta päivä päivältä olo on parempi. Ajattele vaikka, että ensi kesänä tämä mies on muisto vain, jos nyt jaksat pinnistellä. Onnea sinulle! Onnea todellisen rakkauden löytymiseksi!

        No kuka meni rohkaisemaan sitä konnaa? Pikemminkin aloittaja on vielä miestäkin tunteettomampi paskiainen, koska käytti miestä tasan tarkkaan niin pitkään kun häntä itseään huvitti ja kun ei enää huvita, haluaa heittää tämän sivuun kuin jonkin käytetyn rätin.


      • ymmärrät varmaan
        ... kirjoitti:

        Eihän se minnekään kadonnut, jos sanotaan että "vastuu on molempien". Jos yksi ei osaa kieltäytyä, toisen on osattava, tai on osasyyllinen tilanteeseen. Se, että toinen ei osaa, ei vapauta itseä vastuusta.

        Jotkut vertaavat aviorikosta ihan oikeisiin rikoksiin, joista annetaan tuomioita. No, niissä oikeissa rikoksissa tuomiot saavat rikoskumppanitkin, eivät vain päätekijät.

        Jos nainen tietää miehen olevan varattu ja ryhtyy suhteeseen tämän kanssa, on mies ehkä se päärikollinen, mutta nainen on rikostoveri. Tämän pitäisi olla ihan itsestään selvää kaikille ihmisille jotka eivät ole läpeensä tekopyhiä.

        Niin juuri. Jos yksi ei osaa kieltäytyä niin toisen on osattava. Mies voi nimenomaan varattuna tehdä sen! Kuten sanottu, hänen pitää olla uskollinen kumppanilleen. Ei kenenkään muun tarvitse ottaa vastuuta tuosta uskollisuudesta.

        Miehen vastuu katoaa yleensä kummasti kun se sysätään aina vieraalle naiselle. :D


      • totuus tämäkin

        Aika eläimellinen sekin kiima on jolla varatut miehet etsii seuraa erilaisilta treffifoorumeita.
        Jos naiset tyrkyttää toosaansa niin onko pakko välittää siitä? Kai miehellä yläpääkin toimii ja valta päättää tekemisistään.


      • Menikö perille?!
        toden totta kirjoitti:

        Kännissä ajaja on kyllä ihan itse vastuussa ajamisestaan.

        Ja jos sinä annat kännissä olevalle avaimet etkä estä häntä, olet osasyyllinen hänen ajamiseensa!


      • hahhahaaaa
        Menikö perille?! kirjoitti:

        Ja jos sinä annat kännissä olevalle avaimet etkä estä häntä, olet osasyyllinen hänen ajamiseensa!

        En todellakaan ole osasyyllinen. Aikuinen kantaa kyllä itse vastuunsa asiassa. Tuolla periaatteella vastuun voi sysätä toisille asiassa kun asiassa.


      • Anonyymi
        Kokemusta on kirjoitti:

        "Vastaavia kokemuksia:
        Olen sinkkunainen, etsin miestä nettipalstoilta. Jostain ihmeellisestä syystä suurin osa vastaajista olikin avioituneita, perheellisiä. Suurin osa ei edes kertonut olevansa jo parisuhteessa, tämä taitaa olla aika yleistä?"

        On yleistä koska aina löytyy naisia jotka tahtovat aloittaa suhteen varattuun mieheen. Avioliitossa eläminen on mukavaa mutta tylsää. Salarakas tuo elämään jännitystä ja vaihtelua. Siksi minullakin on toinen nainen.

        Yleensä suhteet kestää muutamasta kuukaudesta vuoteen, sitten nainen vaatii jättämään vaimon ja lapset. Sitä en ikinä tule tekemään joten hommaan uuden salarakkaan. Tämä ei haittaa sillä vaihtelu virkistää.

        Jospa vaimo saa tietää ? Hommaa asunnon ja muuttaa pois kun olet pettämässä. Siperia opettaa !


      • Anonyymi

        HEI KUNNIANLOUKKAUS ON RIKOS ETTÄ PYYDÄPPÄ ANTEEKSI!

        SUOMEN RIKOSLAKI 39/ 1989

        KUNNIANLOUKKAUS ON ASIANOMISTAJA RIKOS!

        JOKA ESITTÄÄ VALHEELLISEN TIEDON TAI VIHJAUKSEN , SITEN, ETTÄ TEKO ON OMIAAN AIHEUTTAMAAN VAHINKOA TAI KÄRSIMYSTÄ TAIKKA HÄNEEN KOHDISTUVAA HALVEKSUNTAA.

        ON TUOMITTAVA SAKKOIHIN!

        RIKOSLAKI 24 LUKU PYKÄLÄ 9

        TÖRKEÄSTÄ KUNNIANLOUKKAUKSESTA LAKI SANOO,

        ETTÄ TUOMITAAN SAKKOIHIN TAI EHDOTTOMAAN VANKEUSRANGAISTUKSEEN

        24 RIKOSLAIN LUKU PYKÄLÄ 10!

        JA SE JOKA KUNNIALOUKAA VAINAJAJAA

        AIHEUTTAA KÄRSIMYSTÄ OMAISILLEEN ON TUOMITTAVA SAKKOIHIN TAI EHDOTTOMAAN VANKEUS RANGASTUKSEEN KAHDEKSI VUODEKSI!

        JA TÄSTÄ KETJUSTA ON POISTETTU JO 13
        JOTKA OVAT OLLEET KUNNIANLOUKKAUKSIA.

        MYÖS SINUN KOMMENTTI ON RIKOLLISTA TEKSTIÄ KUNNIANLOUKKAUS ON RIKOS!

        PYYDÄPPÄ ANETEEKSI!

        ELLET HALUA MAKSAAN SAKKOJA TAI EHDOTTOMAAN VANKEUTEEN!

        🤬.

        KUNNIANLOUKKAUKSESTA VOI TEHDÄ RIKOSILMOITUS.
        POLIISILLE.


      • Anonyymi

        KUNNIANLOUKKAUS ON RIKOS JOSTA SAA SAKOT TAI EHDOTONTA VANKEUTTA KAKSI VUOTTA!


      • Anonyymi
        ymmärrät varmaan kirjoitti:

        Niin juuri. Jos yksi ei osaa kieltäytyä niin toisen on osattava. Mies voi nimenomaan varattuna tehdä sen! Kuten sanottu, hänen pitää olla uskollinen kumppanilleen. Ei kenenkään muun tarvitse ottaa vastuuta tuosta uskollisuudesta.

        Miehen vastuu katoaa yleensä kummasti kun se sysätään aina vieraalle naiselle. :D

        Jopa jotkut naiskumppanit (muitakin kuin vihitty vaimo)syyllistää ainoastaan toista naista. Mistä se kertoo. selitysmalli ”meitä kohtasi uhka”, pehmentää vissiin hylätyksi tulemisen kokemusta.


    • näinpäin

      Kilauta vaimolle. Minun miehelläni oli toinen nainen kun lapset oli pieniä. Oli helpotus kun sai pimppiä muualta. Sain keskittyä kotiin ja lapsiin.

      • hyväksikäytetty oot

        Totta vie, kun ilmoitat vaimolle saat melko varmasti olla äijältä rauhassa. Mutta välit menee joka tapauksessa äijään, se ei onnaa muutoin. Mutta saahan yhteishyvä mies muuta ajateltavaa kun selittelee eukolleen miksi halusi piparia muualta. Todennäkösesti etsii taas jonkun hövelin kakkosen. Älä sinä tuhlaa aikaasi moiseen laastariin.


      • erilleen vain
        hyväksikäytetty oot kirjoitti:

        Totta vie, kun ilmoitat vaimolle saat melko varmasti olla äijältä rauhassa. Mutta välit menee joka tapauksessa äijään, se ei onnaa muutoin. Mutta saahan yhteishyvä mies muuta ajateltavaa kun selittelee eukolleen miksi halusi piparia muualta. Todennäkösesti etsii taas jonkun hövelin kakkosen. Älä sinä tuhlaa aikaasi moiseen laastariin.

        En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmeessä pitäisi ilmoittaa vaimolle? Kuka siitä hyötyy? Siinä vain loukataan toisia ihmisiä. Pari kuukautta on kuitenkin lyhyt aika, ei sellaisia kannata sekoittaa vakisuhteen sotkemiseen...

        Kakkossuhteista: Jos miehen /naisen liitto on onnellinen, ei hän petä, eikä kakkosia tai kolmosia tarvita.

        Ja aloittajalle: suhde loppuu, kun sen lopettaa. Ei siinä tarvita mitään "erotaan ystävinä"-soopaa. Eivät suhteet lopu ystävyyteen. Toki asiat on esitettävä asiallisesti, mutta mies ei ole kovin täysijärkinen, mikäli hän kärttämällä kärttää naista suhteeseen. Olipa hän sitten varattu tai vapaa.


      • hyvä suhde ehdoton
        erilleen vain kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmeessä pitäisi ilmoittaa vaimolle? Kuka siitä hyötyy? Siinä vain loukataan toisia ihmisiä. Pari kuukautta on kuitenkin lyhyt aika, ei sellaisia kannata sekoittaa vakisuhteen sotkemiseen...

        Kakkossuhteista: Jos miehen /naisen liitto on onnellinen, ei hän petä, eikä kakkosia tai kolmosia tarvita.

        Ja aloittajalle: suhde loppuu, kun sen lopettaa. Ei siinä tarvita mitään "erotaan ystävinä"-soopaa. Eivät suhteet lopu ystävyyteen. Toki asiat on esitettävä asiallisesti, mutta mies ei ole kovin täysijärkinen, mikäli hän kärttämällä kärttää naista suhteeseen. Olipa hän sitten varattu tai vapaa.

        "Erilleen vaan", vastasit omaan kysymykseesi! Nimen omaan, kun joku käräyttää, se on ykkönen kuka siitä eniten hyötyy, ainakin siinä tapauksessa jos toivoo läheistä, lämmintä ja rehellistä suhdetta, ei kulissiliittoa. Minä ainakin toivoisin että mulle tultaisiin suoraan kertomaan mieheni muista naisista, jos hänellä sellaisia olisi. Siten ainakin tajuaisi joko tehdä enemmän töitä ja vaatia samaa häneltä tai päästää irti idiootista. Mut jos kävisi niin että huomasin olevani kakkonen (tätä tietysti tarkoitit), silloin en kyllä käräyttäisi, moraali ei anna myöten toisten liittoihin väliintuloa. Ja mitä sellaisella miehellä tekisi ylipäätään, eihän noista mihkään ole..!


      • HHUHUH
        erilleen vain kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmeessä pitäisi ilmoittaa vaimolle? Kuka siitä hyötyy? Siinä vain loukataan toisia ihmisiä. Pari kuukautta on kuitenkin lyhyt aika, ei sellaisia kannata sekoittaa vakisuhteen sotkemiseen...

        Kakkossuhteista: Jos miehen /naisen liitto on onnellinen, ei hän petä, eikä kakkosia tai kolmosia tarvita.

        Ja aloittajalle: suhde loppuu, kun sen lopettaa. Ei siinä tarvita mitään "erotaan ystävinä"-soopaa. Eivät suhteet lopu ystävyyteen. Toki asiat on esitettävä asiallisesti, mutta mies ei ole kovin täysijärkinen, mikäli hän kärttämällä kärttää naista suhteeseen. Olipa hän sitten varattu tai vapaa.

        "Jos miehen /naisen liitto on onnellinen, ei hän petä, eikä kakkosia tai kolmosia tarvita."

        Ihan oikeasti, kuka tuohon kliseeseen jaksaa oikeasti uskoa? Tuo on vain huonon omantunnon lääkitsemiseen tarkoitettu klisee. Tänä päivänä ei kukaan jää liittoon, jos se on oikeasti huono. Eroaminen on niin helppoa, ettei kenenkään tarvitse riutua huonossa liitossa.

        Muistaa kuitenkin kannattaa se, että (tämä on esimerkki), jos sinä nappaat varatun miehe n niiltä laillistetuilta paritussivuilta ja hän eroaa sinun takiasi, menette naimisiin ja elätte (tai oikeasti sinä elät) onnenne kukkuloilla. Niin tiedätkö mitä? Voit olla satavarma siitä, että se ihanuutesi jatkaa entistä elämää näillä laillistetuilla paritussivustoilla. Vaikka sinä muuta luuletkin.


      • Syitä on
        HHUHUH kirjoitti:

        "Jos miehen /naisen liitto on onnellinen, ei hän petä, eikä kakkosia tai kolmosia tarvita."

        Ihan oikeasti, kuka tuohon kliseeseen jaksaa oikeasti uskoa? Tuo on vain huonon omantunnon lääkitsemiseen tarkoitettu klisee. Tänä päivänä ei kukaan jää liittoon, jos se on oikeasti huono. Eroaminen on niin helppoa, ettei kenenkään tarvitse riutua huonossa liitossa.

        Muistaa kuitenkin kannattaa se, että (tämä on esimerkki), jos sinä nappaat varatun miehe n niiltä laillistetuilta paritussivuilta ja hän eroaa sinun takiasi, menette naimisiin ja elätte (tai oikeasti sinä elät) onnenne kukkuloilla. Niin tiedätkö mitä? Voit olla satavarma siitä, että se ihanuutesi jatkaa entistä elämää näillä laillistetuilla paritussivustoilla. Vaikka sinä muuta luuletkin.

        Moni pelkää yksin jäämistä ja on siksi huonossakin liitossa. Syitä miksi jatkaa huonoa aviolittoa on monia mm. läheisriippuvuus, vaimo hoitaa kotityöt ja itse ei tarvitse hoitaa lapsia eikä kotia, yhteinen asuntolaina, ei avioehtoa, eikä haluta antaa toiselle omaisuutta, halutaan pitää kulissia, avioero on aina epäonnistumien ym. syyt.


    • Mieti mieti..

      Jos ajattelet hetken asiaa miehen kannalta, että hänen kannaltaan kyse ei ole kuin hyväksikäytöstä. Hän varattuna ei halua muuta kuin palvontaa ja seksiä. Mieti hetki asiaa omalta kannalta, millaisen elämän haluat? Eikö jokainen haluaisi yhden ihmisen vain itselleen, olla se ykkönen.

      • gudidkklwddfo

        "Eikö jokainen haluaisi yhden ihmisen vain itselleen, olla se ykkönen."

        Minulla on ollut suhde varattuun jo yli kuusi vuotta, enkä todellakaan halua miestä nurkkiini pyörimään. En halua mitään "ykköstä", enkä halua olla kenenkään ykkönen. Tällainen satunnainen tapaaminen sopii minulle äärimmäisen hyvin. Suhteemme on ollut paljon muutakin kuin seksiä; aluksi sitä ei edes ollut.

        Minusta suhteemme on selkeä; mieskin tietää, etten halua mitään "ykkösparisuhdetta". Hän saa kotileikkinsä ja minä oman itsenäisen elämäni. Ja; moralisteille tiedoksi: ymmärrän toki, että suhde on väärin sitä miehen ykköstä kohtaan...


      • Villi ja Vapaa
        gudidkklwddfo kirjoitti:

        "Eikö jokainen haluaisi yhden ihmisen vain itselleen, olla se ykkönen."

        Minulla on ollut suhde varattuun jo yli kuusi vuotta, enkä todellakaan halua miestä nurkkiini pyörimään. En halua mitään "ykköstä", enkä halua olla kenenkään ykkönen. Tällainen satunnainen tapaaminen sopii minulle äärimmäisen hyvin. Suhteemme on ollut paljon muutakin kuin seksiä; aluksi sitä ei edes ollut.

        Minusta suhteemme on selkeä; mieskin tietää, etten halua mitään "ykkösparisuhdetta". Hän saa kotileikkinsä ja minä oman itsenäisen elämäni. Ja; moralisteille tiedoksi: ymmärrän toki, että suhde on väärin sitä miehen ykköstä kohtaan...

        Juurikin näin!!...jokaisen oma valinta!!


      • Juupa juu
        gudidkklwddfo kirjoitti:

        "Eikö jokainen haluaisi yhden ihmisen vain itselleen, olla se ykkönen."

        Minulla on ollut suhde varattuun jo yli kuusi vuotta, enkä todellakaan halua miestä nurkkiini pyörimään. En halua mitään "ykköstä", enkä halua olla kenenkään ykkönen. Tällainen satunnainen tapaaminen sopii minulle äärimmäisen hyvin. Suhteemme on ollut paljon muutakin kuin seksiä; aluksi sitä ei edes ollut.

        Minusta suhteemme on selkeä; mieskin tietää, etten halua mitään "ykkösparisuhdetta". Hän saa kotileikkinsä ja minä oman itsenäisen elämäni. Ja; moralisteille tiedoksi: ymmärrän toki, että suhde on väärin sitä miehen ykköstä kohtaan...

        Niin ihmisen itsekkyys on se joka usein maailmaa pyörittää. Minä, minä, minä.. Mieheni jäi kiinni kolmen vuoden suhteesta. Olen monta kuukautta tärissyt, itkenyt ja raivonnut. Menettänyt työkyvyn, mielenterveyden ja elämänhalun. Tietysti mieheni on paska, mutta jos kakkonen on niin tietoinen että tekee väärin, on sekin paska. No onnea vaan suhteellenne! Ai niin ja luuletko olevasi tälle miehelle ainoa "kakkonen". Nämä pettäjät usein harrastavat myös irtosuhteita ja hankkivat kolmosiakin. Eikö terveys huoleta jos "miehesi" akka päättää kurjassa liitossaan hakea itselleen huvitusta. Onnea vaan sitten sille sukupuolitaudille. Että toivottavasti olet fiksumpi kuin mieheni joka iloitteli paljaalla.


      • minä käytän

        Jokainen ei haluaisi ihmistä kokonaan itselleen. Liian vaivalloista. Nainenkin voi käyttää miestä hyväkseen.


      • juupa juu
        minä käytän kirjoitti:

        Jokainen ei haluaisi ihmistä kokonaan itselleen. Liian vaivalloista. Nainenkin voi käyttää miestä hyväkseen.

        Sellaiset ihmiset on narsisteja. Ajattelevat vain omaa napaansa. He eivät koe jäävänsä mistään paitsi, tai edes tekevänsä mitään pahaa. Elämä on valintoja täynnä, jotkut itsekkyydessään vain käyttävät toisia hyväksi. Voi kun joku päivä ne kaikki petturit ja kakkoset, vain keskittyisivät toisiinsa ja jättäisivät ne tosi rakkauden ja sitoutumisen päälle ymmärtävät rauhaan. Meillä on oikeus tietää, millaisten paskiaisten kanssa eletään.


      • ....................
        gudidkklwddfo kirjoitti:

        "Eikö jokainen haluaisi yhden ihmisen vain itselleen, olla se ykkönen."

        Minulla on ollut suhde varattuun jo yli kuusi vuotta, enkä todellakaan halua miestä nurkkiini pyörimään. En halua mitään "ykköstä", enkä halua olla kenenkään ykkönen. Tällainen satunnainen tapaaminen sopii minulle äärimmäisen hyvin. Suhteemme on ollut paljon muutakin kuin seksiä; aluksi sitä ei edes ollut.

        Minusta suhteemme on selkeä; mieskin tietää, etten halua mitään "ykkösparisuhdetta". Hän saa kotileikkinsä ja minä oman itsenäisen elämäni. Ja; moralisteille tiedoksi: ymmärrän toki, että suhde on väärin sitä miehen ykköstä kohtaan...

        No nyt puhuttiinkin ns. normi/tavallisista ihmisistä, joita valtaosa edustaa, Poikkeukset sitten erikseen...


      • Juupa juu
        .................... kirjoitti:

        No nyt puhuttiinkin ns. normi/tavallisista ihmisistä, joita valtaosa edustaa, Poikkeukset sitten erikseen...

        en kyllä tajua kommenttisi tarkoitusta.. pettäjät normaaleja? Kun ne valehtelevat jollekkin se tarkoittaa että ne on kakkoselle rehellisiä?


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        No nyt puhuttiinkin ns. normi/tavallisista ihmisistä, joita valtaosa edustaa, Poikkeukset sitten erikseen...

        Vastasin siis tuolle, kenellä 6 vuoden suhde varattuun.
        Muuten, miksi sen pitää olla juuri varattu mies, et voinut sitten samanhenkisen miehen kanssa aloittaa suhdetta avoin suhde periaatteella...
        Jotain kieroahan tuollaisessa aina on, jos sen miehen on oltava varattu. Heikko itsetunto esim. sinulla...
        Ja tiedoksi tuohon halventavaan (kateelliseen) kommenttiin perhe "leikeistä", niin kyllä se lasten kasvatus ja hoitaminen on aika pirun kovaa työtä, ei leikkiä.
        Et halua lapsia, koska tiedät, että olisit huono äiti, eikö niin...


      • kuusikin vuotta
        .................... kirjoitti:

        Vastasin siis tuolle, kenellä 6 vuoden suhde varattuun.
        Muuten, miksi sen pitää olla juuri varattu mies, et voinut sitten samanhenkisen miehen kanssa aloittaa suhdetta avoin suhde periaatteella...
        Jotain kieroahan tuollaisessa aina on, jos sen miehen on oltava varattu. Heikko itsetunto esim. sinulla...
        Ja tiedoksi tuohon halventavaan (kateelliseen) kommenttiin perhe "leikeistä", niin kyllä se lasten kasvatus ja hoitaminen on aika pirun kovaa työtä, ei leikkiä.
        Et halua lapsia, koska tiedät, että olisit huono äiti, eikö niin...

        Minulla on lapsia, jotka ovat jo aikuisia. Samoin miehellä, ovat jo ammateissaan, joten mies elää kahdestaan vaimonsa kanssa. Joten; älä tee johtopäätöksiä...


      • minä käytän
        juupa juu kirjoitti:

        Sellaiset ihmiset on narsisteja. Ajattelevat vain omaa napaansa. He eivät koe jäävänsä mistään paitsi, tai edes tekevänsä mitään pahaa. Elämä on valintoja täynnä, jotkut itsekkyydessään vain käyttävät toisia hyväksi. Voi kun joku päivä ne kaikki petturit ja kakkoset, vain keskittyisivät toisiinsa ja jättäisivät ne tosi rakkauden ja sitoutumisen päälle ymmärtävät rauhaan. Meillä on oikeus tietää, millaisten paskiaisten kanssa eletään.

        Nimenomaan. Vaimon tulisi aina tietää miehen kaksoiselämästä.


      • Aviomies vm. -77
        Juupa juu kirjoitti:

        Niin ihmisen itsekkyys on se joka usein maailmaa pyörittää. Minä, minä, minä.. Mieheni jäi kiinni kolmen vuoden suhteesta. Olen monta kuukautta tärissyt, itkenyt ja raivonnut. Menettänyt työkyvyn, mielenterveyden ja elämänhalun. Tietysti mieheni on paska, mutta jos kakkonen on niin tietoinen että tekee väärin, on sekin paska. No onnea vaan suhteellenne! Ai niin ja luuletko olevasi tälle miehelle ainoa "kakkonen". Nämä pettäjät usein harrastavat myös irtosuhteita ja hankkivat kolmosiakin. Eikö terveys huoleta jos "miehesi" akka päättää kurjassa liitossaan hakea itselleen huvitusta. Onnea vaan sitten sille sukupuolitaudille. Että toivottavasti olet fiksumpi kuin mieheni joka iloitteli paljaalla.

        Nimimerkille Juupa juu. Kirjoitat "Minä, minä, minä.. Oikeasti pitäisi olla "Sinä sinä sinä".

        Kuulostat aivain x-vaimoltani. Meillä 3 lasta ja päätti, että enempää ei tule. Ei halua ehkäisyä, ei kumeja eikä pillereitä. Varsinkaan ei halua seksiä kanssani ja on sanonut sen erittäin selvästi.

        Tietää, että lapset ovat minulle kaikista tärkein asia elämässäni. Sanoi, että jos haen eroa niin vie kaiken minulta.

        Melkein kahteen vuoteen ei ole ollut seksiä vaimon kanssa. Tyydytän toisinaan itseni nettipornolla.

        En ikinä ole vaimoani pettänyt mutta olen alkanut ajatella, että olisiko iso rike jos kävisin ns. maksullisen naisen luona?


      • Juupa juu!
        Aviomies vm. -77 kirjoitti:

        Nimimerkille Juupa juu. Kirjoitat "Minä, minä, minä.. Oikeasti pitäisi olla "Sinä sinä sinä".

        Kuulostat aivain x-vaimoltani. Meillä 3 lasta ja päätti, että enempää ei tule. Ei halua ehkäisyä, ei kumeja eikä pillereitä. Varsinkaan ei halua seksiä kanssani ja on sanonut sen erittäin selvästi.

        Tietää, että lapset ovat minulle kaikista tärkein asia elämässäni. Sanoi, että jos haen eroa niin vie kaiken minulta.

        Melkein kahteen vuoteen ei ole ollut seksiä vaimon kanssa. Tyydytän toisinaan itseni nettipornolla.

        En ikinä ole vaimoani pettänyt mutta olen alkanut ajatella, että olisiko iso rike jos kävisin ns. maksullisen naisen luona?

        En tajunnut kirjoituksestasi yhtään mitään "aviomies -77".. :D Mä oon se joka on ruinannu seksiä ja ihmetelly sen puuttumista. Mies on selitellyt, valehdellut ja syytellyt sen puuttumisesta mua. Mussa oli aina jotain vialla, mukava sitten kuulla että toinen meistä oli saanut, vähintään sen kaks kertaa viikossa kolmem vuoden ajan, kun itse oon hyppiny himoissani pitkin seiniä.. Nyt mies uhkailee lapsilla, että vie ne multa.

        Että mitä oikeen selität!


      • 00000
        Juupa juu kirjoitti:

        Niin ihmisen itsekkyys on se joka usein maailmaa pyörittää. Minä, minä, minä.. Mieheni jäi kiinni kolmen vuoden suhteesta. Olen monta kuukautta tärissyt, itkenyt ja raivonnut. Menettänyt työkyvyn, mielenterveyden ja elämänhalun. Tietysti mieheni on paska, mutta jos kakkonen on niin tietoinen että tekee väärin, on sekin paska. No onnea vaan suhteellenne! Ai niin ja luuletko olevasi tälle miehelle ainoa "kakkonen". Nämä pettäjät usein harrastavat myös irtosuhteita ja hankkivat kolmosiakin. Eikö terveys huoleta jos "miehesi" akka päättää kurjassa liitossaan hakea itselleen huvitusta. Onnea vaan sitten sille sukupuolitaudille. Että toivottavasti olet fiksumpi kuin mieheni joka iloitteli paljaalla.

        Et itseäsi taida juuri rakastaa,läheisriippuvainen ehkä? Koska noin pahasti miehen pettäminen vaikutti,raivoamiset,itkut ym. normaalia mutta mielenterveys ja elämänhalu menetetty?
        Toivottavasti vain ensi shokista kyse, eikös?


      • Anonyymi

        SUOMEN RIKOSLAKI 39/ 1989

        KUNNIANLOUKKAUS ON ASIANOMISTAJA RIKOS!

        JOKA ESITTÄÄ VALHEELLISEN TIEDON, TAI VIHJAUKSEN SITEN, ETTÄ TEKO ON OMIAAN AIHEUTTAMAAN VAHINKOA JA KÄRSIMYSTÄ.

        TAIKKA HÄNEEN KOHDISTUVAA HALVEKSUNTAA ON TUOMITTAVA SAKKOIHIN

        TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS
        .JOKA AIHEUTTAA SUURTA VAHINKOA JA KÄRSIMYSTÄ

        TUOMITAAN SAKKOIHIN TAI EHDOTTOMAAN VANKEUSRANGAISTUKSEEN!

        SINNEKKÖ VANKILAAN HALUAT!

        KOMMENTTISI ON RIKOLLISTA KUNNIANLOUKKAUS ON RIKOS!

        PYYDÄPPÄ ANETEEKSI!

        TÄSTÄ VOI TEHDÄ KOMMENTISTASI RIKOSILMOITUS POLIISILLE!

        RIKOSLAKI 24 JA PYLÄLÄT 9 JA 10!

        KETJUSTA ON POISTETTU 13 MUUTA RIKOLLISTA KOMMENTTI A


      • Anonyymi
        Villi ja Vapaa kirjoitti:

        Juurikin näin!!...jokaisen oma valinta!!

        " jokaisen oma valinta", sen ykkösenkin myös?


    • miäs.

      no ilmoitat miehelle, että sinä aiot lopettaa väärin tekemisen ja edellytät hänen kunnioittavan tätä omalta puoleltaan. Se on sinun oikeutesi ja jopa velvollisuutesi. Ja älä säilytä mitään välejä, muuta kuin perus diplomaattisuhteet jos on pakko tavata joskus. Jos jatkat millään tasolla jotain muuta niin kusetat vaan itseäsi, etkä ikinä pääse irti. Jos välit menee huonoksi oikean ratkaisun tekemisestä niin se on sen hinta.

    • ilmainenneuvo

      Minulla oli suhde varatun kanssa yli 2 vuotta, alkoi kun olin vielä itsekin naimisissa. Oman eroni jälkeen aloin kaipaamaan kumppania jolla on enemmän aikaa minulle, ja puoli vuotta sitten kerroin että lopetan suhteen. Uskon että rakastimme toisiamme mutta olin onneton kun hänen aikansa meni työn, perheen ja lastensa parissa toisella paikkakunnalla. Eroon pääsy olikin tosi vaikeaa kun yritimme silti pysyä väleissä. Näimme muutaman kerran eron jälkeen, sängyssäkin oltiin. Minä löysin uuden kumppanin josta hän tietysti kyseli ja tivasti koko ajan. Hänellä oli uusi salasuhde, josta en pystynyt kuuntelemaan sanaakaan. Tunteet olivat pinnassa pitkään. Puolen vuoden jälkeen olimme suututtaneet ja loukanneet toisemme niin syvästi että laitoimme kaikki yhteydet poikki. Ei onnistu ystävinä eroaminen. Olisi pitänyt lopettaa kontaktit heti eron jälkeen. Paras tapa on sanoa toiselle että löysin uuden ja paremman. Kokeile!

      • Kakkoset ylpeilee

        Miksi pitäisi kakkosen ja varatun säilyttää ystävyys? En voi ymmärtää...kielletty, salainen ja likainen suhde!!


      • voi näitä naisia

        Veikkaisinpa, että tuolla miehellä on ollut muita suhteita jo sinunkin aikana. Sellainen sarjapettäjä. Voi, että naiset voi joskus olla niin tyhmiä.


      • Se ykkönen
        Kakkoset ylpeilee kirjoitti:

        Miksi pitäisi kakkosen ja varatun säilyttää ystävyys? En voi ymmärtää...kielletty, salainen ja likainen suhde!!

        Miten niin " likainen " suhde? Koska rakkaus on ollut likaista? " Kakkoset ylpeile " taitaa itse olla kakkonen. Olet sen verran tyhmä tai uskovainen ettet tajua, että jos mies on onnellinen avioliitossan, niin ei se mene vieraisiin! Näin on!


      • nunnakko

        Mun, Sun, Meidän, Heidän ja kaikkien muiden pettäjien ja haureutta harrastavien, menkää kaikki sikinsokin johonkin huitsin erämaahan ja naikaa siellä kaikki toisianne niin että värkit punottaa ja repeää ....HYI


      • ....................
        nunnakko kirjoitti:

        Mun, Sun, Meidän, Heidän ja kaikkien muiden pettäjien ja haureutta harrastavien, menkää kaikki sikinsokin johonkin huitsin erämaahan ja naikaa siellä kaikki toisianne niin että värkit punottaa ja repeää ....HYI

        ei me muuteta mihinkään erämaahan, kun se on kiihottavaa ja kivaa nus_sia varattuja. Vehkeitä pitää käyttää, kun ne toimii ja kenen kanssa huvittaa. Muiden mielipiteistä ei välitetä.


      • justjooo
        voi näitä naisia kirjoitti:

        Veikkaisinpa, että tuolla miehellä on ollut muita suhteita jo sinunkin aikana. Sellainen sarjapettäjä. Voi, että naiset voi joskus olla niin tyhmiä.

        Eihän kakkosenkaan tarvitse olla ukkomiehelle uskollinen. Kyllä miehet voi joskus olla niin tyhmiä...


      • miehen kanta
        Se ykkönen kirjoitti:

        Miten niin " likainen " suhde? Koska rakkaus on ollut likaista? " Kakkoset ylpeile " taitaa itse olla kakkonen. Olet sen verran tyhmä tai uskovainen ettet tajua, että jos mies on onnellinen avioliitossan, niin ei se mene vieraisiin! Näin on!

        Mies voi olla onnellinen ja tyytyväinen avioliittoonsa, mutta silti käydä vieraissa vaihtelun vuoksi! Miehet kaipaavat sänkyyn vaihtelua ja sitä ei vaimo aina pysty tarjoamaan. Ei niistä silti erota, koska pohjalla on rakkaus, lapset ja yhteinen historia.


      • ....................
        Se ykkönen kirjoitti:

        Miten niin " likainen " suhde? Koska rakkaus on ollut likaista? " Kakkoset ylpeile " taitaa itse olla kakkonen. Olet sen verran tyhmä tai uskovainen ettet tajua, että jos mies on onnellinen avioliitossan, niin ei se mene vieraisiin! Näin on!

        Eiköhän jätetä muiden uskonasiat rauhaan. Joku roti anonyymeissä kirjoituksissakin...
        Ja mitä tuohon likaiseen tulee, niin saastainen ja paskainenhan tuo suhde on ollut. Mutta minulle on aivan sama vaikka tuollaiset pettäjät lotkottavat sissijuustoisia ja silliltä haisevia kusivehkeitään yhteen. Omassa avioliitossani kumpikaan ei petä. Ja nyt joku kateellinen kakkonen kysyy, että oletko varma? Olen, sillä tein jo alussa selväksi, ettei minua petetä enää koskaan.


      • varatut luuserit
        miehen kanta kirjoitti:

        Mies voi olla onnellinen ja tyytyväinen avioliittoonsa, mutta silti käydä vieraissa vaihtelun vuoksi! Miehet kaipaavat sänkyyn vaihtelua ja sitä ei vaimo aina pysty tarjoamaan. Ei niistä silti erota, koska pohjalla on rakkaus, lapset ja yhteinen historia.

        Joo, on niin surullista, että on olemassa tällaisia vastuuttomia miehiä. Kotona muka kaikki hyvin ja silti pitää saada seksiä vieraan naisen kanssa. Jotta mies saisi seksiä vieraan naisen kanssa, hän myös yleensä valehtelee olevansa eroamassa tms. Siis aivan luuserimiehiä ovat. Pitäisi kuohita.

        Eikö voisi ryhtyä kirjoittamaan lääkärin reseptejä tällaisille miehille, joille vaimo ei riitä? Siis sellainen resepti, joka vie halut kokonaan. Tulisi naisten parhaaksi.


      • eri tunne
        miehen kanta kirjoitti:

        Mies voi olla onnellinen ja tyytyväinen avioliittoonsa, mutta silti käydä vieraissa vaihtelun vuoksi! Miehet kaipaavat sänkyyn vaihtelua ja sitä ei vaimo aina pysty tarjoamaan. Ei niistä silti erota, koska pohjalla on rakkaus, lapset ja yhteinen historia.

        Voihan joku olla tyytyväinen avioliitossa ja tuntea rakkauttakin puolisoa kohtaan ja käydä silti vieraissa, mutta se ei ole sama asia kuin uskollinen rakkaus.


      • Kakkutäti
        miehen kanta kirjoitti:

        Mies voi olla onnellinen ja tyytyväinen avioliittoonsa, mutta silti käydä vieraissa vaihtelun vuoksi! Miehet kaipaavat sänkyyn vaihtelua ja sitä ei vaimo aina pysty tarjoamaan. Ei niistä silti erota, koska pohjalla on rakkaus, lapset ja yhteinen historia.

        Niistä? Vaimo tarjoaa usein yhtä sun toista muille miehille...


      • se on narsku ollu

        Tuo mies on ollut narsisti. Normaali pettäjä/mies ymmärtää milloin peli on ohi ja milloin toisen pitää antaa olla rauhassa, narsisti ei ymmärrä yhtään mitään, kaikki akat pitää saada omistaa, ne pitää kontrolloimisesta, toooodella vaikea päästä eroon. Vasta kun tajuaa ettei saa mmitään sinusta irti ei mitään huomiota, tai asetat liian kovat ehdot (olet voimakkaampi) narsisti jättää rauhaan. ;)


      • Vaimolta kylläkin
        justjooo kirjoitti:

        Eihän kakkosenkaan tarvitse olla ukkomiehelle uskollinen. Kyllä miehet voi joskus olla niin tyhmiä...

        No ei kai kukaan lutkalta uskollisuutta edes edellytä?


    • 1-5

      Olet säälittävä, miksi edes ryhdyit leikkiin!!!!???? Ota hänen vaimoonsa yhteyttä, ajattele jos sinulle joku tekisi niin
      Miten toimisit!?

    • kovan työn takana

      Hienoa, että pyrit tilanteesta eroon. Itselläni meni yli vuosi, vaikkemme pitäneet yhteyttä kuin vajaa puoli vuotta. Joudut olemaan tiukka ja tyly, mutta se kannattaa. Tunnen inhon puitatusta, kun muistelen näitä menneitä. Koe todellakin, että tulin hyväksikäytetyksi.

      Tavallaan ymmärrän paremmin, miksi mieheni meni niin sekaisin ja lähti kakkosen matkaan. Minulla voitti järki ja olen iloinen siitä! Ei ikinä mitään vastaavaa. Olen parantunut väärästä huomionkipeydestä lopullisesti!

    • Laastari irti vaan

      Välien säilyttäminen ei vaan ole realistinen tavoite tämmöisessä tapauksessa. Ei niitä tarvitse rikkoa rumasti, mutta mitään yhteyttä ei voi enää pitää. Sinänsä olet helpommassa tilanteessa, kuin avioliitosta tai avoliitosta erotessa: ette asu samassa osoitteessa. Voit esim. vaihtaa puhelinnumerosi salaiseksi ja etsiä uuden asunnon. Eipähän pitäisi tulla ovelle kolkuttelemaan enää eikä puhelinkaan soi.

    • Been there done that

      Soita vaimolle - Ihan Heti. Et siis uhkaile soittavasi vaan tee se. Kotona alkaa sellainen rumba ettei mies ehdi sinuun keskittyä. Pysyt kovana et vastaa yhteenkään tekstiviestiin etkä puheluun. Jos sen teet huomaat että muutaman päivän päästä ei kuulu enää mitään. Huomaat samalla ettet niin tärkeä ollutkaan. Se on kamala tunne mutta parasta sinulle jotta löydät itsellesi toisen joka sinua arvostaa.
      Jos pystyt niin sulje puhelimesi kahdeksi päiväksi ihan kokonaan. Älä avaa sitä kertaakaan ettet näe viestejä ja ettei sinulle tulisi mieliteko vastata.

      • hyppykup

        Miks äijän kotona alkaisi rumba. Ei tämä eukko ole ainoa salasuhde, on varmaan muitakin. Ja eukko saattaa tietää asioista ainakin jollakin tasolla. Katsoa läpi sormien, koska joku tekijä pitää kiinni tässä huor*pukissa.


    • varattu saunakauha

      Pitkään työttömänä ollut Tero...

      ai niin tää on ihan vanha juttu jo.

      • kiinnostais

        minkä ikäinen?


    • heivaa hyypiö kuusee

      "haluan säilyttää välit"? Omituista. Tuo mies tuntuu narsistiselta tai läheisriippuvaiselta tyypiltä, miksi välit pitäisi säilyttää?

      Lopetat vastaamisen puheluihin ja et avaa ovea. Siinähän se.

      Minulle eroaminen on ollut helppoa, kun asia on puhki mietitty ja keskusteltu järkevän aikuisen kumppanin kanssa.
      Sen sijaan se ei ollut helppoa läheisriippuvaisen tyypin kanssa, joka ei suostunut järkipuhetta ymmärtämään. Todennäköisesti vuosia kiersi kyttäämässä ja vahtimassa, varmaan kävi kämpilläkin avaimellaan, joka vahingossa oli jäänyt palauttamatta. Tämä asia, vaikka on jäänyt jo vuosikymmenien taakse, puistattaa edelleen.

    • kerrasta poikki

      Itse pääsin eroon takiaismaisesta miehestä (ei varattu), kun ilmoitin uudesta suhteesta. Kerroin, että olin löytänyt uuden miehen ja halusin viettää aikaani hänen kanssaan. Olin rakastunut.

      Helppoa. Mitään yhteyttä ei olla pidetty enää sen puhelun jälkeen. Onnistui odotettua paremmin.

    • Sano miehelle

      ja toimi sen mukaan.

    • Lopetuslista

      Sanot hänelle, että tämä on tässä. Kerrot että sinä et halua olla enää toinen. Jos lirkuttelee edelleen, niin sanot että voi lirkutella, kun on ensin muuttanut pois nykyisestä kodistaan. Jos ei siitä usko, niin et vastaa puhelimeen. Jos soittelee turhan usein, pistä puhelimen asetuksista niin, että häneltä tulevat puhelut eivät tule läpi.

    • Jooopssss

      Taitaa aloittajalla olla kyllä äärinmäisen huono itsetunto, kokeile arvostaa itseäsi edes sen verran ja sano sille että suksii kuuseen.

      • Salarakkaani

        Tuolla alussa on " Salarakas- deittipalstan mainos , se selittänee tämän palstan laadun , ja tarkoituksen ,
        Tää aloitus on siihen pelkkä mainos ,
        kaikella sitä saadaankin ihmisetkoneen ääreen ,


    • Paljon vaikeampi

      on vaimosta päästä eroon, jos on koettu asunnon rakentaminen ja lasten kasvattaminen ja työttömäksi joutuminen ja alkoholit ja haukkumiset, eikä sittenkään onnista. Nyt olenkin ajatellut että varmasti on Jumalan tahto pysyä yhdessä.

      Onneksi ei ole tarvinnut vieraissa sentään käydä ;)

    • Ei mikään nunna

      Haluatko erota tästä miehestä todella?

      Suhteissa on aina voimakas lataus seksuaalisuutta ja tunteita. Eihän niitä pureta noin vaan. Menee aikaa, toki tiukan järkipäätöksen voi tehdä ja pitää tiukan ei linjan, kun toinen ottaa yhteyttä. Ongelma tulee siitä, kun tunteet ja seksuaalisuus sanovat muuta kuin järki. Tästä seuraa se, että ero jää puolitiehen. Ja sen tekee melkein.

      Mutta.

      MIksi haluat erota? Se, että hän on naimisissa ja että suhteenne tuntuu yleisten sääntöjen kannalta väärältä, ei ole mielestäni mikään syy erota. Tai ainakin kannattaa huomioida tämä yksityiskohta, vaikka päättäisitkin kuunnella järkisyitä. Sinä itse päätät kumpaa haluat kuunnella.

      Kysyn siis uudelleen:
      haluatko todella itse erota, vai haluatko erota, koska koet suhteenne yleisesti väärin?

      Ne ovat kaksi eri asiaa. Ja vaikka haluaisitkin erota järkisyistä tunteitasi vasten, kyllä senkin pystyy tekemään, kun toinen ottaa yhteyttä, pidä tiukka ei linja, eikä mitään muuta. Ja jos siitä lipsut, mitä sitten, kerranhan täällä eletään.

      Välit kyllä säilyy eronkin jälkeen, jos on jotain säilymistä, sen aika tulee näyttämään, mutta ensiksi tiukalla ei-linjalla. Nuo yritykset erota sekä säilyttää välit, ne ei oikein yhtä aikaa toimi, kun välillänne on kuitenkin seksuaalista latausta, se ei järkiasetelmilla vaikene, vaan ajan kanssa, välimatkalla.

      Varattujen miesten kanssa olemisessa ei ole mitään väärää, mutta tosin en ole ihan varma, että ovatko ne sen arvoisia... jos päädyt eroon, usko pois, jossain on joku ihan sinua varten.

      • pedon merkit

        Varattujen miesten kanssa oleminen on väärin. Se on väärin eniten sitä vapaata naista kohtaan, joka on koukuttunut aivan typerään suhteeseen. Nämä varatut pettäjämiehet ovat hirviöitä, omaa napaa, munaa ajattelevia petoja. Heidät voisi vaikka kierittää tervassa ja höyhenissä ja lähettää Kolmen sepän patsaalle häpeäpaaluun.


      • Voi luoja

        "MIksi haluat erota? Se, että hän on naimisissa ja että suhteenne tuntuu yleisten sääntöjen kannalta väärältä, ei ole mielestäni mikään syy erota"

        Pakko sanoa, että harvoin lukee mitään näin typerää.


    • ..Seinä..

      Heh, sanot vain, että viesti menee tälle toiselle naiselle jos ei usko. Sinä olet pahimman luokan "lutka" ja tulet siitä maksamaan tavalla tai toisella.

    • Koveta itsesi

      Todellakin...se vaatii tahdonvoimaa. Onkohan sinulla sitä tämän asian suhteen?

      Mies kuin mies kyllä ymmärtää tiukan ja ehdottoman ein. Ei kukaan viihdy seurassasi jos et puhu mitään ja osoitat vastenmielisyyttäsi koko ajan.

      Kertomastasi päätellen taitavat omat kätesikin olla vielä kiisselissä.

    • 101

      Itselleni ainoa keino päästä eroon miehestä, oli ilmoittaa vaimolle, koska mies rasitti puheluillaan töihinkin ja toimi siten, että väsyin. Tuon jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään ei mitään. Että silleen sen saa loppumaan, kun ottaa radikaalit keinot käyttöön säälimättä. Mies ei minua ole kaivannut sen jälkeen, eikä olisi kaivannut vaikka olisin ollut miten hyväkäytöksinen tahansa, hyväksikäyttö olisi vain jatkunut. Salasuhde vie sinutkin pikkuhiljaa erityksiin ja juonimisiin, joten lopeta nyt!

      • HHUHUH

        Et sitten ajatellut asiaa, kun varatun vamppasit? Ilmeisesti katkeroidut, kun ukko ei jättänytkään perhettään sinun takiasi ja kosto oli sinusta niin mukavaa. Olisikohan sinunkin kannattanut miettiä alun alkaenkin, mitä olet tekemässä. Ihmisenä sinunlaisesi ovat sairaita, kun jutut ei menekään oman mielen mukaan. Olet (te) säälittäviä ressukoita. No kai, olet jo seuraavat saanut koukkuun, että pääset "ilmoittamaan vaimoille". Voit sitten vanhana olla itsestäsi ja saavutuksista ylpeä-.


      • huh itsellesi
        HHUHUH kirjoitti:

        Et sitten ajatellut asiaa, kun varatun vamppasit? Ilmeisesti katkeroidut, kun ukko ei jättänytkään perhettään sinun takiasi ja kosto oli sinusta niin mukavaa. Olisikohan sinunkin kannattanut miettiä alun alkaenkin, mitä olet tekemässä. Ihmisenä sinunlaisesi ovat sairaita, kun jutut ei menekään oman mielen mukaan. Olet (te) säälittäviä ressukoita. No kai, olet jo seuraavat saanut koukkuun, että pääset "ilmoittamaan vaimoille". Voit sitten vanhana olla itsestäsi ja saavutuksista ylpeä-.

        Ei ketään väkisin vampata. Mies siinä lähinnä on säälittävä ressukka. Myös vaimoa käy sääliksi. Mies voi olla sitten vanhana itsestä ja SAAVUTUKSISTA :D ylpeä.


    • shit

      En usko, että on vaikee päästä eroon jos haluaa eroon.
      Sanot, että olet tavannut uuden miehen ja olet harrastanut taivaallista seksiä hänen kanssaan ja kihloihinkin menitte joten sala ja sivusuhteet ovat nyt historiaa. Se mies etsii uuden salarakkaan tai elää vaimonsa kanssa onnettomana kantaen paljastumisen taakkaa sisällään. Hah hah hah.. kahden kk päästä kerrot olevasi raskaana jos ahdistelee vielä...
      Sä tiesit, että tunteilla ei saa leikkiä ja näin sä kuitenkin oot tehny....

    • Ei Sherlock

      Mies on lääke yksinäisiin hetkiisi, eli miksi jättää lääke pois jos vaiva on edelleen?

      • Sannnnnnni

        Niin ja Ei Sherlock, kauhea suhde on siitäkin kauhea ettei kukaan viehättävä ja täyspäinen halua suhteeseen jonkun kanssa jolla on jo joku mielipuolinen saippuasarjajärjestely; se on paras tapa varmistaa että eitoivottua yksinäisyyttä on myös jatkossa, sensijaan että löytäisi oman hyvän kumppanin.


      • heitä mäkeen

        Taas ilmeisesti miehen neuvo, tunteettoman miehen neuvo. Älä ap ainakaan tällaista kuuntele!

        Suhde poikki ja heti. Älä välitä, vaikka välit häneen menevätkin poikki. Et menetä mitään, et mitään.


      • Ei Sherlock
        heitä mäkeen kirjoitti:

        Taas ilmeisesti miehen neuvo, tunteettoman miehen neuvo. Älä ap ainakaan tällaista kuuntele!

        Suhde poikki ja heti. Älä välitä, vaikka välit häneen menevätkin poikki. Et menetä mitään, et mitään.

        Taidat olla hieman yksinkertainen?
        Hän menettäisi hyvän vakipanon, eli välit poikki vasta sitten kun on löytänyt jonkun tilalle.


      • Ei Sherlock
        Sannnnnnni kirjoitti:

        Niin ja Ei Sherlock, kauhea suhde on siitäkin kauhea ettei kukaan viehättävä ja täyspäinen halua suhteeseen jonkun kanssa jolla on jo joku mielipuolinen saippuasarjajärjestely; se on paras tapa varmistaa että eitoivottua yksinäisyyttä on myös jatkossa, sensijaan että löytäisi oman hyvän kumppanin.

        Ei sitä uutta kumppania löydy kuin jostain kaupanhyllyltä, sellaisen löytämisessä saattaa jollain ihmisillä menne vuosikausia.

        Eli on ihan kiva että on sen etsintäajan joku jota panna, mieluummin kuin olla ihan yksi.

        Monet ihmiset täällä neuvovat aloittajaa ampumaan itseään haulikolla jalkaan.


      • mäkeen vain
        Ei Sherlock kirjoitti:

        Taidat olla hieman yksinkertainen?
        Hän menettäisi hyvän vakipanon, eli välit poikki vasta sitten kun on löytänyt jonkun tilalle.

        Voi sinua, sinä se yksinkertainen olet, en edes viitsi kertoa, miten yksinkertainen.

        Ei naiset tarvitse vakipanoja vaan vakirakkauden. Naiset ovat sillä tavalla kehittyneempiä kuin miehet. He ovat aivan automaattisesti ilmeisesti toisen X-kromosomin voimin Maslowin tarvehierarkiassa korkeammalla tasolla kuin miehet. Siinä missä miehet jumittavat alatasolla seksin saannin kanssa, naiset huhuilevat ylätasolla, että missä niitä romeoita olisikaan kauniiseen elämään.

        Kerro nyt sille munaskuukusellesi, että jospa se vaikenisi hetkeksi, jotta järjen äänikin pystyisi jotain huikkaamaan.


      • Ei Sherlock
        mäkeen vain kirjoitti:

        Voi sinua, sinä se yksinkertainen olet, en edes viitsi kertoa, miten yksinkertainen.

        Ei naiset tarvitse vakipanoja vaan vakirakkauden. Naiset ovat sillä tavalla kehittyneempiä kuin miehet. He ovat aivan automaattisesti ilmeisesti toisen X-kromosomin voimin Maslowin tarvehierarkiassa korkeammalla tasolla kuin miehet. Siinä missä miehet jumittavat alatasolla seksin saannin kanssa, naiset huhuilevat ylätasolla, että missä niitä romeoita olisikaan kauniiseen elämään.

        Kerro nyt sille munaskuukusellesi, että jospa se vaikenisi hetkeksi, jotta järjen äänikin pystyisi jotain huikkaamaan.

        Okei, aloittaja laittaa välit poikki ja on yksin.

        Miehen vaimo tuskin lopettaa pihtaamista, koska pihtaamisella on taipumus jäädä päälle kun sen aloittaa.

        Mies joutuu etsimään itselleen uuden vakipanon.

        Eli kuka voittaa ja mitä?


      • Ei Sherlock
        Ei Sherlock kirjoitti:

        Okei, aloittaja laittaa välit poikki ja on yksin.

        Miehen vaimo tuskin lopettaa pihtaamista, koska pihtaamisella on taipumus jäädä päälle kun sen aloittaa.

        Mies joutuu etsimään itselleen uuden vakipanon.

        Eli kuka voittaa ja mitä?

        Ja lisäksi mies ei kerro seuraavalle vakipanolleen olevansa varattu.


      • mäkeen vaan
        Ei Sherlock kirjoitti:

        Okei, aloittaja laittaa välit poikki ja on yksin.

        Miehen vaimo tuskin lopettaa pihtaamista, koska pihtaamisella on taipumus jäädä päälle kun sen aloittaa.

        Mies joutuu etsimään itselleen uuden vakipanon.

        Eli kuka voittaa ja mitä?

        Voi hyvä mies, miten sinun harmaat aivosolusi eivät toimi ollenkaan.. Eihän aloittaja yksin jää, kun hän lopettaa suhteen varattuun mieheen. Hän tutustuu uuteen vapaaseen mieheen. Eikä hänen tietenkään tarvitse miettiä, mitä tämä varattu luuserimies sitten tekee. Ehkä se tosiaan tutustuu uuteen naiseen ja ehkä tosiaan valehtelee tällekin kaikenlaista. Se on surullista. Jos jotenkin voisi naisia varoittaa varatuista miehistä, niin suuri osa naisista tekisi sen. Nyt voi vain yleisellä tasolla keskustella ongelmasta ja antaa naisille rohkeutta ottaa selvää miesten todellisista tilanteista ja lähteä suhteesta, jos ovat siihen joutuneet.

        Olipa naurettava tuokin lausahduksesi " mies joutuu etsimään itselleen uuden vakipanon". Eihän hänen tarvitse.


      • Ei Sherlock
        mäkeen vaan kirjoitti:

        Voi hyvä mies, miten sinun harmaat aivosolusi eivät toimi ollenkaan.. Eihän aloittaja yksin jää, kun hän lopettaa suhteen varattuun mieheen. Hän tutustuu uuteen vapaaseen mieheen. Eikä hänen tietenkään tarvitse miettiä, mitä tämä varattu luuserimies sitten tekee. Ehkä se tosiaan tutustuu uuteen naiseen ja ehkä tosiaan valehtelee tällekin kaikenlaista. Se on surullista. Jos jotenkin voisi naisia varoittaa varatuista miehistä, niin suuri osa naisista tekisi sen. Nyt voi vain yleisellä tasolla keskustella ongelmasta ja antaa naisille rohkeutta ottaa selvää miesten todellisista tilanteista ja lähteä suhteesta, jos ovat siihen joutuneet.

        Olipa naurettava tuokin lausahduksesi " mies joutuu etsimään itselleen uuden vakipanon". Eihän hänen tarvitse.

        Oletko tyhmä vai leikitkö vain sellaista?

        Hän tutustuu uuteen vapaaseen mieheen.

        Helppohan sinun on sanoa, ehkä hän roikkuu miehessä koska ei löydä muutakaan tilalle.

        Eihän hänen tarvitse.

        Miksi ei muka?


      • mäkkeen
        Ei Sherlock kirjoitti:

        Oletko tyhmä vai leikitkö vain sellaista?

        Hän tutustuu uuteen vapaaseen mieheen.

        Helppohan sinun on sanoa, ehkä hän roikkuu miehessä koska ei löydä muutakaan tilalle.

        Eihän hänen tarvitse.

        Miksi ei muka?

        Jokainen nainen löytää itselleen vaikka viisikin miestä, Suomesta tai Suomen rajojen ulkopuolelta. Ja varattu mies on aina se huonoin vaihtoehto monella tavalla. Ensinnäkin varattu pettävä mies on surkea luuseri, selkärangaton hyväksikäyttäjä. Toiseksi nainen kiintyy varattuunkin mieheen, jos tapailee häntä. Tällainen prosessi on aivokemiallinen ilmiö, eikä ihminen oikein voi sille mitään, jos ihminen ylipäätään on sellainen, johon tuntee vetoa. Ja nainenhan ei yleensä tapaile miestä, johon ei tunne vetoa. Tässä suhteessa mies ja nainen ovat erilaisia, usea mies voi esim. harrastaa seksiä vaikka kenen kanssa. Nainen ei näin tee. Naisen seksikumppani on yleensä hänelle myös potentiaalinen seurustelukumppani. Jne. Jne. En jaksa perustella pitempään, koska siitä nyt ei taida olla mitään hyötyä, kun sinun aivosi eivät tunnu ottavan vastaan.

        Summa summarum: Naisilla ei ole mitään vaikeutta löytää vapaata miestä oli sitten tavoitteena vakava seurustelu tai vain seksisuhde. Siksi yhdenkään vapaan naisen ei pidä tapailla varattua miestä.


    • Sannnnnnni

      Huh, olen pahoillani että ainakin ensimmäiset puolentusinaa vastauksista tuntuvat tulevan jostain trollisillan alta...

      Mutta asiakysymys, miksi haluat pitää välit? Onko olemassa jokin syy, ie pakko olla samassa työpaikassa, vai onko irti päästäminen vain niin vaikeaa?

      Tiedät itsekin ettei mies ole ystäväsi tai piittaa sinusta eikä tule koskaan olemaan tai piittaamaan, niin epämiellyttävää kuin sen myöntäminen onkin.

    • pällit

      TNT:llä

    • kokemusta löytyy

      Helppoa, jotenkin vaan saat pelkäämään vaimolle käryämistä. Sen jälkeen ei tarvitse enää miettiä miten pääset eroon:D. Ei kuule kuulu miehestä mitään:D

      • älä ole UHRI

        Samaa mieltä KOMP ! Jotenkin vihjaat että ei tulis mieleen kertoa vaimollesi, jollooin mies aktivoituu ajattelemaan että itseasiassa SINÄ pidät avainnippusia hänen omaan kotiinsa käsissään ja alkaa miettimään onko se mulkun vatkaus toisen lootassa sen riskin arvoista, kiusaa miestä USEASTI siitä että mitähän vaimosi sanoisi jos mä soittaisin sille, tai Luotathan sä muhun että mä en kerro sun vaimolle, johan alkaa äijällä kuuppaa huutaa KuKKUuta ja alarmit menee hälytysasentoon, saattaa olla takapakin taika ja aika, mut varo, varattu äijä saattaa myös loukata SUN tunteitas kehumalla vaimoaan sulle kostoksi tai vastaavaa vaikka koko kaupunki tietää sen bylsivät kaikenroituista berberihuoraa ympäri maata ;D


    • estolistalle

      Puhelinnumero, WhatsApp ja Fb estoon...sillä siitä pääsee, ainakin minä pääsin :)
      Nimim. ykkösnaisen asemassa kakkosnaisen statuksesta huolimatta 3 vuotta...
      Lahjoja, kukkia, kylpylöitä, koruja, meikkejä, vaatteita...mitä ikinä nainen voi toivoa, mutta se tärkein puuttui: sitoutuminen ja sitä kautta kunnollinen läheisyys

      • ....................

        Meikkejä mieheltä...
        Kyllä minä ainakin olen aina omat pakkelini ostanut. Omaan näet itsekunnioituksen.
        Huom, en ole siis koskaan ollut kakkonen! Mutta parisuhteessakin olen ostanut aina meikit itse. Ylpeys ei näet anna periksi olla mikään elätti! Tietty, jos yhdessä kauppareissulla ja pakko ostaa juuri silloin joku vaikka ripsari ja miehen vuoro maksaa, niin viitsi siinä käydä erittelemään, noloa sellainen, kun yhteistalous...
        Tulee mieleen joku venäläinen huo.. Meikkejä, hyvänen aika...
        Niin ja en ole edes hyvätuloinen, vaan duunari, että siltä pohjalta...


      • lue psykologiaa

        Lahjoja lahjoja lahjoja ja kun oma nainen ottaa eron psyko saa sinusta uuden uhrin, varo psykopaatti tappaa jos on liian mustis tai olet hyödytön vastarannankiiski


    • kjhjjjkk

      kysy et sinäkö tartutit minuun s-taudin.

    • Olen kolmesti! elämässäni ollut suhteessa varattuun, ja JOKA kerta itse lopettanut suhteen, koska todennut, ettei minusta ole kakkosnaiseksi. AINA! mies sen ymmärsi, ja lopetti yhteydenpidon eli vaikuttaa, ettet ny oikeasti tahdo kuitenkaan päästää häntä pois. Yks vaihtoehto, mikä toimii, on että, uhkaat soittaa sen puolisolle. Kerran vuosia sitten pelastin yhden tuntemattoman pariskunnan liiton, kun mies halusi eroon toisesta naisesta, joka ei uskonut asiaa. Käsittääkseni pariskunta on edelleen naimisissa ja tästä kun olin "vaimo ja soitin" on yli 20 vuotta nyt. Sä huijaat itseäsi pahasti tolla "varatusta miehestä on vaikea päästä eroon" väitteellä. Et voita sillä mitään. Jatka tarinaa kunnes ihan aikuisten oikeesti hiffaat, ettei se aiheuta ku itkua ja hammasten kiristystä niin taatusti mies häipyy, minä TIEDÄN. En oo lukenu vielä ainuttakaan kommenttia, mut voin jo kuvitella, että millasia tekstejä tuolla on. Älä välitä niistä. Mut löydät kyllä jonkun, joka on vain sun, eli tsemppiä =)))

      • 8+2

        Voiko noinkin tavallisen hiirulaisen näköinen saada varatun miehen? :O


      • Näin luulen.
        8+2 kirjoitti:

        Voiko noinkin tavallisen hiirulaisen näköinen saada varatun miehen? :O

        Kai ne vaimot sitten olleet jopa rumia?


      • HHUHUH

        Voi pientä blondia, ja onkohan tuo -70 syntymävuosi? Jos, on täytyy sitten mainita, että on tyhmääkin tyhmempi ämmä kyseessä, no onhan se blondi. Ja onkohan oikeasti oma kuva vai mainostaako nyt lisäasiakkaita? Mene ja tiedä, mutta harvinaisen tyhmästä naisesta on nyt kyse. KOLME kertaa on ollut suhteessa VARATTUUN mieheen, koska "Minusta ei ollut kakkosnaiseksi". Hahaa mikä tuulentuivertama kertoma. Varmaankin tuo tyhjäpää 150:nen varatun jälkeen totetaa edelleen "Minusta ei ole kakkosnaiseksi". No eihän yksikään normaali tuollaista rättiä halua muuta kuin panna. Ei tuommoisesta kiertopokaalista ole vaimoksi saatikka äidiksi. No jos tuo -70 on syntymävuosi, niin vanha ämmähän tuo on


      • lutlutk

        löydät kyllä jonkun, joka on vain sun"""" hihi ja joku lisäksi on hänen salainenpillu hihi


      • 20+16
        Näin luulen. kirjoitti:

        Kai ne vaimot sitten olleet jopa rumia?

        Ehkäpä.


      • kakkoska
        HHUHUH kirjoitti:

        Voi pientä blondia, ja onkohan tuo -70 syntymävuosi? Jos, on täytyy sitten mainita, että on tyhmääkin tyhmempi ämmä kyseessä, no onhan se blondi. Ja onkohan oikeasti oma kuva vai mainostaako nyt lisäasiakkaita? Mene ja tiedä, mutta harvinaisen tyhmästä naisesta on nyt kyse. KOLME kertaa on ollut suhteessa VARATTUUN mieheen, koska "Minusta ei ollut kakkosnaiseksi". Hahaa mikä tuulentuivertama kertoma. Varmaankin tuo tyhjäpää 150:nen varatun jälkeen totetaa edelleen "Minusta ei ole kakkosnaiseksi". No eihän yksikään normaali tuollaista rättiä halua muuta kuin panna. Ei tuommoisesta kiertopokaalista ole vaimoksi saatikka äidiksi. No jos tuo -70 on syntymävuosi, niin vanha ämmähän tuo on

        Niin?


      • Ei ruusuja
        8+2 kirjoitti:

        Voiko noinkin tavallisen hiirulaisen näköinen saada varatun miehen? :O

        Kakkoseksi päätyy useimmiten juurikin rumanpuoleinen mitä nyt olen asioita seurannut...


    • reaerg

      mitä vaikeeta siinä on.. Sanoo vaan että nyt riitti... ja jos et pääse eroon niin hoidat asian niin että se äijä kärähtää muijalleen.. pääset eroon.

    • yks nainen

      Olen ollut kakkonen. Tosin en alussa tiennyt et hän oli avoliitossa, kun hän ei sitä kertonut. Kun se sitten minulle valkeni, päätit heittää mihen elämästäni pois, mut ei se niin vaan onnistunutkaan sitten myös huomasin et en ollut ainoa ulkopuolinen. Ainoa konsti miten pääsin eroon oli et vaihdoin kännykän numeron ja hankin uuden miehen. Joka sitten kerran sattui olemaan mun tykönä kun tämä toinen tuli oven taka. Tämä mun uus avas oven ja tämä toinen lähti äkkiä pois eikä sen jälkeen ole näkynyt.

      • HHUHUH

        "yks nainen". Sinähän annat itsestäsi suorastaan loistokuvauksen. "En tiennyt, että oli avioliitossa, kun EI KERTONUT". Hahhaa, luuletko sinä ihan oikeasti, että miehet kertoo ensimmäiseksi, että olen naimisissa mutta jatketaan". "Hankin UUDEN MIEHEN". Lääkkeeksi sitten uusi mies. Oletko koskaan ajatellut olevasi edes hetken yksinäsi, sinkkuna? Sinunlaisellesi se tekisi todella hyvää. Sinä lääkiytset itseäsi ja huonoa itsetuntoasi miehillä. Saako noita reseptejä minkälaiselta lääkäriltä??


      • kokemusta on
        HHUHUH kirjoitti:

        "yks nainen". Sinähän annat itsestäsi suorastaan loistokuvauksen. "En tiennyt, että oli avioliitossa, kun EI KERTONUT". Hahhaa, luuletko sinä ihan oikeasti, että miehet kertoo ensimmäiseksi, että olen naimisissa mutta jatketaan". "Hankin UUDEN MIEHEN". Lääkkeeksi sitten uusi mies. Oletko koskaan ajatellut olevasi edes hetken yksinäsi, sinkkuna? Sinunlaisellesi se tekisi todella hyvää. Sinä lääkiytset itseäsi ja huonoa itsetuntoasi miehillä. Saako noita reseptejä minkälaiselta lääkäriltä??

        Kyllä yks nainen on oikeassa. Kun on kiinni varatussa miehessä (rakastuminen jumittaa vahvimmankin ihmisen), täytyy ottaa käyttöön kaikki keinot. Uusi ihmissuhde on hyvä juttu. Sen avulla varattu mies unohtuu. Tietysti aina pitää olla rehellinen. Eli sille uudelle ihmiselle pitää heti kertoa, että taustalla on vaikea suhde, josta on kipuilemassa erilleen.


    • Heleppoo

      Jätä se sika !

    • Tosi On

      Varatusta miehestä pääset eroon kun oikeasti itse niin päätät. Estät puhelut ym. yhteydenotot sosiaalisessa mediassa. Käsket jättämään sinut rauhaan tai muuten....
      ;-) kyllä keksit keinot. Ole vahva päätöksessäsi!

      • Turhaa tekopyhyyttä

        Muutama järkevä ja asiallinen kommentti ketjussa. Se mitä aloin pohtimaan ; monet salasuhteessa olevat asuvat pienissä kaupungeissa ja paikkakunnilla, suomessa suuria ei olekaan. Seuraa johtopäätös että aina on joku joka tietää salasuhteesta vaikka kuvitellaan muuta. No miksi tietäjät eivät valista petettyä osapuolta sen sijaan että näillä palstoilla huudetaan ja uhotaan toistenkin puolesta, missä on näin ollen oma oikeuden tunto? Ensin "puhuttelu" pettävälle jos olette todellisia ystäviä. Jatkossa puolisolle, käsittänyt että suurin osa haluaisi tietää. Mikä tässä on niin vaikeaa?


    • joonojoojoo

      Toi aloittaja on mies. Ei kukaan kirjoittele näin tyhmiä aloituksia oikeasti vuodesta toiseen.

      • pillumyy

        toinen nainen on aina tyhmä.


      • tinahakka
        pillumyy kirjoitti:

        toinen nainen on aina tyhmä.

        miten niin? se saa seksin ja huomion, vaimo velvollisuuden


      • Ja rahat lisäksi
        tinahakka kirjoitti:

        miten niin? se saa seksin ja huomion, vaimo velvollisuuden

        Höpö höpö. Vaimo vasta seksiä ja huomiota saakin!


      • selekärankoo pillua
        Ja rahat lisäksi kirjoitti:

        Höpö höpö. Vaimo vasta seksiä ja huomiota saakin!

        totuus on että narsisti lahjoo ja hyvittelee luultavasti molempia, kakkonen on monesti ei aina, likasaavi johon vaimoon kohdistuva mustasukkaisuus ja vitutus puretaan, sen lisäksi kakkosen velvollisuus on antaa pillua, aika huono kauppa, siis tavarahan siinä on kaupan siitä ei pääse mihinkään, joku myy halvemmalla, toinen ottaa kalliimman hinnan


    • Loistosuoritus

      "Ajauduin suhteeseen varatun miehen kanssa heikkona hetkenäni, juuri pitkäaikaisen parisuhteeni päätyttyä. Suhteemme on kestänyt nyt puolisen vuotta. "

      Kauan se heikko hetki jatkuu?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


      Oleks vähä heikko muutenki?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    • Kateell

      No on tää nyt epäreilua, joillakin on monta ja mulla ei yhtään. Höh. Kaikenlaiseen jonninjoutavaa ihmisillä sitten onkin aikaa... ;)

    • sisukkaasti

      Jos sinä todella haluat eroon miehestä, niin sanot hänelle, että et halua enää tapailla häntä.
      Sen jälkeen et vastaa hänen puheluihinsa, etkä päästä häntä asuntoosi. Jos hän jää soittelemaan ja tekstailemaan ja pyörimään asuntosi ympärillä, niin kerrot sen olevan häirintää ja jos homma ei lopu, niin ilmoitat poliisille.

    • scorpio71

      miksei tänne vois kerranki vastata oikeesti eikä vaan provoo tms sitä tätä länkyn lätä, ku oikeesti voi tuollainen tilanne olla ja haluaa sitä vertaistukea..
      en vaan käsitä tuota länkyn känkyn länkyttämistä vaan oikeesti kantaaottavia lauseita, miten joku saa kiksit siitä että lämpyttää niitä näitä pässinpäitä?
      joku kohta sanoo että se on vaan provo, sis so what jollekin oikeesti voi olla sellanen asia että haluaa vertaistukea! nin onko se väärin??

      • ....................

        Täh?
        Ensinnäkin juuri nuo vastaukset, joita kutsut länkyttämiseksi, ovat niitä vastauksia ja mielestäni ihan ymmärrettävässä muodossa ja sitten toiseksi, niin jos suurimman osan mielestä ap on tehnyt moraalisesti väärin, niin meillä kun ei ole tarvetta, eikä halua antaa mitään tukea. Vertaistukea varsinkaan allekirjoittanut kun ei voisi edes antaa, kun en ole toisten puolisoiden kanssa lutkastellut.
        Oletko edes selvinpäin vaiko vain hidas...


    • hohhhoiii.

      Onpas taas vaikeata...
      Et voi olla noin tyhmä, anteeksi.

      Sanot miehelle, että et halua olla suhteessa ukkomieheen. Lopetat suhteen siihen paikkaan ja toivot välien säilyvän. Lopuksi toivotat hyvää jatkoa.

    • ohraleipä

      Kutsu vaimo kylään, ja rakenna ystävyyssuhdetta hänen kanssaan. Voithan kertoa olevasi suhteessa varattuun mieheen ja pyydä neuvoja häneltä. Älä vaan paljasta totuutta. Kyllä ne joku kerta sattuvat vastakkain, mutta syytönhän olet sinä tähän tilanteeseen. Näyttelet vain tosi hämmästynyttä. Ett silleen ...

    • 10101010

      Minä miehenä.Olen päässyt aina irti varatuista naisista!!Miksei sinääkin.........

    • rakasta vain.

      Rakkaus on kaunis asia, joka on tarkoitettu se täytyy elää. Iloiset asiatko ei ole tarkoitettu, mutta surullisetko on tarkoitettu. Ihminen on siitä kelju elukka ettei hyväksy rakkautta. kademielinen.

    • osanotto

      Tuskin miestä saa uskomaan. Ei vain vastaa enää. Ja jos hän ei muuta halua kuin leikkiä naisilla.

    • Aloittaja lumpulle

      Suotta murehdit!
      Pidä lippu korkeana pysy kakkosena ja anna kakkosta niin kyllä se siitä :D

    • minä suosin varattuj

      Miksi pitää päästä eroon miehestä josta tykkää ja joka tykkää susta?
      Miksi mietit toisia, ajattele itseäsi, jos sinä olet onnellinen ja löytänyt miehen niin älä luovuta.
      Ei kukaan sinuakaan ajattele. Nykysin erot saa nopeesti.
      Itse etsin aina varattuja miheiä, ne on valmiiksi koulutettu, ja kiva kun huomaa että pystyy olemaan parempi kuin toinen. Jos mies eukkonsa jättää sinun vuoksesi, niin olet paras. Niin minä ainakin ajattelen.
      Kyllä ne exät uusia miehiä löytää, ellei olkoot ilman.

      Lapset sopeutuu uuteen äitipuoleen ja jos ei ei tarvi tulla. Ei kukaan niitä kaipaa.
      Ja kivahan se on kun on lapset valmiina, ei tarvi vaippoja vaihtaa eikä vahtia. Valmiiksi isot .. mikä sen mukavampaa, käskyttää vaan ja vaatii siivoomista ja ruuan laittamista. itse pääsee helpolla.

      • HHUHUH

        Taitaa pikkuneiti "minä suosin varattuja" ollut lukenut ihan liikaa rakkauspokkareita. Toivottavasti joku mies eroaa vaimostaan ja lapsistaa ja pääset äitipuoleksi. Ja kaiken lisäksi tule vielä raskaaksi ja synnytät jne.. Mitähän se kultasi tekee? Varmaa jatkaa treffailua näillä laillistetuilla jakelusivustoilla ja sinä nieleskelet omaa läääkettäsi. Onneksi olkoon, vahingonilo on se paras ilo. Näin se ympyrä pyörii.


    • horatsuratsu

      Sano että olet paksuna sille, pitäis toimia.

    • viisastuisiko?

      Kun jatkat suhdetta varattuun äijään, niin silloin et ole täysin vapaa etsimään uutta parisuhdetta. Kun odottelet varattua äijää luoksesi silloin, kun hänelle sattuu sopimaan, niin menetät mahdollisuuden tavata sen sinulle oikean sinkkumiehen, joka pystyisi tarjoamaan sinulle kaiken. Vuodet vierivät ja ikä tekee tehtävänsä, joten mitä enemmän vanhenet, sitä enemmän menetät haluttavuuttasi parisuhdemarkkinoilla.

      Sinun sijassasi ottaisin järjen käteen. Saat kyllä katkaistua suhteen, jos oikeasti haluat sitä. En tajua, että miksi sinun pitäisi olla hyvissä väleissä tähän ukkomieheen vielä eronne jälkeenkin? Haluatko pitää hänet varalla, että hän tulee jynssäämään tuheroasi, jos käykin niin, ettet löydä tarpeeksi hyvää panosonnia? Jos olisin sinä, uhkaisin, että soitan äijän vaimolle ja jos mikään muu ei auta, hakisin lähestymiskieltoa. Kännykkänumeron vaihto, lukon uudelleensarjoitus tai muutto helpottavat asiaa.

      • kiitos!!

        Viisasta puhetta!


    • häpeäpaalu

      Säilyttääksesi, tai paremminkin hankkiaksesi ihmisarvosi takaisin sinun täytyy julkistaa asia, käydä pyytämässä hänen vaimoltaan ja muilta sukulaisiltaan anteeksi käytöstäsi.

      Ei kenenkään perhettä saa mennä noin vain hajottamaan vain tyydyttääkseen omat ruumiilliset halunsa.

      Vapaitakin miehiä siihen olisi ollut pilvin pimein, mutta sinä otit varatun.

      Ei mieskään syytön ole ja ansaitsee kaiken sen läksytyksen mitä tulee saamaan, koska pesä on nyt putsattava kunnolla ja alettava puhtaalta pöydältä.

      Sinun on kertakaikkiaan lopetettava huoramainen käyttäytyminen jos edes haaveilet että joku arvostaa sinua tippaakaan.
      Ajattele nyt jos joku sinun läheisesi, vaikka oma veli tai isä seurustelisi salaa vaimoltaan jonkun hutsun kanssa, miten pahalta se tuntuisi kaikista.

      Tämä ei siis ole vain teidän kahden välinen asia, vaan kolmen eri suvun asia, eikä yhdessäkään hyväksytä tuollaista käytöstä.

      • Almah

        Hei häpeäpaalu, olet väärässä nyt ja pahasti. Miksi mennä sanomaan muille mitään, ja tuottaa tuskaa. Toki siinä mielessä kyl, että nyt jos ap lopettaa suhteen, niin kyl se mies sit taas aloittaa jonkun kanssa uuden suhteen. Mut ite aikoinani olin suhteessa mieheen, jolla oli perhe. En sotkenu vaimoa vaan lopetin suhteen vuoden kuluttua just siksi, etten halunnu olla enää kakkosnainen enkä halunnu jatkaa vaimon ja lasten äidin selän takana. Tiedän kyllä, että mies aloitti uusia suhteita joka puolella, mut mun murhe se ei sit enää ollu. Näissä asioissa on monta puolta mitä täytyy miettiä.


      • hyiteitähuoria
        Almah kirjoitti:

        Hei häpeäpaalu, olet väärässä nyt ja pahasti. Miksi mennä sanomaan muille mitään, ja tuottaa tuskaa. Toki siinä mielessä kyl, että nyt jos ap lopettaa suhteen, niin kyl se mies sit taas aloittaa jonkun kanssa uuden suhteen. Mut ite aikoinani olin suhteessa mieheen, jolla oli perhe. En sotkenu vaimoa vaan lopetin suhteen vuoden kuluttua just siksi, etten halunnu olla enää kakkosnainen enkä halunnu jatkaa vaimon ja lasten äidin selän takana. Tiedän kyllä, että mies aloitti uusia suhteita joka puolella, mut mun murhe se ei sit enää ollu. Näissä asioissa on monta puolta mitä täytyy miettiä.

        Kiinni se sika jää kuitenkin ennemmin tai myöhemmin ja jos homma on saanut jatkua kovin pitkään, niin tuska on sitä suurempi.
        Pikaisen hairahduksen saattaa saada vielä anteeksi, mutta vuosikausien huoraamista ei tietenkään sulata enää kukaan. Siksi pöytä pitää todellakin nyt välittömästi putsata ja omasta aloitteesta, eikä vasta sitten kun käry on jo käynyt.

        Vaimo kyllä osaa aavistaa tällaiset paljon ennemmin kuin tuo huorapari osaa kuvitella.

        Teissä kakkosnaisissa on se paha vika, että ajattelette vain itseänne ettekä lainkaan pettävän huoripukin perhettä ja erityisesti lapsia jotka tuosta kärsivät korjaamattoman kolauksen, kun isi osoittautuu joksikin millä nimellä äiti häntä kovaäänisesti kutsuu. Pienen mieli ei toivu siitä ikinä. Sinäkin muistat lapsuudesta tavallisuudesta poikkeavia asioita ja äidin karjuminen isille ei taatusti unohdu koskaan.


      • HHUHUH
        Almah kirjoitti:

        Hei häpeäpaalu, olet väärässä nyt ja pahasti. Miksi mennä sanomaan muille mitään, ja tuottaa tuskaa. Toki siinä mielessä kyl, että nyt jos ap lopettaa suhteen, niin kyl se mies sit taas aloittaa jonkun kanssa uuden suhteen. Mut ite aikoinani olin suhteessa mieheen, jolla oli perhe. En sotkenu vaimoa vaan lopetin suhteen vuoden kuluttua just siksi, etten halunnu olla enää kakkosnainen enkä halunnu jatkaa vaimon ja lasten äidin selän takana. Tiedän kyllä, että mies aloitti uusia suhteita joka puolella, mut mun murhe se ei sit enää ollu. Näissä asioissa on monta puolta mitä täytyy miettiä.

        "Almah". Onko kiva muistella, että olit yksi monien joukossa ja mies nauraa kavereilleen ja varmasti kaveritkin tietään sinusta yhtä ja toista nimesi lisäksi, lieneekö tehnyt peräti listan kaadettavistaan. Onko mahdollisesti flaksi parantunut? Olet varmasti helpon saaliin maineessa. Kannattiko? Muista, nuo menneet saattaa paukahtaa eteen, kun sitä vöhiten odotat.


      • ....................
        Almah kirjoitti:

        Hei häpeäpaalu, olet väärässä nyt ja pahasti. Miksi mennä sanomaan muille mitään, ja tuottaa tuskaa. Toki siinä mielessä kyl, että nyt jos ap lopettaa suhteen, niin kyl se mies sit taas aloittaa jonkun kanssa uuden suhteen. Mut ite aikoinani olin suhteessa mieheen, jolla oli perhe. En sotkenu vaimoa vaan lopetin suhteen vuoden kuluttua just siksi, etten halunnu olla enää kakkosnainen enkä halunnu jatkaa vaimon ja lasten äidin selän takana. Tiedän kyllä, että mies aloitti uusia suhteita joka puolella, mut mun murhe se ei sit enää ollu. Näissä asioissa on monta puolta mitä täytyy miettiä.

        Ei, kyllä nämä asiat ovat hyvin yksinkertaisia ja mustavalkoisia, vaikka muut asiat maailmassa ei olisikaan.
        Ja että oikeinko kävi sääliksi vaimoa ja lapsia! Olisit ajatellut sitä silloin kun tautinen h..... v.... pönössä olit sen perheenisän edessä! Häpeä jos osaat! Pthyi! *sylkäisee päin naamaa*


      • Almah
        HHUHUH kirjoitti:

        "Almah". Onko kiva muistella, että olit yksi monien joukossa ja mies nauraa kavereilleen ja varmasti kaveritkin tietään sinusta yhtä ja toista nimesi lisäksi, lieneekö tehnyt peräti listan kaadettavistaan. Onko mahdollisesti flaksi parantunut? Olet varmasti helpon saaliin maineessa. Kannattiko? Muista, nuo menneet saattaa paukahtaa eteen, kun sitä vöhiten odotat.

        sulle hhhuh,,,,,tämä helppo saalis meni taas kerran naimisiin tossa reilu vuosi sitten ja kyllä noita miehiä on ollut sen verran ettei perässä pysy =) Mulle on yks lysti monesko olin, oli hyvää seksiä ja vaikka olin umpirakastunut tiesin, että tarina loppuu, koska jo alussa mies sanoi, ettei lähde kotoaan. Tein valinnan, elin asian ja lopetin. Vain huonolla itsetunnolla varustettu ihminen miettii toisen entisiä juttuja. Ja sitä paitsi,,kokemus tekee huonosta hyvän ja hyvästä paremman. On JÄRJETÖN määrä ihmisiä, jotka eivät ole tyytyväisiä seksielämäänsä ja yksi suurin syy on se, että otan "nunnan", kun on niin ihanaa, ettei ole ollut muita. Mut kas kummaa...eihän seksi tyydytä, koska toinen ei osaa riittävästi, kun ei ole kokemusta..


      • eityperys
        .................... kirjoitti:

        Ei, kyllä nämä asiat ovat hyvin yksinkertaisia ja mustavalkoisia, vaikka muut asiat maailmassa ei olisikaan.
        Ja että oikeinko kävi sääliksi vaimoa ja lapsia! Olisit ajatellut sitä silloin kun tautinen h..... v.... pönössä olit sen perheenisän edessä! Häpeä jos osaat! Pthyi! *sylkäisee päin naamaa*

        ja se mies oli viaton? ihan pakotin sen sänkyyn,,olet harvinaisen typerä lehmä sinä pistepirkko..miehelläsi on hitosti naisia, mut sä tiedät sen ja siksi itket täällä ;)


    • ön värättyjä

      Ön niitä värättyjä jös jönkiläisiä.. jötkyt pettää jä jötkyt ei. Vieräs sykypyölielin ön kiinnöstävä

    • ön värättyjä pillyjä

      Ei se pilly silti äinä väihtämällä päräne. Pillyjä ön jös jonkinläisiä

      • kykön mynä

        Jä myniä.


    • OukkiDoukki

      Epätietoinen kysyy??.. Annoin kakkosta olenko nyt kakkonen, jne.. voi harmi..

      Alä niuhota vaan nauti siitä miehestä täysin siemauksin vielä kun voit, kohta se löytää uuden kiinnostavamman ja jättää sut, korkeintaan harvakseen käy sua panemassa "kakkoseen"..

    • maiskuliini2014

      Mielestäni uusi mies olisi parasta mitä voisi tapahtua. Mutta jos salasuhde ei sen hankkimista häiritse, niin pidä hyvänäsi, ketään ei voi omistaa ja suhteet on tahdon asioita hamaan hautaan asti, Ilmeisesti moniavioisuutta kannattavia nämä petturiton, kun kuitenkin halauavat liittonsa pitää ja hoitelevat toistakin esim. milloin oma vaimo huitelee omilla teillään niinkuin kaikki yleensä joskus tekee. Muutamia tuttava pariskuntia olen kunnellut, niin pettämistä on monikymmenvuotisissa liitoissa molemmin puolin ja anteeksi annetaan jos sitä jotain on vastoinkäymisista ja pettämisistä huolimatta.

      • onko onnea rakkautta

        Mutta oleellointa on onko rakkautta, siinä liitossa. Pitää olla rehellinen itselleen, ennenkaikkea. Toiset vaan on niin vajavaisia etteivät osaa rakastaa. Kielletty rakkaus huithapelit kannattaa kiertää kaukaa. Ei elämä sellaista onnellisena ole!


    • En erottaa joss ole pikaystävä. Ja sitten joss on mahdolisuus haluan mennä avionliitto. Mutta en ole vielä sielä.

    • ähkimätön mies

      Upeita valkkaja-miehiä!

      Naisia tiskin alla, yllä ja sivulla.

      Naiset stailaa laatumiestä varten, uuh. Tuollainen sivupano nainen vain havittelee parempaa saaliska, käy kyllä selväksi. Kipinää on- se vain tapahtuu. En voi sanoa EI? Moraali- pannaan vain, nahkavittu ei kulu.

      Kelpaisiko, no kyllä!

    • saman kokenut

      Sanot vain että et halua seurustella varatun miehen kanssa, se on vastoin sinun moraalista käsitystäsi ja kerrot että sinulla on paha omatunto miehen vaimon takia.

      Tuossa sanomisessa piilee riski. Minä tein aikoinani juuri noin ja mies jätti vaimonsa ja muutti vain kamppeensa minun luo ja tarkoitus ei ollut ihan noin. Menin kyllä tämän miehen kanssa naimisiin, mutta erosimme vuosia myöhemmin.

      Jälkeen päin ajateltuna minun olisi pitänyt sanoa myös hänelle että haluan miettiä asioita yksinäni ja selkeyttää ajatuksia.

      Mutta jos mies on sinnikäs, hän ei tule koskaan olemaan ystäväsi. Neuvoisin että karkotat hänet tiehensä "hyvän sään aikana".

    • nsijd

      Olen itse ollut kakkosena ja mulla oli täysi työ päästä irti suhteesta. Mies ei antanut millään periksi. Jopa liikenteessä seurasi mua autolla. Mun piti vaan olla tarpeeksi kova ja jämäkkä. Pitää ottaa järki vahvasti omaan käteen. En ole missään yhteydessä hänen kanssaan. En puhu , jos hän tulee vastaan, enkä vastaa puhelimeen.

      Mun tapauksessa ainakin kakkosena oleminen vei todella paljon voimia. Suhde loppu peleissä kulutti mua todella paljon. En kokenut, että mua rakastettiin siinä suhteessa. Samoin kuin ap:kin , niin minäkin sorruin suhteeseen heikkona hetkenäni. Näin jälkikäteen voin sanoa, että olen katunut sitä paljon. Totuus myös kuitenkin on, että se elämänvaihe opetti mulle tosi paljon itsestäni. Olen myös sitä mieltä, että jokainen , jolla on terveempi itsetunto, ei suostu kakkoseksi.

    • santtu64

      Sinua käytetään hyväksi, eikö sen jo pitäisi herättää sellaiset tunteet, että se on loppu??! Miehelle tietty ihanne tilanne, kun on aina se toinen kaipalo, mihin tulla hakemaan huomiota. Varmaankaan sinä et saa tehdä vastaavaa?
      Kova pala, tiedän läpikäyneenä. Mutta, muista, elät omaa elämää, et toisten!!

    • Ölömö

      HITTÖ! MÄ PIDÄN TÄSTÄ KIRJÖITYiSTÄVASTÄ!
      SE ÖNKIN PARASTA MITÄ VÖI HÖLÖMÖLLE VÄSTÄTÄ :)
      ÖÖTTEKÖ KÄÄNEET ÖNGELLÄ? ÖNKÖ TYLLYT ÖNGELMIÄ?
      ITSE SÄIN YHDEN PIENEN ÖNGELMÄN! PYNÄSILMÄISEN SÄREN!

      • aakkosope

        Sulla on vielä paaaljon harvoiteltavaa. Siis harjoiteltavaa. En jaksanut korjata.


    • Viettääkö tämä miehesi viikonloput ja lomat sinun vai vaimonsa kanssa?

      Jos vaimonsa luona, niin sinulla on loistava tilaisuus hankkia parempaa seuraa tälle laatuajalle.

    • Oletko jo kokeillut sanoa ei?

    • En käsitä, miksi haluat säilyttää välit mieheen, joka käyttää sinua hyväkseen. Tiedät jo, että häneen ei voi luottaa, koska hän pettää vaimoaan kanssasi. Sinä olet siinä ensi käden todistaja. Kuulostaa tosiaan siltä, että hän on saanut sinut pahasti koukkuun.

      Siis eroa, ja älä pidä häneen mitään yhteyttä. Ja koita saada enemmän kontrollia itseesi. Varmastikaan et halua olla tuulen vietävissä, ja vartalosi kenen tahansa käytettävissä koska tahansa.

    • Oletpa itsesi tilanteeseen ajanut!

      Itse en ole koskaan, edes nuorena sinkkuna ollessani, suostunut aloittamaan suhdetta varatun miehen kanssa. (Nythän elelen jo 15 vuotta parisuhteessa saman miehen kanssa.)

      Ajattele itseäsi, ja ajattele koko tilanteen epäeettisyyttä kaikkine valheineen, ja salattuine tunteineen, ja katkaise se "raa-asti". Alkuun varmaan kirpaisee, mutta etkö tunne(kin) ansaitsevasi vapaan miehen, joka kohdistaa kaiken romanttisen rakkautensa sinuun eikä yritä istua "kahdessa satulassa" yhtä aikaa, veivaten salailuineen kahden suhteen välillä(?) Kuinka "ihmeellinen" eli rehellinen ja reilu on lopultakaan mies, joka on valmis elämään kahdessa parisuhteessa yhtä aikaa? Minusta sellainen epäluotettava epeli ei ole loppujen lopuksi kovinkaan ihmeellinen ja ihastuttava! Siksi olenkin aina kieltäytynyt FYYSISESTÄ KANSSAKÄYMISESTÄ ja parisuhteen virittelystä tällaisten vähemmän uskollisten miesten kanssa. (Myöhemmin olen useimmiten lopettanut myös suusanallisen kanssakäymisen heidän kanssaan, ettei väärinkäsityksiä synny. Samaa suosittelen sinulle, ap., kuka lienetkin.)

      • Aivan, pettäjä on väistämättä valehtelija. Hän valehtelee puolisolleen, perheelleen, mutta myös sinulle ja itselleen. Ja on suurella todennäköisyydellä suhteessa vain jännityksen vuoksi.

        Parempi jättää ennen kuin pettää.


    • Rullaatirullaa

      Tutustu miehesi ykköseen! Pitäisi onnistua hankkia yhteystietonsa miehen selän takana, ja aviovaimoaan takuulla kiinnostaa kuulla asiasi.
      Ellet uskalla ojentaa tällä tavalla miestä(väkivallan uhka?), lähetä kunnon "rikollisena" nimetön konekirjoitettu kirje muka naapurilta: "Tiedän että miehelläsi on toinen, heidät on nähty, (kuvaile itseäsi hiusten pituuden ja värin, koon ja pukeutumistyylin suhteen)t. huolestunut naapuri käsi Raamatulla"
      Näin tilanne ratkeaa automaattisesti. Tulosta kirje hansikkaat kädessä, varmuuden vuoksi.
      Raamatullisesti tulikin toimittua, jos näin teet, eikä maassamme ei ole moniavioisuudella lain eikä kirkon siunausta. Afrikkalainen ei kaverisi kai ole, monella sieltä muuttaneella on heimokäytäntö vaimojen keräilyn taustalla...joskaan se ei tänne muutettua ole mikään puolustus.

      Tsemppiä itsesi rakastamisen opetteluun! Kunnioita sitä mitä haluat itsellesi, et kai jakaa itseäsi muille- olet nyt osa miehesi liittoa- mieti sitä. Jos asuisitte kaikki kimpassa- haaremissa?

      • "Jos asuisitte kaikki kimpassa- haaremissa?"

        Tuskin onnistuu. Ihmisellä on väistämättä suosikkeja, vaikka olisikin useita tärkeitä ihmisiä elämässä. Vaikka moniavioisuus olisikin hyväksytty suhteessa, jostakusta tulee aina se ensimmäinen vaimo, ja muista varapyöriä.

        Ja kuka haluaa olla varapyörä vuosikaudet?


    • uusi tilalle

      Moniavioisuus on paljon luonnollisempi liitto kuin nämä samaa sukupuolta olevat liitot. Tässä suhteessa ollaan todella kaksinaismoraalisia ja farisealaisia. Hauska näky jossakin ulkomaan hotellissa, kun viisi nuorta naista käveli jonossa arvokkaan herrasmiehen jäljessä. Olivat kaikki tämän rikkaan tummahkon miehen vaimoja.

      Mikäs se umarinainen oli, joka siitä vaan otti varatun, perheellisen miehen ja taas vaihtoi aikanaan uuteen varattuun mieheen.

      • Olen silti sitä mieltä, että en haluaisi viettää elämääni kenenkään varapyöränä tai palkintona ("trophy wife") ja roikkua sitten aina mukana vaikka syytä ei ole. Yksiavioisuus on mielestäni kaikkein luonnollisinta, kun ihminen valitsee suosikkinsa kuitenkin. Miksi sitten teeskennellä muille että "olet tärkein"?

        Ja jos pitää jostakusta paljon, seksiä tai avioliittoa ei aina tarvita. En tiedä miksi platoninen rakkaus on näinä päivinä niin aliarvostettua ja seksuaalinen puoli lisätään kaikkeen pakkomielteisesti.


    • kokemusta on

      Paras konsti on kun soitat hänen vaimolleen ja kerrot totuuden, se loppuu varmasti, sääli on sairautta. Sinua käytetään vaan hyväksi

      • munat merimiessolmuu

        Hyvä neuvo. Minä lähetin kirjeen varatun pettävän miehen vaimolle ja siskollekin, haha... Siellä ovat silmät pyöreinä varmaan tavanneet, mitä varattu kultapuppelinsa on saanut aikaan. Tämä varattu mies ajoi kadut kuralla naisten perässä pitkin pääkaupunkiseutua, monta panoakin ilmeisesti yhden illan aikana, Siinä olikin aikatauluttamista. Haha.


    • telkkariin vaa

      Ota seuraava sexi sessio videolle ja laita se jonnekkin nettiin. Sitten vahingossa laitat linkin prepaid puhelimesta miehen vaimolle.
      Vaimo katosoo videon kuinka mies harrastaa seksiä kanssasi ja homma selvä. Ainakin olisi todisteet siitä että on todella pettänyt.
      Muuten voi vielä selittä äettei mitään ole tapahtunut.
      Kirje voi olla joltain sekopäältä. Siitä puuttuu todisteet.

      Tai sanot vaimolle että palkkaa yksitysetsivän miehen perään joka hankkii todisteet. Helppoa kun osaa.

      Kyllä tekis Suomeen terää Cheaters ohjelma.
      http://www.cheaters.com/

      • HHUHUH

        "telkkariin vaan". Miksi pitää sitä vaimoa lyödä, ja lyödä?? Mitä pahaa se on tehnyt. Eikö riitä, että se tietää ja toimii ja hoitaa asiat miten parhaiten osaa eli eroamalla. Vieläkö vetäisit sitä lekalla päähän näyttämällä "rakkaan" aviomiehen ja jonkun halvanhuoran temmeltämisä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos olisit sen vaimon paikalla?


    • Elät itsepetoksessa

      Kyllä on todella heikko luonne kun tarvitsee varatunkin heikkouksiensa paikkaajaksi.

      Opettele olemaan yksin niin ettei tarvitse ketä tahansa joksikin "lohduksi". Pussinsa ne käy vaan tyhjentämässä ja nainen kuvittelee saavansa jotain muutakin. ne höpisevät kaikkea liirumlaarumia jotta naisella haarat aukenevat.

      Koita työstää itseäsi ensin läheisriippuvuudesta eroon niin ei miestä tarvitse "lääkkeeksi".

      Kummallakin teistä on addiktio, toisella seksi ja toisella läheisriippuvaisuus. Hyviä neuvoja täällä tulikin jo että ilmoittaa vaimolle. Vaikka vaimo jollain tapaa tietäisikin äijänsä touhut niin sen äijän saa kyllä häipymään kiireen vilkkaa jos ei heikon luonteen takia tahdonvoimaa muuhun häätötoimenpiteeseen riitä.

    • tilanteen kokenut

      Sillä pääsee eroon, että se nyt oli tässä. Vaikka kolmeen kertaan sanottuna ja jättää puheluihin sekä viesteihin vastattua.

    • hekppo juttu

      Ei ole lopettamisongelmia kun ei aloita edes suhdetta varatun kanssa.

    • itse kokenut samaa

      Lopeta heti! tuollainen on molemmille erittäin huono ratkaisu, kerran se vain kirpaisee.

    • Jätä se sika

      Ei pidä lässyttää vaan ottaa itse vastuu omasta elämästä. Sinun pitää lopettaa suhde, jos muka haluat sen tehdä. Älä etsi syitä muista (tekosyitä).

    • Neuvo 1

      Ota ero muuten aivan samalla lailla kun muihinkin miehiin, mutta nopeammin, ihan heti!

    • Kihara K

      Kirjoita kirje tai tapaa jossain yleisessä paikassa ,,,Kerro asia niin että tämä loukkaa sinua liian paljon koska tässä on muitakin osallisia (vaimo) ja jos haluaa jatkaa siltikin niin sitten otat asia esiin hänen vaimolleen ,,!

      Todella yleistä tuo hyppiminen nykyään ,Tässä tapauksessa olit syytön siihen asti kunnes tuli tietoon se että ukolla on nainen kotona ,,

      Todellakin jos ihmiset oikeasti menisivät itseensä siinä mitä tekevät toisille niin elämän laatu paranisi huomattavasti !

      Olen tehnyt itse kaikki pahat ,,pettänyt ,henkinen väkivalta fyysinen ,päihteet ,vankila ,ulosotto ,mielisairaala mutta nyt 43v alkanut todella miettii asiaa sillä kantilta että mitä jos tuo kaikki tekemäni kohdistuisi takasin minuun ? Toisaalta temppuni on alkanut aina jostain pienestä esim pieni valhe ja siitä lähtenyt pikkuhiljaa etenemään röyhkeämmäksi kunnes raja tuli vastaan että ei jaksa enää huijata enää kun se ei johda kuin huonoon oloon ! Sitä vain vanhemmiten ajatukset muuttuu suopeammaksi ja tulee elämään takaisin että elämä on helppoa ilman kieroiluja ja pitää lähellään saman tyylisiä ihmisiä ,,huomaan kyllä että maailma on järkyttävän julma kilttejä kohtaan ja sitä kautta heistä saattaa tulla samanlaisia kuin minä olin ,,eli oravan pyörä valmis :) Suosittelen ihmisille tervettä avautumista ja älkää mököttäkö kotona vaan liikkukaa ihmisten ilmoilla !Yksinäisyys tappaa kaiken luovan ihmisyyden !

    • kerrasta opin

      asuin yksin, minulla oli hyvin satunnainen suhde varattuun mieheen, tapasimme Saksassa, hän asui toisella puolella suomea.
      Minulla ei ollut aikomustakaan jatkaa suhdetta kotimaassa, olimme tavanneet kolme kertaa, pelkästään seksisuhde.
      Miespä ei antanutkaan periksi vaikka niin luulin, hän ajeli kotipaikkakunnalleni ainakin kerran viikossa, en avannut ovea joten seisoi kadulla ja tuijotti ikkunaan, oven takana oli kukkakimppuja. Puhelimeen en vastannut, siksi hän alkoi kirjoitella, alkuun kirjeet olivat anovia, sihtten uhkailevia.
      En reagoinut millään tavalla. Meni hyvin pitkä aika ennekuin yhteydenotot loppuivat.
      En ole sen jälkeen retkahtanut varattuun.

    • Voi teitä

      Ei muuta kun pistät tavaras yleiseen jakoon niin kuin yleensä varattuihin miehiin sekoilevat tekevät. "suhteemme alkoi heikkoina hetkinäni" eli suomennettuna olit kalun kipeä. No niinkuin kirjoitin tavara jakoon vaan ja niin hoidat että kun tämä kyseinen mies on tulossa niin just samalla oven avauksella pistät edellisen hoidon ulos ja olet just suihkusta tullut ja kylpytakki päälä. Eiköhän se sille riitä. Ei se halua mitään yleis konetta niitä saa halvalla kaupasta. "vaikea päästä eroon" Et oikeesti edes halua eroon kun olet niin sen kaluun hulluuntunut ettet itte halua päästää irti. Mä säälin sun laisia jakorasioita. Onko kiva antaa tollaiselle miehelle kun et koskaan tiedä vaikka se tulis sun luokse suoraan oman eukkonsa päältä. Tai voihan se olla että just se kiihottaa sua.

    • luovu pahasta

      Miksi herjaat miehen kanssa yhdessä hänen vaimoaan ja mahdollisia lapsiaan.
      Muista se, että haureuden harjoittajat ja avionrikkojat eivät pääse paratiisiin elleivät tee parannusta ja luovu kaikesta vääryydestä.

    • lempi12345

      Itse olin toinen nainen kuusi vuotta. Mies sanoi aina että jos "petän" häntä niin se on heti loppu. En jaksanut enää elää sitä tilannetta, sanoin että oon löytänyt toisen, vaikka en ollutkaan, sen jälkeen ei ole miehestä kuulunut. Se loppui siihen. Ei välejä voi säilyttää, tajuat sen itsekin. Tuo on vain itsepetosta.

    • V-tuttaa

      NImimerkille "Kokemusta on":
      Sinut kun tapaisin, antaisin ympäri korvia.
      Herrasmies on jotain aivan muuta kuin sinä ja vinksahtanut ajatusmallisi.

    • Saima

      Ukkoni kävi vieraissa, meillä liuta lapsia. Ero tuli, sattui tosi kovaa ja tuntuu vieläkin 10 vuoden jälkeen, ei pysty luottamaan kehenkään, mutta eipä jatkunut ukonkaan suhde pitkään sen "vieraan" kanssa. Joku on joskus sanonut, että kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan!!!! Joskus voi pettämisestä olla järkyttävät seuraukset, siinä sitten pettäjät ja "vieraat" mietiskelee loppu elämänsä mitä tuli tehtyä!!!

      Saima

    • Tee se itse !

      Lopeta kaikki yhteydenpito .Älä selittele mitään .Kärsi vieroitusoireet .


      Mikäli jatkat tämän jälkeen suhdetta omasta tahdostasi .Et halua suhteesta
      eroon .Et myöskään kykene eroamaan ilman tukea .Hae vaivaasi apua
      asiantuntijoilta .

    • putoat korkealta

      Mikä saa sinut uskomaan, että olet kakkonen? Veikkaan että olet vasta vitonen tai ehkä seiska. Suomisiiderivalailla on hieman vääristynyt minäkuva.

      • salarakkaani

        Aloitus on "Salarakas- deitin mainos , mainos mikä mainos


      • 11+14

        Kaikki suomalaiset naiset eivät ole siiderivalaita.
        Melko yleistävästi sanottu.


    • eteenpäin elämää

      Miten niin eroon? Mitä vikaa varatussa miehessä on ja mistä tiedät
      miten varattu hän on jne.?

      Nauti elämästä ja pidä mies ja hae muitakin suhteita jos
      kohdalle tulee ja ennen kaikkea
      lakkaa murehtimasta.

      Ajatele vaikka näitä ohjelmia erilaisista äideistä ja muista
      joissa nainen tapa ei-varattuja? (mitä se tarkoittaa kuka varaa ketä)
      miehiä peräjälkeen
      tekee jokaisen kanssa lapsen
      ja pian on sanotaan 5 lasta
      ja sitten ei kukaan varattukaan mies katso enää puhumattakaan
      nuorista perheettömistä miehistä

      sitten nainen alkaa lesboksi toisen sellaisen kanssa jolla on noin
      5 lasta

      ja he yhdessä muodostavat lesboparin uusperheen
      jossa on noin 10 lasta
      ja noin 10 eri isää pyörimässä ympärissä

      Valetta sanotte? ei suinkaan, aivan yleistä esim. mustien naisten
      parissa USA:ssa (katsokaa vaikka tohtori Philiä) ja vielä kovin
      nuorten parikymppisten

      ELI NAUTI NS. VARATUSTA MIEHESTÄSI ÄLÄKÄ ALA METSÄSTÄÄ
      PERHETTÄ ITSELLESI siten että teet lapsia sitoaksesi miehen

      kyllä kaikki iloksi muuttuu

      • 7+6

        paskin neuvo koko palstalla.


      • HHUHUH

        No onhan juttu!! Mitähän jos vähentäisit sen tohtori phillin ja muidenkin amerikkalaisten paskaohjelmien toljotuksen ja lähtisit vaikka ulos kävelemään,. Todennäköisesti olet kovasti liikunnan tarpeessa. Johan persse levii kun tuijotat vaan telkkaria. "Kattele tohtori philliä" voi jumannlauta mikä "neuvo"


    • transparency

      Lähetä miehelle kotiin matkoiltasi tai muuten vaan postikortteja.

      • hehe..

        lutkatvauhdissa he


    • kuin mullit "mettäs"

      ei se ole mies /tai nainen/ eikä mikään, joka ei pidä antamaansa aviolupausta - vaikka sitten jäisikin ilman "sitä". niin ja ei-aviosuhteet sitten ovat moraalittomia ja väärin /huoruutta/ jo itsessään.
      itse olen siinä tilanteessa, jossa naista vain ei ne puuhat kiinnosta /tosin pankkikorttini häntä kiinnostaa valtavasti/.
      joten kukin tyytyköön osaansa - hetken täällä vain ollaan....

    • Herra Jeesus pieni

      Viisautta ei voi olla missään siinä missä minä, kirjoita minulle en varmasti ole ukkomies ja kovana oon sitten perustellun mailman .... n.7 miljrdia suhteessa [email protected] .......... oon kuule minut, minä mies oon minä kulukimies

      • ...... o ,,,,,,,,

      • joo oon

      • sää und mää
        joo oon kirjoitti:

        .....o........

        ;;;;;;;;;;;; 0 ;;;;;;;;;;;;;;; = ,,,,,,,,,, O,,,,,,,,, = .................. >


    • Ulosajo

      Helpompi sinun on miehestä eroon päästä kuin pyytää miestä eroamaan vaimosta.


      Hanki itsellesi vapaata miesseuraa ja tutustu muihin miehiin .

      Et ole miehelle velkaa yhtikäs mitään selitystä .Mies ei usko sinun tahtoosi
      jättää sinut rauhaan .

      Voit ihan hyvin lopettaa suhde selittämättä ja lopettamalla yhteydenpito .

    • vapaa mies neuvoo

      "Silti kannan vastuun omasta osuudestani täysin."

      Paskat sinä mitään vastuuta kannat, oleilet vaan helpossa ja sinulle mukavassa tilanteessa ukkomiehen pantavana7hyväksikäytettävänä välittämättä yhtään siitä mitä tuhoja se aiheuttaa sille miehen varsinaiselle parisuhteelle.

      Menepäs nyt peilin eteen ja sano sille kuuluvalla äänellä kolme kertaa "Olen perheenrikkoja-huora"....hyvä, sano vielä kerran....no niin nyt ymmärrät mikä olet ja paranemisprosessi voi alkaa.

      Lopetat siihen ukkoon kaiken yhteydenpidon, ihan kaiken etkä avaa ovea jos se tulee sen taakse vinkumaan. Jos se vähän kärsii ja on ymmällään se on sille pettäjälle ihan oikein.

      Seuraavaksi etsit miehen vapailta markkinoilta, hyvä olisi sillekin sitten heti kertoa menneisyydestäsi niin se ymmärtää millainen on moraalisi, eipähän tule sitten yllätyksenä jos petät sitä joskus ja hän osaa heti alussa asettaa sinut oikeaan kategoriaan. Todellista oikeaa rakkautta et ansaitse mutta ehkä jonkinlaista kuitenkin ja sitä ehkä löydätkin olemalla rehellinen jatkossa itsellesi ja muille.

      • Ulosajo

        Et voi määritellä toisten moraalia haluamallasi tavalla .

        Kovasti sinulla on yritystä loukata aloittajaa .

        Minulla ei taasen ollut mitään halua loukata aloittajaa.

        Voit ottaa huoletta kirjoituksestani pois antamasi plussan (jos olit nim. vapaa mies
        neuvoo


      • Olisiko ikuista

        Kannattaisi hankkia toinenkin mies, olisihan siitä emmän hupia


      • ....................
        Ulosajo kirjoitti:

        Et voi määritellä toisten moraalia haluamallasi tavalla .

        Kovasti sinulla on yritystä loukata aloittajaa .

        Minulla ei taasen ollut mitään halua loukata aloittajaa.

        Voit ottaa huoletta kirjoituksestani pois antamasi plussan (jos olit nim. vapaa mies
        neuvoo

        No kuuleppa kun jokaisen ihmisen moraali määritellään aivan samoin kriteerein. Jos ...sii varattua, on ...ra ja näin ollen moraaliton. Jos varastaa, on moraaliton jne jne.


    • anna miehelle elämä

      Kummallakin on joku tarve minkä takia suhteeseen ajautuu. Yksinäisyys ja jonkun toisen ihmisen tarve on hyvä yhdistelmä. Minä oon sen verran vanha että tiedän lopputuloksen... vaikee päästä irti mutta...
      Joistain ihmisistä muutenkin on vaikee irrottautua. Toisissa vaan on sitä jotain mikä vetää puoleensa loputtomasti.
      Minkä takia pitää päästä irti jos on kerran ruvennut... Kyllä se irrottautumisen aika tulee kumminkin joskus jollain tavalla. Mikään ei kestä ikuisuuksia.
      Nauttikaa niin kauan kun on kivaa, täällä eletään vaan kerran.
      Te ootte tienny mihin te ryhdytte... ja se mitä ei tiedetä se ei satuta ketään.

      • Ulosajo

        Aloittaja kertoo :"Olen alusta asti tiennyt että suhde on väärin enkä nauti siitä"

        Minusta nainen ei ole tyytyväinen salasuuhteeseen .

        Eikä salasuhtessa kannata olla toisen ehdoilla " anna miehelle elämä ".

        Tosin salasuhteessa on myös yksinäinen osapuoli .Ei niinkään varattu ,vaan
        vapaa joutuu kärsimään tilanteesta enemmän .Ainakin silloin ,jos suhteeseen
        on ajauduttu pelkästään yksinäisyyttä poistamaan .


      • anna miehelle elämä
        Ulosajo kirjoitti:

        Aloittaja kertoo :"Olen alusta asti tiennyt että suhde on väärin enkä nauti siitä"

        Minusta nainen ei ole tyytyväinen salasuuhteeseen .

        Eikä salasuhtessa kannata olla toisen ehdoilla " anna miehelle elämä ".

        Tosin salasuhteessa on myös yksinäinen osapuoli .Ei niinkään varattu ,vaan
        vapaa joutuu kärsimään tilanteesta enemmän .Ainakin silloin ,jos suhteeseen
        on ajauduttu pelkästään yksinäisyyttä poistamaan .

        No, suhde on väärin enkä nauti siitä... okei sillonhan siitä on helppo lähteä. En usko että on tästä kyse. Salasuhteessa ei eletä kenenkään ehdoilla siinä vaan eletään, kumpikin hyväksyy tilanteen, vaikkei olisi hyväksyvinään.
        Jokainen joka lähtee tähän pyörteeseen mukaan tietää lopputuloksen toinen kärsii aina enemmän, mutta onko se aina niin varmaa että se on hän joka ei ole naimisissa, uskon että vastapuoli myös kärsii omalla tahollaan. Nimimerkki kokemusta on.


    • ykkönenykkönen
    • elämääkin nähnyt

      Kaipaat varmaan läheisyyttä ja rakkautta. Varattu mies on väärä ratkaisu sekä sinulle että hänelle. Inhimillistä kylläkin. Anna itsellesi armoa ja siirry eteenpäin. Miehiä on pilvin pimein vapailla markkinoilla. Hyviäkin sellaisia. Lähde treffeille ja etsi vapain sydämin uutta seuraa. Mutta ethän sekaannu varattuihin. Tämä mies varmaan pakenee omassa elämässään jotain. Sinä annat hänelle hetken kipulääkettä. Haluatko olla siinä roolissa lopun elämääsi. Toivon kaikkea hyvää sinulle.

      • muuta suuntaa

        Tämän ketjun viisaimpia kirjoituksia. Amen.


    • kijbbckiolkoplko

      oletko ihan idiootti jos pitää tuollaiseenkin "ongelmaan" kysyä täältä apua. jos edessäsi on ovi josta vain kävellä ulos niin kysyt varmaan siinäkin tilanteessa neuvoa, että mistä täältä pääsee pois..... jotkut vaan tuntuvat olevan niin vitun pässejä että saavat tehtyä joka asiasta ongelman.

      • yksin onnellinen!

        Parempi kun olet vaan yksin, ettei tule turhia puheita.


    • Taito apu

      Hai hupulainen,nyle ja rahasta se.

    • nopsa ero paras

      Jätä viestittely ja yhteyden otot kokonaan.Hanki harrastuksia ja käy ulkona kavereiden kanssa.Tuollainen mies ei arvosta naista, ei varsinkaan sitä joka varattuun sortui.

      • kuvio jatkuu

        Vaimo tosin joutuu noissa kuvioissa suuremman "oman arvon laskun "
        maksamaan puolison kustannuksella .

        Aloittajan ei tarvitse muuta kuin häipyä miehen elämästä .


        Mies voi jatkaa uuden salasuhteen etsimistä .


      • Outo kommenntti
        kuvio jatkuu kirjoitti:

        Vaimo tosin joutuu noissa kuvioissa suuremman "oman arvon laskun "
        maksamaan puolison kustannuksella .

        Aloittajan ei tarvitse muuta kuin häipyä miehen elämästä .


        Mies voi jatkaa uuden salasuhteen etsimistä .

        Miten vaimon 'oma arvo' tässä laskee? Huonon miehen on valinnut, silloinko vaimon arvo laskee? Ja kenen silmissä?


    • Miehen leikkikalu

      Siinä on kylliksi syytä MIES ON TOISELLE VARATTU! Laastarina olet häntä pitänyt ja laastariksi hän jää. Nouse jo arvostamaan itseäsikin. Tosin se on vaikeaa kun on suohon noin pahoin uponnut.

      • Niin..kai

        Yhtä lailla näissä kuvioissa vaimo on tietämättään aviopuolisonsa leikkikaluna.

        Aloittaja tosin haluaa särkeä koko leikin ja päästä eroon leikkikaverista.

        Mikäli halutaan yksinkertaistaa asioita tietämättä mitä kaikkea pariskunnan
        elämässä on tapahtunut .

        Ainoastaan tiedetään ukkomiehen tapailevan salaa toista naista .


      • 1+1= 2

        toinen nainen on aina = 0


      • .,-
        Niin..kai kirjoitti:

        Yhtä lailla näissä kuvioissa vaimo on tietämättään aviopuolisonsa leikkikaluna.

        Aloittaja tosin haluaa särkeä koko leikin ja päästä eroon leikkikaverista.

        Mikäli halutaan yksinkertaistaa asioita tietämättä mitä kaikkea pariskunnan
        elämässä on tapahtunut .

        Ainoastaan tiedetään ukkomiehen tapailevan salaa toista naista .

        salainen kynnysmatto


      • ----------------
        1+1= 2 kirjoitti:

        toinen nainen on aina = 0

        Toinen nainen ei uhkaa mitenkään parisuhdetta ?


        1 1 = 2


      • toinen.
        ---------------- kirjoitti:

        Toinen nainen ei uhkaa mitenkään parisuhdetta ?


        1 1 = 2

        syö mihen hermot


    • paljas!

      Uuno Turhapuro on ykkönen! Pelkäätkö, että sinulla tavara kuluu, kun nussitvarattua miestä. Onko sillä punainen valo päällä. Senkun nussitte, niin että sänky tutisee liitoksistaan. Tuleepa sekin käytettyä.

    • Casanova pakosta

      Ei pillu panemalla kulu.

      Mulla on töissä parikin varattua naista ja itsekin olen varatu.
      Naiset eivägt tiedä että mulla on suhde molempien kanssa. Eivät voi siitä kellekään avautuakaan koska olvat varattuja. Tapailen heitä vain silloin kun jompi kumpi on poissa- ja kun jompi kumpi tulee samaan aikaan juttusille olen mukamas kauhean kiireinen.

      Avovaimo ei anna kotona kun ei luota minuun siksi petän.Mulla on oikeus siihen.
      Erota en aio, rakastan kuitenkin ja ehkä vielö joskus hän suostuu naimisiinkin.

      • cäsänövä

        oikee pahjomiees sä ööt


      • cassinovalle

        Avovaimo ei anna kun ei luota no onpa sinulla hyvä suhde sitten, ootko miettinyt mikä sussa on menny hiukka vinoon jossain kohti ja milloin lopetat pakenemisen ja sen naisen panttaamisen itsellesi joka ei sua enää halua ja kunnioita? poju!


    • toimi jo

      Voi luoja,että tässä maassa riittää keinottomia ja uusavuttomia ihmisiä.

    • tyhmälortto

      Mihin niitä välejä enään tarvit eron jälkeen? Ukkohan vaan paneskelee vaimonkorvikkeena. Ei tuossa jutussa ole mitään muuta.

      • 69-

        Kumpi tuossa se tyhmä oikeastaan on ?

        Aloittaja vai ukkomies ? Aloittaja voi kävellä suhteesta ulos mitään ilmoittamatta .


        Ukkomies ei uskalla lopettaa suhdetta pelätessä aloittajan voivan
        ilmiantaa ukkomiehen vaimolle .

        Ukkomies taasen ei voi kävellä aviosuhteesta noin vain ulos vailla seuraamuksia
        erosta .Ukkomies olisi halutessa voinut erota vapaaehtoisesti .

        Kahta naista panemalla on aina miehellä kovat panokset piipussa .

        Molemmat ovat väärällä asialla .Aloittaja ymmärtää olevansa huonossa
        suhteessa .Ukkomies ei taasen ymmärrä pitävänsä yllä kahta huonoa
        suhdetta naisiinsa Tai ei halua edes ymmärtää .


    • hosutpois

      nainenlutka on tyhmä
      VARATUN kanssa voi voi

      • housutpois

        vaimo ymmärtää, toinen nainen on kynnysmatto.


      • hymyilyttää
        housutpois kirjoitti:

        vaimo ymmärtää, toinen nainen on kynnysmatto.

        Mies sitten pitää kahta kynnysmattoa .

        Saa vain nähdä kumman kynnykselle mies jää itkemään paluuta erojen
        koittaessa.

        No .Tämä oli nyt näille teineille tarkoitettu .

        Aikuisten oikaesti asiat ei selviä teinimäisellä leikillä .


    • bella1970

      Samassa tilanteessa 1,5 vuotta. Vietettiin laatuaikaa vkonloput matkoillakin. Aluksi antoi ymmärtää että on eroamassa, pidemmän päälle tilanne vaikeutui, lapset kärsisivät..... The typical story

      • ei varattuja

        Samma här. Koettu on. Ei mies niin vain jätä exää eikä jos on lapsia.
        Kannattaa unohtaa ja alkaa elää sinkkuna ja etsiä vain vapaita miehiä. Niitäkin löytyy pilvin pimein...ei varattuja puolin ei toisin. Pitää olla täysin erossa ja ero käyty, ennen kuin mitään mahiksia. Ylipäätään tulee kaikille liian rankaksi ja vaikeaksi olla kolmantena pyöränä. Ei ole sen arvoista ja jos kunnioittaa edes itsään, ei sellaiseen alennu.


    • auttaja mäessä

      Mies on sitkeä koska tietää sinun kuitenkin taipuvan/tai antavan jopa pildeä. Nähdäkseni joko uusi mies tai sitten sinun määrätietoinen, aivan: määrätietoinen miehen kontaktien torppaaminen.

      Jos sinusta ei ole tähän, et oikeasti halua asiaan muutosta.

      Tiedän, tiedän. Turhaahan tätä oli kirjoittaa. Ethän kuitenkaan toimi noin. Ei kukaan koskaan toimi. Vaikka noin helppoa se useimmiten on.

    • Zetta21

      Niin yksinkertaista se on. Sanot, että seuraava kerta on nyt 1000 Eur/kerta, kun on niin vaikea taloudellinen tilanne, hänellä niin kuin samanlaisilla ukkomiehillä on useita vaihtoehtoehtoja. Kyllä se on sairaus miehellekin, jos haluat jatkaa sitä sanot, että alv:n kanssa on summa se. Kyllä hänellä on halvempia vaihtoehtoja ja jättää sinut. On sitten eri asia jos et halua jättää häntä; turhaa sitten on roikkua tällä palstalla ja valittaa. Sen kun jatkat elämäsi tapaa, ja jaat miehiä suuntaan ja toiseen.

    • Zetta1

      No oletkin saanut varmasti ihan riittävästi vastauksia ja elämään opastuksiakin. Toivottavasti olet niistä jotain ymmärrystä saanut, eikä sinun tarvitse jatkaa elämääsi ihan toivottomana.

    • sala_rakas

      Etsi uusi suhde vapaan miehen kanssa mutta pidä salasuhteesi, niin minä itse tekisin. Suomessa on vaikka kuinka paljon parisuhteessa eläviä naisia joilla on salarakas, heitä löytyy vicroriamilanista tosi paljon. Tutustuin viime kesänä varattuihin naisiin, jotka etsivät VM:ssä salarakasta eikä yksikään heistä tuntenut huonoa omaatuntoa.

    • Olen huomannut että nykyään kun ollaan vapaa mielisiä niin olet vain yksi monista joka tekee noin.Luultavasti olet löytänyt uuden uroksen ja tämä nykyinen on liian läheinen sinun tuttava piirissäsi ettet halua miehen vaimon alkavan ihmetellä miksi pikkusisko ei enää pidä hänen aviomiehestään? Menikö lähelle?

    • Mies...

      Ihme syynäilyä ja pskaa koko keskustelu taas täynnä... Naisten logiikka vs miesten logiikka... ja AP.. heitä se jätkä jo pellolle, jos ei muuten, niin ilmoita itse ukon vaimolle, että tälläistä pelleilyä tapahtuu.

      Ihme kitinää ja syyllistystä puolin ja toisin.
      Menkää ihmiset itseenne ja lopettakaa tälläinen tekopyhä parisuhde pelleily.

      • luotettavahuorä

        vaimolle ? miksi et ilmoita heti vaimolle ANNANKO pilluaSun mijeehelesi ?


    • lopetat vaan

      Silleeteet niinku miehet että et vaan enää vastaa puhelimeen yhtään mitään, sanot kerran et haluat lopettaa ja sillä sipuli, etkä enää vastaa!arvosta itseäsi älä suostu naimisissa olevan haahuilijamiehen panopatjaksi!!!!

    • Hahah.ha

      haluasin säilittää kikkeli

      • Isosikapaskiainen67

        Kakkosen kanssa suhteeseen ajautuminen ei tarkoita että mies on p:n kipeä sika. Suhteeseen ajautumiseen on syvempi syy. Tunnekylmyys puolison taholta. Toinen on ilmaa. Seksin puute. Jatkuva aliarvioiminen ja vähättely arjen pikku asioissa. Sitten vähitellen kodin ulkopuolisessa maailmassa juttu luistaa ja ajatukset ja arvot kohtaa. Vähitellen toinen alkaa kiinnostaa. Ihastut. Rakastut. Siitä se lähti itselläni. Ero puolisosta, vaikka suhde on huono, ei ole helppo. Syynä voi taustalla olla asioita mitkä tekevät eron hyvin hankalaksi. Lisäksi jos ykköstä ei kiinnosta yhtään puolisonsa elämä ja hyvinvointi niin ulkopuolinen suhde on itselleni henkisesti pelastus. Saa jakaa asioita ja myöskin seksi on osana, mutta ei se pääjuttu vaan täydentäjä. Tässäkin ketjussa vain mies on sika ja nainen lortto. Tuntuu että kommentoijilla ei ole elämänkokemusta vaan ainoastaan mustavalkoinen näkemys tuomita sika ja sääliä naisressukkaa kenet on väkisin pakotettu kakkoseksi.


      • ÄLÄ OO HÖLMÖ
        Isosikapaskiainen67 kirjoitti:

        Kakkosen kanssa suhteeseen ajautuminen ei tarkoita että mies on p:n kipeä sika. Suhteeseen ajautumiseen on syvempi syy. Tunnekylmyys puolison taholta. Toinen on ilmaa. Seksin puute. Jatkuva aliarvioiminen ja vähättely arjen pikku asioissa. Sitten vähitellen kodin ulkopuolisessa maailmassa juttu luistaa ja ajatukset ja arvot kohtaa. Vähitellen toinen alkaa kiinnostaa. Ihastut. Rakastut. Siitä se lähti itselläni. Ero puolisosta, vaikka suhde on huono, ei ole helppo. Syynä voi taustalla olla asioita mitkä tekevät eron hyvin hankalaksi. Lisäksi jos ykköstä ei kiinnosta yhtään puolisonsa elämä ja hyvinvointi niin ulkopuolinen suhde on itselleni henkisesti pelastus. Saa jakaa asioita ja myöskin seksi on osana, mutta ei se pääjuttu vaan täydentäjä. Tässäkin ketjussa vain mies on sika ja nainen lortto. Tuntuu että kommentoijilla ei ole elämänkokemusta vaan ainoastaan mustavalkoinen näkemys tuomita sika ja sääliä naisressukkaa kenet on väkisin pakotettu kakkoseksi.

        MUTTA NIINHÄN NE VARATUT UKOT AINA SANOO SYYSKSI MIKSI PETTÄÄ NUORET TYTTÖSET VAIN EI TÄTÄ TAJUA JA JAKAVAT PIMPEROAAN SUOTTA.

        MIES HAUKKUU AINA VAIMONSA KAKKOSELLE, AINA. PISTE. TÄLLÄ VARMISTETAAN KAKKOSEN EMPATIA JA KOUKUTTUMINEN (SÄÄLI) MIEHEEN.

        ÄLKÄÄ HYVÄT TYPYKÄT USKOKO MIESTEN LORINOITA VAAN EKASTA KERRASTA JUORUATTE VAIMOLLE ETTÄ MIES ON LÄHESTYNYT JOS TUTTU, LOPPUU SE JUTTU! MUUSSA TAPAUKSESSA VOITTE SANOA "EI OOTA" MIEHEN NAAMALLE JA VAIKKA TOISET "EI OOT" KYRVÄLLE KUMARTUEN. YMMÄRTÄÄ KAI NORMAALI MIES VITTU ILUA?!


    • me kaksi

      Minulla on ollut suhde varattuun mieheen jo yli 5 vuotta ja kaikki hyvin. Jo alussa on tehty pelisäännöt selväksi; minä en tahdo vakituiseen suhteeseen ja hän ei halua erota.Kun olemme yhdessä voimme nauttia vain siitä hetkestä ja toisistamme.Ei ole yhteisiä raha huolia, ei lastenkasvatus asioita eikä muita arkipäiväisä huolia, on vain me.Matkustellaa, kävellään käsikädessä ja puhutaan kaikiesta paitsi tylsistä kotiasioista.Hänellä on joku toinen joka pesee pyykit, silittää paidat, laittaa ruokaa ym.Joten nauttikaa naiset toisena naisena olemisesta, ottakaa siitä kaikki irti älkääkä poteko huonoa omaatuntoa.Eläkää niissä yhteisissä hetkissä.Tämä tilanne on kahden aikuisen valinta jotka vastaavat itse tekemisistään.

      • ou mai gaad

        ai että on herkkää.. Miten voit väittää ettei 5 vuotta saman miehen kans oo vakituinen suhde. Otat vaan kermat päältä, osallistut valehtelemiseen. Toivottavasti oot jaksanu lukea niitä viestejä täältä petetyn näkökulmasta.


      • ou mai gaad
        ou mai gaad kirjoitti:

        ai että on herkkää.. Miten voit väittää ettei 5 vuotta saman miehen kans oo vakituinen suhde. Otat vaan kermat päältä, osallistut valehtelemiseen. Toivottavasti oot jaksanu lukea niitä viestejä täältä petetyn näkökulmasta.

        vastuuta teidän ei tarvii kummankaan ottaa mistään. Toivottavasti vaimo tietää..


      • elämä n pelikentät
        ou mai gaad kirjoitti:

        vastuuta teidän ei tarvii kummankaan ottaa mistään. Toivottavasti vaimo tietää..

        vaimoa suosittelisin ajaan kakkoshuoran päälle "vahingossa" autolla, saisi mies sekä huora kostonsa ei kai siitä pitkää tuomiota tule!


      • ilmainen loota!

        huola ! miksi et ota rahaa mieheltä?

        tollasta akkaa ei huoli enää kukaan mies ja se lootamaisuus näkyy sinussa valitettavan kauas, sua säälitään AIKA PALJON ja pidetään ihan vitun naurettavana, sua pidetään PATJANA herrää AKKA unestas


      • pelisäännöt

        Miksi suhteessanne on "pelisäännöt" kun mies on ainut joka pelaa, teillä molemmilla nai teitä molempia, valehtelee molemmille, miehellä jolla on sydäntä jompaa kumpaa kohtaan ei pysty valehtelemaan ja pettämään. Mitä olet velkaa miehelle säännöillä joka nai kotona omaansa, ties kuin moontaa muutakin. ?? kysynpä vain. sä et ehkä osaa pelata..


      • kanssasisar69

        Loistavaa, näin toimii itsenäinen aikuinen nainen...anna mennä vaan ja nauti jatkossakin tarjonnasta. Ja kaikille teille moralisoijat: äläkää sanoko ei koskaan, ette voi tietää milloin olette huomaamattanne samassa tilanteessa...Jos kotona KAIKKI asiat ovat kunnossa, niin parisuhteen väliin ei mahdu kolmatta henkilöä. Kotona ei tarvitse olla rumaa akkaa tai alkoholistia miestä, että asiat menevät niin kuin menevät, mutta muistakaa, että kolmashenkilö ei tule parisuhteeseen väkisin. Hänet päästetään siihen ja yleensä siellä parisuhteesta puuttuu jotain miksi ihmiset eksyvät vieraisiin...älkää kivittäkö tai huomatte pian tulleenne itse kivitetyiksi :-D


      • kanssasisar69

        Loistavaa, näin toimii itsenäinen aikuinen nainen...anna mennä vaan ja nauti jatkossakin tarjonnasta. Ja kaikille teille moralisoijat: äläkää sanoko ei koskaan, ette voi tietää milloin olette huomaamattanne samassa tilanteessa...Jos kotona KAIKKI asiat ovat kunnossa, niin parisuhteen väliin ei mahdu kolmatta henkilöä. Kotona ei tarvitse olla rumaa akkaa tai alkoholistia miestä, että asiat menevät niin kuin menevät, mutta muistakaa, että kolmashenkilö ei tule parisuhteeseen väkisin. Hänet päästetään siihen ja yleensä siellä parisuhteesta puuttuu jotain miksi ihmiset eksyvät vieraisiin...älkää kivittäkö tai huomatte pian tulleenne itse kivitetyiksi :-D


      • kanssasisar69

        Loistavaa, näin toimii itsenäinen aikuinen nainen...anna mennä vaan ja nauti jatkossakin tarjonnasta. Ja kaikille teille moralisoijat: äläkää sanoko ei koskaan, ette voi tietää milloin olette huomaamattanne samassa tilanteessa...Jos kotona KAIKKI asiat ovat kunnossa, niin parisuhteen väliin ei mahdu kolmatta henkilöä. Kotona ei tarvitse olla rumaa akkaa tai alkoholistia miestä, että asiat menevät niin kuin menevät, mutta muistakaa, että kolmashenkilö ei tule parisuhteeseen väkisin. Hänet päästetään siihen ja yleensä siellä parisuhteesta puuttuu jotain miksi ihmiset eksyvät vieraisiin...älkää kivittäkö tai huomatte pian tulleenne itse kivitetyiksi :-D


      • huvittava olet!
        kanssasisar69 kirjoitti:

        Loistavaa, näin toimii itsenäinen aikuinen nainen...anna mennä vaan ja nauti jatkossakin tarjonnasta. Ja kaikille teille moralisoijat: äläkää sanoko ei koskaan, ette voi tietää milloin olette huomaamattanne samassa tilanteessa...Jos kotona KAIKKI asiat ovat kunnossa, niin parisuhteen väliin ei mahdu kolmatta henkilöä. Kotona ei tarvitse olla rumaa akkaa tai alkoholistia miestä, että asiat menevät niin kuin menevät, mutta muistakaa, että kolmashenkilö ei tule parisuhteeseen väkisin. Hänet päästetään siihen ja yleensä siellä parisuhteesta puuttuu jotain miksi ihmiset eksyvät vieraisiin...älkää kivittäkö tai huomatte pian tulleenne itse kivitetyiksi :-D

        olispas ristiriitainen viesti, jokainen lause kumosi toisensa :D


    • hemppu85

      Kylläpä on typerää sakkia täällä...
      Jokainen pohtikoon typeriä ajatuksiaan itsekseen. Toinen kysyy neuvoa niin eikö aikuiset ihmiset osaa sitä fiksusti antaa?

      Mutta siis aiheeseen.. Sinusta itsestäsi se on kiinni. Ei on Ei.
      Ala elämään omaa elämää ja keksity itseesi. Jos et sitä suhdetta halua niin älä anna sen jatkua. Ainahan voit sanoa että valitse. Joko vaimo tai satunnainen seksisuhde kanssasi, muttei molempia.

      Ja sinulle jota vaimo uhkailee :D Ei kuule ole lakia jonka taakse vaimo pääsee sanomalla että vie kaiken :D :D tyhmä olet jos uskot.

    • 7yyt
    • hävetä saatte

      hyvksikäyttäjä on pettäjä ja kakkonen, vaimo raataa kotona kun mies vaan hurvittelee, jättäen pyykit vaimolle

      • ukkomiehenboxerit

        siellä vaimo kakkapyllyn spermaboxereita pyykkää
        kun mies jo uutta akkaa pesuhuoneessa kyykkää
        vaimo ilkeenä miehen housuihin kurkkaa
        miettii voisko ne jotenkin myrkyttää
        lois kikkelit tulehen loppuis se palo
        tulis takas elämään valo


    • eroon vaan

      Älä vastaa puheluihin ja ovea ei ole pakko avata .Lähde jonkun tutun luo viikoksi älä kerro hänelle niin kyllästyy oven takana kulkemiseen.Ainahan voit sanoa et sulla on toinen mies.On törkeää olla suhteessa varatun miehen/naisen kanssa.

    • 15-9

      Ihimisistä pääsee eroon. Katkaise välit täysin. Tee selväksi ettet halua jatkaa. Älä vastaa puheleihin. Lopettaa kyllä. Kaikki täysjärkiset lopettaa kyllä.

      Vai hiveleekö itsetuntoasi, kun varattu äijä roikkuu perässäsi. Tunnet itsesi tärkeäksi ja halutuksi?

    • Panomiehet

      Neuvoni on: lopeta seksi miehen kanssa.
      Valitettavasti seksi ja siihen liittyvä ihana läheisyys ovat riippuvuutta aiheuttavia. Ja jos on oikein hyvä niinkutsuttu panomes, niin siitä ei tahtoisi luopua millään. Mutta ota todellakin se järki käteen, sillä seksi ei ole rakkautta. Jos tuo olisi rakkaussuhde, niin mies olisi jo ottanut eron vaimostaan ja tahtoisi olla vain sinun kanssasi.

      Nyt hän saa vaihetulua seksiinsä anteliaalta ja halukkaalta naiselta ja mies samalla pönkittää omaa itsetuntoaan hyvänä panomiehenä.

    • nainen 34

      Hei,

      Nyt kirjoittaa "Pettäjä luuseri".

      Haluaisin siis eroon miehestäni mutta hän on hyvä, kiltti, rehellinen ja komeakin mies joten olen aika huono ihminen.
      Petin häntä työkaverini kanssa kun olimme olleet työporukalla juhlimassa, juhlien jatkojen jatkojen jälkeen.. päädyimme minun luokseni (mieheni ja minä elämme tällä hetkellä kaukosuhteessa koska työni on toisella paikkakunnalla).

      Työilmapiiri on muuttunut, en tiedä mitä työkaverini miettii minusta hän tietää että olen kihloissa.
      Yritin ottaa selvää hänen tunteistaan tai olenko loukannut häntä käyttämällä häntä seksuaalisesti hyväkseni heikolla hetkellä, hän ei vastanut viestiini, toisaalta olemme kaikki aikuisia ihmisiä joten.. omapahan on ongelmansa.

      Mieheni on tulossa pian luokseni tänne ja tuntuu kurjalta valehdella, tuntuu myös siltä että jos jatkan suhdetta hänen kanssaan en voi enää luottaa itseeni näissä tilanteissa.
      En ole enää varma haluanko olla mieheni kanssa vain siksi että on rakkaus.
      Ehkä haluan enemmän kuin olla rakastettu, haluan keskittyä itseeni ja elämääni, ennen kaikkea uraani.

      Joten miten pääsen eroon miehestäni, niin että en satuta häntä? Sillä hän ei ole ansainnut satuttamista?
      Ja miten parannan työilmapiiriäni edes vähän siihen suuntaan mitä se oli ennen tätä?

    • Cest la vie

      Ajauduin suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa ja rykäisin itseni irti tehden helvetin kipeää (eli kehittyi muuksi kuin seksisuhteeksi) ollessani suhteessa 9kuukautta. Mies ei olisi sitä koskaan tehnyt, mutta minä tein. Tein hänelle hyvin selväksi omat tunteeni saaden niihin vastakaikua mutta silti asetin selvät rajat kieltämällä kaikki puhelut, tekstiviestit, sähköpostit ym. kommunikointiyritykset. Hän on toiminut pyyntöni mukaan - tästä tiedän olleeni hänelle muuta kuin pelkkää seksiä... Heivaa se äijä - jos hän ei pysty kunnioittamaan pyyntöäsi niin kyseessä on muusta kuin sinun arvostuksesta.

      Sitten niille jotka ovat aina kovia arvostelemaan eli ihmisille jollainen itse olen ollut aikoinaan eli on helppo arvostella jotain mitä ei ole kokenut... Olin itse hyvin jyrkkä ja tuomitseva tällaisia asioita/tilanteita kohtaan, kunnes tapasin miehen, varatun miehen ja se ei todellakaan ollut puhtaasti pelkkää seksiä... Olisikin ollut niin tunteet olisi saanut pidettyä pysymään poissa...

    • ihmettelen...

      Tiedän kokemuksesta, että on vaikeaa jättää jopa suhde, josta ei koskaan tule mitään. Mutta tosiasia on se, että palstalaiset eivät ole niitä, jotka sinulle kertovat, kuinka saada voimaa eroon. Sinä itse päätät asian. Jos olet tietoinen, ettei mies eroa, en oikeasti tajua, miksi alennut odottamaan?

    • kaikki jarjestyy

      eroa vaan ja eti uusi mies. sehan on se urpo kun pettaa toveriaan

    • tie tää

      Ota tyttöystävään/ naisystäväänsä yhteyttä, niin pääset taatusti eroon...

    • Hei. Kaikkea hyvää sulle, mutta lueppa oma viestisi ja tajua mihin tilanteeseen olet itsesi tässä ainoassa hienossa elämäsässi pannut. Siitä löydät vastauksen, mitä sinun pitää tehdä.

    • järkyttävää

      Suosittelen aloittaja että teet rikosilmoitukset täällä pahimmin sinua nimitelleistä. Ei auta vaikka kommentoija vaihtaa yhden kirjaimen pois, se haukkuminen on silti nähtävissä ja halveksunta. Ei se naisen /naisten syy ole, että mies tekee ikävästi!

      • Itsetuntoko nollissa

        Tuo ilmainen loota kirjoittaja sanoi toki rumasti ja suorasukaisesti, mutta tosihan se on, että avaaja tulee tälle ukkomiehelle halvemmaksi, kuin "maksullisissa" käyminen.


    • pankkiiri porsas

      Aloittajan kaltaisia tavarankantotelineitä on koko Suomi pullollaan ja miksipä ei olisi, kun nykyinen laumaeläinihminen on koukuttunut massaihmisten uudesta sloganista. Seksuaalinen itsemääräämisoikeus kuuluu kaikille jopa tyhjäpäille, homofiileille, transuille jne..

      Seurauksia voi hämmästellä ja välillä itsekin tulen törmänneeksi tähän ihmislajikkeeseen. Todennäköisesti mies ajattelee aloittajan ikään kuin ilmaisprostuna johon voi tyhjentää siittiöt ja jolla ei todellakaan ole vara moralisoida kenenkään suhteita. Aloittaja on omilla toimillaan alentanut itsensä spermaviemäriksi, mutta hänellä on vielä toivoa jos hän unohtaa libidonsa ja käyttää nusailuun valuvan energiansa johonkin järkevämpään. Kannattaisi, ehkä periä palvelusta maksu mieheltä, jos et haluakaan luopua itsesi alentamisesta!

      Ps. Istut pankin päällä tämä näin huomautuksena sille, ettet hyödynnä taitojasi ja tee tiliä tuherollasi.

    • Vaikuttaa siltä, että ehkä et sisimmiässässii haluaakkan i i han täysin erota?
      Miksi mietit tilannetta liikaa miehen kannalta, etkä omaa henkistä hyvinvointiasi?

    • Pellavankukkia

      Miksi et jatkaisi suhdetta- sehän on huoleton. Itse olen jo yhden liiton aikana lapset kasvattanut ihminen, enkä tarvitse kihlattua/aviomiestä, vaan sen ihmisen jota voi rakastaa ja joka minua rakastaa. Tämä ihminen sitten vain- tapahtui...
      Kävi niin, että asumuserossa olevaan mieheen tutustuin. Suhde on, kuten mikä tahansa seurustelusuhde- jopa hälyttävän tiivis.
      En ole ajatellut asiaa eteen päin muuten, kuin mitä on puhuttu, että jatketaan...

      Huomasin vaatehuoneessa lisähyllyn tarvetta. Huomasin, että kotonani tavallaan asuu joku muukin. Huomaan, että joku muukin tuo ruokatarpeita kotiini tullessaan. Käymme kuten pari, joskus jossain, ja kitisemme kuin pariskunta... ilmeisen rakastuneita toisiimme- jonka kestävyydestä ei kumpikaan tiedä, mutta en ole "riistämässä" miestä vaimoltaan- kunhan saavat asioitaan puitua, jos muuttavat yhteen, pistän poikki ihan sen vaimon takia. Voi olla hyväkin että on ihmisellä edes joku jonka kanssa purkaa asioita... Jos oman puolison kanssa ei voi keskustella.

      Toista ei voi omistaa. Saa rakastaa. Rakkaus on sitä... toiselle hyvän tahtomista. Minä ainakin toivon, että jo kauemmin erossa asunut pari palaisi yhteen, kun kyseessä on pitkään jatkunut liitto, josta jo aikuisia lapsiakin.

      Aloittajalle se, että itsekukin soppaansa mukaan menee, sen asioissa vastaa tekemistään, ja osaa itsenäisesti päättää systeemin, jos se jotakuta loukkaa. En ole ikinä ennen ollut toisen naisen roolissa, ja ihmettelen joskus, miten jostain ihmisestä vain pitää paljon- Tapaan ihmisiä... Mutta eivät kiinnosta.

    • Married Man

      Ensinnäkin älä puolustele vastuutasi tilanteesta jollain : "Ajauduin suhteeseen varatun miehen kanssa heikkona hetkenäni," sanonnalla.

      Jos kerran suhteesta irtautuminen on tyyliä: "Mies on sitkeä eikä päästä käsistään" , niin näytä sille jätkälle (ja paina itsekin mieleesi) mitä Raamattu, Jumala Sana sanoo avioliitosta:

      Vaikkapa aluksi:

      6. käsky: "Älä tee huorin"

      10. käsky: "Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."

      Ei pitäisi olla noiden käskyjen jälkeen enää mitään kysyttävää.

    • ent. kakkonen

      Hei!
      Ota yhteyttä ykköseen ja kysy, mikä on tilanne. Jos mies tästä hikeentyy, niin tiedät varmaan, miten toimia. Jos hiemankin epäröit tilannetta, niin luota vaistoosi

    • toimi viisaasti

      Ei jää rankaisematta kukaan joka aviao rikkoo. Tunnusta Jeesukselle syntisi ja tee parannus pahuudestasi. Nimesi kirjoitetaan taivaassa olevaan elämän kirjaan ja kuoltuasi pääset hyvään osaan. Olet saanut syntisi anteeksi ja sinua ei tuomita pahaan paikkaan. Tämä on kaikkein tärkein syy toimia oikein. Elämä on lyhyt vaikka se olisi pitkäkin.

    • Anonyymi

      NO 🤬MILLAISTA On olla Kaks naamane Valehte!?🤬😡 Kertokaa nyt ihmeessä, että on kaksnaamane valhetlija, että valhetelee Naiselle, että on Sinkku , Sitten Toi sta kautta Saa nainen selville, että 🤬😡Mies! Onkin varattu! .

      ITSE EN MISSÄÄN NIMES HYVÄKSY SELLAISTA!( ETTÄ MINUN MAINE MEINATTIIN TUHRIA!🤬😭😡)

    • Anonyymi

      Olet trolli joka jaksaa prvosoida. Ei kukaan ole todellakaan noin tyhmä että täällä kyselee ohjeita. Hanki trolli elämään sisältöä; vaikka kakkonen oman ukkosi tilalle niin saat tekemistä.

    • Anonyymi

      Yli vuoden kestäneestä salasuhteesta yritän eroon..Tuo mies kyselee miksi en halua nähdä. Monta kertaa olen yrittänyt katkaista jutun,mutta tuo mies lahjoo ja anelee. Aivan kamala tilanne. Hänellä vaimo ja neljä lasta,asuvat parin kilometrin päässä..

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe