Kakkosen omatunto?

Elämä yllättää

Itse joskus mietin, että kolkuttaako sillä naisella omatunto yhtään, kun perheemme hajosi? Salasuhde oli vain parin kuukauden huvi, mutta se kuitenkin vei luottamuksen avioliitostani. Ja korostan, mies oli se pääroisto, mutta eihän kakkonen koskaan mikään viaton ole myöskään. Olemmehan aina vastuussa teoistamme toisille.

85

480

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi?

      Ei

      • Mirri 70 v.

        Ei tietenkään. Kakkonen on itseään täynnä oleva narsistiperse, joka on ylpeä siitä, mitä saa aikaan. Ehkä tämäkin johtui hänen "kauneudestaan" ja "hottiudestaan".


    • mukulat maassa

      Kakkonenhan on tunnetusti julma ja omaa etua vaan tavoitteleva. Hokee vain "rakas, rakas, rakas, kulta murua"??????? Kakkonen laittoi miehelleni kortin johon oli kirjoittanut :jos olisit tässä ottaisin sinua kasvoista kiinni ja katsoisin silmiin ja sanoisin, kiitos, kiitos, kaikesta ihanasta, suutelisin sinua " Arvatkaapa mitä sitten tapahtui?

      • soiva viulu

        Kirjoituksesi perusteella rakastat miestäsi ja unohdat koko jutun? Niin sitä pitää Annat miehesi maistaa välillä vierasta.
        Olet tosi suurpiirteinen (tai sitten uskossa, koska sanotaan että uskovien tavarat ovat yhteisiä)


    • lasikoppi

      tosi vakaalla pohjalla oleva avioliitto. molemmat 100 % sitoutuneita liittoonsa

    • kghkdg

      Ei perheenne hajonnut kakkosen vuoksi, vaan sinun ja miehesi huonojen välien vuoksi. Siispä on ihan turhaa kysellä kolmannen osapuolen omantunnon perään.

      • Omatunto vai ilkeys?

        Voihan sitä kysyä yleisellä tasolla! Onko kakkosilla omatuntoa vai onko välinpitämättömyys niitä ihmisiä kohtaan joita satutetaan ja joiden elämään sotkeudutaan ulkopuolisena pelkästään ilkeyttä tai/vai kateutta toisten parisuhteita ja perhe-elämää kohtaan?


      • sepäsekin
        Omatunto vai ilkeys? kirjoitti:

        Voihan sitä kysyä yleisellä tasolla! Onko kakkosilla omatuntoa vai onko välinpitämättömyys niitä ihmisiä kohtaan joita satutetaan ja joiden elämään sotkeudutaan ulkopuolisena pelkästään ilkeyttä tai/vai kateutta toisten parisuhteita ja perhe-elämää kohtaan?

        Niin. Petettynä tulee monesti mietittyä että oliko pettäminen miehen taholta välinpitämättömyyttä minua kohtaan vai ilkeyttä tai/vai kateutta vapaata sinkkua kohtaan....


      • 1+8
        Omatunto vai ilkeys? kirjoitti:

        Voihan sitä kysyä yleisellä tasolla! Onko kakkosilla omatuntoa vai onko välinpitämättömyys niitä ihmisiä kohtaan joita satutetaan ja joiden elämään sotkeudutaan ulkopuolisena pelkästään ilkeyttä tai/vai kateutta toisten parisuhteita ja perhe-elämää kohtaan?

        Eipä sitä tule ajateltua muita kuin itseä ja sitä toista osapuolta. Se varattuhan siinä puolisoaan pettää, ei ole minun ongelma heidän parisuhteensa tila. Mun logiikalla kunnossa olevaan parisuhteeseen ei ylimääräiset ihmiset pääse. Ihan tietoinen, selvin päin tehty, valinta mieheltä käydä mun luona.
        Pohtikoot aviopari ihan keskenään miksi heidän suhteeseen pääsi kolmas osapuoli.
        Kummasti petetyt ajattelee, että joku on kateellinen heidän parisuhteestaan ja perhe-elämästään. Mitä kahdehdittavaa on parisuhteessa, jossa petetään toista osapuolta säännöllisesti??


      • top ten
        1+8 kirjoitti:

        Eipä sitä tule ajateltua muita kuin itseä ja sitä toista osapuolta. Se varattuhan siinä puolisoaan pettää, ei ole minun ongelma heidän parisuhteensa tila. Mun logiikalla kunnossa olevaan parisuhteeseen ei ylimääräiset ihmiset pääse. Ihan tietoinen, selvin päin tehty, valinta mieheltä käydä mun luona.
        Pohtikoot aviopari ihan keskenään miksi heidän suhteeseen pääsi kolmas osapuoli.
        Kummasti petetyt ajattelee, että joku on kateellinen heidän parisuhteestaan ja perhe-elämästään. Mitä kahdehdittavaa on parisuhteessa, jossa petetään toista osapuolta säännöllisesti??

        juuri näin


      • Ope, logiikan
        sepäsekin kirjoitti:

        Niin. Petettynä tulee monesti mietittyä että oliko pettäminen miehen taholta välinpitämättömyyttä minua kohtaan vai ilkeyttä tai/vai kateutta vapaata sinkkua kohtaan....

        Tässä kommentissa nyt ei ollut järjen hiventä.


      • sepäsekin
        Ope, logiikan kirjoitti:

        Tässä kommentissa nyt ei ollut järjen hiventä.

        Liian vaikeaa? Ei voi mitään.


      • oktober
        Omatunto vai ilkeys? kirjoitti:

        Voihan sitä kysyä yleisellä tasolla! Onko kakkosilla omatuntoa vai onko välinpitämättömyys niitä ihmisiä kohtaan joita satutetaan ja joiden elämään sotkeudutaan ulkopuolisena pelkästään ilkeyttä tai/vai kateutta toisten parisuhteita ja perhe-elämää kohtaan?

        Kenenkään parisuhteeseen ei ihan noin vain pääse sotkeutumaan. Kyllä se on se on se varattu, joka on täysin vastuussa itsestään. Usein salasuhteissa molemmat ovat varattuja. Siksikään usko, että kukaan suhteilee ihan ilkeydestä ja/tai kateudesta. Paitsi tietysti ihan psykot, mutta he ovat asia erikseen.


      • Kolkuttaa
        1+8 kirjoitti:

        Eipä sitä tule ajateltua muita kuin itseä ja sitä toista osapuolta. Se varattuhan siinä puolisoaan pettää, ei ole minun ongelma heidän parisuhteensa tila. Mun logiikalla kunnossa olevaan parisuhteeseen ei ylimääräiset ihmiset pääse. Ihan tietoinen, selvin päin tehty, valinta mieheltä käydä mun luona.
        Pohtikoot aviopari ihan keskenään miksi heidän suhteeseen pääsi kolmas osapuoli.
        Kummasti petetyt ajattelee, että joku on kateellinen heidän parisuhteestaan ja perhe-elämästään. Mitä kahdehdittavaa on parisuhteessa, jossa petetään toista osapuolta säännöllisesti??

        Sitähän tässä juuri pohditaan, että kolkuttaako kakkosella omatunto. Sinulla siis ei kolkuta? Aika monella muulla kolkuttaisi.


    • vaihtoehto

      Olen kakkonen ollut jo jonkin aikaa.. Ja kyllä minullakin omatunto on, mutta se ei soimaa minua sinun, ykkönen, takia. Tiedän, että teillä on jonkinlainen perhe, tiedän lapsista paljon asioita, mutta sinusta en tiedä mitään. En kysele sinusta, enkä halua tietää sinusta mitään.
      Haluat uskotella itsellesi olevasi ykkönen, mutta miksi miehesi tekee niin kuin tekee. Tulee luokseni pitkän matkan takaa, kieroilee sinulle, ei vastaa puhelimeen, ei edes tekstariin laita kuin sanan tai kaksi. Uskonko minä, että teidän liittonne on onnen perikuva, en.
      Rakentelenko pilvilinnoja miehesi kanssa, en. Olen lujasti jalat maassa oleva tyyppi, joten tiedän, että tämä mies voi tehdä saman myös minulle kuin sinullekin.
      Miksi sitten jatkan tätä? Siksi,että tämä on vaivaton tapa hoitaa seksin tarve ja hänen seuransa on hauskaa. En kaipaa miestä 7/24 nurkkiini oleilemaan, minulle riittää kunnon seksi ja hetki keskustelua..
      Yritähän pitää miehesi tarpeeksi onnettomana, niin riittää minullekin.

      • Vaimokas

        Hyvä kakkonen, olet minulle (siis vaimolle) aivan yhtä yhdentekevä, Voisit olla ihan kuka tahansa: puutteessa olevia naisia on miehelle kyllä tarjolla. Minuakaan ei yhtään kiinnosta sinun asiasi. En tietenkään oleta, että mitenkään miettisit minun tunteitani. Jos niitä ei mieti miehenikään parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen, niin miksi sitten sinä - täysin vieras ihminen.

        Luulet tietäväsi jotain perheestämme ja parisuhteestamme, mutta tiedät juuri sen verran kuin mieheni kertoo ja kuten tiedämme, hän on taitava valehtelija. Hän kertoo sinulle juuri sellaisia tarinoita, jotka pitävät sinut ylimielisenä ja antavana.


      • kakkonen on kakkonen

        Ja sinun juttusikin on "kakkos" luokkaa! Kyllä täytyy olla sinulla kova m u n a n puute kun kehtaat ajaa noinkin pitkän matkan m u l k u n luokse! Olet tosi tosi tosi tyhmä "ei taida olla kaikki valot sinullakaan palaas vintillä" mutta piristäähän se meidän sessioitamme sitten!


      • 654y6ry
        Vaimokas kirjoitti:

        Hyvä kakkonen, olet minulle (siis vaimolle) aivan yhtä yhdentekevä, Voisit olla ihan kuka tahansa: puutteessa olevia naisia on miehelle kyllä tarjolla. Minuakaan ei yhtään kiinnosta sinun asiasi. En tietenkään oleta, että mitenkään miettisit minun tunteitani. Jos niitä ei mieti miehenikään parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen, niin miksi sitten sinä - täysin vieras ihminen.

        Luulet tietäväsi jotain perheestämme ja parisuhteestamme, mutta tiedät juuri sen verran kuin mieheni kertoo ja kuten tiedämme, hän on taitava valehtelija. Hän kertoo sinulle juuri sellaisia tarinoita, jotka pitävät sinut ylimielisenä ja antavana.

        Kerrohan, Vaimokas, mikä saa sinut jatkamaan yhteistä elämää sellaisen miehen kanssa, jonka missio on puutteessa olevien naisien viihdyttäminen?

        Totta, että kakkonen tietää vain sen osuuden, mitä miehelle on edullista kertoa - mutta minkäs osuuden sinä tiedät..? Mies kertoo sinulle juuri sellaisia tarinoita, jotka saavat sinut muista naisista huolimatta tuntemaan olevasi Number One miehen elämässä... Mies on tarinan voittaja, kun vaimo suostuu jakamaan hänet muiden kanssa.


      • oktober

        Onko tullut mieleen, että vaimollekin riittää vain seksi ja joskus keskustelua? Turha myöskään kuvitella, että mies kieroilee pelkästään vaimolle. Tekee sitä kyllä sinullekin, et vain huomaa. Jos huomaisit, etsisit todennäköisesti vapaan miehen pano- ja juttuseuraksi, heitä kyllä riittää. Sen sijaan vaimo ei viitsi vaihtaa aviomiestään vapaaseen mieheen. Avioliittoon kun sisältyy paljon muutakin kuin panemista ja juttuseuraa. Sama syy miksi varattu mies ei halua erota.


    • Hyi hitto

      En ole petetty, mutta haluan ottaa kantaa tuohon ylimieliseen kommenttiisi.
      Yleisen moraalin mukaan olet kakkonen joka osallistut miehen avioliiton rikkomiseen vaikka hän jättäisi eropaperin seuraavana aamuna.
      Olet sinisilmäinen höynäytettävä etkä mikään muu ja kakkonen on kakkonen vaikka voissa paistaisi!

      Omatuntosi on valunut alapäähäsi, sori vaan! Onko voittajaolo?

      • risuaita.

        joo et ole petetty (hyi hitto), muuten vaan täällä vaahtoat suu vaahdossa syyllistäen kaikki mikä liikkuu. hanki jo oma elämä


      • risuiselle aidalle
        risuaita. kirjoitti:

        joo et ole petetty (hyi hitto), muuten vaan täällä vaahtoat suu vaahdossa syyllistäen kaikki mikä liikkuu. hanki jo oma elämä

        Sana on vapaa! Eikö omatuntosi kestä, kun syyllistyt?


    • Läpi ajateltu

      Yrittää vain koko ajan olla ajattelematta sitä parisuhteen toista osapuolta, olla kyselemättä ja kuuntelematta siitä. Sillä hetkellä keskittyy vain siihen hetkeen sen ihmisen kanssa. Yksinkertaisesti: hänen päätös pettää, oma päätös olla ottamatta hänen huonosta omatunnosta itselleni vastuuta. On ajatuksia tilanteesta. Pidän ne itselläni.

      • zdgzdgzgzgh

        Et ota vastuuta, joka sinulle kuuluu. SInulla ei ole mitään oikeutta mennä toisen ihmisen parisuhteen väliin söhläämään ja imemään siitä elinvoimaa omaksi iloksesi! Hyi hitto teitä lorttoja!


      • 65ued5tuyjhcfg
        zdgzdgzgzgh kirjoitti:

        Et ota vastuuta, joka sinulle kuuluu. SInulla ei ole mitään oikeutta mennä toisen ihmisen parisuhteen väliin söhläämään ja imemään siitä elinvoimaa omaksi iloksesi! Hyi hitto teitä lorttoja!

        "Läpi ajateltu" sen kummemmin kuin kukaan muukaan VAPAA ihminen ei ole velvollinen vartioimaan varatun moraalia. Jollei parisuhteessa näistä asioista keskustella, onko se parisuhteen ulkopuolisten ihmisten ongelma? Jos peli on selvä = tiedät pettämään lähtiessäsi, että lennät pihalle kuin leppäkeihäs vaikka selittäisit mitä - niin eiköhän siinä kynnys lähteä vieraisiin sänkyihin nouse kummasti?

        Suuri osa syrjähypyistä / salasuhteista johtuu seksittömyydestä. On täysin turhaa huudella kakkosen vastuun perään, jollei itse pidä huolta siitä, että toteuttaa oman osuutensa parisuhteen hoidossa. Osana toimivaa parisuhdetta on hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä - jos itselle riittää "Jouluna ja juhannuksena" kumppanin halutessa useammin, onko vähemmän haluavalla oikeus päättää asiasta halukkaamman puolesta? Jokaisella on oikeus päättää tästä asiasta - ja jos on kertonut vähemmän haluavalle kumppanille suoraan näkemyksensä saamatta siihen vastakaikua, voi vähemmän haluava katsoa peiliin, jos parisuhteeseen tunkee kolmas osapuoli. Aivan yhtä lailla on toisen pettämistä se, ettei ota huomioon hänen toiveitaan ja halujaan tuohon suuntaan kuin että lähtee hakemaan toteuttamattomille tarpeilleen toteutusta muualta.


      • zdgzdgzgzgh
        65ued5tuyjhcfg kirjoitti:

        "Läpi ajateltu" sen kummemmin kuin kukaan muukaan VAPAA ihminen ei ole velvollinen vartioimaan varatun moraalia. Jollei parisuhteessa näistä asioista keskustella, onko se parisuhteen ulkopuolisten ihmisten ongelma? Jos peli on selvä = tiedät pettämään lähtiessäsi, että lennät pihalle kuin leppäkeihäs vaikka selittäisit mitä - niin eiköhän siinä kynnys lähteä vieraisiin sänkyihin nouse kummasti?

        Suuri osa syrjähypyistä / salasuhteista johtuu seksittömyydestä. On täysin turhaa huudella kakkosen vastuun perään, jollei itse pidä huolta siitä, että toteuttaa oman osuutensa parisuhteen hoidossa. Osana toimivaa parisuhdetta on hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä - jos itselle riittää "Jouluna ja juhannuksena" kumppanin halutessa useammin, onko vähemmän haluavalla oikeus päättää asiasta halukkaamman puolesta? Jokaisella on oikeus päättää tästä asiasta - ja jos on kertonut vähemmän haluavalle kumppanille suoraan näkemyksensä saamatta siihen vastakaikua, voi vähemmän haluava katsoa peiliin, jos parisuhteeseen tunkee kolmas osapuoli. Aivan yhtä lailla on toisen pettämistä se, ettei ota huomioon hänen toiveitaan ja halujaan tuohon suuntaan kuin että lähtee hakemaan toteuttamattomille tarpeilleen toteutusta muualta.

        Kyllä se on niin, että jokaisen ihmisen tulee elää rehellisesti ja oikeudenmukaisesti. Et sinä millään tavalla ihmisen omaa vastuuta ja omalla järjellä ajattelua voi poistaa. Väärin tekeminen on väärin, onyksinkertainen ohje noudattaa.

        Sinulla ei ole myöskään mitään oikeutta arvostella kenenkään parisuhteen hyvyyttä tai huonoutta. Ei myöskää vähäisimmässäkään määrässä oikeuttaa sillä väärin tekemistään.


      • zdgzdgzgzgh
        65ued5tuyjhcfg kirjoitti:

        "Läpi ajateltu" sen kummemmin kuin kukaan muukaan VAPAA ihminen ei ole velvollinen vartioimaan varatun moraalia. Jollei parisuhteessa näistä asioista keskustella, onko se parisuhteen ulkopuolisten ihmisten ongelma? Jos peli on selvä = tiedät pettämään lähtiessäsi, että lennät pihalle kuin leppäkeihäs vaikka selittäisit mitä - niin eiköhän siinä kynnys lähteä vieraisiin sänkyihin nouse kummasti?

        Suuri osa syrjähypyistä / salasuhteista johtuu seksittömyydestä. On täysin turhaa huudella kakkosen vastuun perään, jollei itse pidä huolta siitä, että toteuttaa oman osuutensa parisuhteen hoidossa. Osana toimivaa parisuhdetta on hyvä ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä - jos itselle riittää "Jouluna ja juhannuksena" kumppanin halutessa useammin, onko vähemmän haluavalla oikeus päättää asiasta halukkaamman puolesta? Jokaisella on oikeus päättää tästä asiasta - ja jos on kertonut vähemmän haluavalle kumppanille suoraan näkemyksensä saamatta siihen vastakaikua, voi vähemmän haluava katsoa peiliin, jos parisuhteeseen tunkee kolmas osapuoli. Aivan yhtä lailla on toisen pettämistä se, ettei ota huomioon hänen toiveitaan ja halujaan tuohon suuntaan kuin että lähtee hakemaan toteuttamattomille tarpeilleen toteutusta muualta.

        Pettämisen syy on pettäjän omat ratkaisemattomat ongelmat. Petetty ei ole siihen millään tavalla syyllinen.


      • no niinpä juu
        zdgzdgzgzgh kirjoitti:

        Pettämisen syy on pettäjän omat ratkaisemattomat ongelmat. Petetty ei ole siihen millään tavalla syyllinen.

        Mielestäsi siis seksistä kieltäytyvä puoliso on pettäjän "oma ratkaisematon ongelma" ?

        Seksistä on oikeus kieltäytyä ja sitä haluavalla on velvollisuus olla ilman..?


      • 6urtdhh
        zdgzdgzgzgh kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että jokaisen ihmisen tulee elää rehellisesti ja oikeudenmukaisesti. Et sinä millään tavalla ihmisen omaa vastuuta ja omalla järjellä ajattelua voi poistaa. Väärin tekeminen on väärin, onyksinkertainen ohje noudattaa.

        Sinulla ei ole myöskään mitään oikeutta arvostella kenenkään parisuhteen hyvyyttä tai huonoutta. Ei myöskää vähäisimmässäkään määrässä oikeuttaa sillä väärin tekemistään.

        Tämä on keskustelupalsta, joten mikä sinä olet kenellekään sanomaan, mitä hänellä on oikeus sanoa..?


      • ei kiityos ja ei
        no niinpä juu kirjoitti:

        Mielestäsi siis seksistä kieltäytyvä puoliso on pettäjän "oma ratkaisematon ongelma" ?

        Seksistä on oikeus kieltäytyä ja sitä haluavalla on velvollisuus olla ilman..?

        Juuri näin seksistä kieltäytyvä puoliso on kärjistettynä pettäjän oma ongelma. Pettämisen sijaan tulisi sitten ottaa rehellisesti avioero tai sopia avoimesta suhteesta. Elin suhteessa seksuaalisia tarpeitani heikosti tyydytettynä ollen vuosia. Uskoen kumppanin työstrssiin haluttomuuden syynä. No paljastui hänellä olevan rinnakkaissuhteen. Ei tosiaankaan mikään seksittömyys kotona häntä siihen ajanut. Hän meni toisen syliin, koska kaipaa ihastumisen ja alkuhuuman tunnetta, haluaa palvontaa. Hän haluaa aviopuolison hoitavan kaikki talous ja lapsenhoitokuviot täysin yksinään. Luonnollisesti hänen on helpompi saada palvontaa hauskanpidon merkeissä nähdyltä satuinnaiskumppanilta. Hän on ex-kumppani nyt. Valehtelun läheltä nähneenä en lähde salasuhteisiin, en kenenkään kakkoseksi. Seksi toisen kanssa naimisissa ollessa on moraalitonta, vaikka ei enää rikoslaissa rangaistavaa. En halua kenenkään liiton väliin mistään syystä ja ennenkaikkea en halua miksikään kumppaniksi itselleni ihmistä, joka valehtelee läheisimmilleen esim perheelleen. Jos pettää perhettä, pettää muitakin. Hetken huumasta tulee suuri itku...


      • gfdfgdsghgag
        ei kiityos ja ei kirjoitti:

        Juuri näin seksistä kieltäytyvä puoliso on kärjistettynä pettäjän oma ongelma. Pettämisen sijaan tulisi sitten ottaa rehellisesti avioero tai sopia avoimesta suhteesta. Elin suhteessa seksuaalisia tarpeitani heikosti tyydytettynä ollen vuosia. Uskoen kumppanin työstrssiin haluttomuuden syynä. No paljastui hänellä olevan rinnakkaissuhteen. Ei tosiaankaan mikään seksittömyys kotona häntä siihen ajanut. Hän meni toisen syliin, koska kaipaa ihastumisen ja alkuhuuman tunnetta, haluaa palvontaa. Hän haluaa aviopuolison hoitavan kaikki talous ja lapsenhoitokuviot täysin yksinään. Luonnollisesti hänen on helpompi saada palvontaa hauskanpidon merkeissä nähdyltä satuinnaiskumppanilta. Hän on ex-kumppani nyt. Valehtelun läheltä nähneenä en lähde salasuhteisiin, en kenenkään kakkoseksi. Seksi toisen kanssa naimisissa ollessa on moraalitonta, vaikka ei enää rikoslaissa rangaistavaa. En halua kenenkään liiton väliin mistään syystä ja ennenkaikkea en halua miksikään kumppaniksi itselleni ihmistä, joka valehtelee läheisimmilleen esim perheelleen. Jos pettää perhettä, pettää muitakin. Hetken huumasta tulee suuri itku...

        Aivan mahtava kirjoitus. Voi kun me kaikki naiset olisimme samanlaisia: vahvoja ja arvot kunnossa.


    • Kakkonen tarjoaa vain mahdollisuuden, mutta pettäjä on se, joka tekee lopullisen päätöksen. Markkinoilla on tarjolla kaikenlaista, mutta asiakas tekee lopullisen päätöksen tarttuuko tarjottuun hyödykkeeseen vai ei. Mielestäni on väärin sanoa, että joku kakkonen rikkoo perhettä. Todellisuudessa se on se pettäjä, joka tarttui mahdollisuuteen ja rikkoi perheen. Ei ole kakkosen syy, että pettäjä tarttui mahdollisuuteen. Miksi hänen pitäisi potea huonoa omatuntoa? Ei todellakaan pidä!

      • Wertywerty

        Eikö se ole juuri rikkomista, kun kakkonen sen lisäksi, että ottaa pettäjän sänkyynsä vielä suhteen jälkeenkin ottaa vaimoon yhteyttä!?

        Miksi kakkoset eivät voi jättää asiaa sikseen sillä heitä ei pakotettu kakkosiksi vaan vapaaehtoisesti siihen alkoivat?


      • vaihtoehto
        Wertywerty kirjoitti:

        Eikö se ole juuri rikkomista, kun kakkonen sen lisäksi, että ottaa pettäjän sänkyynsä vielä suhteen jälkeenkin ottaa vaimoon yhteyttä!?

        Miksi kakkoset eivät voi jättää asiaa sikseen sillä heitä ei pakotettu kakkosiksi vaan vapaaehtoisesti siihen alkoivat?

        Vai pitäisi tässä vielä soitella ja laulella ykköselle. Ehei, en soittele nytkään edes tälle miehelle, saati tämän vaimolle. Ei sovi tyyliin, ei mitenkään.
        Asia pitää tiedostaa jo heti alkumetreillä, miehen perheeseen ei kannata sotkeutua. Ei mitenkään.
        Tiedän miehen osoitteen ja talonkin, mutta olen päättänyt,etten edes jalallani astu siihen kuntaan, vaan mies tulee jos ja kun tahtoo, tai on tulematta. Hän on aloitteen tehnyt, joten pelataan selvillä säännöillä niin ei tule sotatiloja ainakaan turhan takia.


      • fzsfazsg<sgsdgs<
        vaihtoehto kirjoitti:

        Vai pitäisi tässä vielä soitella ja laulella ykköselle. Ehei, en soittele nytkään edes tälle miehelle, saati tämän vaimolle. Ei sovi tyyliin, ei mitenkään.
        Asia pitää tiedostaa jo heti alkumetreillä, miehen perheeseen ei kannata sotkeutua. Ei mitenkään.
        Tiedän miehen osoitteen ja talonkin, mutta olen päättänyt,etten edes jalallani astu siihen kuntaan, vaan mies tulee jos ja kun tahtoo, tai on tulematta. Hän on aloitteen tehnyt, joten pelataan selvillä säännöillä niin ei tule sotatiloja ainakaan turhan takia.

        Juu. Paremmin AIVAN kKENEN TAHANSA tyyliin sopii olla vahtaamatta kenenkään selän takana pettämispuuhuissa!

        Epärehellisille tyypilliseen tapaan venytät oikein tekemisen arvoja.

        Oikein etoo, kun ajattelen sinun venaamassa siellä torttu märkänä, milloin ukkomies käy astumaan.

        Säännöt? Juupa juu..huoh. Sääntö jos mikä, on arvostaa muiden parisuhteita.


      • vaihtoehto
        fzsfazsg<sgsdgs< kirjoitti:

        Juu. Paremmin AIVAN kKENEN TAHANSA tyyliin sopii olla vahtaamatta kenenkään selän takana pettämispuuhuissa!

        Epärehellisille tyypilliseen tapaan venytät oikein tekemisen arvoja.

        Oikein etoo, kun ajattelen sinun venaamassa siellä torttu märkänä, milloin ukkomies käy astumaan.

        Säännöt? Juupa juu..huoh. Sääntö jos mikä, on arvostaa muiden parisuhteita.

        Eihän miehen siviilisäädyllä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, jos on vietävissä niin viedään.
        Enkä venaa.. Täytyyhän mun valitettavasti töitäkin tehdä ja elää muutenkin..mutta kukin tyylillään.


      • fzsfazsg<sgsdgs<
        vaihtoehto kirjoitti:

        Eihän miehen siviilisäädyllä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, jos on vietävissä niin viedään.
        Enkä venaa.. Täytyyhän mun valitettavasti töitäkin tehdä ja elää muutenkin..mutta kukin tyylillään.

        Sillä ON todellakin merkitystä. Itse olet lirkuttanut ja persettäsi pyörittänyt. Teet myös tietoisen valinnan tehdä väärin miehen perhettä ja läheisiä kohtaan. Imet elinvoiman miehen perheeltä omaksi iloksesi. Aiheutat eron ja luonteesi kertoo, että polet jalkoihisin lasten ja puolison oikeudet. Jos tuntisin sinut, niin kertoisin miehelle miten juonittelet täällä kylmästi. Olet yököttävä!

        Ihmisenä olet lorttoluopio, joka pettäisi vaikka maansa, jos jiitä jotain mielistelyä ja hyvää perseellesi koitui. Hyi helvetti millainen tapaus!


      • Mieti vähän mitä
        fzsfazsg<sgsdgs< kirjoitti:

        Sillä ON todellakin merkitystä. Itse olet lirkuttanut ja persettäsi pyörittänyt. Teet myös tietoisen valinnan tehdä väärin miehen perhettä ja läheisiä kohtaan. Imet elinvoiman miehen perheeltä omaksi iloksesi. Aiheutat eron ja luonteesi kertoo, että polet jalkoihisin lasten ja puolison oikeudet. Jos tuntisin sinut, niin kertoisin miehelle miten juonittelet täällä kylmästi. Olet yököttävä!

        Ihmisenä olet lorttoluopio, joka pettäisi vaikka maansa, jos jiitä jotain mielistelyä ja hyvää perseellesi koitui. Hyi helvetti millainen tapaus!

        Nyt elät fantasia maailmassasi. En minä ole tänne kirjoittanut kuin kaksi kertaa. "vaihtoehto" nimimerkit yms. ovat jonkun muun kirjoituksia. Minä en liity sinun perhe-elämään millään tavoin. Se on totuus. Täällä ihmiset keskustelee kokemuksista, ja monesti ne kokemukset kuulostaa vaan niin tutuilta. Pyydän, että lopetat syyllistämistä ihmisiä, jotka eivät liity teidän elämään millään tavoin. Se ei ole oikein, eikä se myös kanna kovin pitkälle. Ylipäätänsä asioita saa parhaiten hoidettua, kun keskustelee asioista, suoraan ja rehellisesti. Ei syyllistäen syyttömiä. Omaa pahaa oloa täytyy osata purkaa aivan toisella tavalla. Sinun tavoilla ja asenteella vaan sotket elämääsi. Hyvää syksyä!

        Minä en liity sinun asioihisi millään tavoin, enkä tule liittymään koskaan ikinä. Sen tulet vielä näkemään.


      • Ei jaksa
        fzsfazsg<sgsdgs< kirjoitti:

        Sillä ON todellakin merkitystä. Itse olet lirkuttanut ja persettäsi pyörittänyt. Teet myös tietoisen valinnan tehdä väärin miehen perhettä ja läheisiä kohtaan. Imet elinvoiman miehen perheeltä omaksi iloksesi. Aiheutat eron ja luonteesi kertoo, että polet jalkoihisin lasten ja puolison oikeudet. Jos tuntisin sinut, niin kertoisin miehelle miten juonittelet täällä kylmästi. Olet yököttävä!

        Ihmisenä olet lorttoluopio, joka pettäisi vaikka maansa, jos jiitä jotain mielistelyä ja hyvää perseellesi koitui. Hyi helvetti millainen tapaus!

        Tästä olisi voinut tulla hyvä ketju, ilman tällaisia turhia huutelijoita, jotka katkerina vain haukkuvat muita. Turhaa ketjun täytettä.


      • fzsfazsg<sgsdgs<
        Mieti vähän mitä kirjoitti:

        Nyt elät fantasia maailmassasi. En minä ole tänne kirjoittanut kuin kaksi kertaa. "vaihtoehto" nimimerkit yms. ovat jonkun muun kirjoituksia. Minä en liity sinun perhe-elämään millään tavoin. Se on totuus. Täällä ihmiset keskustelee kokemuksista, ja monesti ne kokemukset kuulostaa vaan niin tutuilta. Pyydän, että lopetat syyllistämistä ihmisiä, jotka eivät liity teidän elämään millään tavoin. Se ei ole oikein, eikä se myös kanna kovin pitkälle. Ylipäätänsä asioita saa parhaiten hoidettua, kun keskustelee asioista, suoraan ja rehellisesti. Ei syyllistäen syyttömiä. Omaa pahaa oloa täytyy osata purkaa aivan toisella tavalla. Sinun tavoilla ja asenteella vaan sotket elämääsi. Hyvää syksyä!

        Minä en liity sinun asioihisi millään tavoin, enkä tule liittymään koskaan ikinä. Sen tulet vielä näkemään.

        Ja mieti mitä teet OIKEASTI tämän miehen läheisille!! Kaikenlaisia lorttoja sitä maa päällään kantaa. Sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua ja mennä sorkkimaan miesten läheisten elämään. Vai keskustella jonkun huoran kanssa pitäisi? Oletko järjiltäsi.

        SInussa se näkee parhaiten miten kakkonen haluaa varastaa toisen ihmisen perhee ja elämän, ilman että ajattelee mitään muuta kuin omaa persettään. On vielä otsaa tulla tänne länkyttämään suuta. Eikö hävetä jakaa persettä miehelle, joka vaimolleen on tyly? On muuten sitä sinun takiasi. Tuolla luonteella olevat miehet alistavat omia puolioitaan ja sinä tyttö sen kuin nautit.!


      • mukulat maassa
        vaihtoehto kirjoitti:

        Vai pitäisi tässä vielä soitella ja laulella ykköselle. Ehei, en soittele nytkään edes tälle miehelle, saati tämän vaimolle. Ei sovi tyyliin, ei mitenkään.
        Asia pitää tiedostaa jo heti alkumetreillä, miehen perheeseen ei kannata sotkeutua. Ei mitenkään.
        Tiedän miehen osoitteen ja talonkin, mutta olen päättänyt,etten edes jalallani astu siihen kuntaan, vaan mies tulee jos ja kun tahtoo, tai on tulematta. Hän on aloitteen tehnyt, joten pelataan selvillä säännöillä niin ei tule sotatiloja ainakaan turhan takia.

        Tuo oli hienosti sanottu kakkoselta, mutta "meidän" kakkonen paahtaa vaan päälle, soittaa montakertaa illassa ja änkee vielä miehen kotiinkin viikonlopuksi?
        Meinaa saavansa siitä itselleen miehen heheheheheee, ei onnistu.


      • lorttojen lortto
        fzsfazsg<sgsdgs< kirjoitti:

        Ja mieti mitä teet OIKEASTI tämän miehen läheisille!! Kaikenlaisia lorttoja sitä maa päällään kantaa. Sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua ja mennä sorkkimaan miesten läheisten elämään. Vai keskustella jonkun huoran kanssa pitäisi? Oletko järjiltäsi.

        SInussa se näkee parhaiten miten kakkonen haluaa varastaa toisen ihmisen perhee ja elämän, ilman että ajattelee mitään muuta kuin omaa persettään. On vielä otsaa tulla tänne länkyttämään suuta. Eikö hävetä jakaa persettä miehelle, joka vaimolleen on tyly? On muuten sitä sinun takiasi. Tuolla luonteella olevat miehet alistavat omia puolioitaan ja sinä tyttö sen kuin nautit.!

        Kas, sinäkin olet jälleen palannut "parantamaan maailmaa"...


      • öhöhhhö
        fzsfazsg<sgsdgs< kirjoitti:

        Ja mieti mitä teet OIKEASTI tämän miehen läheisille!! Kaikenlaisia lorttoja sitä maa päällään kantaa. Sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua ja mennä sorkkimaan miesten läheisten elämään. Vai keskustella jonkun huoran kanssa pitäisi? Oletko järjiltäsi.

        SInussa se näkee parhaiten miten kakkonen haluaa varastaa toisen ihmisen perhee ja elämän, ilman että ajattelee mitään muuta kuin omaa persettään. On vielä otsaa tulla tänne länkyttämään suuta. Eikö hävetä jakaa persettä miehelle, joka vaimolleen on tyly? On muuten sitä sinun takiasi. Tuolla luonteella olevat miehet alistavat omia puolioitaan ja sinä tyttö sen kuin nautit.!

        jos olet tyhmä ja menit alistavan idiootin kanssa naimisiin niin toisetko siitä vastuussa? hanki aivot niin se elämäkin hymyilisin eikä tarvis likaiselle kyrvälle alistua , vink vink.


    • Huijarin 2345

      Ei kolkuta. Mies kertoi olevansa vapaa, kunnes pääsi sänkyyni ja sitten häneltä paljastui herpes, sekä kolmaskin nainen.

      • riskitekijä

        Ja sinä tartutat sen jatkossa jonkun puolisoon, koska tapanasi on vehdata varattujen kanssa?!


      • Sisälukutaito
        riskitekijä kirjoitti:

        Ja sinä tartutat sen jatkossa jonkun puolisoon, koska tapanasi on vehdata varattujen kanssa?!

        Erikoinen johtopäätös naisesta, joka on tapailut miestä, joka on kertonut olevansa vapaa...... Onko "riskitekijällä" kaikki ok?


      • tyutyju ghj
        Sisälukutaito kirjoitti:

        Erikoinen johtopäätös naisesta, joka on tapailut miestä, joka on kertonut olevansa vapaa...... Onko "riskitekijällä" kaikki ok?

        Minä olen sanonut "meidän" kakkoselle että käy välillä gynellä ,koska hänellä on noinkin laaja tuo reviiri.
        Itse kävin vasta ja puhdasta oli. Nyt on kuitenkin alkanut outo kirvely? pitänee mennä uusinta tarkastukseen? minkähän on levittänyt?


      • Osaatko lukea
        riskitekijä kirjoitti:

        Ja sinä tartutat sen jatkossa jonkun puolisoon, koska tapanasi on vehdata varattujen kanssa?!

        Mies väitti olevansa vapaa.


    • Pääpiru

      Tuollaisia ne miehet ovat, valehtelevat ummet ja lammet että saavat mitä ovat hakemassa. Minunkin ex oli kakkoselle selittänyt että meidän suhde oli jo ohi. Hän unohti vain mainita siitä minullekin.... ja niin oli lirkutellut rakkauden tunnustuksia hänellekin. Sain näistä kuulla kun mies palasikin (hetkeksi) luokseni ja kakkonen katkeruuksissaan kertoi minulle faktoja. Ja hyvä oli että kertoi, tajusin minkä kieroilijan kanssa olin seurustellut vuosia. Jotain särkyi siinä kohtaa ja nyt olemme siinä pisteessä etten pysty hänen kanssaan enää jatkamaan.

      Kyllä se mies itse tässä on se pääpiru. Jos toiselle sanoo että on vapaa, niin pitääkö se heti alkuun kyseenalaistaa? Vastuu on miehellä sanomisistaan ja tekemisistään. Yleensä se menee niin että se pääpiru sekoittaa kaikkien osallisten pään valheillaan. Eihän mies pääsisi petiin jos kertoisi olevansa onnellisessa suhteessa ja rakastaa puolisoaan ja tämä toinen on vain hetken huvia.

      • key Points

        Kukahan osaisi kertoa miksi petetty ryhtyy syyttämään muita kuin puolisoaan?
        Vaikka juuri tuo puoliso on ns. se pääpiru?
        Olen ihmetellyt tuota kun luin tätä palstaa, 80% jos ylikin, syyttää ulkopuolista ja miten syyttävät...
        Muutamia syitä olen jo eritellyt itselleni mutta kertokaa te syyttäjät itse.


      • xvzdvzzv
        key Points kirjoitti:

        Kukahan osaisi kertoa miksi petetty ryhtyy syyttämään muita kuin puolisoaan?
        Vaikka juuri tuo puoliso on ns. se pääpiru?
        Olen ihmetellyt tuota kun luin tätä palstaa, 80% jos ylikin, syyttää ulkopuolista ja miten syyttävät...
        Muutamia syitä olen jo eritellyt itselleni mutta kertokaa te syyttäjät itse.

        Ihmettelen suunnattomasti sitä, miten toisten parisuhteisiin sotkeutuva ei ota vastuuta teostaan!!! Mikä ihmeen viaton tai suojeltu pulmunen lorttoilija on?

        Miten vastaisit näihin: Onko toisen parisuhteeseen sekaantuminen väärin? Onko pettämiseen osallistuminen väärin? Kyllä on oikeus syyttää ulkopuolista, joka ei ymmärrä omaa vastuutaan. Kaikenlaista sontaa siitä sataa päälle...


      • vaihtoehto
        xvzdvzzv kirjoitti:

        Ihmettelen suunnattomasti sitä, miten toisten parisuhteisiin sotkeutuva ei ota vastuuta teostaan!!! Mikä ihmeen viaton tai suojeltu pulmunen lorttoilija on?

        Miten vastaisit näihin: Onko toisen parisuhteeseen sekaantuminen väärin? Onko pettämiseen osallistuminen väärin? Kyllä on oikeus syyttää ulkopuolista, joka ei ymmärrä omaa vastuutaan. Kaikenlaista sontaa siitä sataa päälle...

        Minä en ole kenenkään parisuhteeseen sotkeutunut, enkä miestäsi, aivan varmasti, yrittänyt. En ole hänelle lirkutellut, enkä persettäni tarjonnut.
        Hän itse tunki seuraani ja roikkuu kannassa kiinni kaiken uhallakin. Ja edelleenkään et ole hänen vaimonsa, koska hänen vaimonsa ei oman elämänsä vauhdissa edes ehdi sellaista huomaamaankaan kuin toinen nainen.
        Minä en ole viaton tietenkään enkä pulmunen lainkaan. Ota vain reilusti yhteyttä niin keskustellaan ja mietitään, mikä olisi sopiva vaihtoehto..sinä vai minä.


      • y5trw4earst
        xvzdvzzv kirjoitti:

        Ihmettelen suunnattomasti sitä, miten toisten parisuhteisiin sotkeutuva ei ota vastuuta teostaan!!! Mikä ihmeen viaton tai suojeltu pulmunen lorttoilija on?

        Miten vastaisit näihin: Onko toisen parisuhteeseen sekaantuminen väärin? Onko pettämiseen osallistuminen väärin? Kyllä on oikeus syyttää ulkopuolista, joka ei ymmärrä omaa vastuutaan. Kaikenlaista sontaa siitä sataa päälle...

        Minä puolestani ihmettelen sitä, miten vaikeaa toisille on "peiliin katsominen" ?
        Syytetään kaiken maailman "lorttoja" eikä pysähdytä miettimään ja kohtaamaan sitä tosiasiaa, että oma kumppani, se tuttu ja hyväksi koettu läheinen ihminen kykenee niin alhaiseen tekoon kuin pettäminen. On helpompi syyttää itselle vierasta ihmistä, kun omasta kumppanista on yhtäkkiä paljastunut ei-toivottuja puolia - siinä samalla kun joutuisi kyseenalaistamaan oman arviointikykynsä...
        Vastuu parisuhteen onnistumisesta on sen osapuolilla eikä kenenkään parisuhteeseen pääse ylimääräisiä sotkeutumaan, kun tietää rajansa - ja kumppanikin tietää omansa ja tiedostaa, mihin on sitoutunut.


      • vdvzdgvzdzdgb
        vaihtoehto kirjoitti:

        Minä en ole kenenkään parisuhteeseen sotkeutunut, enkä miestäsi, aivan varmasti, yrittänyt. En ole hänelle lirkutellut, enkä persettäni tarjonnut.
        Hän itse tunki seuraani ja roikkuu kannassa kiinni kaiken uhallakin. Ja edelleenkään et ole hänen vaimonsa, koska hänen vaimonsa ei oman elämänsä vauhdissa edes ehdi sellaista huomaamaankaan kuin toinen nainen.
        Minä en ole viaton tietenkään enkä pulmunen lainkaan. Ota vain reilusti yhteyttä niin keskustellaan ja mietitään, mikä olisi sopiva vaihtoehto..sinä vai minä.

        Ja ihanko se pakotti sinut seksiin vaikka kielsit koskemasta sinuun? Ota yhteys raiskattujen tukee ääliö-ämmä!

        Ja KATSOKAA KAIKKI TUON ÄMMÄN EHDOTUSTA! HÄN VAI MINÄ!? VOI HERRANPIEKSUT SENTÄÄN MITEN TYPERIÄ ÄMMIÄ ON OLEMASSA!!!! EI VOI KUN IHMETELLÄ.

        HALUAA KESKUSTELLA JONKUN PUOLISOSTA TÄMÄN VAIMON KANSSA!!


      • Happy now?
        xvzdvzzv kirjoitti:

        Ihmettelen suunnattomasti sitä, miten toisten parisuhteisiin sotkeutuva ei ota vastuuta teostaan!!! Mikä ihmeen viaton tai suojeltu pulmunen lorttoilija on?

        Miten vastaisit näihin: Onko toisen parisuhteeseen sekaantuminen väärin? Onko pettämiseen osallistuminen väärin? Kyllä on oikeus syyttää ulkopuolista, joka ei ymmärrä omaa vastuutaan. Kaikenlaista sontaa siitä sataa päälle...

        Okei, sanon siis, että tiedän tekeväni väärin, mutta teen silti ja kärsin seuraukset.


      • dgsdgedgazge
        Happy now? kirjoitti:

        Okei, sanon siis, että tiedän tekeväni väärin, mutta teen silti ja kärsin seuraukset.

        Kärsit seuraukset? Voi pyhä sylvi miten naiveja ajatuksia. Sinä et kärsi mistään muusta seuraksista kuin sydänsuruista, jos niistäkään.

        Perhe, läheiset ja puoliso saavat maksaa kalliin hinnan tuosta onnesta. Pohjaton hylkäämisen tunne tulee jäämään heistä jokaisen sydämmeen. Sitä miksi läheinen ihminen pystyi niin pahasti hylkäämään ja pettämään, ei sydän ymmärrä koskaan. Tuo on vain pieni osa kaikesta mahdollisesta tulevasta. Taloudelliset vaikeudet tässä taloustilanteessa ovat kauhistus... Voi luoja kun te kakkoset tajuaisitte, miten syvät ja rumat arvet tekonne jättää ihmislasten elämiin ikiajoiksi. Puolison kokee sen kaikkein pahimman hylkäämisen petoksen kautta. Surullista hänelle. Kuvottavaa, että sinun kaltaisia toisten elämän tuhoajia on...


      • still alive 68
        dgsdgedgazge kirjoitti:

        Kärsit seuraukset? Voi pyhä sylvi miten naiveja ajatuksia. Sinä et kärsi mistään muusta seuraksista kuin sydänsuruista, jos niistäkään.

        Perhe, läheiset ja puoliso saavat maksaa kalliin hinnan tuosta onnesta. Pohjaton hylkäämisen tunne tulee jäämään heistä jokaisen sydämmeen. Sitä miksi läheinen ihminen pystyi niin pahasti hylkäämään ja pettämään, ei sydän ymmärrä koskaan. Tuo on vain pieni osa kaikesta mahdollisesta tulevasta. Taloudelliset vaikeudet tässä taloustilanteessa ovat kauhistus... Voi luoja kun te kakkoset tajuaisitte, miten syvät ja rumat arvet tekonne jättää ihmislasten elämiin ikiajoiksi. Puolison kokee sen kaikkein pahimman hylkäämisen petoksen kautta. Surullista hänelle. Kuvottavaa, että sinun kaltaisia toisten elämän tuhoajia on...

        Voi elämän kevät, mitä draamaa!

        Olen petetty ja jätetty, muutama vuosi sitten. Mies petti minua, ei ketään muuta - koska minulle oli luvannut uskollisuutta ja rakkautta. Minä olen kuitenkin aikuinen ihminen enkä mikään huutolaistyttö, jonka joku on lempannut sinuun. Minulla on itsetunto, minulla on kaikesta huolimatta oma elämä. Samaa suosittelen muillekin, niin onnellisessa kuin onnettomassa liitossa eläville: pitäkää kiinni omasta elämästänne, älkää ikinä rakkauden sokaisemana laskeko onneanne toisen ihmisen varaan - siitä yksinkertaisesta syystä, että jokainen on viime kädessä vastuussa omasta elämästään eikä vastuuta onnestaan voi kaataa täysin toisen ihmisen harteille.
        Mies ei lakannut olemasta isä lapsillemme. Toki kuviot menivät uusiksi ja aikansa meni ennen kuin kaikki saatiin toimimaan eron jälkeen. Pääasia, että lasten ja isän välit säilyivät kaiken aikaa suht kunnossa - hyvä isä hän on ollut kaikesta huolimatta.
        Mitä talouteen tulee, kaikesta selviää - satuin olemaan eron aikaan myös pitkäaikaistyötön, mutta tässä sitä ollaan, oma katto nyt pään päällä ja vakkarityö.

        En ymmärrä kaltaisiasi yleistäjiä ja ihmisten "niputtajia". Ei se, että ehkä itse olet kokenut jotain tee sinusta asiantuntijaa kaikkien muiden vastaaviin tilanteihin. Et sinä itse kokemasi jälkeen voi tietää, miten joku toinen samankaltaisen tilanteen ottaa.

        Ihmeellinen "luonnonvoima" tuntuu olevan ihmisryhmä (vai mikä se onkaan...) nimeltä Kakkoset ; oikeinko tässä pitäisi alkaa jatkuvasti pelkäämään joutuvansa sellaisen tielle...??? No, miten vain - exäni petoskumppani oli just samanlainen keski-ikäinen, ylipainoinen yh kuin mitä itse olen. Ajattelematon kyllä, mutta mistäpä minä tiedän, mitä siirappia ex hänen korvaansa lasketteli, kaiketi samaa pas-kaa kuin minulle samoihin aikoihin....


      • Hyvin kirjoitettu
        still alive 68 kirjoitti:

        Voi elämän kevät, mitä draamaa!

        Olen petetty ja jätetty, muutama vuosi sitten. Mies petti minua, ei ketään muuta - koska minulle oli luvannut uskollisuutta ja rakkautta. Minä olen kuitenkin aikuinen ihminen enkä mikään huutolaistyttö, jonka joku on lempannut sinuun. Minulla on itsetunto, minulla on kaikesta huolimatta oma elämä. Samaa suosittelen muillekin, niin onnellisessa kuin onnettomassa liitossa eläville: pitäkää kiinni omasta elämästänne, älkää ikinä rakkauden sokaisemana laskeko onneanne toisen ihmisen varaan - siitä yksinkertaisesta syystä, että jokainen on viime kädessä vastuussa omasta elämästään eikä vastuuta onnestaan voi kaataa täysin toisen ihmisen harteille.
        Mies ei lakannut olemasta isä lapsillemme. Toki kuviot menivät uusiksi ja aikansa meni ennen kuin kaikki saatiin toimimaan eron jälkeen. Pääasia, että lasten ja isän välit säilyivät kaiken aikaa suht kunnossa - hyvä isä hän on ollut kaikesta huolimatta.
        Mitä talouteen tulee, kaikesta selviää - satuin olemaan eron aikaan myös pitkäaikaistyötön, mutta tässä sitä ollaan, oma katto nyt pään päällä ja vakkarityö.

        En ymmärrä kaltaisiasi yleistäjiä ja ihmisten "niputtajia". Ei se, että ehkä itse olet kokenut jotain tee sinusta asiantuntijaa kaikkien muiden vastaaviin tilanteihin. Et sinä itse kokemasi jälkeen voi tietää, miten joku toinen samankaltaisen tilanteen ottaa.

        Ihmeellinen "luonnonvoima" tuntuu olevan ihmisryhmä (vai mikä se onkaan...) nimeltä Kakkoset ; oikeinko tässä pitäisi alkaa jatkuvasti pelkäämään joutuvansa sellaisen tielle...??? No, miten vain - exäni petoskumppani oli just samanlainen keski-ikäinen, ylipainoinen yh kuin mitä itse olen. Ajattelematon kyllä, mutta mistäpä minä tiedän, mitä siirappia ex hänen korvaansa lasketteli, kaiketi samaa pas-kaa kuin minulle samoihin aikoihin....

        Näin juuri "still alive.." Kirjoitat niin kattavasti ja perustellusti täällä riehuvalle: "petos, rikos, lumput, kakkoshuorat jne. Täällä on yksi ja sama ihminen, jolla kaikki ei näytä olevan oikein kondiksessa, joka takoo joka ikisessä keskustelussa noita samoja juttuja, ja on olevinaan aina oikeassa, muuta väärässä. Vain oma mielipide on jotakin, muut ovat "mistä noita sikiää" -tyyppejä. Haukkuu kaikki naiset lyttyyn, miehessä ei ole ikinä vikaa vaikka mies pettää monen kanssa. On täysin riippuvainen pettävästä miehestään, katkeroitunut ja haukkuu kaikkia mikä liikkuu! Käyttää todella alatyylistä kieltä, uhkailee jne.


      • :DDDDDDDDD
        vdvzdgvzdzdgb kirjoitti:

        Ja ihanko se pakotti sinut seksiin vaikka kielsit koskemasta sinuun? Ota yhteys raiskattujen tukee ääliö-ämmä!

        Ja KATSOKAA KAIKKI TUON ÄMMÄN EHDOTUSTA! HÄN VAI MINÄ!? VOI HERRANPIEKSUT SENTÄÄN MITEN TYPERIÄ ÄMMIÄ ON OLEMASSA!!!! EI VOI KUN IHMETELLÄ.

        HALUAA KESKUSTELLA JONKUN PUOLISOSTA TÄMÄN VAIMON KANSSA!!

        niiiii, kuka nyt pas**kasta miehestä keskenään keskustelisi :) onpas huvit joillakin


      • niin masentavaa
        still alive 68 kirjoitti:

        Voi elämän kevät, mitä draamaa!

        Olen petetty ja jätetty, muutama vuosi sitten. Mies petti minua, ei ketään muuta - koska minulle oli luvannut uskollisuutta ja rakkautta. Minä olen kuitenkin aikuinen ihminen enkä mikään huutolaistyttö, jonka joku on lempannut sinuun. Minulla on itsetunto, minulla on kaikesta huolimatta oma elämä. Samaa suosittelen muillekin, niin onnellisessa kuin onnettomassa liitossa eläville: pitäkää kiinni omasta elämästänne, älkää ikinä rakkauden sokaisemana laskeko onneanne toisen ihmisen varaan - siitä yksinkertaisesta syystä, että jokainen on viime kädessä vastuussa omasta elämästään eikä vastuuta onnestaan voi kaataa täysin toisen ihmisen harteille.
        Mies ei lakannut olemasta isä lapsillemme. Toki kuviot menivät uusiksi ja aikansa meni ennen kuin kaikki saatiin toimimaan eron jälkeen. Pääasia, että lasten ja isän välit säilyivät kaiken aikaa suht kunnossa - hyvä isä hän on ollut kaikesta huolimatta.
        Mitä talouteen tulee, kaikesta selviää - satuin olemaan eron aikaan myös pitkäaikaistyötön, mutta tässä sitä ollaan, oma katto nyt pään päällä ja vakkarityö.

        En ymmärrä kaltaisiasi yleistäjiä ja ihmisten "niputtajia". Ei se, että ehkä itse olet kokenut jotain tee sinusta asiantuntijaa kaikkien muiden vastaaviin tilanteihin. Et sinä itse kokemasi jälkeen voi tietää, miten joku toinen samankaltaisen tilanteen ottaa.

        Ihmeellinen "luonnonvoima" tuntuu olevan ihmisryhmä (vai mikä se onkaan...) nimeltä Kakkoset ; oikeinko tässä pitäisi alkaa jatkuvasti pelkäämään joutuvansa sellaisen tielle...??? No, miten vain - exäni petoskumppani oli just samanlainen keski-ikäinen, ylipainoinen yh kuin mitä itse olen. Ajattelematon kyllä, mutta mistäpä minä tiedän, mitä siirappia ex hänen korvaansa lasketteli, kaiketi samaa pas-kaa kuin minulle samoihin aikoihin....

        Oli just "samanlainen keski-ikäinen, ylipainoinen yh" kuin sinä nyt? Ja sinä nyt olet täällä pettämissivustolla keskustelemassa miten tuhoat jonkun toisen ihmisen parisuhteen? Voi teitä tyhmiä naisia!


      • niin masentavaa
        y5trw4earst kirjoitti:

        Minä puolestani ihmettelen sitä, miten vaikeaa toisille on "peiliin katsominen" ?
        Syytetään kaiken maailman "lorttoja" eikä pysähdytä miettimään ja kohtaamaan sitä tosiasiaa, että oma kumppani, se tuttu ja hyväksi koettu läheinen ihminen kykenee niin alhaiseen tekoon kuin pettäminen. On helpompi syyttää itselle vierasta ihmistä, kun omasta kumppanista on yhtäkkiä paljastunut ei-toivottuja puolia - siinä samalla kun joutuisi kyseenalaistamaan oman arviointikykynsä...
        Vastuu parisuhteen onnistumisesta on sen osapuolilla eikä kenenkään parisuhteeseen pääse ylimääräisiä sotkeutumaan, kun tietää rajansa - ja kumppanikin tietää omansa ja tiedostaa, mihin on sitoutunut.

        Minä en todellakaan arvosta mitään kakkosia. Halveksin ihmisiä, jotka osallistuvat pettämiseen. Ei todellakaan mitään syytä arvostaa tällaisia naisia! En halua koskaan ystäväkseni/tuttavapariksi pettäjäparia. Olen pahoillani, jos se loukkaa sinua, mutta katson että tekosi on loukannut todella useita ihmisiä lähellänne. Lisäksi sinuun ei voi luottaa.


    • miksi pitäisi

      Oletko miettinyt kolkuttaako miehesi omatunto kun 2kk panon takia avioliittoa viemäriin veti? sua se toinen naikkonen vaan kiinnosta....mitä jos mies olis? :)

      En mun omatunto kolkuttaisi jos varattu mies seuraani eksyisi. En koskaa väkisin ottanut, raahanut, pakottanut miestä seksiin. Ihan vapaaehtoisesti ovat hommaan ryhtyneet, vastuun omista teoista tietäen. Toki en oo viel noihin horomiehiin koskaan ryhtynyt, jotenkin etoava ajatus, toisen naisen käyttämä mies....

      • No ite äijääs siedät

        Koskaan ei saa suoraa vastausta siihen, miksi näitä miehiä siellä kotona lorttojen jäljiltä katsotaan ja vielä oikein uhotaan, että minähän sen kultakimpaleen itselläni pidän.

        On joo lapsia ja talouksia ja muita "järkisyitä", mutta ei se näin vierestä kovin järkevältä vaikuta, että katkeroidutaan mieshuoran vieressä toisia naisia syytellen.

        Ja ei, en ole kakkonen. Olen sinkku, joka ei aio ikinä koskea teidän paskamiehiinne, joita kyllä riittää baarissa vonkaamassa ja lupailemassa ja supsuttelemassa teistä niin inhottavia juttuja, että siitä jos sietäisivät potkun perseelleen saada.

        On saatu kavereiden kanssa monet hyvät naurut, kun on vedetetty näitä ukkoja: annettu ilta kieppua ympärillä ja hölistä älyttömyyksiään. On kuulkaa verraton ilme ääijän naamalla, kun loppuillasta hänelle sanoo, että ikinä en sekaantuisi tuollaiseen vellihousuun, jolla on avioelämäkin noin pielessä ja kotona kamala ranstakka, mutta mitään ei perseaivo osaa muuta tehdä, kun sinkkunaisia vongata!


    • 3+6

      Juu , juuri tuota tule lähinnä harrastettua...näyttää ukolle kuinka tyhmää onkaan, mut aina joku sellaisiin lankeaa. Ja vaimot kestää ja naisia syyttää että oma mies on moraalisesti vammainen lortto. Ei voi kuin ihmetellä.

    • September day

      Ei se omatunto välttämättä vielä kolkuta. Sitten kun tulevat vanhaksi, niin kyllä tuommoset valehtelijat ylipäätään jossain vaiheessa "heräävät". Vanhenevat yllättävän nopeasti, kun alkaa sisintä painamaan. Eläpä sinä huoli, kun pidät huolen siitä että sydän pysyy kultaisena, niin se loistaa ihmisestä kauas ja vienti on taattu. Tsemppiä AP:lle.

      • ;))

        Kuinka niin? Miten se vanheneminen toisi mitään heräämistä omatunnon suhteen? Kyllä tässä jo nyt ollaan aikuisia, ainakin itse olen 40 ja toinen nainen naimisissa olevalle miehelle. Onpahan sitten eläkepäivillä, vanhana, mukava muistella kiihkeää seksiä ;)


      • ehkä ensi elämässä
        ;)) kirjoitti:

        Kuinka niin? Miten se vanheneminen toisi mitään heräämistä omatunnon suhteen? Kyllä tässä jo nyt ollaan aikuisia, ainakin itse olen 40 ja toinen nainen naimisissa olevalle miehelle. Onpahan sitten eläkepäivillä, vanhana, mukava muistella kiihkeää seksiä ;)

        Niin, vuosia on sinullekin karttunut. Mutta missä viipyy viisaus?


      • 40villitys!
        ;)) kirjoitti:

        Kuinka niin? Miten se vanheneminen toisi mitään heräämistä omatunnon suhteen? Kyllä tässä jo nyt ollaan aikuisia, ainakin itse olen 40 ja toinen nainen naimisissa olevalle miehelle. Onpahan sitten eläkepäivillä, vanhana, mukava muistella kiihkeää seksiä ;)

        40 on herkin ikä joutua kakkoseksi!
        Oma liitto on ajautunut umpikujaan ja siitä on tullut ero usein juuri vaimon kyllästymisen vuoksi. Vaimo lähtee kohti uusia seikkailuja ja etsimään unelmien prinssiä, mutta kuinka sattuikaan sellaisia ei tule vastaan eikä ole vapailla markkinoilla. Silloin jää jäljelle vain varattu mies! Niitä huijareita löytyy helposti.....

        Funtsailkaa omaa ystäväpiiriänne niin näette että näitä tapauksia löytyy!


    • Jan

      Todella surullista, että noinkin vanhana vielä on noin .... Kyllä minä ainakin haluan sitten vanhana eläkeläisenä muistella muuta kuin kiihkeää seksiä. Haluan katsoa elämää taaksepäin niin, että voin olla itsestäni ja tekemisistäni ylpeä. Seksi, se ei ole mikään saavutus. Se on ihanaa, mutta se mitä muistellaan on ihminen kokonaisuutena. Sitä millainen joku oli, luonne, käytös ja arvot kaikkinensa.
      Mutta hei, jokainen tyylillään :)

      • nauttikaa

        Ja kyllä minä vielä vanhana eläkeläisenäkin haluan seksiä.
        Ei riitä pelkkä muistelu. Mitäs suremista siinä on? Iloinen asia:)


      • eroa älä syyttele

        Eiköhän toisena naisena nyt elävät muistele muutakin kuin sitä kiihkeää seksiä. Itse ainakin tuon kommentin otin kiusana ykkösiä kohtaan :) ykkösille vain niin arka paikka, että rakas puoliso menee ja harrastaa mitään seksiä toisen naisen kanssa, herratunaika jos vielä kiihkeääkin!
        Jos salasuhde on kestänyt vuosia, siinä luulisi olevan jo niin iso tunnelataus mukana, että varmasti muistellaan sitä suhdetta kokonaisuutena ihanan ihmisen kanssa. Josta vain syystä taikka toisesta ei tullut muuta kuin salasuhde. Syyt voi olla niin monet miksi ei erota, miksi ei salasuhde mene yhteen oikeasti. Eikä aina ole se mies joka päättää miten suhde etenee, usein kakkonen ei halua ns. arkista suhdetta vaikka mies "vapautuisikin" avioliitostaan.

        Kukin tyylillään, tosiaan. Mutta eiköhän salasuhde kumppanit ole tavallaan ansainneet toisensa? Yhtä petturiluonteita molemmat ;) Ykkösen kannattaisi ottaa ero ja jättää moiset lillumaan omissa liemissään ja tehdä omasta elämästään elämisen arvoista. Onko kenenkään järkevää roikkua pettäjässä? Ei voi kuin ihmetellä näitä naisia, jotka kynsinhampain pitävät pettäjämiehistään kiinni ja haukkuvat kakkosia. Itse olen pettäjästä ottanut eron, petetyksi tuleminen satutti. Mutta en syyttänyt kakkosta, vain sitä miestä joka meni toiseen sänkyyn.


      • oikeaan uskoava
        eroa älä syyttele kirjoitti:

        Eiköhän toisena naisena nyt elävät muistele muutakin kuin sitä kiihkeää seksiä. Itse ainakin tuon kommentin otin kiusana ykkösiä kohtaan :) ykkösille vain niin arka paikka, että rakas puoliso menee ja harrastaa mitään seksiä toisen naisen kanssa, herratunaika jos vielä kiihkeääkin!
        Jos salasuhde on kestänyt vuosia, siinä luulisi olevan jo niin iso tunnelataus mukana, että varmasti muistellaan sitä suhdetta kokonaisuutena ihanan ihmisen kanssa. Josta vain syystä taikka toisesta ei tullut muuta kuin salasuhde. Syyt voi olla niin monet miksi ei erota, miksi ei salasuhde mene yhteen oikeasti. Eikä aina ole se mies joka päättää miten suhde etenee, usein kakkonen ei halua ns. arkista suhdetta vaikka mies "vapautuisikin" avioliitostaan.

        Kukin tyylillään, tosiaan. Mutta eiköhän salasuhde kumppanit ole tavallaan ansainneet toisensa? Yhtä petturiluonteita molemmat ;) Ykkösen kannattaisi ottaa ero ja jättää moiset lillumaan omissa liemissään ja tehdä omasta elämästään elämisen arvoista. Onko kenenkään järkevää roikkua pettäjässä? Ei voi kuin ihmetellä näitä naisia, jotka kynsinhampain pitävät pettäjämiehistään kiinni ja haukkuvat kakkosia. Itse olen pettäjästä ottanut eron, petetyksi tuleminen satutti. Mutta en syyttänyt kakkosta, vain sitä miestä joka meni toiseen sänkyyn.

        Mitäpä jos herratunaika sitä kiihkeääkin seksiä mietitään kokonaisuutena varsin typeränä tekona. Kakkossuhteissa tunteen altistuminen tietää koko suhteen katoamista. Kyllä ihmisille on loppujen lopuksi paljon tärkeämpää se todellinen parisuhde, noinekin kokemuksineen.


      • dfgdgfdzgdzsgzg
        eroa älä syyttele kirjoitti:

        Eiköhän toisena naisena nyt elävät muistele muutakin kuin sitä kiihkeää seksiä. Itse ainakin tuon kommentin otin kiusana ykkösiä kohtaan :) ykkösille vain niin arka paikka, että rakas puoliso menee ja harrastaa mitään seksiä toisen naisen kanssa, herratunaika jos vielä kiihkeääkin!
        Jos salasuhde on kestänyt vuosia, siinä luulisi olevan jo niin iso tunnelataus mukana, että varmasti muistellaan sitä suhdetta kokonaisuutena ihanan ihmisen kanssa. Josta vain syystä taikka toisesta ei tullut muuta kuin salasuhde. Syyt voi olla niin monet miksi ei erota, miksi ei salasuhde mene yhteen oikeasti. Eikä aina ole se mies joka päättää miten suhde etenee, usein kakkonen ei halua ns. arkista suhdetta vaikka mies "vapautuisikin" avioliitostaan.

        Kukin tyylillään, tosiaan. Mutta eiköhän salasuhde kumppanit ole tavallaan ansainneet toisensa? Yhtä petturiluonteita molemmat ;) Ykkösen kannattaisi ottaa ero ja jättää moiset lillumaan omissa liemissään ja tehdä omasta elämästään elämisen arvoista. Onko kenenkään järkevää roikkua pettäjässä? Ei voi kuin ihmetellä näitä naisia, jotka kynsinhampain pitävät pettäjämiehistään kiinni ja haukkuvat kakkosia. Itse olen pettäjästä ottanut eron, petetyksi tuleminen satutti. Mutta en syyttänyt kakkosta, vain sitä miestä joka meni toiseen sänkyyn.

        Ja muuten, sinä kun ylpeilet sillä, että olet eronnut pettävästä puolisostasi, ja ajat petettyjä kuin kyytä pyssyyn tekemään saman ratkaisun, niin lue tämä: http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/uutta_parisuhteista/parisuhdetutkimusta_tiiviisti/?x218948=219412

        Arvostan kaikkia niitä naisia, jotka jaksavat yrittää elämän suurimmasta pettymyksestä eteenpäin ja ehjäksi eroamatta. Kaikkea hyvää heille!

        Pidä sinäkin huoli paremmin siitä, ettet mene kenenkään parisuhteen väliin sotkemaan.


      • !!!
        dfgdgfdzgdzsgzg kirjoitti:

        Ja muuten, sinä kun ylpeilet sillä, että olet eronnut pettävästä puolisostasi, ja ajat petettyjä kuin kyytä pyssyyn tekemään saman ratkaisun, niin lue tämä: http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/uutta_parisuhteista/parisuhdetutkimusta_tiiviisti/?x218948=219412

        Arvostan kaikkia niitä naisia, jotka jaksavat yrittää elämän suurimmasta pettymyksestä eteenpäin ja ehjäksi eroamatta. Kaikkea hyvää heille!

        Pidä sinäkin huoli paremmin siitä, ettet mene kenenkään parisuhteen väliin sotkemaan.

        Pitääkö naisten sinun mielestä alistua elämään pettäjän kanssa?
        Luuletko, että eropäätös on helppo? Varmasti vaikeampi kuin jäädä elämään petturin kanssa, joka toistaa tekoaan.
        Älä sinä tule neuvomaan ketään pysymään liitossa pettäjän kanssa. Jos itse et uskallakaan tehdä itsenäisiä, itseäsi arvostavia päätöksiä. Niin anna muiden tehdä niitä rauhassa. Jokainen on oman onnensa seppä! Enkä usko kenenkään onnellisuuden siitä lisääntyvän, että katsoo läpi sormien puolisonsa pettämistä!


      • gfjhgsöhgjs
        !!! kirjoitti:

        Pitääkö naisten sinun mielestä alistua elämään pettäjän kanssa?
        Luuletko, että eropäätös on helppo? Varmasti vaikeampi kuin jäädä elämään petturin kanssa, joka toistaa tekoaan.
        Älä sinä tule neuvomaan ketään pysymään liitossa pettäjän kanssa. Jos itse et uskallakaan tehdä itsenäisiä, itseäsi arvostavia päätöksiä. Niin anna muiden tehdä niitä rauhassa. Jokainen on oman onnensa seppä! Enkä usko kenenkään onnellisuuden siitä lisääntyvän, että katsoo läpi sormien puolisonsa pettämistä!

        Kuule. Ajattele lapsiasi ja yritä saada se parisuhteesi puolisosi kanssa kuntoon.


    • ehkä ensi elämässä

      Ilman muuta vanhanakin nautitaan seksistä! Mutta ei kenenkään toisena naisena naimisissa olevalle miehelle. On ihanaa, kun kumpikin pää pelaa....
      Voi kirkkain silmin katsoa itseään ja lähimmäisiään ja olla tekemisistään ylpeä, kuten Jan tuossa kirjoitti.

    • Kaikki mitä annoin

      Kyllä pettämisestä ovat vastuussa sekä pettäjä, että kakkonen. Kakkonen varsinkin siinä tilanteessa, kun tietää perheen olemassaolon ja myös miehen ja perheen vaikeudet ( vakava sairaus ).
      Ensin leikitään empaattista ihmistä ja sitten, kun on päästy riittävän lähelle johdatellaan suhde fyysiseksi pöksyt löysäten ja toisen kimppuun käyden, kuin puutteessa oleva, vaikka kotona ei avioseksi kiinnosta päänsäryn takia.
      Maailma olisi paljon parempi paikka ilman näitä ns.tuttavia, jotka onkivat tietoonsa stressaavan perhetilanteen ja sitten ovat kuin susi lampaan vaatteessa.
      Ikinä en anna anteeksi sitä, mitä teit. Testasit mummona markkina-arvosi ajattelematta seurauksia.
      Ja vielä kehtasit valehdella kiinnijäätyänne suhteen laadun.

      • niin masentavaa

        Huh huh. On näitä mummoja riittänyt meille muillekin. Työttömyys ja vakava sairastuminen ei ole ollut esteenä.


      • :D:D:D

        Toisen kimppuun käyden? Voiko nainen raiskata miehen?


      • lainaa vain...
        niin masentavaa kirjoitti:

        Huh huh. On näitä mummoja riittänyt meille muillekin. Työttömyys ja vakava sairastuminen ei ole ollut esteenä.

        Ei kaikki iäkkäämmät naiset ole mummoja.
        Itselläni ei ole lapsenlapsia, joten en ole mummo.
        Vartalo ja ulkonäkö muutenkin on hyvä, joten ihan mikä tahansa luuserimies ei käy minulle. Tarpeeksi tasokas ja hyvässä virassa pitää olla, työtön on turn off. Parisuhteella ei ole merkitystä, sillä en missään nimessä halua miestä omakseni, vähän vaan lainaan:)


      • niin masentavaa
        lainaa vain... kirjoitti:

        Ei kaikki iäkkäämmät naiset ole mummoja.
        Itselläni ei ole lapsenlapsia, joten en ole mummo.
        Vartalo ja ulkonäkö muutenkin on hyvä, joten ihan mikä tahansa luuserimies ei käy minulle. Tarpeeksi tasokas ja hyvässä virassa pitää olla, työtön on turn off. Parisuhteella ei ole merkitystä, sillä en missään nimessä halua miestä omakseni, vähän vaan lainaan:)

        Hmm.. Mun tätä oli samanlainen kuin sinä. En oikein ole innostunut jutuistaan. Ei muuten haittaisi, mutta hävettää just tuollainen. Äiti ei halua tuomita, mutta vakaassa parisuhteessa olevana saattaa lausahtaa jonkun kipakammin kuin tarkoittanut. Hänenkin kannoittaisi sanoa suoraan mitä ajattelee ja hyväksyykö itse sellaista.


      • :dDDD
        :D:D:D kirjoitti:

        Toisen kimppuun käyden? Voiko nainen raiskata miehen?

        voi jos ukolla seisoo


      • :D:D:D
        :dDDD kirjoitti:

        voi jos ukolla seisoo

        Jos seisoo niin haluttaa ja sitten se ei ole kyllä raiskaus, vaan ratsastus:D:D:D


      • :dDDD
        :D:D:D kirjoitti:

        Jos seisoo niin haluttaa ja sitten se ei ole kyllä raiskaus, vaan ratsastus:D:D:D

        mutta jos antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa, mites sitten?


      • ei kiitos
        :dDDD kirjoitti:

        mutta jos antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa, mites sitten?

        Kaikkea tässä elämässä pittää kärsiä kun toisen uskottomuus. Kyllä se on syy siinä omassa puolisossa, luonteen heikkoutta. Ensimmäinen asia on opetella sanomaan ei kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe