Terveelliset elintavat - ja pah!

Gallo88

Yksinäisyyteni sai alkunsa siitä kun lopetin oluen juomisen ja rupesin noudattamaan terveellisiä elintapoja. Niihin kuului kasvisruokailu, joka perustui vahvasti soijaan. Nykyään kiroan alimpaan helvettiin kaikki eläinoikeusaktivistit, jotka levittää valheellista propagandaa soijan turvallisuudesta. Ilman niitä en olisi joutunut oppimaan kantapään kautta, miksi kasvissyönti ja eläinoikeusaktivismi on naisten juttu: vain nainen voi olla niin julma että asettaa possujen elämän miehen tissien edelle.

20

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Femisoy

      Lihansyönti tulisi korvata kokonaan soijatuotteilla, eläinten hyvinvoinnin tähden. Soijasta pitää tehdä proteiinin päälähde ihmisillä. Itse olen eläinoikeusaktiivi, nainen ja vegaani, ja teen jatkuvasti ns. käännytystyötä sen eteen, että miehet alkaisivat käyttää soijaa lihan sijaan. Olen jo saanut pari heikkotahtoista miestä käyttämään kahdesti viikossa luontaiskaupoissa myytävää Femisoy-valmistetta. Oluesta ei tarvitse luopua, oluthan valmistetaan ohrasta, mikä on ihan ok., mutta lihasta on luovuttava ja se on korvattava Femisoylla tai muulla soijatuotteella.

      • En suosittele miehil

        Oletko nähnyt tutkimustuloksia miten huono soija on ihmisille ja varsinkin miehille? Soija sisältää luontaisesti naishormoni estrogeenin kaltaisia yhdisteitä jotka häiritsevät miesten omaa hormoonitoimintoa.


      • Beleth

        Mitenkäs niiden eläinten hyvinvointi, jotka joutuvat toisten petoeläinten syötäväksi? Tukehduttaminen, raateleminen, taikka elävältä syönti eräiden hyeenalajien tapaan ei varmaankaan ole tulevan aterian kannalta yhtään sen mukavampaa kuin ihmisen ottaessa nirrin pois. Paitsi, että esim. ampuminen on huomattavasti helpompi vaihtoehto uhrin kannalta. Mitä mieltä olet muuten lihalla käyvistä lemmikeistä? Eikö ole aika tekopyhää olla eläinten asialla ja samalla ostaa kaupasta Mustille koiranmakkaraa, jota varten on joku eläin teurastettu? Eläinten ystävä joka syöttää lemmikkikäärmeelleen eläviä hiiriä, on varmaan myös niiden hiirtenkin ystävä? Mielenkiintoinen tapa osoittaa ystävyyttä.

        Miksi muuten puhut vain miesten "käännyttämisestä"? Et suinkaan väitä, että naiset eivät lihaa syö? Itse käytin aikoinaan soijarouhetta sen helppouden ja korkean proteiinipitoisuuden takia, mutta koska jotkut tahot puhuvat alati sen epäterveellisyydestä, lopetin sen käytön kun en ole varma miten asia todella on? Itse käyttäisin mielelläni lihan korvikkeita ym. mutta täällä pienemmillä paikkakunnilla ei sellaisia ole saatavilla ja nekin mitä ehkä löytyy, on todellakin hinnalla pilattu. 250-300 gramman tofupaketti maksaa reilut kolme euroa, kun etnisistä puljuista saa parempaa tofua puolen kilon paketissa parilla eurolla, joskus saanut kuulemma jopa eurolla. Täällä kun ei moisia kauppoja ole, eikä viitsisi lähteä dösällä kymmenien kilometrien päähän safkaa ostamaan, niin olkoon.

        Mutta olen joka tapauksessa sitä mieltä, että ihmiset on kusetettu käyttämään eläinravintoa siinä määrin kuin ihmiset sitä nykyään tekevät, mikä näkyy jonain kumman halveksuntana kasvissyöjiä kohtaan, samalla kun kohotetaan itsensä joksikin ihme A-luokan lihansyöjäksi, mikä on sitten olevinaan kunnia-asia.


      • ---.,

        Mieluummin papuja, linssejä, pähkinöitä, seitania jne proteiinin lähteeksi. Soijaa kannattaa ainakin miesten välttää.


      • ---.,
        Beleth kirjoitti:

        Mitenkäs niiden eläinten hyvinvointi, jotka joutuvat toisten petoeläinten syötäväksi? Tukehduttaminen, raateleminen, taikka elävältä syönti eräiden hyeenalajien tapaan ei varmaankaan ole tulevan aterian kannalta yhtään sen mukavampaa kuin ihmisen ottaessa nirrin pois. Paitsi, että esim. ampuminen on huomattavasti helpompi vaihtoehto uhrin kannalta. Mitä mieltä olet muuten lihalla käyvistä lemmikeistä? Eikö ole aika tekopyhää olla eläinten asialla ja samalla ostaa kaupasta Mustille koiranmakkaraa, jota varten on joku eläin teurastettu? Eläinten ystävä joka syöttää lemmikkikäärmeelleen eläviä hiiriä, on varmaan myös niiden hiirtenkin ystävä? Mielenkiintoinen tapa osoittaa ystävyyttä.

        Miksi muuten puhut vain miesten "käännyttämisestä"? Et suinkaan väitä, että naiset eivät lihaa syö? Itse käytin aikoinaan soijarouhetta sen helppouden ja korkean proteiinipitoisuuden takia, mutta koska jotkut tahot puhuvat alati sen epäterveellisyydestä, lopetin sen käytön kun en ole varma miten asia todella on? Itse käyttäisin mielelläni lihan korvikkeita ym. mutta täällä pienemmillä paikkakunnilla ei sellaisia ole saatavilla ja nekin mitä ehkä löytyy, on todellakin hinnalla pilattu. 250-300 gramman tofupaketti maksaa reilut kolme euroa, kun etnisistä puljuista saa parempaa tofua puolen kilon paketissa parilla eurolla, joskus saanut kuulemma jopa eurolla. Täällä kun ei moisia kauppoja ole, eikä viitsisi lähteä dösällä kymmenien kilometrien päähän safkaa ostamaan, niin olkoon.

        Mutta olen joka tapauksessa sitä mieltä, että ihmiset on kusetettu käyttämään eläinravintoa siinä määrin kuin ihmiset sitä nykyään tekevät, mikä näkyy jonain kumman halveksuntana kasvissyöjiä kohtaan, samalla kun kohotetaan itsensä joksikin ihme A-luokan lihansyöjäksi, mikä on sitten olevinaan kunnia-asia.

        Lemmikkimuonat ovat ilmeisesti yleensä teurasjätteestä tehtyjä. Eläimiä ei siis kasvateta lemmikkien ruuaksi, vaan lemmikkimuona on ihmisten ahneuden sivutuote.


      • 17+14
        Beleth kirjoitti:

        Mitenkäs niiden eläinten hyvinvointi, jotka joutuvat toisten petoeläinten syötäväksi? Tukehduttaminen, raateleminen, taikka elävältä syönti eräiden hyeenalajien tapaan ei varmaankaan ole tulevan aterian kannalta yhtään sen mukavampaa kuin ihmisen ottaessa nirrin pois. Paitsi, että esim. ampuminen on huomattavasti helpompi vaihtoehto uhrin kannalta. Mitä mieltä olet muuten lihalla käyvistä lemmikeistä? Eikö ole aika tekopyhää olla eläinten asialla ja samalla ostaa kaupasta Mustille koiranmakkaraa, jota varten on joku eläin teurastettu? Eläinten ystävä joka syöttää lemmikkikäärmeelleen eläviä hiiriä, on varmaan myös niiden hiirtenkin ystävä? Mielenkiintoinen tapa osoittaa ystävyyttä.

        Miksi muuten puhut vain miesten "käännyttämisestä"? Et suinkaan väitä, että naiset eivät lihaa syö? Itse käytin aikoinaan soijarouhetta sen helppouden ja korkean proteiinipitoisuuden takia, mutta koska jotkut tahot puhuvat alati sen epäterveellisyydestä, lopetin sen käytön kun en ole varma miten asia todella on? Itse käyttäisin mielelläni lihan korvikkeita ym. mutta täällä pienemmillä paikkakunnilla ei sellaisia ole saatavilla ja nekin mitä ehkä löytyy, on todellakin hinnalla pilattu. 250-300 gramman tofupaketti maksaa reilut kolme euroa, kun etnisistä puljuista saa parempaa tofua puolen kilon paketissa parilla eurolla, joskus saanut kuulemma jopa eurolla. Täällä kun ei moisia kauppoja ole, eikä viitsisi lähteä dösällä kymmenien kilometrien päähän safkaa ostamaan, niin olkoon.

        Mutta olen joka tapauksessa sitä mieltä, että ihmiset on kusetettu käyttämään eläinravintoa siinä määrin kuin ihmiset sitä nykyään tekevät, mikä näkyy jonain kumman halveksuntana kasvissyöjiä kohtaan, samalla kun kohotetaan itsensä joksikin ihme A-luokan lihansyöjäksi, mikä on sitten olevinaan kunnia-asia.

        Niin, Suomessa varmaan osataan teurastus hoitaa asiallisesti (monessa paikassa varmasti ihan sama kuoleeko ihmisten toimesta vai vapaana petojen kynsissä, yhtä tuskaisaa kummatkin). Herääkin kysymys että kumpi on parempaa; hyvä, lajille tyypillinen elämä vapaana luonnossa tuskallinen kuolema VS apaattinen elämä tehotuotantolaitoksessa kivuton kuolema.


      • Beleth
        ---., kirjoitti:

        Lemmikkimuonat ovat ilmeisesti yleensä teurasjätteestä tehtyjä. Eläimiä ei siis kasvateta lemmikkien ruuaksi, vaan lemmikkimuona on ihmisten ahneuden sivutuote.

        No, entäs jos sattuisikin olemaan sellainen tilanne, ettei yksikään ihminen söisi lihaa, mistäs sitten ne teurasjätteet hankitaan? Pitäisikö sitten kumminkin lemmikkejä varten pitää yllä lihantuotantoa? Vai olisiko ihmisen aika luopua lihalla käyvistä lemmikeistään? Ihmisen itsekkyyttähän ne lemmikitkin ovat. Ne ovat lemmikkejä ihmisille, jotka haluavat eläimen itselleen vain omista haluistaan.


      • 534435354
        Beleth kirjoitti:

        No, entäs jos sattuisikin olemaan sellainen tilanne, ettei yksikään ihminen söisi lihaa, mistäs sitten ne teurasjätteet hankitaan? Pitäisikö sitten kumminkin lemmikkejä varten pitää yllä lihantuotantoa? Vai olisiko ihmisen aika luopua lihalla käyvistä lemmikeistään? Ihmisen itsekkyyttähän ne lemmikitkin ovat. Ne ovat lemmikkejä ihmisille, jotka haluavat eläimen itselleen vain omista haluistaan.

        "Ylimääräisen" teurasjätteen osto kannustaa lihan tuotantoon, koska sen avulla tienaa enemmän. Jos mikään "ylimääräinen" osa eläimistä ei menisi kaupaksi, ihmisruuaksi myytävän lihan hintaa olisi pakko nostaa jotta toiminta olisi edelleen kannattavaa. Lihan syönti vähenisi, koska nykyistä harvempi tahtoisi tai pystyisi maksamaan lihasta kalliimpaa hintaa.


      • Femisoy
        En suosittele miehil kirjoitti:

        Oletko nähnyt tutkimustuloksia miten huono soija on ihmisille ja varsinkin miehille? Soija sisältää luontaisesti naishormoni estrogeenin kaltaisia yhdisteitä jotka häiritsevät miesten omaa hormoonitoimintoa.

        No mietipä nyt vähän, että kumpi on tärkeämpää, eläinten koko elämä vai se, että miehillä ei ole isohkoja tissejä!?

        Miestissit saa esim. sidottua, jos niitä ei halua näkyville, mutta tulevaisuudessa, kun soijankäyttö on yleistynyt, miehillä on laajasti käytössä miesten rintsikoita. Niitä löytynee siinä vaiheessa varmasti myös esim. tummansinisinä, harmaina ja mustina, ilman pitsi- ja rusettisomisteita, jos niistä ei välitä.

        Kyllä keinot keksitään sitten. Tärkeintä on, että eläimillä on hyvin asiat.


      • ihul

        > oluthan valmistetaan ohrasta, mikä on ihan ok.

        Ei todellakaan ole. Onko sinulla mitään käsitystä siitä, miten paljon eläimiä kokee julman kuoleman ohran tuotannon vuoksi? Voin sanoa että paljon.

        Todellinen ongelma on se, että maailmassa on noin 7e9 ihmistä liikaa. Yrittäisit ennemmin ratkaista sen ongelman. Ihmisilläkin on oikeus hyvään elämään.


      • ujnbhy
        Femisoy kirjoitti:

        No mietipä nyt vähän, että kumpi on tärkeämpää, eläinten koko elämä vai se, että miehillä ei ole isohkoja tissejä!?

        Miestissit saa esim. sidottua, jos niitä ei halua näkyville, mutta tulevaisuudessa, kun soijankäyttö on yleistynyt, miehillä on laajasti käytössä miesten rintsikoita. Niitä löytynee siinä vaiheessa varmasti myös esim. tummansinisinä, harmaina ja mustina, ilman pitsi- ja rusettisomisteita, jos niistä ei välitä.

        Kyllä keinot keksitään sitten. Tärkeintä on, että eläimillä on hyvin asiat.

        Olet päästäsi vialla, mene hyvä ihminen hoitoon.


    • kokemus opettaa

      Täällä on yksi tositarina miehestä, jolle soija ei pelkästään kasvattanut tissejä vaan pienensi penistä ja poisti seksuaaliset halut pysyvästi: http://www.menshealth.com/nutrition/soys-negative-effects

      Artikkelin mies ei todellakaan ole ainoa laatuaan, joten miehet: VÄLTTÄKÄÄ SOIJAA!

      • smty

        > miehet: VÄLTTÄKÄÄ SOIJAA!

        Voisin lisätä: välttäkää läskiä. Totta puhuen läskinsietokykykin on varmasti yksilöllistä. Itse osoittauduin huonosti läskiä sietäväksi. Niin huonosti, että navan ympärillä ei saa olla yhtään. Läskiä vähennettyäni en enää itke yhtä paljon kuin pahimmillaan, mutta seksi ei edelleenkään kiinnosta. Saa nähdä jääkö pysyväksi olotilaksi.


      • smty
        smty kirjoitti:

        > miehet: VÄLTTÄKÄÄ SOIJAA!

        Voisin lisätä: välttäkää läskiä. Totta puhuen läskinsietokykykin on varmasti yksilöllistä. Itse osoittauduin huonosti läskiä sietäväksi. Niin huonosti, että navan ympärillä ei saa olla yhtään. Läskiä vähennettyäni en enää itke yhtä paljon kuin pahimmillaan, mutta seksi ei edelleenkään kiinnosta. Saa nähdä jääkö pysyväksi olotilaksi.

        > välttäkää läskiä

        Tarkoitan siis läskiä omissa nahoissanne, läskiä saa syödä mutta sitä ei saa kerryttää liikaa.


    • lukekaa vaikka

      Myös Gefina-niminen lääke kasvattaa miestissit ja surkastaa munan.

    • zxcmg

      Ei sitä soijaa tarvitse syödä, vaikka olisi kasvissyöjä. Maistuukin pahalle... Hyvin on pärjätty ilman sitäkin. Miksi haluaisin korvata lihan jollain, kun en pidä siitä. Ällöttävää syödä lihaa muistuttavaa moskaa. Ihan reilusti voi syödä kunnon kasviksia, papuja ja linssejä. Soija ei edes ole mitenkään ympäristöystävällistä.

    • Faktaa.

      Jos testosteronituotanto on kunnossa niin soijalla tai estrogeenilla ei ole feminisoivaa vaikutusta mieheen.

      • ytsx

        > Jos testosteronituotanto on kunnossa niin soijalla tai estrogeenilla ei ole feminisoivaa vaikutusta mieheen.

        Jälleen se vasteen yksilöllinen vaihtelu. Joku sietää paremmin, joku huonommin. Kuten tuo linkattu tarina osoittaa, kokeilulla voi olla huonot ja pysyvät seuraukset äärimmillään.


    • LIHA ON HYVÄÄ!!!

      Jooo mitä soopaa täällä taas. Aion ainakin syödä lihaa niinkuin ennenkin. Jos joku ei siitä tykkää niin ei ole minun ongelmani ja niin kauan kun sitä kaupassa sitä on myynnissä niin sitä myös ostan ja sitä laillisesti saa niin liha on mielestäni hyvää kun sen oikein osaa valmistaa herkulliselta maistuu ja maustaa sen. Muistaa harrastaa liikuntaa niin ei kasva miestissejä ja jos joku vastustaa niin ei kuulu mulle, koska kaupassa lihaa myydään niin sitä myös ostan thats it. Turhaa yrittää vedota heikkomielisiin meihiin ja eläinten tappamisiin sekin on ihan laillista tappaa eläimiä sillä se vähentää eläinten kantoja suomessa jos et tiedä niin suomessa on ihan riista kausia metsästys aikana jolloin on luvallista vähentää esim karhuja ja hirviä ynnä muita. Siinähän ihan rauhassa vastustat lihaa !!!

      • YNSXJRKXXK

        sinä raakimus. tappaisit varmaan bambin äidinkin lihanhimosi täyttääkses. TURKIS ON MURHA. TURKIS ON MURHA!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe