Älyvaate

koti-kiusattu

Olen tullut siihen tulokseen että kokemani outo tunne on älykkään vaatteen syytä.
Tammikuussa kun aamuisin kiskoin snikkerssejä jalkaani niin pahasti ahisti ja oli melkosen topattu olo.
Komeroon ne nakkasin ja uhosinkin vielä et ,tollasten kanssa on terveyttäni pilaa.
Tänään kun otin ne pesun jälkeen esille ja puin päälleni niin huomasin kumman jutun.
Mullahan on henkselit ,kuten kaikilla tosimiehillä vieläpä eläinkuvilla varustettu,kävelemään lähdettyäni tunsin et housut suorastaan hyväli kupeitani ylös alasella liikkeellä.
Ovesta ulos mentyäni tein tiukan käänöksen työmaalle päin ja taas huomasin kun lantio kääntyi mut housut ei,ikäänkuin hölskyin siellä sisäpuolella.
Kun vielä tunsin miten viileä aamuilma aivan selvästi valui housun kauluksesta kohti reisiä ,istahrin tuumaamaan.
Oliskohan housut siellä komeros yksikseen tajunneet millaset niitten pitäs olla ja ns ottaneet opikseen.
Älyvaate luullakseni.

53

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lupunussukka ja älyvaate.

      Siinäpä lastenkirjalle aihe ; D

      Lupunussukka tajuaa housujen ajattelevan, hän istahtaa kannon nokalle ja tuumailee...huh ne liikkuu ja paukkuu...kertomus jatkuu ;.....

      • Kehittele tarina ja kerro joskus mitä ne pöksyt mietti.


      • Yks juttu viel hetalle.
        En millään saa päähäni et millanen otus on lupunussukka?


      • Korppis*
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Yks juttu viel hetalle.
        En millään saa päähäni et millanen otus on lupunussukka?

        Ei hellittelysanoilla ole sen kummempaa esikuvaa, lupunussukka voisi olla kirvelivarvas tai örkkipörkki, ehkäpä unimussukka tai joku muu. Meillä kotielämässä on niin julmetun paljon hellittelysanoja toisillemme.

        Voi kumpa kuulisit Petzen minulle antamat lempinimeni niitä on paljon ja ne mitä omituisempia..


    • Soot laihtunu.

      • Ei sellanen reilu kymmenen kiloo raavaassa miehessä missään näy.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ei sellanen reilu kymmenen kiloo raavaassa miehessä missään näy.

        Riippunee lähtöpainosta.


      • mrshedgehog kirjoitti:

        Riippunee lähtöpainosta.

        Mähän olen aina ollut sellanen krouvin kokonen ,ovista sivuittain jne.
        Koko miehuus iän olen ollut ilman riippumahaa siin 95/91 treeneistä riippuen.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Mähän olen aina ollut sellanen krouvin kokonen ,ovista sivuittain jne.
        Koko miehuus iän olen ollut ilman riippumahaa siin 95/91 treeneistä riippuen.

        No jos tuosta kymmen kiloa lähtee, kyllä siinä älyvaatekin jo älyää alkaa roikkua henkeleiden varassa.


    • Kunhan loppuviikosta käväisen kaupungissa, etsin sellaisen älyvaatteen joka älyää olla hikoamatta läpimäräksi, kun tuntureilla vaellan.
      Joku tekninen pusero se kai on nimeltään. Päästää hien läpi ja pitää ihon kuivana.

      • Kalliita sanoja päästää suustaan hän.
        Olen käynyt pitkän ja synkän yksinpuhelun kassanhoitajan kanssa ja päätin jättää cyklokrossarin kauppaan.
        Ostan sen sijaan kunnon kamppeet sikakalliit mut ostan kumminkin.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kalliita sanoja päästää suustaan hän.
        Olen käynyt pitkän ja synkän yksinpuhelun kassanhoitajan kanssa ja päätin jättää cyklokrossarin kauppaan.
        Ostan sen sijaan kunnon kamppeet sikakalliit mut ostan kumminkin.

        Ei mikään ole niin epämiellyttävä yllä, kuin hikinen, märkä paita.
        Kyllä kannattaa maksaa vaikka vähän enemmän, että on mukava olla ja liikkua.
        Voidaan sitten vertailla kokemuksiamme, kunhan saadaan kunnon kamppeet.


      • Anceli kirjoitti:

        Ei mikään ole niin epämiellyttävä yllä, kuin hikinen, märkä paita.
        Kyllä kannattaa maksaa vaikka vähän enemmän, että on mukava olla ja liikkua.
        Voidaan sitten vertailla kokemuksiamme, kunhan saadaan kunnon kamppeet.

        Nuukaa miestä itkettää mut aika vaatii veronsa,pakko kai hylätä pussihousut ja jatsarit.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Nuukaa miestä itkettää mut aika vaatii veronsa,pakko kai hylätä pussihousut ja jatsarit.

        Saattaa minunkin silmänurkkani vähän kostua, kun hinnan näen. Ainakin sen käsityksen olen saanut, etteivät mitään halpistuotteita ole.
        Minulla on sentään Drymax-ulkoilupuku ja Goretex-kengät, niillä pääsee jo vähän tunnelmaan. Reppu selkään ja ei kun menoksi.


      • Anceli kirjoitti:

        Saattaa minunkin silmänurkkani vähän kostua, kun hinnan näen. Ainakin sen käsityksen olen saanut, etteivät mitään halpistuotteita ole.
        Minulla on sentään Drymax-ulkoilupuku ja Goretex-kengät, niillä pääsee jo vähän tunnelmaan. Reppu selkään ja ei kun menoksi.

        Onkohan niis vaatteis sellaset muovitetut taskut kuin matkalaukkujen osotepaikoissa.
        Vois unohtaa sen kuitin tai hintalapun siihen.
        Eihän muut muuten tierä et nyt on tosi kuntoilija menossa mukana, ollaanko me sit semmosia tekstiiliurheilijoita?


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Onkohan niis vaatteis sellaset muovitetut taskut kuin matkalaukkujen osotepaikoissa.
        Vois unohtaa sen kuitin tai hintalapun siihen.
        Eihän muut muuten tierä et nyt on tosi kuntoilija menossa mukana, ollaanko me sit semmosia tekstiiliurheilijoita?

        Voisihan siihen kehitellä ja rakennella jonkinlaisen koristejutun, johon tulisi hinta isolla näkyviin. Mielellään heijastavalla pinnalla oleva, näkyisi kivasti pimeässäkin.
        Kyllä me urheillaan ihan muutenkin, tekstiilit vain tukevat suoritusta.

        Ai niin, yks juttu.
        Saanko kirjoittaa naapurin kaatumaisillaan olevaan latoon isoin kirjaimin: MIE ROMAHAN?


      • Anceli kirjoitti:

        Voisihan siihen kehitellä ja rakennella jonkinlaisen koristejutun, johon tulisi hinta isolla näkyviin. Mielellään heijastavalla pinnalla oleva, näkyisi kivasti pimeässäkin.
        Kyllä me urheillaan ihan muutenkin, tekstiilit vain tukevat suoritusta.

        Ai niin, yks juttu.
        Saanko kirjoittaa naapurin kaatumaisillaan olevaan latoon isoin kirjaimin: MIE ROMAHAN?

        Ancelista on kylläkin helppo vääntää Ansku pansku niin et sun velvollisuus on se teksti kirjottaa.
        Tänään ku kiviseen maahan yritin aitatolppia istuttaa tuli toi juttu mieleen ku niit vinoja tolppia kattelin.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ancelista on kylläkin helppo vääntää Ansku pansku niin et sun velvollisuus on se teksti kirjottaa.
        Tänään ku kiviseen maahan yritin aitatolppia istuttaa tuli toi juttu mieleen ku niit vinoja tolppia kattelin.

        Pansku Anskukin kävisi oikein hyvin, mie kirjoitan ja sanon, että sie lupasit, jos jotain perästä kuuluu.
        Nyt täytyy keskittyä henkisesti huomiseen perunan ylösnostoon, tuet minuu sit silleen virtuaalisesti. Etten pyllähdä kovin montaa kertaa nurin eikä kuokanvarsi iske vääriin paikkoihin kipua tuottaen.


      • Anceli kirjoitti:

        Pansku Anskukin kävisi oikein hyvin, mie kirjoitan ja sanon, että sie lupasit, jos jotain perästä kuuluu.
        Nyt täytyy keskittyä henkisesti huomiseen perunan ylösnostoon, tuet minuu sit silleen virtuaalisesti. Etten pyllähdä kovin montaa kertaa nurin eikä kuokanvarsi iske vääriin paikkoihin kipua tuottaen.

        VAnhan ajan lypsyjakkara ystäväni,siin on kivuttoman perunannoston salasuus.
        Huurat vaan isännän nostamaan sut uuteen kohtaan kun entiset on kuokittu.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        VAnhan ajan lypsyjakkara ystäväni,siin on kivuttoman perunannoston salasuus.
        Huurat vaan isännän nostamaan sut uuteen kohtaan kun entiset on kuokittu.

        Tuota konstia en ole kokeillutkaan, kunhan löytyisi lypsyjakkara.
        Jos menisin polvillaan kontaten ja kaivaisin käsin.
        Testaan huomenna eri variaatioita, katsotaan kuinka mun käy.
        Kunhan ei tulisi isompaa konfliktia, tuon nostelemisen suhteen.

        Nuku hyvin. :)


      • ,,,,
        Anceli kirjoitti:

        Tuota konstia en ole kokeillutkaan, kunhan löytyisi lypsyjakkara.
        Jos menisin polvillaan kontaten ja kaivaisin käsin.
        Testaan huomenna eri variaatioita, katsotaan kuinka mun käy.
        Kunhan ei tulisi isompaa konfliktia, tuon nostelemisen suhteen.

        Nuku hyvin. :)

        Onhan niitä sellaisiakin lypsyjakkaroita jonka saa sidottua itseensä kiinni. Kulkee mukana paikkaa vaihtaessa.


      • Anceli kirjoitti:

        Pansku Anskukin kävisi oikein hyvin, mie kirjoitan ja sanon, että sie lupasit, jos jotain perästä kuuluu.
        Nyt täytyy keskittyä henkisesti huomiseen perunan ylösnostoon, tuet minuu sit silleen virtuaalisesti. Etten pyllähdä kovin montaa kertaa nurin eikä kuokanvarsi iske vääriin paikkoihin kipua tuottaen.

        Voi hitsin pitsi Anceli, nyt siun perunat on jo varmasti melkein nostettu ja vasta jutun hokasin. Mutta selitystä selitystä: ei olisi minusta nyt perunapellolle, kova tauti on kaivertanut jo viikon verran ja edes entiselläni en ole vieläkään. Sorry - en minä tästä kauaa olisi sinne avuksi hilppaissut...

        Sinulla on nyt turbo päällä ja ilma mitä mainioin joten mukavaa kuokkimispäivää sinulle! Maassa on vielä nuo meidänkin perunat, pieni pläntti. Saattaa tulla isännän kanssa kisa siitä kumpi ne saa kaivaa. Tällä viikolla, ennen sateita kuitenkin, heti kun saan tämän köhimisen aisoihin.


      • saimaantaka kirjoitti:

        Voi hitsin pitsi Anceli, nyt siun perunat on jo varmasti melkein nostettu ja vasta jutun hokasin. Mutta selitystä selitystä: ei olisi minusta nyt perunapellolle, kova tauti on kaivertanut jo viikon verran ja edes entiselläni en ole vieläkään. Sorry - en minä tästä kauaa olisi sinne avuksi hilppaissut...

        Sinulla on nyt turbo päällä ja ilma mitä mainioin joten mukavaa kuokkimispäivää sinulle! Maassa on vielä nuo meidänkin perunat, pieni pläntti. Saattaa tulla isännän kanssa kisa siitä kumpi ne saa kaivaa. Tällä viikolla, ennen sateita kuitenkin, heti kun saan tämän köhimisen aisoihin.

        Ei ole yhtään perunaa nostettu, huomenna on pakko ryhdistäytyä. Tänään pörräsin apteekkiasioilla ja äiti tarvitsi apua erinäisissä pikkuaskareissa.
        Kauhea flunssa on minullakin, ollut kohta pari viikkoa, Helsingin reissusta lähtien. Yskittää melko kumeasti, menisi nyt ohi ennen loppuviikkoa.
        En edes yritä kilpailla, kaivakoon toinen kuinka vauhdikkaasti hyvänsä, kuljen omaa tahtiani ja heittäydyn välillä ihan vetämättömäksi.
        On se syksy ensi vuonnakin, katsellaan sitten olisiko sinusta aputytöksi.


      • Anceli kirjoitti:

        Ei ole yhtään perunaa nostettu, huomenna on pakko ryhdistäytyä. Tänään pörräsin apteekkiasioilla ja äiti tarvitsi apua erinäisissä pikkuaskareissa.
        Kauhea flunssa on minullakin, ollut kohta pari viikkoa, Helsingin reissusta lähtien. Yskittää melko kumeasti, menisi nyt ohi ennen loppuviikkoa.
        En edes yritä kilpailla, kaivakoon toinen kuinka vauhdikkaasti hyvänsä, kuljen omaa tahtiani ja heittäydyn välillä ihan vetämättömäksi.
        On se syksy ensi vuonnakin, katsellaan sitten olisiko sinusta aputytöksi.

        Voi harmin paikka. Sittenhän olit kipeä ruskamatkallakin?! Toivottavasti silti jaksoit nauttia reissusta.

        Minulta jäi tämän taudin vuoksi yhdet tärkeät syntymäpäivät väliin. Mutta pääasia että päivänsankari itse oli terve, ja muukin suku.

        Kipeänä on turha repiä liikaa, levätään ja uskotaan että tauti joskus hellittää. Perunat on mullan alla hyvässä turvassa - ellei sitten vesimyytä tai jokin mikälie-elukka keksi viedä satoa omiin varastopiiloihinsa. Niin kävi joskus mutta onneksi meillekin jäi... ;-))


      • saimaantaka kirjoitti:

        Voi harmin paikka. Sittenhän olit kipeä ruskamatkallakin?! Toivottavasti silti jaksoit nauttia reissusta.

        Minulta jäi tämän taudin vuoksi yhdet tärkeät syntymäpäivät väliin. Mutta pääasia että päivänsankari itse oli terve, ja muukin suku.

        Kipeänä on turha repiä liikaa, levätään ja uskotaan että tauti joskus hellittää. Perunat on mullan alla hyvässä turvassa - ellei sitten vesimyytä tai jokin mikälie-elukka keksi viedä satoa omiin varastopiiloihinsa. Niin kävi joskus mutta onneksi meillekin jäi... ;-))

        Ei hätää, retki on vielä edessäpäin.
        Lähden ruskamatkalle perjantain ja lauantain välisenä yönä, siksi toivon sytämeni koko pohjallisesta, että paranisin muutamassa päivässä. :)
        Huomenna voi olla olo jo parempi, ihan niin kuin tuntuisi siltä.


      • k/k
        Anceli kirjoitti:

        Ei hätää, retki on vielä edessäpäin.
        Lähden ruskamatkalle perjantain ja lauantain välisenä yönä, siksi toivon sytämeni koko pohjallisesta, että paranisin muutamassa päivässä. :)
        Huomenna voi olla olo jo parempi, ihan niin kuin tuntuisi siltä.

        Enkelille
        nyt kun on tilanne päällä niin ei auta kun yks asia,sitä hunajaa millä olet ittes holvannut ja lautees pilannut,nyt pitää ottaa sitä sisäisesti.


      • Anceli kirjoitti:

        Ei hätää, retki on vielä edessäpäin.
        Lähden ruskamatkalle perjantain ja lauantain välisenä yönä, siksi toivon sytämeni koko pohjallisesta, että paranisin muutamassa päivässä. :)
        Huomenna voi olla olo jo parempi, ihan niin kuin tuntuisi siltä.

        Anceli, siis vasta menossa?! No tuo oli tosi hyvä uutinen, luulin että jo kävit kun noita lapinkuviakin vaihdoit profiiliin. Toivotaan että Lapissa ilmoja piisaa ensi viikollakin.

        Oikein iloista ja nautinnollista matkaa sinulle!!!


      • k/k kirjoitti:

        Enkelille
        nyt kun on tilanne päällä niin ei auta kun yks asia,sitä hunajaa millä olet ittes holvannut ja lautees pilannut,nyt pitää ottaa sitä sisäisesti.

        Kuules k/k, kun en voi hunajata käyttää kuin ulkoisesti, pikkumehiläiset eivät kerro mistä kukkasista mettä ovat keränneet, voi tulla allerginen reaktio.
        Joskus on tullut ja se ei ollut kaunista katsottavaa.
        Yritän hölvätä sitäkin enemmän saunahunajaa, kyllä se vähän auttaa silleenkin käytettynä.


      • saimaantaka kirjoitti:

        Anceli, siis vasta menossa?! No tuo oli tosi hyvä uutinen, luulin että jo kävit kun noita lapinkuviakin vaihdoit profiiliin. Toivotaan että Lapissa ilmoja piisaa ensi viikollakin.

        Oikein iloista ja nautinnollista matkaa sinulle!!!

        Valmistaudun henkisesti, kuten toisaalla kirjoitin.
        Ilmoille en voi mitään, suhtautumiselle voin, loma on kuitenkin loma.
        Kiitos, vienkö mie nyt terveisiä sinne Äkäslompoloon.. :)


      • k/k
        Anceli kirjoitti:

        Valmistaudun henkisesti, kuten toisaalla kirjoitin.
        Ilmoille en voi mitään, suhtautumiselle voin, loma on kuitenkin loma.
        Kiitos, vienkö mie nyt terveisiä sinne Äkäslompoloon.. :)

        Huomenta kaik kirjottelijat.
        Eilen ku taas fillaroin niin tajusin et Olen jo Rauman kohralla kotimatkalla.
        Kohta helpottaa ,nauti nyt lomastasi ja tuu levänneenä kirjottelemaan.


      • k/k kirjoitti:

        Huomenta kaik kirjottelijat.
        Eilen ku taas fillaroin niin tajusin et Olen jo Rauman kohralla kotimatkalla.
        Kohta helpottaa ,nauti nyt lomastasi ja tuu levänneenä kirjottelemaan.

        Huomenta ystäväni, kiitos vaan, minähän nautin, olen oikein mestari nauttimaan myös huonoissa olosuhteissa. Joita ei toivottavasti tule, jos tulee, menen uimaan.
        Lepään parhaiten, kun saan liikkua tunturissa, paikallaan lojuminen ei ole miun juttu.


      • Anceli kirjoitti:

        Valmistaudun henkisesti, kuten toisaalla kirjoitin.
        Ilmoille en voi mitään, suhtautumiselle voin, loma on kuitenkin loma.
        Kiitos, vienkö mie nyt terveisiä sinne Äkäslompoloon.. :)

        Anceli, olet !niiiin! oikeassa tuossa 'suhtautumisessa'. Kannattaa aina kiinnittää huomio asioiden hyviin eikä huonoihin puoliin. Silleen nauttii elämästä enemmän - ja joskus muutkin... ;-)). Ja kiitos, vie ihmeellä terkkuja, yritämme ensi keväänä hiihtokelien aikaan sinne taas mennä kun viime kevät jäi sattuneesta syystä väliin.

        K/k:lle onnittelut pyöräilysaldosta. Hienoa, upeaa! Minun pyöräilyt jää näillä näkymin alle 500:n, mistä en tietenkään voi syyttää muita kuin itseäni. Tänäänkin olisi hieno pyöräilykeli (korkeapaine tässä kohdassa, järvi peilityyni) ja sopivasti lämmintä, mutta tässä kunnossa ei uskalla pyörään päin katsoakaan :-(


      • Anceli kirjoitti:

        Valmistaudun henkisesti, kuten toisaalla kirjoitin.
        Ilmoille en voi mitään, suhtautumiselle voin, loma on kuitenkin loma.
        Kiitos, vienkö mie nyt terveisiä sinne Äkäslompoloon.. :)

        "Anceli"

        Minä tein eka reissuni lappiin 1968.
        Haluaisitko että aloitan sieltä? :)

        "Minulla ei silloin vielä ollut omaa autoa, vaan kaverini koslalla...."
        ...aika ryytyneitä....
        ...hotelleja ei ollut....
        ...teltta painoi...tanssi-jalka puutui...
        ...kaikki roikuivat siellä...
        ...porotkin peekele...yölläkin vielä....
        ...taatanan kylmää vettä...uikkarit ei kutistunu...

        Enhän minä mitenkään pelottele, varoittelen vain.
        Eihän sitä mistään mitään aina tiedä.

        YH.


    • €ero

      Olenkohan minäkin tulossa henkseli ikään huvittaa saman talon rouva käyttää henkseleitä jos lantio häviää kyllä housut meinaa puota meikäkin siirtyi kesällä olkaimiin

      • Usko pois eero,kunnon hekselit antaa arvovaltaa miehelle,tulee sellanen isäntämiehen olo.
        Niitä kun räpsyttää samalla ku valehtelee ummet ja lammet ,kyllä uskovat.


      • €ero
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Usko pois eero,kunnon hekselit antaa arvovaltaa miehelle,tulee sellanen isäntämiehen olo.
        Niitä kun räpsyttää samalla ku valehtelee ummet ja lammet ,kyllä uskovat.

        Joo oon muutaman kerran räpsäytelly hyväksi havaittu sivulliset kahtoo ollaampa sitä olevinnaan mutta kyllä housut pysynä napakasti täytynee juhla henkselit hommata sellaset joista lähtöö kunnon rämäykset huomoovat kauempaakin kuka se siellä.


      • €ero kirjoitti:

        Joo oon muutaman kerran räpsäytelly hyväksi havaittu sivulliset kahtoo ollaampa sitä olevinnaan mutta kyllä housut pysynä napakasti täytynee juhla henkselit hommata sellaset joista lähtöö kunnon rämäykset huomoovat kauempaakin kuka se siellä.

        Semmoset hengenpitohenkselit ois hyvät. Niis on kiinnitetty henkseleihin tulentekovehkeet, kompassi ja pieni leuku. Sitten voisi olla vielä pieni kuksa.


      • Älyttömät henkselit
        €ero kirjoitti:

        Joo oon muutaman kerran räpsäytelly hyväksi havaittu sivulliset kahtoo ollaampa sitä olevinnaan mutta kyllä housut pysynä napakasti täytynee juhla henkselit hommata sellaset joista lähtöö kunnon rämäykset huomoovat kauempaakin kuka se siellä.

        "€ero"
        Mulla olis ollu juhlahenkselit, voitin arpajaisissa, mustaa ja hopeaa. Olisit saanut ne
        huomenlahjaksi mutta kun sulla olikin se vellinkeittäjä-selänpesijä niin nyt menetit
        komiat henkselitkin, puhumattakaan minusta.


      • €ero
        Älyttömät henkselit kirjoitti:

        "€ero"
        Mulla olis ollu juhlahenkselit, voitin arpajaisissa, mustaa ja hopeaa. Olisit saanut ne
        huomenlahjaksi mutta kun sulla olikin se vellinkeittäjä-selänpesijä niin nyt menetit
        komiat henkselitkin, puhumattakaan minusta.

        Ehän minä oo sinua hylänny miten sinä noin iltaisin nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä sua muistan joten pidäppä henkselit jemmassa, hyville vehkeille on käyttöä.


    • Jo on älykäs vaate :D

      Koulutatko niitä jos lähetän muutaman kappaleen sinne? Tahtoisin sellaiset vaatteet jotka tajuaa venyä oikeista paikoista, sen mukaan jos olen pikkasen liikaa syönyt. Ei yhtään haittais vaikka vetäisi mut tukastakin, saisi silmäpussit pois silloin jos juon liikaa.

      • Ei kansakoulu pohjalta vaatteita opeteta ,usein suihkun jälkeen on vaikeuksia saara jalka solahtamaan oikeaan reikään.
        Tuntuu et kalsarit kiusaa miestä ,ne kehittää jonkinlaista liimaa mihin varvas tarttuu.
        Mut toi pikku ottaminen on aina ollut oiva botoksin korvike,rypyt silää ku turpoaa.


    • mimmimummi*

      Minä tarvitsisin älykengät.... sellaiset jotka kadun kaikki kuopat ilmoittaisi.....ja laittaisi kiertämään.... Kyllä hävetti kun pitkinpituuttani kaadui pieneen kuoppaan.... no....asfaltti ihottumaa siitä vaan tuli polviin....ei muuta...

    • ,,,,

      Minä tarvitsisin sellaiset kengät jotka venyvät ja supistuvat sen mukaan milloin jalat ovat turvoksissa tai normaalit.

      Toisinaan aamuisin kenkiä jalkaan laittaessa pitää katsella ohuimmat sukat ja sovittaa useammat kengät ennenkuin voi lähteä kauppoihin. Lenkkikengissäkään kun ei kehtaa oikein ihmisten ilmoilla kävellä muuten kuin lenkkeillessä.

    • €--

      Nuorempa piti vaatteilla koreilla kyllä vielä tässä iässäkin voivat olla näyttävät tosin mieluiten kattelen kuteita käynällisen oloisia joissa voi rennosti taapertaa.
      Lopuksi vaatteiden ostaminen on tylsää koska kyllästyn kun mieleistä ei tahdo löytyä jääpi usein ostamatta.

      • NAisille on vaateosastot ja miehil työkaluosastot.
        Teatteriinkin pitäs mennä ja kyllä on karseeta vääntöö se kuteiren osto reissu.
        Taas ollaan nöyriä luomakunnan kruunuja kun makutuomari kommentoi.


    • Luulenpa minäkin omistavani äly-vaatteita.
      Monenkin kainalot ilmaisevat selkeästi milloin on aika vaihtaa.
      Etteivät vastaan-tulijat joudu vaihtamaan kaistaa.
      Kerran oli hyvä vyökin.
      Se ilmaisi rei'illään milloin on uuden ruoka-valion aika.
      Sitä minä sitten vihdoinkin uskoin.
      Lääkäri sanoi, mitäs minä sanoin.
      Nykyisiä vöitäni taitaa ottaa pattiin, kun joutuvat kuluttamaan pattereitaan
      turhaan.
      Vyö aiheutti myös sen ilmiön että kalsarit alkoivat valua nilkkoihin.
      Vaikka kuinka katsoen tapitti.
      Minä en sentään ole työ-hevonen.
      Siksi ei ole minulla Snickerssejäkään.

      H.

      • Noi snikkerssit onkin tarkotettu karvarintamiehille, ei niille oikein oo käyttöä kaupunkilaisen päällä.


    • ???

      Snickersiit ovat syötävän hyvää patukkaa. Mitä Snikkerssit ovat?

      • Älyttömät henkselit

        Arpajaisista voitin henkselit, mustaa ja hopeaa on niissä, ihan komeat.
        Voin pikkujouluissa pistää ne pukinkonttiin, enhän mie niitä tarvihe.
        Vaan miten lie metsästäjä, huolisiko, pitänee kysyä. Eihän se hirvi sinne ....
        Vyötä kyllä vaan käyttää, on sutjakka mies.


      • nikkareiden asut

        Snickers taitaa olla Suomessa eniten myydyin työvaate tuotemerkki.


      • k/k

        En jaksa noin pienten asioitten parissa nyt puuhastella,ehkä se joskus selviää.


    • Älyttömät henkselit

      Esittelivät niitä älyvaatteita, en oikein niitten taikaan usko. Ei niihin kannata totutella.
      Sauvakävelystäkin huomasin, kun sauvoilla kävelee ne tukee ja keventää
      jalkojen osuutta kävelyssä, kun lähdet kävelemään ilman sauvoja jaloissa on voiman vajaus. Pitää kävellä myös ilman sauvoja, minä kävelen kyllä sauvoilla oikeaoppisesti. Kävelen ihan vaan reppu selässä kauppamatkoja, pieni taakka repussa on hyväksi.

      • älyttömät henkselit.

        Sauvoilla kävellessä on se etu, että voi seisoa hetken yhdellä jalalla, jos toista jalkaa kivistää ja saa tuen sauvasta. Jos kaverin kanssa kävelee jää enemmän energiaa puhumiseen, kun sauvakäsin ei viitsi puhua niin paljon käsillä vaan huitominen on sulavalinjaista hartiajumppaa.

        Jos voittaisin lotossa, niin sijoittaisin kyllä oikeisiin älyvaatteisiin, tai siis niitä suunnitteleviin tarjolla oleviin puljuihin ihan hyvän edistämisen nimissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe