Olisihan mä kyllä voinut

Kun oli tilaisuus

tulla itse sua moikkaan ja halimaan, mutta se jäinyt tekemättä, harmittaa... Anteeks.

24

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sitä

      harmittelemaan.

      Kun ei sinua kiinnostanut tavata niin ei kiinnostanut.

      • väärin..

        Kiinnostipas. EI ollut siitä kyse, vaan siitä etten varmuudella tunnistanut ja uskalluksen puutteesta.


      • Nainen...
        väärin.. kirjoitti:

        Kiinnostipas. EI ollut siitä kyse, vaan siitä etten varmuudella tunnistanut ja uskalluksen puutteesta.

        Olisit tullut rohkeesti vain...mulle jäi siitä nimittäin sellainen tunne ettei sua kiinnostanu. Ethän se edes katsonu mua kunnolla...vaik tokihan sulla oli siinä vähän kiirettä...


    • Avaa vähä?

      Siis ketä tarkoitat

    • 20+14

      Oletko mies vai nainen? Jos olisit se mies jota kaipaan niin olisit voinut tulla, en mä ois siitä olla harmissani :) Päinvastoin, minusta olis ollu ihana jos olisimme moikanneet ja halanneet :)

    • syystä kai

      Teit valintasi.

    • me2.....

      Vaikeehan sun on.. vaikka se olis ollut tietysti.... oikein..

    • oravan pyörä

      Mikä sua nyt muka estäis nyt tulla moikkaan?

      • monta estettä

        No se kun en ole varma mitä sä musta ajattelet ja ujous muutenkin.


      • Tiedät
        monta estettä kirjoitti:

        No se kun en ole varma mitä sä musta ajattelet ja ujous muutenkin.

        mistä mut löytää..


      • Tiedän mutta
        Tiedät kirjoitti:

        mistä mut löytää..

        Sinne on vähän mahdotonta enää nykyisin tulla. Valitettavasti.


      • Mut voi
        Tiedän mutta kirjoitti:

        Sinne on vähän mahdotonta enää nykyisin tulla. Valitettavasti.

        löytää monestakin paikasta:)


      • Mikä sen tulemisen
        Tiedän mutta kirjoitti:

        Sinne on vähän mahdotonta enää nykyisin tulla. Valitettavasti.

        nyt on vaikeuttanut? Mikä se syy siihen on? Sinun parisuhteesiko vai joku muu syy?


      • Ei parisuhdetta
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        nyt on vaikeuttanut? Mikä se syy siihen on? Sinun parisuhteesiko vai joku muu syy?

        ihan muista syitä.


      • 20+14
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        nyt on vaikeuttanut? Mikä se syy siihen on? Sinun parisuhteesiko vai joku muu syy?

        Tuleminen sinne sun luo on vaikeutunut, koska en tiiä haluatko sä mut sinne sun luo oikeesti. Se on se syy. Mielelläni mä sun luona kävisin :)


      • Mikä sen tulemisen
        Ei parisuhdetta kirjoitti:

        ihan muista syitä.

        Ei autoa, terveydellinen syy, vai mikä. Kerro, valaise edes hieman.


      • Mikä sen tulemisen
        20+14 kirjoitti:

        Tuleminen sinne sun luo on vaikeutunut, koska en tiiä haluatko sä mut sinne sun luo oikeesti. Se on se syy. Mielelläni mä sun luona kävisin :)

        Enpä nähnyt vastausta kun tuon kysymyksen tein.
        Miksi en haluasi? Perustele, niin tyydyn vastaukseesi.


      • 20+14
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        Enpä nähnyt vastausta kun tuon kysymyksen tein.
        Miksi en haluasi? Perustele, niin tyydyn vastaukseesi.

        Kun viimeks sä olit jotenkin niin tyly, mut mä tiiän että sä et oo mulle oikeesti tyly. Mä tiiän että se ei oo helppoo sulle niinku sä oot sen sanonu mulle. Eilen illallakin joskus ennen 22.00 kävelin sun talon ohi kun kuuntelin musiikkia. Säpsähdin vaan kun sun autos oli ilmestynyt sillä välin siihen :) Haluaisit sä moikata mua tänään illalla, kurkistat vaikka ikkunasta :) Kun kuitenkin haluan käppäillä tuolla syysillassa kuunnellen samalla musiikkia :)


      • Mikä sen tulemisen
        20+14 kirjoitti:

        Kun viimeks sä olit jotenkin niin tyly, mut mä tiiän että sä et oo mulle oikeesti tyly. Mä tiiän että se ei oo helppoo sulle niinku sä oot sen sanonu mulle. Eilen illallakin joskus ennen 22.00 kävelin sun talon ohi kun kuuntelin musiikkia. Säpsähdin vaan kun sun autos oli ilmestynyt sillä välin siihen :) Haluaisit sä moikata mua tänään illalla, kurkistat vaikka ikkunasta :) Kun kuitenkin haluan käppäillä tuolla syysillassa kuunnellen samalla musiikkia :)

        Asia sovittu, tule silloin. Pitemmittä puheitta se on sitten noin.


      • 20+14
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        Asia sovittu, tule silloin. Pitemmittä puheitta se on sitten noin.

        Mulla on nyt yleensä lenkkeillessä/kävellessä ollu musiikkia mukana mitä mä kuuntelen ja samalla nautin syysilmasta :)


      • en halua yksin
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        Ei autoa, terveydellinen syy, vai mikä. Kerro, valaise edes hieman.

        Kun näitä asioita on aika vaikea selittää täällä, mutta jos ottaisit yhteyttä niin tulisin kyllä heti.


      • 20+14
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        Asia sovittu, tule silloin. Pitemmittä puheitta se on sitten noin.

        Et sitten vastannu mun kahteen viestiin ja mun puheluun kun soitin sulle. Kävelin sun talon ohi kun olin kävelylenkillä ja samalla kuuntelin musiikkia. Ei sun tartte tyly mulle olla ja ei meidän tarvitse toisiamme vältellä. Oisin vaan halunnu nähä sut pitkästä aikaa.


      • 20+14
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        Asia sovittu, tule silloin. Pitemmittä puheitta se on sitten noin.

        Nimimerkki Mikä sen tulemisen: Haluaisit sä uudestaan yrittää nähdä mut tänään illalla? Eilen illalla oisin tullu pikkasen aikasemmin iltalenkkiä tekemään, mut netti päätti olla hankala. Jos nyt olisit se mun kaipaamani mies. Vai et sä sittenkään uskalla moikata saatikka halata mua? Iskikö ujous sitten eilen?


      • 20+14
        Mikä sen tulemisen kirjoitti:

        Ei autoa, terveydellinen syy, vai mikä. Kerro, valaise edes hieman.

        Viileähkössä syysillassa kävellessäni näin jotain. Nimittäin sut ikkunas takana. Huomasin kun ikkunan edessä oleva verho heilahti ja näin sua vähän verhon lomasta :) Huomasin että katsoit mua. En vaan uskaltanu kauan katsoa tai tehdä mitään kun eilen et edes vastannu puhelimeen kun soitin sulle ja whatsapp viestiin. Mitä sä mies siellä verhon takana mua katsot, vai et sä uskalla lähemmin katsoa kun ikkunasta :) Sä oot ihan hassu, mä tiiän että sä kaipaat mua kun katselit mua ikkunasta ;) Miks meidän pitää leikkiä ja pelleillä ja olla jotain kissa ja hiiri taistoa :) Tulisit ulos sieltä ikkunan takaa ja hypättäis toistemme syliin ja halattas, kun sitä me molemmat haluamme :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe