Kuinka saada tyttö nauramaan

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Olen kolmekymppinen mies ja olen minulla on vähän huonoja kokemuksia naisista, joten itseluottamukseni ei ole aivan parhaimmillaan. Naiset pitävät kyllä minua hyvänä ja luotettavana tyyppinä sekä mukavana kaverina, mutta siihen se jääkin.

Minulla on hyvä huumorintaju ja ymmärrän monenlaista huumoria. Naisethan tykkäävät hauskoista jutuista, huumorista ja ystävällismielisestä kiusoittelusta sekä sopivasta leikkisyydestä. Minulla on yksi tyttökaveri josta olen kiinnostunut myös parisuhdemielessä. Hänen mielestään minulla on hyvä huumorintaju. Kyllä tämä tyttö aina välillä nauraa jutuilleni. Välillä kuitenkin tuntuu tosi vaikealta keksiä hauskoja juttuja tai heittää hyvää huumoria ja tulee turhan harvoin hauskuutettua esim. tätä ko. tyttöä. En oikein aina tiedä, että miten saisin tytön nauramaan ja miten hauskuuttaisin häntä. Ehkä pitäisi olla rohkeampi ja kokeilla enemmän eri juttuja, koska kyllä minä hänet aina välillä saan nauramaan.

Olisiko jotain vinkkejä, että millaisia juttuja kertomalla tytöt saa nauramaan ja miten heitä pystyisi hauskuuttamaan? Millaisesta kiusoittelusta tytöt tykkäävät? Kyllä minä välillä tätä tyttökaveriani kiusoittelen, mutta se on enemmän satunnaista. Oikeastaan se on aika jännä juttu, että minulla on kyllä hyvä huumorintaju, mutta minusta itsestäni tuntuu välillä vaikealta kertoa hauskoja juttuja ja "heittää läppää". Miten tätä saisi kehitettyä? Osaan välillä olla hauska, mutta miten voisin kehittää tätä ominaisuutta ja olla vieläkin hauskempi?

18

4741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienomies1

      kutita sitä jalanpohjasta, alkaa varmasti nauramaan ;))

    • Mies.

      On teillä ongelmat...

    • mies eikä poika enää

      Kerro tytölle vaikka olevasi kolmikymppinen poika..

    • mies kaks ysi

      Niin, sinuna en alkaisi vääntämällä vääntämään vitsiä.Sen nimittäin huomaa ja toisaalta, ei ne hyvät jutut väkisin synny.Toisekseen, jokaisella on hyviä ja huonoja päiviä eikä joka päivä samat asiat jaksa naurattaa.

    • Janne.

      Miksi pitäisi naurattaa?

      miksi kuluttaa energiaa? ole oma itsesi, se riittää?

      jos ei, niin seura on väärä.

      • Rkgalava

        Oma itsesi? Siis mitä tarkoitat?
        Sellainen oma itsesi kuin olet mummulassa käydessä? Vai sellainen oma itsesi kuin olet työhaastattelussa? Vai sellainen oma itsesi kuin olet parhaiden kavereiden seurassa?


      • eqwewrrw
        Rkgalava kirjoitti:

        Oma itsesi? Siis mitä tarkoitat?
        Sellainen oma itsesi kuin olet mummulassa käydessä? Vai sellainen oma itsesi kuin olet työhaastattelussa? Vai sellainen oma itsesi kuin olet parhaiden kavereiden seurassa?

        Ei noista mikään ole oma itse, noissa vedetään roolia.


      • Anonyymi

        Nauru pidentää ikää! Älä ole tosikko.!


      • Anonyymi
        Rkgalava kirjoitti:

        Oma itsesi? Siis mitä tarkoitat?
        Sellainen oma itsesi kuin olet mummulassa käydessä? Vai sellainen oma itsesi kuin olet työhaastattelussa? Vai sellainen oma itsesi kuin olet parhaiden kavereiden seurassa?

        toi oma itsesi tuntuu olevan jokaisen oma käsitys siitä, millaisen "oman itsen" kukin toivoo sillä kumppanilla olevan. yleisesti ottaen, se oman itsensä oleminen ei toimi. kyse on siitä, kuka osaa pelata peliään pisimpään kunnes tajuaa dumpata ja aiheuttaa toiselle sen vittumaisen tunnevuoristoradan. siitä narusta voi sitten vetää toista jonkin aikaa kun pässiä narussa tai niin pitkään kunnes on uusi uhri löytynyt. se dumpattu osapuoli voi sitten etsiä henkisen laastarin ja alottaa saman psykorumban jollekin toiselle.


    • 3 + 5

      Hauskuus tulee luonnostaan tai sitten ei. Olet ilmeisesti ihan tarpeeksi hauska, jos hän on joskus nauranut jutuillesi. Ei tarvitse olla jatkuva stand-up päällä. Kokonaisuus ratkaisee. Oikeasti hauskat tyypit ovat harvassa, ja silti täällä aika moni mies tallustelee parisuhteessa joten ihan perushuumorintaju riittää kyllä jos muuten on vetoa.

      • Hajanav

        Hauskuutta voi oppia. Sitenhän ne "luonnollisesti" hauskatkin ovat sen oppineet, näkemällä paljon oikeaoppisia suorituksia. Vietä aikaa hauskojen ihmisten parissa ja opit niiltä kuin huomaamattaan.


    • Haajajla

      Haluatko sen nauramaan vai haluatko sen sänkyysi..
      Pientä psykologiaa. Jos nainen sanoo hei kerro joku hauska juttu ja sinä kerrot, ja sitten nainen sanoo kerro lisää ja sinä kerrot. Niin silloin sinä hypit koko ajan naisen pillin mukaan, mikä saa naisen kiinnostuksen laskemaan.
      Se on ok, jos nainen hyppii vähintään yhtä paljon myös sinun pillisi mukaan. Varo vaan tuota ansaa.

      • öölöklölkööklkö

        Höh, sehän on kiinnostuksen osoitus että tekee mitä toinen haluaa. Ja mitä kiinnostuneempi, sen parempi. Miksi nainen haluaisi miehen, joka ei ole kiinnostunut tai ei välitä naisen toiveista?


    • heheheheheheheeeee

      Kysyt siltä muijalta että onkohan sen perä levinnyt sitten viime näkemän vai tekeekö noi kauheat vaatteet vaan niin paljon lihavamman näköiseksi. Takuuvarmat naurut saatte molemmat.

    • poikaa

      Syö hernekeittoa ja pieraise tytön edessä kesken "hyvän vitsin". Tai jos ei riitä pasko housuihisi.
      Kysyt vielä, että lähdetäänkö nyrkkipyykille :)

      • runkkuläski

        Tai sitten nyrkkikyllikille. Kysy saatko katsella häntä ja samalla runkata. Varmasti häntä naurattaa kun tämä tapahtuu hänen työpaikallaan.


    • Anonyymi

      Voi hyvä ihme..

      Nainen ku nainen lihava hoikka normi yms.. kiihottuu voihkii nauraa tai itkee ihan mitä haluat.

      Kunhan sulla on hyvä rahakas ammatti.. Sulla ei ole mitään hätää.

      Katsokaa millaiset naiset meillä on suurin osa on materian perässä olevia täyttä feikki roskaa.

      Kylillä maaseudulla löytyy vielä paremmin normi kunnon nainen ilman v* miljoona vaatimusta. Tekevät lapsiakin eivätkä itke koko ajan YHYYH

    • Anonyymi

      Jos löydät jonkin oikeasti kivan ja sujut itsensä kanssa olevan tytön niin se nauraminen ja synkkaaminen tulee vähitellen, aluksi voi naurattaa jotkin ihan pikku asiat. Yleisesti, jos taas kyseessä joku huomionhakuinen viehätysvoimaansa testaileva perus kylmänkakea suomi-missi, niin nauttii siitä draamasta kun puhutaan paskaa jonkun toisen selän takana. Eli jos on tiedossa joku " yhteinen vihollinen" niin siitä sitten skeidaa ja mielikuvitus rajana.

      Suosittelen pitäytymään tuossa vaihtoehtoykkösessä, niitä oikeasti kivoja ihmisiä löytyy kyllä, tuppaavat olevan vaan yleensä varattuja. Mikä ei liene yllätys, koska vetävät samanhenkisiä ihmisiä myös puoleensa. Ja ne liitot kestää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe