Mopo käsistä.

Diabolicall

Ampukaa joku minut jos maksan euron?

Miksi juuri pahin tapahtuu, kun sitä eniten pelkää?

Puhun siis kännitouhuista ja niiden käsistä lähtemisestä. Itse nimittäin nolasin itseni 6/0 kun puhuin liian syvällisiä asioita kun suoritin jokaisen vihaaman känniavautumisen, eikä siinä vielä mitään mutta tämä ihminen sattui olemaan se kenen kanssa vähiten olisin halunnut säätää yhtään mitään... Taino, ei tässä ihmisessä ole mitään vikaa vaan siinä että minä säädän liikaa kännissä ja puhun liikaa henkilökohtaisuuksia ja olin mm. laulanut rappukäytävässä yömyöhään kun kuljimme siitä läpi.

Eli ei ollut seksiä, mutta riman ylitse kuitenkin meni. Siihen suuntaan. Itse olin aivan perseet ja sitten päädyin tämän tyypin luokse yöksi. Mukavaa tajuta olleensa säätänyt jotakin hänen kanssaan. Ottakaa sarkasmi huomioon.

Alkuperäissuunnitelma oli mennä kaksille baariin... Taisinkin tuplata määrät vähän liiankin suvereenisti. Homma lähti käsistä koska otin puolet kaverin taskumatista, jossa oli mukavasti prosentteja. Teimme tämän baarin vessassa. Itse olin idiootti.

Laitanko nyt korkin kiinni lopullisesti? Siinäpä kysymys, koska itse en haluaisin olla sivistynyt juoja, koska alkoholismia en sairasta. Kertokaa mikä siinä on, että tarvitsee juoda ja saada lisää sitä alkoholia, vaikkei tarvitsisi oikeasti yhtään enempää siinä tilanteessa?

Onko vertaistukea villille ihmiselle jolta lähtee mopo käsistä helpommin kuin usealta?

Olen todennäköisesti pelle monen silmin, mutta luonteeni pirullisuudesta, nautin siitä jollakin sekavalla tavalla...

2

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Koska nousuhumalassa on kivaa ja laskuhumalassa ei, ja osa ei vaan osaa lopettaa ennenkuin sammuu.

    • Diabolicall

      Tuossa on muuten asiaa. Tuossahan se vika saattaa oikeasti piillä, nyt kun ihan alkoi miettimään..

      Itse olen aina sanomassa viihteellä: '' Ei tämä nouse päähän. ''

      Kaveri heittää kommentin: '' Odotas hetken aikaa.. ''

      JA kuinkas ollakkaan, ei toki ollenkaan. :DDD


      Sitten pokalla naamalla: '' En ole kännissä. ''

      Lisää juomaa tulee jostakin ja edellinen hörppy noussut päähän juuri siinä kohtaa... Miksi, oi miksi? :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe