Samppa haukku

tietääks joku?

mun Windows 8.1 läppärin ja Lumia 920:n. Sanoi, että on aika vanhoja systeemejä. Riitahan siitä meinas tulla, mutta pakko oli hetken tutstumisen jälkeen myöntää, että Samppa on oikeessa.

Muhun teki vaikutuksen mm. sen laitteiden yhteensopivuus. Se teki töitä läppärillään ja pyysi mua soittaaan puhelimeensa ja samalla puhelimen hälyääni alkoi kuuluu yläkerrasta ja piene viivee jälkeen läppärinäyttöön ilmestyi mun kuva ja hälytys siitä, että yritän tavotella. Sit Samppa klikkas hälytyskuvaa (mun puhelinkuva instagramista) ja kas kummaa läppäri alko toimii puhelimena. Käheetä!! (: !! Eli se pysty vastaamaan yläkerrassa olevaa puhelimeen ilman, että sen täyty käydä hakemassa luuria. Ja se mikä onnistu läppärillä, onnistu myös sen tabletilla.

En tiedä mikä käyttis oli, eikä sitä vielä kuulema ole vielä myynnissäkää, mutta tosi kätevältä se vaikutti. Myös kalenteri toimi hyvin yhteen ja tekstariinkii pysty vastaamaan vaik tabletil.

Sen tiedän ulkonäöst, ettei kyse ollut Windows 8.1:stä. Tietääks joku voiks toi olla Windows 9 ja onks se tulos jo tänä vuonna? Ois kiva päästä ittekin kokeileen ja käyttään noit sikamageita juttui!

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sitten ei

      miksi haluut käyttää sigamakeeta

      onks sulla muka jotain soitettavaa

      kandee odottaa jo ensi vuoteen tai sen jälkeen

      sinä aikana voi käheesti miettiä mitä sanoisi jos joku soittaa

      kalenterii ei kandee opetella kun ei o mitään aikataulua

      • Peräkamarin poitsu

        Ja näin kirjoittaa työtön urpo betoniyksiössään. Mutta onhan hän todellinen pRo, kun osaa nopean 8.1:n aukaista ihan itse. Äipätti tosin maksaa vuokrat ja isi lainaa Fiat Puntoo vm. 1986.


    • tutultakuulostaa

      Ei todellakaan ole mikään museo-vindows, kaikki vndowsit on museokamaa, kyse on ollut OS X Yosemite / iOS 8 joka julkaistaan ensi kuussa.

    • Windows9 PROgressive

      Aika paljon tuntuu olevan asiantuntijoita liikkeellä. Kyse on juurikin tuosta seuraavasta Windows-versiosta. Siitä karsitaan kaikki tarpeeton härpäkekuorrutus ja Ms keskittyy vihdoin ensisijaisesti käytettävyyteen ja energiatehokkuuden parantamiseen. Applellakin on toki tulossa marraskuuhun mennessä OS-päivitys ja se ehtii markkinoille vuoden ennen kilpailijaansa, mutta idean se kopioi tästä ohjelmointivaiheessa olevasta ysin työkalupakista. Muuta uutta ovat (myös suomenkielisenä): Outlookin ja sen kalenterin täysi puheohjaus. Myös Officen muihin ohjelmiin on tulossa uuden käyttöjärjestelmän julkaisuhetkellä täysin tuettu puhe- ja eleohjaus - ilman kiinteää ohjausalustaa tietenkin. Applellahan nämä toimivat vielä todellä kökösti, kun eivät ole omaa toimistosettiään vielä kehitelleet. Ja Ms:n Office toimii muutenkin vain joten kuten OS:ssä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe