vaimomatskua vs panomatskua

vkhflönn

Miehet kategorioitteko näin? Voiko olla molempia? Sanokaa julkkiksista kuka olis esim ihanne vaimon näköinen ja kuka yhden yön pano? Kumpaa esim penelope cruz olisi? Entä salma hayek? Taiii adriana lima?

8

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matskumies

      Vaimomatskua on sellaiset, joilla on sekä luonne, että ulkonäkö itseä miellyttäviä. Panomatskulla on pelkkä ulkonäkö. Julkkiksista ei voi tietää ovatko kumpaa, koska heitä ei tunne.

      • apapap

        Okei. Mieskaverini lajittelivat ihan vaan ulkonäön perusteella että esin salma on vain ns. Panomatskua kun hänestä puuttuu tietty sievyys ja suloisuus, mutta on seksikäs.


      • mieti1
        apapap kirjoitti:

        Okei. Mieskaverini lajittelivat ihan vaan ulkonäön perusteella että esin salma on vain ns. Panomatskua kun hänestä puuttuu tietty sievyys ja suloisuus, mutta on seksikäs.

        No kai se riippuu ihmisestä? Eihän kaikki miehet halua samanlaista naista vaimoksi, eikä samanlaista edes panoksi?

        Kaikenlaiset naiset ovat "päässeet" vaimoiksi, ja kaikenlaisia käytetään panoina.

        Uskoisin että hyvä luonne kuitenkin tekee sen vaimomatskun.


      • Olen sellainen, kilt
        mieti1 kirjoitti:

        No kai se riippuu ihmisestä? Eihän kaikki miehet halua samanlaista naista vaimoksi, eikä samanlaista edes panoksi?

        Kaikenlaiset naiset ovat "päässeet" vaimoiksi, ja kaikenlaisia käytetään panoina.

        Uskoisin että hyvä luonne kuitenkin tekee sen vaimomatskun.

        Juuri näin. Kiltti nainen joka keittää kotona puuroa ja niistää nenät sekä pyyhkii kakkapyllyt. Vaimon ei tarvitse juuri muuta olla kuin kiltti.


    • Bang me a Big Bang!

      "Miehet kategorioitteko näin?"
      En kategorisoi, koska joko olen kiinnostunut naisesta sillä tavalla tai sitten en ole ja panosuhteisiin en ala, koska lähden siitä että parisuhteen täytyy perustua jollekkin kestävämmälle kuin seksinnälälle.

      "Sanokaa julkkiksista kuka olis esim ihanne vaimon näköinen ja kuka yhden yön pano?"
      No en panisi pahakseni, jos joskus saisin mahdollisuuden tutustua läheisemmin vaikkapa Kristin Kreukiin, tai Natalie Portmaniin, mutten osaa sanoa asiasta mitään sen spesifimpää, enkä ketään julkkista pintatuntumalta osaa nimittää "vaimomateriaaliksi".
      Yhden yön panoksi en alkaisi, kuin korkeintaan parhaalle ystävälleni.

      "Kumpaa esim penelope cruz olisi?
      Ei kumpaakaan.

      "Entä salma hayek?"
      Ei kumpaakaan.

      "Taiii adriana lima?"
      Ei kumpaakaan.

    • Aika vanha käpy

      Vaimomatskua esim. Leslie Mann

      Panomatskua esim. Cheryl Cole

      Aloittajan esimerkkinaisista en panis enkä ottais vaimoks ketään.

    • buckett

      Miettii jotain räppärin CoCo- vaimoa, esim joka hänelle kävi vaimoksi, ja Kim Kardashian seksivideonsa ja muutaman epäonnistuneenkin avioliittonsa jälkeenkin Kanyelle vaimoksi, niin riippuu ihan miehestä mitä haluaa. Jotkut haluaa räväkämpää ja seksikkäämpää, jotkut hillitympää ja vaatimattomampaa. Onhan miehiäkin erilaisia, ei yksi muotti sovi kaikille.

      Uskoisin, että mies kuin mies kuitenkin haluaa rakastavan, ehkä vähän uhrautuvaisen, ja kiltin naisen vaimokseen. Ja sellaisen, joka on uskollinen miehelleen.

      • aaapee

        Toi on kyllä ihan totta! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe