ei enää ikinä bemaria!!!!

älä osta bmw

en ostele enää ikinä bemarit nyt riitti 11 kplletta ollu ja 5 mennny ketju hypänny ja muutamas ja paljon sähkövikoja nyt ajelen volvo v70 ei mitää vikaa

29

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mee hoitoon

      Älä hyvä veli valehtele suomen kansalle!

    • älä osta bmw

      en valehtele ja laatikko vikojaki on ollu kans onneks omistan volvon niin ei tarvi takuta tollasten kanssa

    • mersullaenemmin

      kerranki on järkevä ihminen lopetti BMW ostamisen mäkin ajan nykyyn mersulla

    • ja henkissä ollaan

      EN OSTA määkin nuorena poikana haaveilin bmweestä onneksi ei ollu tarpeeks fyffee olen saanu viettää vapaata nuoruutta.

    • 330d ja hajis

      Ei kannatakkaan jos on niin helkkarin typerä ettei osaa esed huoltoja teettää ajoissa. Volle on pellen valinta joten se sulla srntään meni oikein !

    • -eemeli-

      Aloittaja on sama pöljä, joka sabotoi Mersu-palstaa nimimerkillä, älä osta mersua. Kertoilee omistaneensa 11 mersua ja ajelee nyt sitikalla tai vulvalla. -Kirjoittelun onneton kieliasukin samanlainen.

      • Älä osta mersua.

        "Aloittaja on sama pöljä, joka sabotoi Mersu-palstaa nimimerkillä, älä osta mersua. Kertoilee omistaneensa 11 mersua ja ajelee nyt sitikalla tai vulvalla. -Kirjoittelun onneton kieliasukin samanlainen. "


        Väärin

        Sikäli ettei aloittaja ole sama koska minuun olet viitanut nimimerkin mukaan,eli älä osta mersua tai en osta mersua jne......se on siis minä.

        bmw on nimittäin ajajan auto,se on ihan eri auto kuin mersu,kuuntele vaikka dieseleitä tiedät sen siitä kun ei raksuta kuin traktori.

        Volvohan on hintalaadultaan ehdottoman hyvä vaikka kova ääninen dieselinä onkin mutta hinta sen kertoo,mutta mersu ei ole,ei sinne päinkään seon ruostuva ruoste kasa kaikkine murheineen.

        Vielä se kerrottakoon,bmw on vain ajajille jotka haluavat nauttia hiljaisuudesta.


      • katkennut mersu
        Älä osta mersua. kirjoitti:

        "Aloittaja on sama pöljä, joka sabotoi Mersu-palstaa nimimerkillä, älä osta mersua. Kertoilee omistaneensa 11 mersua ja ajelee nyt sitikalla tai vulvalla. -Kirjoittelun onneton kieliasukin samanlainen. "


        Väärin

        Sikäli ettei aloittaja ole sama koska minuun olet viitanut nimimerkin mukaan,eli älä osta mersua tai en osta mersua jne......se on siis minä.

        bmw on nimittäin ajajan auto,se on ihan eri auto kuin mersu,kuuntele vaikka dieseleitä tiedät sen siitä kun ei raksuta kuin traktori.

        Volvohan on hintalaadultaan ehdottoman hyvä vaikka kova ääninen dieselinä onkin mutta hinta sen kertoo,mutta mersu ei ole,ei sinne päinkään seon ruostuva ruoste kasa kaikkine murheineen.

        Vielä se kerrottakoon,bmw on vain ajajille jotka haluavat nauttia hiljaisuudesta.

        Katkenneessa mersussa ei ole mitään hienoa


    • älä osta bmw

      kuule Eemeli älä puhu paska oon omstanut 11 kpl bemareita enkä enää osta nyt ajelen 560tm ajetulla volvolla eikä tunnu missää

      • hihhoi

        Päätä ny Ookko omistanu 11 kpl Audeja vai Bmw, päätä onko sulla ny C5 vai Volvo. Voi että mikä ressukka oot, hyvä jos Fiat 127 oot omistanu.


      • hohhii
        hihhoi kirjoitti:

        Päätä ny Ookko omistanu 11 kpl Audeja vai Bmw, päätä onko sulla ny C5 vai Volvo. Voi että mikä ressukka oot, hyvä jos Fiat 127 oot omistanu.

        Voi sitä omistaa 11 Audia ja 11 bemaria,ei yhtä aikaa nyt tietenkään mut niin kauan ku on kortti ollut. Harmihan se on jos on jääny huonoja kokemuksia kyseisistä merkeistä ja kyllähän noiden ongelmat on monen autoista vähänkään tajuavien tiedossa vaikka niistä ei niin huudetakkaan julkisuudessa koska ovat muka niitä parempia merkkejä.


      • Ylermi alarm

        Kovakalloinen olet ainakin,ostaa nyt rottelo 11 kertaa


    • Bemaristi

      Sovitaanko Pojat että ei puhuta täyttä skeidaa tällä palstalla. Itse olen monien kokeilujen kautta esim. MB päätynyt Bemariin. Nyt on 520d ajettu vähän yli 100tkm ja mitään vikaa autossa ei ole ollut. Korostan ei MITÄÄN vikaa ja kyyti on mahtavaa vieläkin.

      Nyt odotan kun löytyy sopivasti ajettu X4 ehkä ensi vuoden puolella ja vaihdan siihen. Ei siksi että olisin tyytymätön nykyiseen vaan siksi kun sillä vielä vaihdossa hyvin saa.

      Toinen vaihtoehto on sitten 2009-2011 730 tai 740d. Noiden hinnat ovat yllättävänkin maltilliset ja aina voi tinkiä sen 10-15% varsinkin kun maksaa heti

    • ei bemaristi

      Unohdit sepustuksessasi nyt vaan sen olennaisen. Eli kaikki muut eivät ole edes autoja, vaan täysiä paskoja lukemattomine ongelmineen........eiks jeh?

    • onnex ei

      Ite saan ajokortin maaliskuussa. Onneks iskä vaihtoi Bemarin vikakasautuman Skodaan. Pääsee heti ajamaan kunnon autolla. Olen lukiossa tokalla, bemaristien lapset ovat amiksessa.

    • tuleva mulkkuko?
      • älä osta bmw

        Ei kannatta ostaa bemareita


    • jsssr

      No kuka Se pakottaa ostaa bemaria? Osta vaikka Pösö, jos siltä tuntuu. Suomi taitaa olla vapaa maa ja jokainen saa ajaa millä huvittaa. Eikös Se maku kysymys ole?

      Itsellä on ollut 2000 luvulla yksi Ford, 2 volvoa ja nyt on alla 3-sarjan bemari vuoden 2014 mallia. Jos vikoja miettii, niin 2000 luvun alku puolen Mondeossa vikoja oli helvetisti. Volvoissa ei ollut mitään ihmeempiä. Nyt alla ensimmäinen Baijerilainen ja hyvä on ollut ajalle ja toivottavasti ei tule mitään ihmeempiä vikoja.

      Niin ja olen myös hetero. Ei tullut homoksi ryhdyttyä vaikka bemariin vaihdon.

      • pakkopemari

        "No kuka Se pakottaa ostaa bemaria?"

        No lippispää teinikikulit, kun ei pääse jengeihin ilman pemaria, eikä sitä poikaystävääkään saa ilman pemaria, eikä siltä poikaystävältä saa ilman pemaria.....tuossa ny muutama syy, miksi pemarin osto on pakollista..........


    • ojasta allikkoon

      Joo minullakin on rahat lopussa eikä enää varaa kunnon autoon. VOLVOn sa edullisesti hankittua, mutta rahat meneekin sitten ylläpitoon.

    • naamapääsuomi

      Bmw on epäluotettava koska ajoin KTM ja se hajosi keuliessani

    • leksus on luksus

      Kaikki euro vehkeet on sutta ja sontoo, en ikuna ostais!

    • Ylermi alarm

      Hiukan epäilyttää että ikäsi on tuo kuuluisa 11

    • älä osta bemaria

      kuule mulla ollu 11 kappaleita bemareita mennyt monta tonnia korjauksiin

      • voeevoee

        Älä sitten osta mitään paskaa, meetkö aina ostamaan autoa silmät solmussa ja sormi perseessä? Tarkistat auton ennen kun teet mitään päätöksiä, bemarilla ajan eikä oo kertaakaan jättänyt tien päälle kun on muistanut huoltaa ajallaan...


    • volvo man

      mulla ei oo koskaan bemari ollu eikä tuu, helvetin kalliit varaosat.

      mulla on volvo s60 R vm-04 ja kaverilla bmw m3 vm-2010

      bemris on jäykkä alusta ei ole omaan mieleen hyvä, kyl volvossa parempi ajettavuus kun tossa keverin bemaris

      • Bmwnopower

        No varmaan on joo jäykkä jousitus kun se on ämmä, meneppä hyvä mies sillä ärrälläs viivalle mutkapätkälle niin ei jää epäselväks kumpi vie, ärrä helvetin hidas ja kankee ajaa mutkissa, takaveto vie varmasti ku ei tarvi pelätä että puskee mettää. Ja turha tulla väittää paskaa, takaveto vie nelikot ja etuvetoset 100-0 mutkissa


      • Bmwnopower
        Bmwnopower kirjoitti:

        No varmaan on joo jäykkä jousitus kun se on ämmä, meneppä hyvä mies sillä ärrälläs viivalle mutkapätkälle niin ei jää epäselväks kumpi vie, ärrä helvetin hidas ja kankee ajaa mutkissa, takaveto vie varmasti ku ei tarvi pelätä että puskee mettää. Ja turha tulla väittää paskaa, takaveto vie nelikot ja etuvetoset 100-0 mutkissa

        Ja ainiin unohtu mainita: oli mullakin monta volvoo ja ostin BMWn niin ei pääs ajaa eikä seisottaa paskoja tallissa kun ei toimi. Ps.ne maatalous koneet on ihan hirveitä


    • ei hidas

      ei toi r volvo nyt mikään hidas ole 5,7s 0-100km/h

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe