Hämärän kaupan ilta

kauppa se on joka kannat

Mitäs siellä tänä vuonna on ostettavana?

90

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin hämärää

      Ostettavista en tiedä mitään, mutta koska kysymys on noinkin yksityiskohtainen, kerron, että hämärän kaupan illassa myydään lähes samoja tuotteita kuin viime vuoden illassa. Joitakin artikkeleita on poistettu listoilta, mutta niiden sijalle on lisätty muutamia uusia tuotteita. Tuotteet ovat esillä etupäässä jälkipäässä ja joitakin jopa siellä täällä. Runsauden pula vaivaa joidenkin esineiden lajitelmia, mutta määrä korvaa laadun. Enempi vähempi sanoisi kauppias ja lisäisi, ettei rehellinen kauppa kannata, vaan jos markalla ostaa ja kahdella myy, niin prosentin voittaa.

      • Ilolla mukaan :)

        Olen käynyt hämärän kaupan illassa monena vuonna ja aion mennä tänäkin vuonna. Porukkaa on paljon liikkeellä, tapaa tuttuja ja aina jotain pientä tulee ostettuakin. Kiva, että kaupungissa tapahtuu.


    • moporalli päällä

      Eipä viitti lähteä kuuntelemaan pentuijen mopon vingutusta! Viimevuonna oli jatkuva moporalli! Ajelkoot nyt rauhassa, ei minun korviin käy nyt kun jätän menemättä!

      • meteli ottaa aivoon

        Vaskiviikon kauppojen ovensuukonserttien aikaan tietyt kovaääniset moottoripyörät otettiin tarkoituksella liikenteeseen ja ajettiin Pielisentietä päästä päähän edestakaksin todella kiusantekomielessä. Kypärän visiirin takaa häiriköijää ei tunnisteta, mutta varmaankin heistä tilanne oli hauska. Kannatan Pielisentien sulkemista kesäksi.


      • aivan turhaa
        meteli ottaa aivoon kirjoitti:

        Vaskiviikon kauppojen ovensuukonserttien aikaan tietyt kovaääniset moottoripyörät otettiin tarkoituksella liikenteeseen ja ajettiin Pielisentietä päästä päähän edestakaksin todella kiusantekomielessä. Kypärän visiirin takaa häiriköijää ei tunnisteta, mutta varmaankin heistä tilanne oli hauska. Kannatan Pielisentien sulkemista kesäksi.

        Just joo!Eikö nuo ylileveät jalkakäytävät riitä,jäi käymätä lieksan lehdenkin juhlat ihan periaatteesta kun katu suljettu,aivan hyvin mahtuu autot ja mopot ajelemaan,vai pitäiskö lieksan "iltapäivä"torikin siirtää pielisentielle ja tukkia katu?


    • säpinää

      Olipa mopoja tai tankkeja - menen. Tällä kylällä tapahtuu niin vähän, mikä sinällään on outoa kun vertaa muihin kaupunkeihin. Kaupat saisi olla pidempään auki. Tarkoitan rautiaa, elektroniikkaliikkeitä ym. Kun vihdoinkin tulee vkl ja haluat nukkua pidempään, onkin jo kiire liikkeisiin kun menevät lauantaina klo 13 kiinni.

    • järki käteen

      Eikö hämäränkaupan illaksi voisi sulke koko Pielisentie niinkun oli suljettu Lieksan lehden juhlissa ei tarvinu pelätä että jää auton alle ja muutenkin kun on niin kapea on vaarallista liikkua pimeällä.

    • kannatetaan

      Pielisentien voisi sulkea kokonaan kävelykaduksi ainakin kesäkaudeksi (kesäkuu - elokuu). Pysäköintialueille pääsee ilman Pielisentiellä ajoakin (Citymarket, S-market, Veikonkone, Lieksan leipomo, jne.)

      • älyhoi jätitkö

        Sehän kannatti sitten veroeuroja sijoittaa vitusti pielisentiehen, jos se pitää puolivuotta olla kiinni....tollo


    • kiinni kokonaan

      Ei Pielisentietä autoilua varten korjattu, vaan jalankulkijoita ja pyöräilijöitä varten. Jos se olisii tehty autoilijoita varten, siinä olisi kaistoja seinästä seinään. Onneksi ei ole ja nuo kaksi kapeata kaistaa voisi pyhittää pyöräilijöille, ei kuitenkaan mopoille. Ei se katu siinä yhtään enempää maksa, vaikka olisi koko vuoden kiinni.

      • kuluttaja

        Haluaisin ostaa omenoita, puolukoita, munkkikahvit, grillimakkaran, nahkahanskat...toivottavasti näitä tuotteita löytyy.


      • hinaajat

        Ei todellakaan, vaan Afrikan lahjoja varten. Ketkä vetävät Pielisentietä päästä päähän päivästä toiseen? On se mageeta maleksia nokka pystyssä kädet reippaasti heiluen eestaas ja eestaas. Eipä ole ostoksia tai muitakaan kantamuksia vaan hinataan vain pitkin raittia pelkästä hinaamisen ilosta. Eipä siellä montakaan valkonaamaa näy, autojakin harvakseltaan, muutama päivässä ja niistäkin osa Afrikkalaisille rekisteröityjä. Että heitä, ei meitä varten.


      • Jalankulkija
        hinaajat kirjoitti:

        Ei todellakaan, vaan Afrikan lahjoja varten. Ketkä vetävät Pielisentietä päästä päähän päivästä toiseen? On se mageeta maleksia nokka pystyssä kädet reippaasti heiluen eestaas ja eestaas. Eipä ole ostoksia tai muitakaan kantamuksia vaan hinataan vain pitkin raittia pelkästä hinaamisen ilosta. Eipä siellä montakaan valkonaamaa näy, autojakin harvakseltaan, muutama päivässä ja niistäkin osa Afrikkalaisille rekisteröityjä. Että heitä, ei meitä varten.

        Kyllä uudesta Pielisentiestä nauttivat myös lieksalaiset työttömät tullessaan taksilla Icellaan.


    • mulle passaisi

      Talvella voisi keskusta olla auraamatta niin olisi eksoottista turisteille? Kesällä keskusta voisi olla myös suljettua aluetta jonne ei autolla pääsisi? Apteekin voisi siirtää takaisin rantalaan niin ei sentakia tarviisi tulla keskustaan! Rantalassa on kauppa, huoltoasema ja vain alko ja apteekki puuttuu, sitten saisi keskusta olla suljettua aluetta! Sairaalaan pääsee sivukatuja pitkin!

    • Toistoihin tiemme kä

      Ehkä kirjoitti eräästä toisesta henkilöstä. Jos mietit saatat arvata

    • ruikutuksen keskus

      En pysty ymmärtämään miksi valittaa tapahtumista, joihin kenenkään ei ole pakko osallistua.

    • paskapärinää

      Nimenomaan ei ole pakko, en aio mennä mopojen vingutuksen vuoksi koko tapahtumaan!

    • Lieksalaissii

      Mikä HEMMETIN ongelma se on Lieksalaisille vanhuksille (50v ) tuo, että mopoilijat on olemassa? Eikö sitä voi ymmärtää että jokanen on nuori joskus ja tuo mopolla päristely kuuluu ikään. Hitto ottaa vihaksi tuo jatkuva vinkuminen siitä asiasta, varsinkin kun valittajat on aina samat, myös facebookin puolella.

      Terveisin: mopoiän muutama vuosi sitten ylittänyt

      • On kuitenkin todella asia niin,että tarpeeton ajaminen edes takaisin voinee häiritä ja varsinkin koska tuolla tapahtumalla on myös ohjelmaa ja suurin osa yleisöstä haluaa kuunnella esin tärkeät vieraiden puheet niin sitten häirikkömäisesti ilamn mitään vinkumista asia on noiden ns terrosristien taholta häiritsevää ja kyllä niihin turhiin ajoihin tulee puuttua jotka on tahallista edes takaisin soutamista


    • äiti 50v

      Mopot on kuulunut aina elämiseen nuorisolla ja tulee kuulumaan. Ei minun korvia häiritse. Pitäisi laittaa kitisijät suvaitsevaisuuskoulutukseen. Kyllä näkee kirjoituksista ettette ole muissa kaupungeissa asunut, siis isommissa.

      • On tietysti niin,että mopot on elämää mutta se ei pidä olla ELÄMÄÄ yöllä eikä jonkun tilaisuuden häiritsemistä laittomin asein eli viritetuyin mopoin.
        Tietysti äiti kotona voinee olla rauhassa, kun lapsi rallaa kylällä sinnä sitä suvaitsevaisuutta kasvatetaan.
        Tulkoon mainituksi,että olen asunut muuallakin kuin Lieksassa, mutta mielestäni täällä yleisesti ottaen nuoret on hyvin käyttäytymiä ja nuoria ja lapsia ei he ole tulleet silmille hyppimään mitenkään. MK


    • ihanaa ölinää

      Onhan karaokea onhan?Pliis,pliis!

    • Saattaapi olla sisätiloissa myös karaokea mutta älä aja sinne mopolla vaikka äitisi antaisi luvan,että juuri sinua pitää ymmärtää mitä väliä toisista ihmisistä.Olen aikaisemmin kertonut miten isä opetti poikaa yleisessä saunassa kun poika totesi löylyvesi loppuu niin isä opasti kyllä se meille riittää. kun he poistuivat niin yksi mies otti löylyämpärin ja totesi kyllä se heille riitti löylyvesi, miehet tuumasivat noin sitä kasvatetaan huomioimaan toisia ihmisiä MK

      • Ei petä ei

        "että juuri sinua pitää ymmärtää mitä väliä toisista ihmisistä"
        Kielen käytön helmiä jälleen:)


    • "Vain helmiä kyyneleet ois mua rikkaaksi mainita vois" kuka laulaa

      Eikö sinulla ole kyyneleitä ? onko paremminkin kyyn,eleitä MK

    • viritetty rieju

      Nyt tehdään pohjat! Paljonko lähtee lieksan kaikista mopoista desipelejä kun ajetaan yhtäaikaa! Nyt kaikki hämäränkaupan iltaan mopolla mukaan!

      • sanon vaan että saatttaapi loppua lyhyeen tuo uhoilu


    • eipä kysele

      Arveletko Korpinen että joku tulee sulta kysymään lupaa mopolla ajeluun? Tuskimpa!

      • Kuitenkin asiasta huolehdin ja sinuako sitten mopomies huomauttamalla ojensin ja yhtä autoilijaa kun katsoin asian olevan tahallista kiusantekoa. Mielestäni moposi ei ollut kunnossa äänestä päätellen ainakin kierroksia oli turhaan mutta loppuhan se


    • Ei tietenkään mutta tarkoitan kuitenkin vedota järkevyyteen,ettei toiminta ole tahallista rallaamista ja vetoan siksi mopoilijoihin,ettei he toimi tahallisesti tilaisuuden häiritsijöinä, koska kuitenkin asiaan voidaan puuttua, jos yleiselle järjestykselle tehdään haittaa, se on viranomaisten tehtävä, miten asia voidaan hoitaa MK

    • Edelleen totean asian ,että muistathan noudattaa ohjeistusta jos järjestyksenvalvoja sinua opastaa koska tehtävänä on turvata turvallisuus ja järjestys alueella.henkilö voidaan poistaa alueelta JVL 7§ 1 mom valtuudet RL 17 luku 6§
      Vastustamisesta tulee sakkoa ja tai vankeutta enimmillään 6 kk joka estää järjestyksenvalvojaa suorittamasta tehtävää
      Ttän huomioksi koska jo uhkaaminen on kyseenalaista MK

    • Totuusesiinnyt

      Tässä tarvitaan Eskoa

      • Ohjelma tulee torstaina mutta ketä Eskoa tarvitaan.Puolueilla on tiettävästi ainakin mahdollisuus kesätorille pystyttää telttanssa ja taitaa sinne joku kansanedustajakin saapua..

        Mutta mukana ollen tehtävissä kuten ennenkin MK


    • ennen ok

      Ehei mopopojat ole ongelma tässä kaupungissa, vaan ongelma on ihan toinen.

    • Kerrotko mikä on se (toinen ) ongelma mikä voisi olla hämärän kaupan illassa, että asia voitaisiin järjestäjien taholta ottaa huomioon.

    • tyä miäs

      kanataa käyvä ostamasa perijantai syöminkit lieksan hyviltä ko juilta, tyä miäs tykkee, sitte vuan suorraa ice llaan ja wannis puppiin ottammaan vähä kalijjaa, kjeh kjeh

    • Jeesus37

      Mitenkäs korpinen autoilijat sitten? sinun logiikan mukaan asia menee näin: Jos esim mopoilijat ajavat alakylältä yläkylälle takaisin, niin se on hämäränkaupan härintää.. Uskoisin joidenkin autoilijoiden tekevän myös tämän illan mittaan..

      Mietippä ukko sanojas taas vaihteeksi Prkl.

    • Ukko ei ole kele mutta vastaan,

      Olisi hyvä että jokainen huomioisi asian,että tapahtumaa ei häiritä niillä tarpeettomilla ajamisilla ja varsinkaan autoilijalla itsellä kuulosuojaimet päässä ja ikkunat auki ja poppivehkeet täysillä.sellaiseen toimintaan voidaan puuttua viranomaisten taholta myös. tiedän että joillekin on sakkoja tullut.

      Aikanaan olen siihen asiaan kohteliaasti puuttunut, jos olen jatkuvaa häirintää järjestyksen valvojana havainnut. ja jokainen järkevä on asian tajunnut.

      Kiitos MK

    • Tuliko pupu housuun vai ylläpito sen verran härskiä oli kirjoitus kohtaani
      annoin sen olla

      • Eli tuo uhoaminen solvaava kirjoitus poistettiin MK


    • Miettivä?

      Onko pielisentie suljettu mistään kohdin tapahtuman aikana?

      • Pielisentie on uudistettu ja toivottavasti ihmiset kuitenkin huomioisivat että, tarpeeton rallaaminen jätetään pois kuten olen todennut.eli edestakaisin ajaminen ja häirintä
        Myöskin olisi paikallaan tarpettomat muut välineet, jotka eivät ole liikkumisen kannalta tarpeellisia eli huomioidaan turvallisuus kaikkien osalta.

        Eli koitan jo ennakolta vedota jokaiseen, koska monena vuonna olen ollut mukana talkoissa. MK


    • ilotulitusta

      Onko siellä rakettien paukuttelua ja mihin aikaan?

    • Tietämäni mukaan huomisessa LL lehdessä on asiasta ilmoitus, eli ohjelmat ja juuri katsoin Nurmeksen eli ylä-karjalan lehteä kirjastossa niin höyryveturin kuljettamana kuljettaa sieltä porukkaa meille tapahtumaan.


      Minun solvaajalle tuli apu taas ylläpidosta kirjoitus poistu on se lysti jollakin

    • humbuusi

      Varmaankin koneinsinöörien vaimot tuovat sambuuseja tarjolle. Ovat muuten hyviä.

    • pitäisi maistella

      Mitä kyseinen tuote sisältää kun en ole tullut tuollaista syöneeksi?

      • Olen syönyt ja olen elossa hyviä ovat


    • ei tietä

      Toivottavsti ei hoiloteta en jaksa kuunella.Porukka on tyhmä,kun jäävät seisomaan jalka käytävälle kulkuteille juoruamaan.Eivät anna tietä vaan seisovat kuin patsaat.

    • reippaasti vain

      Potki perseelle ja sano että,,"Jumalauta, eikö se ruppee virsu lipsummaan"! Kyllä ne väistää!

    • Tämän päivän lehdessä oli tietoa ohjelmasta.
      Mielestäni Te voitte hieman tarkastella näkökantojanne mielestäni ihmiset eivät ole kakki sitä mitä toteatte,tokko Teidän kulkua on estetty ja voihan sitä katsoa valmiiksi reitin toista kautta,ettei tarvitse kävellä ohjelmalavan kautta.
      Jos tarkoitit hoilotuksella minua niin ilmoitan, että olen muussa tehtävässä ja jos näkökantasi kohdistuu minuun niin se on hyvin tuttua sanomaa.Mutta esim minun laulua oli viimeksi kuuntelemassa ihmisiä enenmän kuin jossakin konsertissa ja jopa kiitoksia on tullut MK

    • kyllä rutisee& paukk

      Demarivetoista hernevelliä retkiaitan nurkalla huomenillalla! Rakettien ammunnasta ei ollut lieksan liuskassa mitään, mutta korvanneeko tuo hernekeitto samanlaisen rätinän, tietysti ilman valoa!

      • Kalastelua

        Ihmetellä täytyy tätä poliitikon ahneutta. Vaaleihin on aikaa vaikka kuinka, ja sen myötä tilaisuuksia tunkea ilmaista soppaa jakoon niin paljon kuin sielu sietää. Mutta ei hämärän kaupan iltana. Ajatuksenahan on käydä kauppaa. Kyllä siellä taas useamman pikku Matin ja Maijan silmäkulma kostuu, kun omin käsin pyöritellyt syötävät eivät käy kaupaksi, kun vieressä setä jakelee ilmaiseksi. Onneksi lieksalaiset yritykset ja yhteisöt ovat illan luonteen kaupankäyntiä tukevana ymmärtäneet, kiitos siitä heille.


      • Kalastelua kirjoitti:

        Ihmetellä täytyy tätä poliitikon ahneutta. Vaaleihin on aikaa vaikka kuinka, ja sen myötä tilaisuuksia tunkea ilmaista soppaa jakoon niin paljon kuin sielu sietää. Mutta ei hämärän kaupan iltana. Ajatuksenahan on käydä kauppaa. Kyllä siellä taas useamman pikku Matin ja Maijan silmäkulma kostuu, kun omin käsin pyöritellyt syötävät eivät käy kaupaksi, kun vieressä setä jakelee ilmaiseksi. Onneksi lieksalaiset yritykset ja yhteisöt ovat illan luonteen kaupankäyntiä tukevana ymmärtäneet, kiitos siitä heille.

        Todella asia on noin kuin kerroit mutta tapansa kullakin.

        Tiedän kyllä, että juuri pienet koululaiset tänään toimittavat leivonnaisia koululle ja sitä kautta myyntiin tuohon iltaan.
        Joten jokainen saa ratkaista oman toimintansa miten arvonsa valitsee kannustaako lapsia vai miten valintansa tekee


    • kyselijä

      Onks koneinsinööreillä oma esiintymislava?

    • Tulihan se sieltä jälleen kyselijä.

      "Kyllä rutisee" piilomainontaa

      Kesätorilla on sitten toisia puolueita mukana

      Mutta ennenkaikke toivottavasti ilta onnistuu jälleen kun jopa Nurmeksesta saapuu juna joten sekin on nähtävyys höyryveturi vaunuineen

    • Tämä taivas, tämä maa oli kesällä tuolla kauppakartanolla löytyy esitys netistä

    • Ohjelmaa on PKO marketin luona ensin avajaiset puheet klo 16.00 ja 16.45 Lukion musikkiryhmä 17.30 lauluryhmä maatuskat 18.00 Lukion musiikkiryhmä

      Kulttuurikeskus Brahe sali 16.30 Musiikkiopiston oppilaskonsertti
      17,00 koko perheen taikuriesitys

      Moisiokadun koulu14-18 avoimet ovet

      Historiallisia kiertoajeluja
      Tiedot poimittu Lieksan lehdestä

      • Noissa ohjelmissa en ole mukana ja se ei ole karaokea, minulla on muuta tekemistä kylläkin MK


    • niinnn niiin

      Taas mainontaa Korpinen, karaokelaulujasi ei saa mainostaa! Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin!

      • Liljankukkia sinulle olet löytänyt aiheen kiitos kirjoituksissani en ole maininut aiheesta mitään sinä ne olet tuonut julki.
        Kuitenkaan en laula nyt ainakaan ulkona karaokea olen keltaiset liivit päällä siitä sitten tunnistat "ordningsvakt" olet kenties Ruotsinkielen taituri terkuin markku


    • Kysyn sinulta K Jooseppi voitko todistaa että minä olisin ajanut mopolla peltisanko päässä?

      Eli nyt on asia niin että asia ei ole noin vaan haluat nimeltä mainiten jälleen solvata sinun on nyt aika korjata edehdyksesi välittömästi.Terveisin markku korpinen

      Mutta toivottavasti ilta sujuu häiriöttä ja mopoilijoita ei ole jatkuvasti ajelmassa edestakaisin jos ei minun sanat riitä järjestyksenvalvojana, niin jokainen voi aavistaa mitä sitten.MK

      • Ylläpito pelasti K Joosepin solvaavan viestin osalta poistamalla sen.


    • Tyhmät seisojat

      Parasta oli ettei Lieksalaiset hoilottaneet.Mukava oli katsella tanssi maatskoita Kuitenkin hoilottaja pilasi illan läsnä ololla.Tyhmät ihmiset jää seisomaan eteen ei ole kävely tilaa tarpeeksi.Ja autot ajavat pielisen tietä sekin oli tyhmää.Koiria oli myös paljon ne eivät sovi ihmis joukkoon jäävät jalkoihin.

      • Katuhan oli suljettu esiintymislavan luona ja kyllä siellä mahtui kaikki toiset sovussa olemaan, joten autoilua ei ollut tuolla tieosuudella

        Kirjoituksesi on selkeä solvaus ja kohde olen minä voi sinua poloista kun elämä on vaikeaa


    • odottelija-Orpo

      Joko siellä alkaa olla riittävän hämärää, jotta voisi alkaa lähteä Pielisentielle iltaa viettämään?

    • Kiitän omalta osaltani hämärän kaupan iltaan osallistuneita ihmisiä, järjestys säilyi vaikka kansaa oli hyvin paljon. vetoomus asiasta lienee riittänyt
      Kiitän erityisesti lapsia jotka osasivat olla annettujen ohjeiden mukaan pyörien kanssa.ettei pienemmät lapset jää jalkoihin.Myös aikuisia jotka olette olleet mukana ja kasvattaneet noin hyviä lapsia tottelevaisia joten yhteistyö oli mukavaa.

      On tietysti valitettavaa se,että joku ihminen ei saa rauhaa sielulleen minun läsnäolosta vaikka en ollut esiintymässä se on paha asia tuo katkeruus kaunaisuus, koska kuusi tuntia jaksoin kävellä kantaen sen vastuun mitä tehtävä vaati järjestyksenvalvojana talkoillen.MK

      • Kaikki meni hyvin!

        Kiitoksia Markku kauniista sanoistasi!


    • Olisikin joku ketju ettei asia poikkeaisi tuohon samaan parjaamiseen

      Oli todella hyvä asia,että esin ammattioppilaitoksen osastolla oli maahanmuuttajia mukana ja myöskin muuten osallistumassa tapahtumaan

    • mamumamu

      Olipa hyvä etten lähtenyt

      • pai pai paitaressu

        Voiko lapsellisempaa asennetta olla.


      • meitäkin on
        pai pai paitaressu kirjoitti:

        Voiko lapsellisempaa asennetta olla.

        Voi olla: Toinen samanlainen! Meitä on paljon, vaikka muuta väitettäis. Lähes kaikki me itsensä elättäjät. Sossun palkkalistoilla oleville on se ja sama. Heille toimeentulo tipahtaa syliin kuin pulun paska kaljulle päälaelle, eihän koira koiran hännälle tallaa. Kaikkien vartalolle ei vain sovi elättinä olo, vaikka kitkerä on tämä maksajankin osa.


      • hyvä oikeastaan on
        meitäkin on kirjoitti:

        Voi olla: Toinen samanlainen! Meitä on paljon, vaikka muuta väitettäis. Lähes kaikki me itsensä elättäjät. Sossun palkkalistoilla oleville on se ja sama. Heille toimeentulo tipahtaa syliin kuin pulun paska kaljulle päälaelle, eihän koira koiran hännälle tallaa. Kaikkien vartalolle ei vain sovi elättinä olo, vaikka kitkerä on tämä maksajankin osa.

        Niin sillä, ettei mene ostamaan lieksalaisten yritysten tuotteita tai tapaamaan muita lieksalaisia, kun siellä saattaa tulla joku uuslieksalainen vastaan, rajoittaa vain omaa elämäänsä. Eikä minua haittaa, ettei sellaiset äkkävänkyrät tallaile siellä seassa.


      • onko älliä päässä
        pai pai paitaressu kirjoitti:

        Voiko lapsellisempaa asennetta olla.

        Voi paitaressu, kunhan Sinulle joskus tämä isokuva selkenee


    • uuh serkku

      Niin vaan kaikkki vastaan tulijat eivät ole serkkuja,siitä tämä varovainen asenne.

    • tunnetko?

      Peltisankkopäinen saattaa olla tuttu!

    • ei väkisin

      Hyysärin huumori ei aiheuta kuin väkinäistä naurua..heh.. heh

      • levy jääny päälle

        Jokaista eri mieltä olevaa on naurettavaa nimitellä hyysäriksi.


    • Lähti sitten todella hämärälle tielle koko ketjun tarina.

      Hämärän kaupan ilta on ollut mennyt ja onnistunut

    • tyytyvainen

      häemärän kaapan ilta onnistu vuan mahtavast, oli kivvoo ens vuon uusiks.

    • ei suljettu

      Ei ollut katu suljettu oisivat sulkeneet kokonaan.Ja seisojat ja juoramista muualla,kun kävelytiellä.Lapun jakajat hemmettiin sieltä pilamasta iltaa.Kerhot kumoon ja erotkaa lopettakaan ihmisten kiusaaminen kokonaan.Rahaan kerääminen pois.Isokenkäset painukoon eduskuntaan ei tänne veisaamaan.

      • Hieman huumoria sinulle.
        Katsoitko Lieksan lehden kuvaa olivatko ihmiset jonottamassa icellaan karaokeen Heh heh


      • tarjoushaukka
        markkukorpinen kirjoitti:

        Hieman huumoria sinulle.
        Katsoitko Lieksan lehden kuvaa olivatko ihmiset jonottamassa icellaan karaokeen Heh heh

        Lieksalaiset yrittäjät olivat lähteneet mukaan hyvin tarjouksin. Kiitos heille.


    • Hyvä niin että paikallisuus on kunniassa, koska yksi pankki lopetti niin tilalle tulee toinen pankki vaikka joskus haaraliike se vasta elättääkin parhaiten.

      Kommari tuttava aikanaan totesi, kyllä pani halla tai ukko niin valtio korvaa.
      No se oli aikaa sitä, mutta nyt kuitenkin lapsiperheet on ahdingossa eli miten lapsilisät on?

    • niinnn niiin

      Ei aika ole muuttunut, katokorvaukset pelittää edelleen ja kaikki muut tuet vielä päälle! Mutta kyllä tämä on ollut porvaripolitiikkaa parhaimmillaan, lapsiperheitä on kuritettu ja suomi pelastuu!

    • Juuri kuulin uutisia mitä merkitsee tuo eu politiikka suomen maataloudelle kun venäjälle ei voi viedä sianlihaa jopa tiloja vähenee ja euroopastassa on vapaat markkinat ja sianlihaa on tuotu esim saksasta maahamme vietäväksi venäjälle.
      Nyt on markkinat tukossa

    • ei pakkoa

      se on per..se karaoke touhu.Isokenkäiset veisaajat käskettävät hölmöjä.Siki onki toinen karoke Karjalaisen karaoke siellä ovat kaikki saman arvoisia eikä ole käskyn antajia eikä pakoteta siihen jos ei halua.

    • noviisipoika

      Minulla on karaokessa vasta keltainen vyö. Onkohan Putin hyvä karaokessa, kun sillä on jo musta vyö?

    • Olisi varmaan paikalaan joskus esitella harrasteet vaikka hämärän kaupan illassa mikä ero on karateharrasteessa siis valvotussa muodossa ja mikä on sitten karaokeharraste niissä on vissi ero ja kumpaakin voinee harrastaa, mutta paras keskittyä kumpaankin erikseen koska kummassakin harrasteessa pitää osata toimia.MK

    • tora tora tora

      Karatessa ensin tehdään suoritus ja sitten huudetaan, karaokessa huudetaan koko suorituksen ajan!

      • se on sinun käsitys mutta jos halutaan tulkita laulua niin se ei ainakaan noin kisoissa onnistu


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe